Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi moni ajattelee, ettei pitkät naiset voi käyttää korkkareita?

Vierailija
08.09.2014 |

Itse olen saanut hyvät naurut, kun joku äijänkäppyrä tuli baarissa räyhäämään siitä, etten saisi käyttää yhtään korkoja, kun olen niin pitkä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noin nyt sentään moni ajattele, eiköhän ihmiset saa käyttää ihan millaisia kenkiä vaan koosta riippumatta. Joitain miehiä varmaan kyllä harmittaa kun ei oma itsetunto riitä seistä korkokengät jalassa heitä pidemmän naisen rinnalla. 

Jollain toki on sellaista vanhakantaista ajatteluakin että kaikkien pitäisi jotenkin pyrkiä kohti ihanteellista keskiarvoa ja lyheyn naisen siis käyttää korkoja ja pitkän matalia kenkiä, näyttääkseen mahdollisimman lähelle keskikokoiselta. Mutta sellainen on aika vanhanaikaista, kyllä lyhyt voi ylpeänä myös korostaa lyhyyttään ja pitkä pituuttaan, ihan miten itse haluaa!

Vierailija
2/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:24"]Ei kai noin nyt sentään moni ajattele, eiköhän ihmiset saa käyttää ihan millaisia kenkiä vaan koosta riippumatta. Joitain miehiä varmaan kyllä harmittaa kun ei oma itsetunto riitä seistä korkokengät jalassa heitä pidemmän naisen rinnalla. 

Jollain toki on sellaista vanhakantaista ajatteluakin että kaikkien pitäisi jotenkin pyrkiä kohti ihanteellista keskiarvoa ja lyheyn naisen siis käyttää korkoja ja pitkän matalia kenkiä, näyttääkseen mahdollisimman lähelle keskikokoiselta. Mutta sellainen on aika vanhanaikaista, kyllä lyhyt voi ylpeänä myös korostaa lyhyyttään ja pitkä pituuttaan, ihan miten itse haluaa!
[/quote]
Täälläkin jotkut ovat sanoneet etteivät ole voineet ostaa kenkiä, koska niissä oli liian korkeat korot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180 senttiä pitkä ja vaikka rakastan korkkareita niin kyllähän mä näytän aika koomiselta jos on 12 senttiä korkoo :D

Vierailija
4/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:29"]Olen 180 senttiä pitkä ja vaikka rakastan korkkareita niin kyllähän mä näytän aika koomiselta jos on 12 senttiä korkoo :D
[/quote]
Et näytä :) en mäkään näytä 15cm koroilla hölmöltä vaikka olen 180cm.

Vierailija
5/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:24"]Ei kai noin nyt sentään moni ajattele, eiköhän ihmiset saa käyttää ihan millaisia kenkiä vaan koosta riippumatta. Joitain miehiä varmaan kyllä harmittaa kun ei oma itsetunto riitä seistä korkokengät jalassa heitä pidemmän naisen rinnalla.  Jollain toki on sellaista vanhakantaista ajatteluakin että kaikkien pitäisi jotenkin pyrkiä kohti ihanteellista keskiarvoa ja lyheyn naisen siis käyttää korkoja ja pitkän matalia kenkiä, näyttääkseen mahdollisimman lähelle keskikokoiselta. Mutta sellainen on aika vanhanaikaista, kyllä lyhyt voi ylpeänä myös korostaa lyhyyttään ja pitkä pituuttaan, ihan miten itse haluaa! [/quote] Täälläkin jotkut ovat sanoneet etteivät ole voineet ostaa kenkiä, koska niissä oli liian korkeat korot.

[/quote]

Toki jokainen voi valita minkä korkuisia haluaa käyttää. Itse olen vain keskimittainen, mutta en koskaan osta kenkiä yli 5 cm korolla. Minun syyni siihen on ihan vaan kävelymukavuus. Ja sekin on ihan ok jos pitkä ihminen ei halua korostaa pituuttaan enempää koroilla, samoin kun on ok sekin jos joku taas haluaa. Kukin tehköön miten itse tykkää.

Vierailija
6/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:24"]Ei kai noin nyt sentään moni ajattele, eiköhän ihmiset saa käyttää ihan millaisia kenkiä vaan koosta riippumatta. Joitain miehiä varmaan kyllä harmittaa kun ei oma itsetunto riitä seistä korkokengät jalassa heitä pidemmän naisen rinnalla.  Jollain toki on sellaista vanhakantaista ajatteluakin että kaikkien pitäisi jotenkin pyrkiä kohti ihanteellista keskiarvoa ja lyheyn naisen siis käyttää korkoja ja pitkän matalia kenkiä, näyttääkseen mahdollisimman lähelle keskikokoiselta. Mutta sellainen on aika vanhanaikaista, kyllä lyhyt voi ylpeänä myös korostaa lyhyyttään ja pitkä pituuttaan, ihan miten itse haluaa! [/quote] Täälläkin jotkut ovat sanoneet etteivät ole voineet ostaa kenkiä, koska niissä oli liian korkeat korot.

[/quote]

Toki jokainen voi valita minkä korkuisia haluaa käyttää. Itse olen vain keskimittainen, mutta en koskaan osta kenkiä yli 5 cm korolla. Minun syyni siihen on ihan vaan kävelymukavuus. Ja sekin on ihan ok jos pitkä ihminen ei halua korostaa pituuttaan enempää koroilla, samoin kun on ok sekin jos joku taas haluaa. Kukin tehköön miten itse tykkää.
[/quote] mutta jotkut häpeävät pituuttaan ja sen takia eivät käytä korkoja.