Putous
Kommentit (293)
Äskeisessä sketsissä oli av-mammat kaffella? :)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 20:40"]Äskeisessä sketsissä oli av-mammat kaffella? :)
[/quote] hohohohooo :'D
Veeti-nimi mainittu. Clarissa Crystal, yh. :D
Mä nauroin niin tolle Vesa-Matti Loirille :D
Ei Jenni voi olla kolmekymppinen?? Olin ihan varma että 45v. Pakko olla virhe menaisten tiedoissa.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 20:48"]
Ei Jenni voi olla kolmekymppinen?? Olin ihan varma että 45v. Pakko olla virhe menaisten tiedoissa.
[/quote]Ei ole virhe.
Miksi Kissin takapuoliposea ei koskaan näytetä vaan kamera vaihtaa yleisöön?
Wow..olipa niin huono ettei toiste tartte tätä katsoa..
Kissi vaan toisti viime viikkoa... :(
MC Jusu, Ari Stevari, Loordi Lalli ja se shamaanimies voisivat pudota ekoina
Jep , maanantaina alkaa juntit hokemaan oppimiaan tokaisujaan...
Mä kärsin ja en todellakaan aio katsoa jaksoakaan :):)
Siis mitä mä just katsoin. Huono. Ei toimi. Köyhän miehen putous.
MC Jusu paransi viime viikosta :)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:01"]
MC Jusu paransi viime viikosta :)
[/quote]
Alkoi vetää hahmoaan ihan eri suuntaan, en usko että oli toi alkuperäinen suunnitelma.. Eikä tommoinen "naiset kehittyy 2v aikaisemmin" toimi ton tyyppisellä hahmolla ollenkaan.
Ihme napinaa. Mun mielestä tämä on ihan yhtä hauskaa, ellei jopa hauskempaa, kuin viimeksi. Aiemmat näyttelijät alkoi olla vähän loppuun kuluneita, enkä ymmärtänut Aku Hirviniemen ylistämistä. Plaa, miten tylsiä hahmoja sillä oli. Tällä kaudella ylivoimaisesti huonoin on Ari Stevari, eihän se tee mitään hauskaa. Toiseksi huonoin on Jusu, ei kehittynyt mihinkään.
Miksi Lallya inhotaan niin paljon? Se hahmohan voi kehittyä vielä vaikka mihin. Karjalan Kandalfi on tosi viihdyttävä, mutta miten sen jutut kestää jaksosta toiseen.
Sorry, "ikälinkki" ei tullut minun konelle. Tai sitten olen sokea.