Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää miehille on naisen ulkonäkö?

Vierailija
04.09.2021 |

Kun on kyse on parisuhteen muodostamisesta? Olen ihastunut yhteen mieheen enkä usko, että niin täydellinen mies voisi olla kiinnostunut minunlaisesta harmaavarpusesta. Viihdytään kyllä hyvin yhdessä, mutta se ei kerro juuri mitään. Kannattaako alkaa jotenkin upgreidaamaan omaa ulkomuotoaan?

Kommentit (226)

Vierailija
1/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän esim. liikunta pahaa tee. Saat kaupanpäällisinä lisää energiaa arkielämääsi ja voit paremmin. Myös itsetuntosi kohenee sen myötä, ja uskallat pyytää häntä treffeille myöhemmin. Tunnetteko jollain tasolla? Jos ette vielä, niin tutustu häneen kaverina. Itse päätät, milloin kerrot olevasi kiinnostunut.

Vierailija
2/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä Tinderissä ensin katsoo, onko toinen kivannäköinen. Eli herääkö esim ajatus halusta seksiin.

Jos ulkonäkö on kiva, niin sitten aletaan katsoon muita juttuja. Eli onko eläintarhaa, liikaa lapsia edellisistä suhteista, ääriajattelua yms. Jos ei, niin sitten kiinnostus voi herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikkein tärkeintä. Kaikki muu tulee sen jälkeen.

Vierailija
4/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä Tinderissä ensin katsoo, onko toinen kivannäköinen. Eli herääkö esim ajatus halusta seksiin.

Jos ulkonäkö on kiva, niin sitten aletaan katsoon muita juttuja. Eli onko eläintarhaa, liikaa lapsia edellisistä suhteista, ääriajattelua yms. Jos ei, niin sitten kiinnostus voi herätä.

Tinder on asia erikseen, siellä mennäänkin ulkonäkö edellä. Tämä tapaus on ihan arkielämästä.

Ap

Vierailija
5/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän esim. liikunta pahaa tee. Saat kaupanpäällisinä lisää energiaa arkielämääsi ja voit paremmin. Myös itsetuntosi kohenee sen myötä, ja uskallat pyytää häntä treffeille myöhemmin. Tunnetteko jollain tasolla? Jos ette vielä, niin tutustu häneen kaverina. Itse päätät, milloin kerrot olevasi kiinnostunut.

Ollaan satunnaisesti tekemisissä töiden kautta, mutta ei varsinaisesti työkavereita.

Ap

Vierailija
6/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaikessa.

Vierailija
7/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on vain vähän merkitystä. Runsas ylipaino on se jota hieman vierastetaan mutta tällaisille löytyy omat fanittajansa.

PK-seudulla ja isoissa kaupungeissa nainen joutuu ehkä jonkin verran meittimään ulkonäköään, pienemmillä paikkakunnilla kaikki käy.

Vierailija
8/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässäpä syy sille, miksi kaikilla ylityrkyillä daisaribimboilla on mies. 🙄

Vierailija
9/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PK-seudulla ja isoissa kaupungeissa nainen joutuu ehkä jonkin verran meittimään ulkonäköään, pienemmillä paikkakunnilla kaikki käy.

Eipä taida mennä ihan noin.. oon ollu kohta 4 vuotta sinkkuna. Kyseessä pikkukaupunki.

Ap

Vierailija
10/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on tehty tutkimus. Miehille naisen vartalo on tärkeä haettaessa yhden illan seksiseuraa ja vaimoa haettaessa kasvot.

Myös kurvikkaat naiset ovat miesten mieleen, vaikuttavat samoin kuin alkoholi.

Vierailija
11/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana naisena sanoisin että ulkonäkö on ainoa asia millä on väliä.

Vierailija
12/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valitsevat ulkonäön perusteella. Mikä tahansa luonnevikainen käy, kunhan on kaunis ja hoikka.

Vierailija
13/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en olisi halunnut kuulla :(

Ap

Vierailija
14/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässäpä syy sille, miksi kaikilla ylityrkyillä daisaribimboilla on mies. 🙄

Se, että ulkonäkö on miehelle se tärkein kriteeri ei tarkoita, että kaikilla olisi sama maku.

Vierailija
15/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Totuus tekee kipeää.

Vierailija
16/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida mennä ihan noin.. oon ollu kohta 4 vuotta sinkkuna. Kyseessä pikkukaupunki.

Ap

Oletko käynyt siellä tuppukyläsi tanssiravintolassa tai baarissa? Oliko asiakkaat suunnilleen miehiä 9kpl vs. naisia 1kpl?

Vierailija
17/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Totuus tekee kipeää.

Joo. Täytyy lopettaa turhat haaveilut ja hankkia vaikka kissoja.

Ap

Vierailija
18/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammassa parisuhteessa olleena voin sanoa, että sitä ei ole peitelty, että ulkonäkö on tärkein. Luonteella ei ole väliä kunhan tajuat olla aina hiljaa ja näyttää hyvältä. Minulla ei ole ulkonäköä enkä ole hiljaa joten olen ollut sellainen tyytymiskohde sillä aikaa kun on etsitty jotain mikä olisi mykkä ja nätti, sekä antaisi pankkitilinsä käyttöön.

Vierailija
19/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko käynyt siellä tuppukyläsi tanssiravintolassa tai baarissa? Oliko asiakkaat suunnilleen miehiä 9kpl vs. naisia 1kpl?

En halua mitään räkäläjuoppoa, kun en itse juo ollenkaan. (Enkä käy baarissa)

Ap

Vierailija
20/226 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pahoittelen, mutta näin se vain on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi