Kauppojen aiheettomat hälytykset
Onko teille käynyt niin, että portit hälyttää ilman syytä? Tai joku vanha tuote hälyttää?
Mulle kävi viikko sitten niin, että mun kaks vuotta vanha lompakko aiheutti hälytyksen. Miten se on mahdollista? Kyllä nolotti vaikka tiesin, etten ole varastanut mitään. Miten ylipäätään lompakko aiheutti hälytyksen kahden vuoden jälkeen? Ei ole ennen tapahtunut vastaavaa.
Kommentit (46)
Onko noloa jos menen kauppaan mistä lompakon ostin ja sanon ongelmasta? Kaupassa missä se hälytti niin myyjä kyllä käytti lompakkoa siinä kassalla mutta en sitten testannut tehosiko keino.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:59"]Jotkin kortit voivat reagoida keskenään lompakossa ja aiheuttavat hälytyksen:) mm. Elektroninen lasketteluhissilippu muiden korttien kanssa on tehnyt tätä. En tiedä mistä johtuu mutta monesti todistettu. T. Kassatyttö
[/quote]
Nyt kun katsoin niib mulla on kyllä laskettuhissilippu lompakossa! Ei ole kauaa kun sen sinne laitoin talteen. Taidan ottaa sen sieltä pois!
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:33"]Minusta tuntuu etten halua enää mennä mihinkään kauppaan. Varsinkin kun tietää itse ettei ikinä varastaisi ja että on rehellinen. Se epäily tuntuu jo tosi pahalta.
[/quote]
Jos tiedät totuuden niin miksi sen takia täytyy kärsiä ja kuolla nälkään kun ei saa ruokaa?
Jotkin kortit voivat reagoida keskenään lompakossa ja aiheuttavat hälytyksen:) mm. Elektroninen lasketteluhissilippu muiden korttien kanssa on tehnyt tätä. En tiedä mistä johtuu mutta monesti todistettu. T. Kassatyttö