Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa lihoja - 30%?

Vierailija
11.10.2014 |

Minä viikonpäivänä ja mihin aikaan kannattaa kysyä. Meillä ei ole varaa enää työttömyyden takia ostaa lihoja täyteen hintaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vinkata ettei muut innostu viemään parhaita päältä

Vierailija
2/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niitä mitenkään vakkaristi juuri tiettyinä aikoina, tietyissä paikoissa? en jaksa uskoa. Itse olen kyllä usein sunnuntaisin löytänyt näitä -30%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi meillä päin saa S-ryhmän kaupoista (Prisma, S-market, Sale) lähes joka päivä. Aina kun siellä käy, niin jotain punalappuisia on, aika harvoin kyllä ostan.

Vierailija
4/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko illalla myöhään tai aamulla aikaisin on eniten tarjontaa. Riippuu vähän myymälästä milloin laputtavat.

Vierailija
5/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän cm:ssä nytkin esim. Broilerin minuuttipihvit alle 7 euroa kilo.

Vierailija
6/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään saa Lidlistä kassleria, noin kilon pala -40% alennuksella. Ei ole vanhaa tavaraa, tämä on lauantaitarjous. T. mies.

Vierailija
7/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on lähes joka päivä näitä punalappuja, paras hetki tuntuu olevan pari tuntia kaupan aukeamisen jälkeen. Itse hyvätuloisenakin tykkään tehdä aina päivän ruoat niistä, tänäänkin tein uunissa kanaa isosta punalappuisesta pakkauksesta.

Vierailija
8/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sen kummemmin, mutta minusta tuntuu että kaupoissa on paremmin tarjoustuotteita esim. tiistai ja keskiviikko päiväinä, kuin perjantaina ja lauantaina.

Vierailija
9/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:52"]Prismassa on lähes joka päivä näitä punalappuja, paras hetki tuntuu olevan pari tuntia kaupan aukeamisen jälkeen. Itse hyvätuloisenakin tykkään tehdä aina päivän ruoat niistä, tänäänkin tein uunissa kanaa isosta punalappuisesta pakkauksesta.
[/quote]
Riippuu Prismasta. Raision Myllyn Prismassa on hyvin harvoin aletuotteita, mutta vastaavasti normaalihinnat on seudun alemmasta päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi