Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hennesin myyjä - jätätkö hälyttimen tahallaan?

Vierailija
11.10.2014 |

Kolmas kerta kun hälytin jäi kiinni ostamaani vaatteeseen kiinni henkalla. Tai itse asiassa näin on käynyt 3/4 kerrasta kahden vuoden aikana. Ei se nyt luulisi olevan vaikea laskea monta niitä on.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä :D

Vierailija
2/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 01:28"]

Voi Luoja ihmisiä! :D Kaikesta saa ongelman. On kyllä hankala elämä kun vaatteeseen jäänyt häly on niin järkyttävä asia. Onneksi ette itse ikinä mokaa ja olette täydellisiä. Voivoi, mitä teidän mielenterveydelle tapahtuu kun tulee joku oikea kriisi.. Muropaketista löytyy ylimääräinen lelu tai joku kiilaa kassajonossa. Aiai!

[/quote]

Tässä ketjussa ei taida olla ketään muuta kuin sinä kiihtyneessä mielentilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittu käy jossain henkka maukalla??

Jos käyt, olet ansainnut kaiken paskan mitä ikinä kyseinen firma voi niskaasi kaataa.

Vierailija
4/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä jää aina ne hälyttimet saatana! Missää muualla ei oo käyny niin

Vierailija
5/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:51"]

Itse jään aina seisomaan siihen ovensuuhun ja roikotan ostoskassia suurieleisesti, jos hälytin sattuu piippaamaan. Jos myyjä ei kerran ole ottanut piipparia pois vaatteesta myydessään, niin kyllä hän saa tulla hakemaan sen sieltä ovelta. Takaisin tiskille en ikinä kävele.

Yleensä kai ihmiset kuuliaisesti kiirehtivät takaisin kassalle, koska monesti olen nähnyt hölmistyneen katseen myyjällä, että "ai etsä tuukkaan sieltä tänne..?"

Pahoittelutkin ovat yleensä aikamoista mutinaa, kun myyjä lompsii kassalta ensin ovelle, sitten kassalle irrottamaan piipparin ja sitten takaisin ovelle ojentamaan vaatetta mulle.. =)

Suosittelen muillekin! Siitäpähän oppivat vähän asiakaspalvelua!

[/quote]

Voi vitsi mikä ääliö.

Vierailija
7/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:37"]Kuka siellä edes asioi, toosi eettinen kauppa molemmista päistä?
[/quote]

Tämä.

Riistovaatteita.

Vierailija
8/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:57"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:51"]   Itse jään aina seisomaan siihen ovensuuhun ja roikotan ostoskassia suurieleisesti, jos hälytin sattuu piippaamaan. Jos myyjä ei kerran ole ottanut piipparia pois vaatteesta myydessään, niin kyllä hän saa tulla hakemaan sen sieltä ovelta. Takaisin tiskille en ikinä kävele. Yleensä kai ihmiset kuuliaisesti kiirehtivät takaisin kassalle, koska monesti olen nähnyt hölmistyneen katseen myyjällä, että "ai etsä tuukkaan sieltä tänne..?" Pahoittelutkin ovat yleensä aikamoista mutinaa, kun myyjä lompsii kassalta ensin ovelle, sitten kassalle irrottamaan piipparin ja sitten takaisin ovelle ojentamaan vaatetta mulle.. =) Suosittelen muillekin! Siitäpähän oppivat vähän asiakaspalvelua!   [/quote] Huh huh että on taas dramaattinen yksilö. Se hälyttimen jääminen ei ole niin maatamullistava juttu, että sen takia pitäisi alkaa käyttäytymään kuin pikkulapsi (kuten sinä teet tuossa käytöksessäsi). [/quote] En ole tuo jolle vastasit mutta mitä kiukuttelua tuossa nyt oli? Miksi asiakkaan pitäisi juoksennella ympäriinsä kun ei se hälyttimen jääminen ole hänen syytään. Et taida ymmärtää asiakaspalvelusta mitään. [/quote] Etpä näytä sinäkään ymmärtävän asiakaspalvelusta mitään. Luuletko olevasi myymälässä jokin jumalasta seuraava, jota kaikki liikkeen myyjät joutuvat kumartamaan ja levittelemään punaista mattoa jalkojesi juureen? Oletko todellakin noin itsekeskeinen idiootti? On kohteliasta (ihan uusi sana sinulle?) mennä tiskille takaisin, mikäli hälyjä jääny vaatteisiin. Sillä kassalla kun voi olla muitakin asiakkaita kuin sinä, arvon jumaluutenne. En minä ainakaa mene yhdenkään idiootin luo hakemaan säkkiä tassuista jos hälyjä jääny. Siinähän seisot siellä vaikka myymälän sulkuun asti. Ja läpi jos menet niin voinpahan vielä vartijat hälyttää seuraksesi. ;) Siinähän sitten hymyilet ja nökötät oviaukossa, sinulle siinä nauretaan ei minulle. [/quote] Hymähdin. Eli myyjä saa jäädä tuijottelemaan ja seisoskelemaan sinne kassan taakse kuin jumalasta seuraava ja se ei sitten ole huonoa käytöstä? Kuinka monta varoitusta olet jo saanut? [/quote] En yhtäkään. Minulla kun sattuu siinä kassalla olemaan muutakin tekemistä kuin juosta tuon erään tyylisten kuspäiden perässä. Mun puolesta todellakin tuollainen toope saa seistä vaikka maailman loppuun asti siellä ovella. Jos sillä on "kiire" niin silloin on hyvä ja tassuttelee ihan itse takaisin kassalle. Jos ei, niin kyllä mulla muutaki tekemistä on ja paljon. ;)

