Putous
Kommentit (293)
Tänään eka putous-hahmo tippuu. Veikkauksia, kuka?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:40"]Tänään eka putous-hahmo tippuu. Veikkauksia, kuka?
[/quote] se pullerokaatuilija
Mua ahdistaa se stevari, kun se on täysin yksi yhteen yhden ahdistavan stalkkerin kanssa, joka piinaa mua. Yökyökyök.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:45"]Miksi essi vetää silmiään kokoajan kieroon? Onko tahatonta?
[/quote] olen miettinyt ihan samaa!
Tänään oli musta hyvä jakso! Osa yllätystehtävässä olleista pikahahmoista oli hauskempia kuin varsinaiset hahmot. Esim. Muovikassi-Alma ja Nuuskamuija :D Ja Harri Syrjänen on niin komea...
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 09:01"]Yksi sana: Hirveetä sontaa!!!!
[/quote]
Vai että oikein yksi sana :'D
Ihan ok oli. Svetlana ja Kissi oli kyllä ihan parhaat.
nyt kun sanoitte niin mäkin tajusin ton madagascar-jutun. onpa tökerösti tehty, mietin koko ajan siinä että mistä on niin tutun oloinen. ei mitään uutta paitsi lordius ja lihavuus, muuten selvä king julien. helppo tie otettu. svetlana ja kissi selvästi hyvin harkittuja ja rakennettuja, tykkäsin kovasti! ei muuta kun lisää puuta pesään jatkokaudella.
Perankoski oli paras. Eikös toi Essi ole ihan tuore äiti.
Petyin vähän Salme Pasiin. Odotin kuulevani porin murretta mutta mitä vielä.
Jotenkin tuntui, että näyttelijät "yrittivät" liikaa..
Oon kade vähähiilari-näytteijälle. Oma naama muistuttaa petolinnun persettä ja tuolla MIES on noin hottin näköinen.. snifff :(
Shamaani oli tänään tosi hyvä, mutta ehkä ymmärtääkseen sitä täysin pitää tietää jotain noista vaihtoehtoparantajista.