Hennesin myyjä - jätätkö hälyttimen tahallaan?
Kolmas kerta kun hälytin jäi kiinni ostamaani vaatteeseen kiinni henkalla. Tai itse asiassa näin on käynyt 3/4 kerrasta kahden vuoden aikana. Ei se nyt luulisi olevan vaikea laskea monta niitä on.
Kommentit (62)
Henkkamaukan vaatteiden hinnat eivät todellakana kata mitään erityistä asiakaspalvelua :D
Ne hälyttimet jää ihan vahingossa, varsinkin jos on isompi pino ostoksia skannattavana. Myyjätkin ovat vain ihmisiä. Kaikkea ei kiiressä aina huomaa.
Tekevälle sattuu ja siihen tottuu, kun usein sattuu. Nou hätä!
Relaa, ei maailama tähän kaadu.
t: myyntitykki (ei Hennesillä)
Se jos vaatteissa on ylimääräisiä hälyjä ei oo aina myyjän huolimattomuudesta tai huonosta laskutaidosta kiinni. Et varmaan tiennyt mutta varsinkin h&m:n kokoisessa myymälässä on suhteellisen korkea hävikkiprosentti, ja nämä näppärät myymälävarkaat keksivät aina vain mielenkiintoisempia paikkoja hälyttimien jemmailuun.
Varmaam ymmärrät kun h&m:n kokoisessa kaupassa asioit, niin myyjillä ei ole aikaa kassalla tonkia jokaista vaatteen koloa, jos sinne olisikin jemmattu häly (joita nämä "unohtuneet hälyt useimmin on). Myöskään en oleta itse h&m:llä asioidessani saavani erikoisempaa palvelua, jotain voi omilla aivoillaan päätellä palvelukulttuurista tarkastelemalla myymälän siisteyttä ja vaatteiden hintoja. Sinuna vaihtaisin johonkin sellaiseen pienempään vaateliikkeeseen jossa vaatteiden hintaan on lisätty palvelulisä
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:01"]
Se jos vaatteissa on ylimääräisiä hälyjä ei oo aina myyjän huolimattomuudesta tai huonosta laskutaidosta kiinni. Et varmaan tiennyt mutta varsinkin h&m:n kokoisessa myymälässä on suhteellisen korkea hävikkiprosentti, ja nämä näppärät myymälävarkaat keksivät aina vain mielenkiintoisempia paikkoja hälyttimien jemmailuun. Varmaam ymmärrät kun h&m:n kokoisessa kaupassa asioit, niin myyjillä ei ole aikaa kassalla tonkia jokaista vaatteen koloa, jos sinne olisikin jemmattu häly (joita nämä "unohtuneet hälyt useimmin on). Myöskään en oleta itse h&m:llä asioidessani saavani erikoisempaa palvelua, jotain voi omilla aivoillaan päätellä palvelukulttuurista tarkastelemalla myymälän siisteyttä ja vaatteiden hintoja. Sinuna vaihtaisin johonkin sellaiseen pienempään vaateliikkeeseen jossa vaatteiden hintaan on lisätty palvelulisä
[/quote]
Aika erikoista, että hälyjen poistaminen on nykyään lisäpalvelu... =(
Tässä faktoja/ Tuotteessa voi olla monta hälytintä, eripaikoissa. Tuotteessa voi olla myös piilossa tarrahälyttimiä. Tuotteessa voi olla taskussa sisällä irtonaisia hälyttimiä (varas irrottanut hälyttimet jostain tuotteesta ja piilottanut aikasemmin sen ostamaasi tuotteeseen ja tämä on yleistä)
Olen itse myyjä joten toedän mistä puhun. Kyse ei ole huolimattomuudesta tai huonosta asiakaapalvelijasta jos välillä jää hälytin kiinni. Miettikää kuinkamonta asiakasta myyjä päivässä rahastaa/palvelee, pakostakin jää hälytin joskus. Työnantajat painostavat tehokkuuteen, työntekijöitä ei ole tarpeeksi.
Hävettää teisän puolesta valittajat täällä, kasvattakaa nahka ja hankkikaa elämä. On elämä pieni jos noin suuren ongelman saa aikaiseksi kiinni jääneestä hälyttimestä. Huhhuh.
