Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous

Vierailija
11.10.2014 |

Kuinka moni kattoo?

Kommentit (293)

Vierailija
281/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka esitti Loiria? Oliko Holma?

Vierailija
282/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Perankoski on ihana. Tykkäsin Essistä älyttömästi 21 tapaa pilata avioliitto-elokuvassa, nyt vähän onnahtelee. Hänen hahmonsa on pudottava ekana, koska eihän tuota pysty katsomaan mitenkään. Muissa sketseissä hän on ollut ihan hyvä, mutta hahmokisassa epäonnistunut täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 07:50"]Kuka esitti Loiria? Oliko Holma?
[/quote]

Ville, ja hyvin veti mutta Joonas oli vielä parempi Hjallis. (Tai siis Pjallis)

Vierailija
284/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo aikakin vaihtaa näyttelijöitä! Aku ja kumppanit oli jo niin nähty, että viime kausi jo puudutti.
Uusiin näyttelijöihin tottuminen toki vie hetken, mutta tykkäsin tästä toisesta jaksosta jo enemmän mitä ensimmäisestä.
Sketsihahmoista kyllä Kissi on ihan huippu. Samoin tykkään siitä oravasta ja Svetlanasta. Lallin ääni on liikaa Madagaskari elokuvien kuningasta muistuttava. Pistää ärsyttämään. Essi oli ekassa jaksossa etenkin aivan liian ylipirteä ja teennäisen oloinen. Toisessa jaksossa oli jo vähän rauhallisempi ote.

Eiköhän tästä vielä hyvä kausi tule! :D

Vierailija
285/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:08"]

Perankosken hahmo oli tylsin ikinä!!! Eikö voi keksii jotain muuta ku kopioida miestään? Must se oli liian helppo valinta.. niin tylsä! Sit vielä kuvattiin koko ajan hynysen naamaa että kaikki varmasti tajuu ketä se parodioi..

Must Kissi (ihan paras, jo gerbiilien nimistä lähtien) ja Orava oli parhaat (no kato mä voin sanoo ku oon näin söpö ja sit se ilme siihen perään :D).

[/quote]Samaa mieltä kaikesta. Ihan ku mun näppäimistä.

Vierailija
286/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:57"]

Salme Pasi on tosi hyvin käsikirjotettu! Loistavia pieniä koukkuja :)

[/quote]Pitää paikkansa. Se takia tähän asti paras. ...ja vielä niin pörröisen söpö!

Vierailija
287/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 02:45"]

Tuo Karjalan kandalfi aukeaa kyllä vähän paremmin jos kuuntelee Kotiteollisuutta :)

[/quote]Perankosken kokemuksella (YLE-Leaks ym. ym.) olisi luullut pystyvän parempaan. Hynys-hahmo on todella tylsä. Yli siitä, missä aita on matalin, ja hymyillen pankkiin.

Vierailija
288/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä uudesta Putouksesta vielä enemmän kuin vanhasta. Uusien näyttelijöiden myötä huomaa, että edellinen kaarti oli tullut jo liian tietoiseksi suosiostaan ja sitten alkaa tulla sitä prinsessameininkiä, että voi voi kun tää on hirveen raskasta ja mä oon nyt miettinyt et mitä mä niinku oikeesti haluun mun uran tässä vaiheessa ja mä oon tullu siihen tulokseen et mä en voi enää jatkaa Putouksessa.

Vierailija
289/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omituinen!!!

what the hell ja facepalm............

Vierailija
290/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin parasta mitä Putoukselle saattoi tapahtua oli että koko näyttelijäkaarti juontajaa myöten uusittiin. Ei kaikki ole olleet hahmoissan niin onnistuneita, mutta onhan se totta vie ollut silti parempaa kuin niiden entisten näyttelijöiden katsominen vuodesta toiseen. Hyvä hyvä!

Vierailija
291/293 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissiä ylistetään liikaa.

Vierailija
292/293 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se alkaa lauantaina. Munamies palaa jälleen XD