alkaa vihaan tätä touhuu, vauva herää monta päivän peräkkäin jo 4aammu
Kommentit (20)
Voi juku...kuka sulle tuonnu sinappikoneen väkisin hoidettavaksi? Vie pois...
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 05:02"]Voi juku...kuka sulle tuonnu sinappikoneen väkisin hoidettavaksi? Vie pois...
[/quote]
amteeks mitä?
Mulla vauva on puoli vuotta herännyt VIIMEISTÄÄN klo 5. Aamuvirkku vissiin :)
Eihä se hauskaa oo ku väsyttää mut kyl se siiiitä:)
Se on vauva. Etkö tiennyt, että ne herää?
Kyllä se aikanaan helpottaa. Koita hommata apua että saat nukuttua vaikka päikkärit. Nuku aina itsekin kun vauva nukkuu, jos mahdollista, älä yritä muuta.
kun vauva nukkuu niin äidillekin täytyy nukkua
Vinkki: Nuku aina kun vauvakin nukkuu. Ja jos ei väsymys helpota, puhu asiasta neuvolassa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 04:55"]
nukun vähän yöllä ja olen väsynyt
[/quote]
Nukkuisiko vauva pitempään, jos otat viereen ja laitat tissin suuhun? Näin mä olen saanut nukkua aamulla suht pitkään neljän lapsen kanssa, pienet tankkaukset ja kohta taas nukutaan :)
Mä olin huonoilla unilla 7vuotta, nyt vasta nuorinkin alkanu nukkumaan koko yön. Kylläpä on ihanaa kun saanu nyt pari kuukautta nukkua yöt heräilemättä.
ok sori tää viesti antaa ymmärtää jotain muuta. RAKASTAN vaivani enkä kaduttaa että häntä on olemassa. en vain ymmärrä minkä hänellä on kun ollut levoton öisin. yleensä nukkuu aamuun 8-9 asti. ne jotka ajatelivat että olen niin tyjmä etten tiedä että vauva herää öisin niin voisitte kysellä öisää tai olla kommentoimatta jos tommoisia kirjoittatte!!! AP
Minä herään kouluun joka arkiaamu viimeistään klo.4, koska bussipysäkille pitää lähteä ajamaan viideltä. Matkaa sellaset 45min lähimmälle bussipysäkille <3 Ja sit bussissa 1,5h. Ja vielä puolituntia kävellen koululle.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 07:21"]Vinkki: Nuku aina kun vauvakin nukkuu. Ja jos ei väsymys helpota, puhu asiasta neuvolassa.
[/quote]
Minuakin neuvottiin aikanaan tekemään noin mutta kun vauva nukkuu 15 min pätkissä niin mitenkähän siinä aikuinen ehtii nukkua varsinkin kun tietää jo etukäteen että vauva tosiaankin herää vartin päästä.
Uhuh