Oon Hennesillä myyjänä, ja tosiaan kuten edellinen vastaaja kertoi, useimmiten ne "unohtuneet" hälyt ovat varkaiden piilottamia esim. takkien taskuun. Kassalla myyjä ei välttämättä tule edes niitä taskuja tarkistaneeksi, sillä muuten hälyttimet ovat aina tietyssä kohtaa vaatetta kiinni jos niitä on.
Ei varmaan kannata poistua kotoaan jos vaatteisiin jäänyt häly on noin suuri pettymys :D Itse olen vaatekaupassa töissä ja mullakin jää joskus huomaamatta esim tummankuviollisen takin hupun saumojen syövereihin häly. Tai taskusta löytyy toisesta vaatteesta varkaan poistama häly. Joskus asiakas ylhäisyydessään on niin loukkaantunut niin loukkaantunut tästä. Minä vaan viittoilen tulemaan luokseni ja otan hälyn pois. En noteeraa närkästystä mitenkään ja toivotan hyvät päivänjatkot. Aivan sama mitä sanot tai millainen ilme sulla on :) Ei muuten kiinnosta, painu kotiin.
Ja toistan: Halpaliikkeissä on turha odottaa olevansa joku kuningatar. Käsitättekö te että te olette ostoksilla kaikkein halvimmassa ja ala-arvoisimmassa rättikaupassa mitä maasta löytyy? :D
Nopeammin pääsee kun itse kävelee kassalle, muutaman sekunnin hälynpoisto siellä myyjän toimesta, ja matka jatkuu. Jos jää itse portille odottamaan myyjää, niin myyjä joutuu kuitenkin menemään kassalle poistamaan hälyn sillä laitteella, ja sitten tuomaan sen sinulle takaisin. Ei toimi niin että myyjä vain tulee ja napsauttaa hälyn irti, vaan siihen tarvitaan sitä laitetta mikä on yleensä kassan pöydässä kiinni.
Täällä joku vineili kouluttavansa vähän palveluhenkeä h&m myyjille jne, johon viittasin palvelulisällä. Tottakai hälyt automaattisesti otetaan pois, MUTTA jos niitä löytyy esim takin huppuun tai rintsikoiden sisään jemmattuna niin paska myyjä kun ei tehnyt hommia. Varmaan kannattaa paskan myyjän vaihtaa alaa
Miten ihmisillä on noin paljon vaikeuksia?
Lähteekö bussikin aina minuutin etuajassa?...
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:51"]
Itse jään aina seisomaan siihen ovensuuhun ja roikotan ostoskassia suurieleisesti, jos hälytin sattuu piippaamaan. Jos myyjä ei kerran ole ottanut piipparia pois vaatteesta myydessään, niin kyllä hän saa tulla hakemaan sen sieltä ovelta. Takaisin tiskille en ikinä kävele.
Yleensä kai ihmiset kuuliaisesti kiirehtivät takaisin kassalle, koska monesti olen nähnyt hölmistyneen katseen myyjällä, että "ai etsä tuukkaan sieltä tänne..?"
Pahoittelutkin ovat yleensä aikamoista mutinaa, kun myyjä lompsii kassalta ensin ovelle, sitten kassalle irrottamaan piipparin ja sitten takaisin ovelle ojentamaan vaatetta mulle.. =)
Suosittelen muillekin! Siitäpähän oppivat vähän asiakaspalvelua!
[/quote]
Näin kai sitä pitäisi tehdä.
[/quote]
Jos tuosta on kiinni elämän nautinnot ni ei tunnu hyvin sulla menevän:D iik, hennes myyjä joutuu kävelee! IIK.
Heh, mulla jäi alusvaatteeseen häly Forumin Hennesissä. Portit alkoi piippaamaan, lähdin kävelemään takaisin kassoille päin, mutta myyjä juoksee sisäänkäynnistä ulos ja jää tarkkailemaan, minne varas lähti pakoon. En edes ehtinyt sanoa, että mun ostos piippaa, kun viiletti ohitse hirveää kyytiä.
