Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää miehille on naisen ulkonäkö?

Vierailija
04.09.2021 |

Kun on kyse on parisuhteen muodostamisesta? Olen ihastunut yhteen mieheen enkä usko, että niin täydellinen mies voisi olla kiinnostunut minunlaisesta harmaavarpusesta. Viihdytään kyllä hyvin yhdessä, mutta se ei kerro juuri mitään. Kannattaako alkaa jotenkin upgreidaamaan omaa ulkomuotoaan?

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisapinat näyttävät katsovan ulkonäköä kumppanin valinnassa. Älystä viis. Ilmankos ihmiskunnan ÄO on laskenut.

Vierailija
222/226 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tärkeä. Ei kuitenkaan tärkein mutta se on ensimmäinen. Tavallaan se on tylysti sanottuna karsintaraja josta joko mennään jatkoon tai ei. Naisen ulkonäön ei kuitenkaan tarvitse olla mikään napakymppi eikä ysi vaan ok-taso riittää. Se mikä on ok-taso kenellekin on sitten henkilökohtainen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies itse lihava ja ruma niin ei se voi olettaa saavansa kauniin ja hoikan naisen.

Vierailija
224/226 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies itse lihava ja ruma niin ei se voi olettaa saavansa kauniin ja hoikan naisen.

Miksi nostit tän ikivanhan ketjun?

Ap

Vierailija
225/226 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet valitsevat ulkonäön perusteella. Mikä tahansa luonnevikainen käy, kunhan on kaunis ja hoikka.

Miehillä ei ole varaa valita yhtään mitään. Nainen on se joka valitsee haluamansa kumppanin.

Vierailija
226/226 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, hyvä perse ja annat välillä kakkosta, niin riittää, ellet ole ihan järkyttävän ruma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi