Millainen IHMINEN ei ostanut mitään Black Friday aleista?
Kommentit (88)
Sellainen, joka ei tartte mitään 😎
Huvipuistohullu kirjoitti:
Tollo.
AP
En minäkään ostanut koko viikolla muuta kuin ruokaa ja polttoainetta. Niitä ei jostain syystä myydä koskaan millään 70% alella.
Sellainen, jolla on jo kaikki, mitä tarvitsee.
Ei mulla opintovapaalla ole ylimääräistä rahaa ja vaikka olisi niin en mä ostaisi Black Fridaysta jotakin vain sen takia, että on Black Friday. Ostan tarpeen mukaan silloin kun on siihen varaa.
En ostanut enkä aio ostaa myöhemminkään.
Minä! Ostan vain tarpeeseen ja sieltä mistä halvemmalla saa. Keinotekoiset ja valheellisesti alennukset ei saa minua maksamaan kympin tuotteesta sataa euroa
Järkevä. Keinotekoisia tarjouksia. Sinua tässä vedätettiin kun aasia
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Tollo.
AP
No mitäpä olis pitäny ostaa? 🧐
Ihminen joka ei ole materian perään ja saa vain siitä iloa. Enkä tarkoita että ei saisi ostaa ikinä mitään kivaa, mutta moni tuntuu jatkuvasti ostelevan kaikkea mitä harvoin oikeasti edes tarvitsee.
Black Friday/ Black week ym tällaiset turhaa krääsää ja tavaraa ostamaan houkuttavat alennushömpötykset voisi lailla kieltää. Jos ei aikuinen ihminen osaa ostaa vain sitä, mitä tarvitsee ja jättää turhat alennustuotteet kauppaan, niin holhoukseen joutaisi. En näe mitään syytä ostaa sellaista, mitä en todella tarvitse ja kaikki tarvitsemani minulla jo on.
Minä ostan tavaraa silloin kun sitä tarvin. Tällä hetkellä en tarvinut mitään. Tarjoisten perässä juokseminen ei kiinnosta.
Minä en ostanut mitään. En edes tiedä mitä olisi ollut tarjouksessa. Käsilaukun juhliin tarvitsin. Käytettyä yritin etsiä, mutta kun ei löytynyt mieleistä ja niin että olisin voinut/ennättänyt se noutaa jäi sekin hankkimatta. Menen vanhalla laukulla. Täytyy vain vähän korjailla sitä.
Millainen ihminen on ostanut vain blackfridayn takia?
Itse en ostanut mitään siitä syystä, että on blackfriday. Pari asiaa ostin ihan vain koska tarvitsin niitä, osa oli alennuksessa (sattumaa, ei taktikoitu) ja osa ei. Tällä hetkellä ei ole mitään tarvetta sellaisille isommille hankinnoille joiden osalta vertailisin hintoja. Ja pääosin ei noi tarjoukset edes olleet kummosia tuonkaltaisissa tuotteissa.
Minä.