Jonottelin sitten kassalle samalle myyjälle, joka juuri hetki sitten myi mulle tuotteen. Jouduin kuitin kaivelemaan todistaakseni, etten ole varastanut, vaan myyjältä on jäänyt häly. En saanut edes pahoitteluja tapahtuneesta.
Kaiken huipuksi siihen paikalle saapuu tämä juoksijamyyjä, joka ilmoittaa työkavereilleen, että varas pääsi pakoon :D
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:01"]
Se jos vaatteissa on ylimääräisiä hälyjä ei oo aina myyjän huolimattomuudesta tai huonosta laskutaidosta kiinni. Et varmaan tiennyt mutta varsinkin h&m:n kokoisessa myymälässä on suhteellisen korkea hävikkiprosentti, ja nämä näppärät myymälävarkaat keksivät aina vain mielenkiintoisempia paikkoja hälyttimien jemmailuun. Varmaam ymmärrät kun h&m:n kokoisessa kaupassa asioit, niin myyjillä ei ole aikaa kassalla tonkia jokaista vaatteen koloa, jos sinne olisikin jemmattu häly (joita nämä "unohtuneet hälyt useimmin on). Myöskään en oleta itse h&m:llä asioidessani saavani erikoisempaa palvelua, jotain voi omilla aivoillaan päätellä palvelukulttuurista tarkastelemalla myymälän siisteyttä ja vaatteiden hintoja. Sinuna vaihtaisin johonkin sellaiseen pienempään vaateliikkeeseen jossa vaatteiden hintaan on lisätty palvelulisä
[/quote]
Aika erikoista, että hälyjen poistaminen on nykyään lisäpalvelu... =(
[/quote]
Luitko sä yhtään tota ylempää viestiä vai haluatko tahallasi esittää typerää?
Yksikään näistä hälyttimistä ei ollut varkaan piilottama ja kaikki olivat sellaisia isokokoisia nappeja joita ei revitä irti.
En pitänyt hennesiä ala-arvoisimpana rättikauppana mutta taidan muuttaa mieleni. Jos myyjien asenne on tätä tasoa, niin todellakin on kyseessä tasoton liike.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:41"]
Yksikään näistä hälyttimistä ei ollut varkaan piilottama ja kaikki olivat sellaisia isokokoisia nappeja joita ei revitä irti.
En pitänyt hennesiä ala-arvoisimpana rättikauppana mutta taidan muuttaa mieleni. Jos myyjien asenne on tätä tasoa, niin todellakin on kyseessä tasoton liike.
Ap.
[/quote]
No se on :D Ja itse en siis ole todellakaan töissä missään hiton hennesissä, en edes asioi.
-28
Vaikea laskea montako niitä on? Mitä tuo nyt tarkoittaa? Ei kai niitä nyt lukuisia ole per vaate?
Jätän. Nautin kun asiakas tulee huutamaan minulle ja haukkumaan minut. Vitsit kun tajusitkin jutun juonen.
Tää ei liity H&M:n mutta silti.
Ostin laukun n. 2 vuotta sitten Mangosta. Kaikki oli ok, kunnes nyt aloin taas käyttämään laukkua. Jossain kaupoissa hälytti aina, toisissa taas ei. Ajattelin, että laukussa oli jotain, joka aiheutti hälytyksen (siis tuote). Olihan se noloa.
Viime viikolla kävin Vero Modassa ja ostin neuletakin, laukku ei piipannut sisään mennessä, mutta piippasi ulos tullessa. Myyjä riensi mun luokse, pyysin tarkistamaan laukun, kun se aina piippasi. Myyjä huomas sisällä olevan läpyskän (siis sellaisen, joka oli ommeltu laukkuun pesuohjeiden mukana) ja leikkasi sen.. Eipä piipannut laukku enää. Olisinpa tajunnut leikata aiemmin :( enhän mä moisista tiennyt.
Mulla jäi viimeksi slipareihin kenkähäläri. Miten sellaisen voi olla huomaamatta? Etenkin kun ostoksiin kuului niiden lisäksi pelkästään alushousut. Ne kenkähälyttimet on vielä ns. isompia ja musta hälytin erottuu aikas hyvin vaaleelta pohjalta.