[/quote]

Tekisit työsi kerralla kunnolla, niin ei ehkä olisi niin kiire. Niin se vaan on, että jos ei ammattitaitoa ole, niin joutuu tekemään enemmän töitä kun on virheitä korjattavana. Ja todellakin jään ovelle seisoskelemaan. Voit ihan itse päättää tuletko tekemään sen työn mikä sinulta jäi kesken omasta huolimattomuudestasi johtuen.

[/quote]

Ai mikä mielikuva, jos myyjät vaan jättäisivät huomioimatta tämän kaverin ja tämä sitten saisi rauhassa seisoskella vaikka viisi tuntia siellä ovenpielessä periaatteensa vuoksi.

Vierailija
10/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:03"]

Onko myyjille jotenkin ylivoimaista tarkistaa jokainen myymänsä vaate hälyttimien varalta? Varsinkin, jos kerran on yleistä, että vaatteiden taskuihin ja huppuihin piilotellaan varastettujen tuotteiden hälyttimiä. Eikö silloin olisi varmuuden vuoksi tarkistettava jokainen myytävä tuote? Mielestäni taskuun jäänyt varashälytin ei ole tuotteen ostajan eikä edes sen varkaan, vaan huolimattoman myyjän vika. Ei muillakaan aloilla voi syyttää muita omasta huolimattomuudesta ja kohauttaa vain olkia, että näitä nyt sattuu.

[/quote]

Tällöin voi sitten varautua jatkossa jonottamaan kauan, koska vaatteen täyteen tarkistukseen menee sitten tovi. Jos niitä vaatteita on vielä kasallinen, niin turha sitten huokailla ja naputella kenkää lattiaan siellä jonon perällä; tässähän tehdään nyt sitten vain työ huolellisesti, joten jonotus kestänee sitten 10-15min :)

Vierailija
11/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:52"]Mulla jäi viimeksi slipareihin kenkähäläri. Miten sellaisen voi olla huomaamatta? Etenkin kun ostoksiin kuului niiden lisäksi pelkästään alushousut. Ne kenkähälyttimet on vielä ns. isompia ja musta hälytin erottuu aikas hyvin vaaleelta pohjalta. 
[/quote]

Miten et itse huomannut sitä häläriä kerta se on niin silmiinpistävä? Siis kassalla maksettaessa.

Vierailija
12/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 02:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:37"]Kuka siellä edes asioi, toosi eettinen kauppa molemmista päistä? [/quote] Tämä. Riistovaatteita.

[/quote]

mutku ne on niin nättei :(( pitää saada halval et saa enemmän q pitää olla söpö :((

[/quote]

H&M:llä on tyylikkäitä vaatteita ja asusteita. Ostat ilmeisesti vaatteesi kerran vuodessa Prismasta tai jostain koinsyömästä paskaputiikista?

Vierailija
13/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:37"]Kuka siellä edes asioi, toosi eettinen kauppa molemmista päistä? [/quote] Tämä. Riistovaatteita.

