Kuinka ison pakkauksen voisit viedä Ikeasta bussilla?
Mulla olisi muutama tuote, jotka hakisin osissa, mutta bussissa pitäisi raahata niin enpä tiedä...
Pakkaus voi olla melkein sen 2 m pitkä, mutta alle 10 kg.
Bussi melkein ovelta melkein ovelle, kannettavaa tulisi noin 100 m.
Eri reissuilla tietenkin hakisin tuotteet!
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:02"]
Hmm. Tuo on vähän siinä rajoilla. Pitää miettiä myös sitä, miten isojen tavaroiden raahaaminen vaikuttaa muihin bussimatkustajiin. Jos bussi on yleensä tyhjähkö, niin silloin ehkä uskaltaisinkin ottaa noinkin ison tavaran (pituuden puolesta). Tuon painon pitää kuitenkin olla sellainen, että pystyt halitsemaan sen bussissa myös hyvin, ei saa olla mitään riskiä siitä, että heilahtaa ja kumautat päähän jotain toista tjsp.
[/quote]
Kuka helvetti sen nyt ottaisi matkustamoon? :-D Eikö se laiteta sinne mihin laitetaan isot matkalaukut ja muutkin, sinne bussin alaosaan tavaratilaan..
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:04"]
Hmm. Tuo on vähän siinä rajoilla. Pitää miettiä myös sitä, miten isojen tavaroiden raahaaminen vaikuttaa muihin bussimatkustajiin. Jos bussi on yleensä tyhjähkö, niin silloin ehkä uskaltaisinkin ottaa noinkin ison tavaran (pituuden puolesta). Tuon painon pitää kuitenkin olla sellainen, että pystyt halitsemaan sen bussissa myös hyvin, ei saa olla mitään riskiä siitä, että heilahtaa ja kumautat päähän jotain toista tjsp.
[/quote]
Kuka helvetti sen nyt ottaisi matkustamoon? :-D Eikö se laiteta sinne mihin laitetaan isot matkalaukut ja muutkin, sinne bussin alaosaan tavaratilaan..
[/quote]Monissa paikallisbusseissahan on nuo tavaratilat:))
Ikea-bussissa on tavaratila. Mutta Helsingin kaupunkibusseissa ei. Toisaalta tyhjähkössä kaupunkibussissa pitkänkin esineen kanssa mahtuu seisomaan siihen lastenvaunuvälikköön.
Servettejä. Mutta mä olenkin tosi laiska.
Et saa yksin kannettua 2 metristä 10 kg pakettia.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:04"]
[/quote]
[/quote]Monissa paikallisbusseissahan on nuo tavaratilat:))
[/quote]
Joo, siis mä oletin, että kyseessä on tavallinen matalalattiainen paikallisbussi, koska niillä mä itse kuljen ikeaan. Pääkaupunkiseudun Ikea-busseissahan on tavaratilat, mutta ne ei mene juurikaan ovelta ovelle, koska eivät pysähdy matkalla. Aika tuuria jos siis asuu ihan sellaisen päätepysäkin vieressä. Kampissa tai missä nyt pysähtyvätkään. Ei mahdotonta toki. Pitkänmatkan bussit sitten vielä erikseen, meneekö niitä Ikeaoiden läheltä...
Ei olla nyt Helsingissä, mut bussi on lähes aina melko tyhjä mitä nyt olen kulkenut. ap
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:18"]
Ei olla nyt Helsingissä, mut bussi on lähes aina melko tyhjä mitä nyt olen kulkenut. ap
[/quote]
Kuopio Matkus.... :) Linja 31 Pohjolan-liikenne.
Tampereella oon kuljettanut sellaisen vähän yli metrin korkean Billy-kirjahyllyn bussilla kotiin. Ja muistaakseni jonkun maton. Siinä isoimmat. En ehkä yhtään isompaa kehtaisi kuljettaa. Tai jos on pakko, niin valitsisin mahdollisimma hiljaisen ajan että bussiin varmasti mahtuisi.