[/quote]

mutku ne on niin nättei :(( pitää saada halval et saa enemmän q pitää olla söpö :((

[/quote]

H&M:llä on tyylikkäitä vaatteita ja asusteita. Ostat ilmeisesti vaatteesi kerran vuodessa Prismasta tai jostain koinsyömästä paskaputiikista?

[/quote]

Voi kuule.. Usko kuten haluat ;)

Vierailija
14/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhjj

Vierailija
15/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
16/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 01:28"]

Voi Luoja ihmisiä! :D Kaikesta saa ongelman. On kyllä hankala elämä kun vaatteeseen jäänyt häly on niin järkyttävä asia. Onneksi ette itse ikinä mokaa ja olette täydellisiä. Voivoi, mitä teidän mielenterveydelle tapahtuu kun tulee joku oikea kriisi.. Muropaketista löytyy ylimääräinen lelu tai joku kiilaa kassajonossa. Aiai!

[/quote]

Tässä ketjussa ei taida olla ketään muuta kuin sinä kiihtyneessä mielentilassa.
[/quote] Hahah, taisi osua arkaan paikkaan ;) Ammattivalittaja siellä!

Vierailija
17/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo potuttaa ja rankasti. Viimeksi ostin miehelle yhden paketin alushousuja. En muuta. Kotona sitten mies huomas sen hemmetin hälyyttimen. Mun on vaikea tajuta, ettei sitä huomaisi myyjä siellä kaupassa, kun on vain yksi ostos ja asiakkaitakaan ei ollut tuolloin kassalla muita kuin minä.

Matkaa kauppaan on yli 50 km ja edes pahoittelua ei saanut, kun menin sen otattaamaan pois :( Enpä mene toista kertaa tuohon kauppaan.

Vierailija
18/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 01:28"]

[/quote]

Jos joku kiilaa kassajonossa ruokakaupassa, niin hymyilen takaisin kauniisti ja annan idiootin mennä edeltä. Kun se apina on kaatanut kaikki ostoksensa hihnalle ja siirtyy maksupäätteelle, niin nappaan liukuhihnan päästä karkkihyllystä kourallisen kaikkein kalliimpia purkkapaketteja ja sytkäreitä tms. ja ujutan ne idiootin ostosten alle, samalla kun lastaan omia ostoksia hihnalle.

Yleensä vasta maksun jälkeen apina huomaa, että "HEEEI! Eihän nää ole "?#!"#* mun ostoksia...?!?" Naurattaa, kun apina jää naama punaisena selvittelemään kuittia kassan kanssa.. Ylimieliset etuilijat vaan ansaitsee pienen kiusan. =)

Vierailija
19/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myyjille jotenkin ylivoimaista tarkistaa jokainen myymänsä vaate hälyttimien varalta? Varsinkin, jos kerran on yleistä, että vaatteiden taskuihin ja huppuihin piilotellaan varastettujen tuotteiden hälyttimiä. Eikö silloin olisi varmuuden vuoksi tarkistettava jokainen myytävä tuote? Mielestäni taskuun jäänyt varashälytin ei ole tuotteen ostajan eikä edes sen varkaan, vaan huolimattoman myyjän vika. Ei muillakaan aloilla voi syyttää muita omasta huolimattomuudesta ja kohauttaa vain olkia, että näitä nyt sattuu.

Vierailija
20/62 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 01:28"]

[/quote]

Jos joku kiilaa kassajonossa ruokakaupassa, niin hymyilen takaisin kauniisti ja annan idiootin mennä edeltä. Kun se apina on kaatanut kaikki ostoksensa hihnalle ja siirtyy maksupäätteelle, niin nappaan liukuhihnan päästä karkkihyllystä kourallisen kaikkein kalliimpia purkkapaketteja ja sytkäreitä tms. ja ujutan ne idiootin ostosten alle, samalla kun lastaan omia ostoksia hihnalle.

Yleensä vasta maksun jälkeen apina huomaa, että "HEEEI! Eihän nää ole "?#!"#* mun ostoksia...?!?" Naurattaa, kun apina jää naama punaisena selvittelemään kuittia kassan kanssa.. Ylimieliset etuilijat vaan ansaitsee pienen kiusan. =)
[/quote]

Hahaha, tää oli hyvä:D