Kuinka tärkeää miehille on naisen ulkonäkö?
Kun on kyse on parisuhteen muodostamisesta? Olen ihastunut yhteen mieheen enkä usko, että niin täydellinen mies voisi olla kiinnostunut minunlaisesta harmaavarpusesta. Viihdytään kyllä hyvin yhdessä, mutta se ei kerro juuri mitään. Kannattaako alkaa jotenkin upgreidaamaan omaa ulkomuotoaan?
Kommentit (226)
Joskus seurustelin lähes kaksi vuotta naisen kanssa, joka oli oikeasti hyvin epävarma itsestään. Häntä oli kiusattu vuosikausia peruskoulussa ulkonäkönsä kanssa. Ohimennen saatettiin sanoa vaikka "hyi he*vetti!". Hampaat olivat vinossa ja huonosti hoidetut, naama kaikkein pahin. Mutta kaikki muu oli kunnossa. Hän opiskeli itseään kiinnostavaan ammattiin, oli urheilullinen, alkottomuudesta ja savuttomuudesta iso plussa. Kropassa oli myös arpia erään onnettomuuden jäljiltä, koetin olla katsomatta niitä aina.
Positiivisella puolella hän omisti todella isot tissit ja ****u oli erittäin tiukka ja piti kovaa ääntä sängyssä. Halusi aina, oli oikea ny*fo. Mutta ei sitä naamaa vain voinut enää katsoa, kun olin sentään aiemmin seurustellut hyvännäköistenkin naisten kanssa. Siksi jätin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että aika vähän kun parisuhteita ajatellaan. Ulkonäkö merkkaa paljon vähemmän keskimäärin kuin naisille miehen ulkonäkö.
Aina näitä miesten valheita.
Ei suinkaan, vaan omaan elämään perustuvia havaintoja. Rumat miehet tuttavapiirissä on pääsääntöisesti ikisinkkuja, naisilla on kaikilla ainakin ollut seuruselusuhteita, joka ikisellä. Rumat ja läskit naiset löytää kyllä miehiä. Rumat ja läskit miehet ei saa ketään.
Ja oma seurusteluhistoria menee niin että minulla on ollut vaikka minkä näköistä tyttöystävää, osa ylipainoisia ja noin ylipäätään kaikki "omaa tasoa alempana" (en tykkää puhua tasoista ainakaan ulkonäköön liittyen koska se ei merkkaa mulle niin paljoa, mut ulkopuoliset on sanoneet että jos mun suhteissa on ollut toinen paremman näköinen, se olen ollut minä).
Kuulostat aivan täysin luonnevikaiselta. Ei ihme, ettet saa parempia naisia.
Itse kuulostat vähän, kun et tajunnut edes tuosta kirjoituksesta että omasta mielestäni saan juuri niitä haluamiani naisia? En mene ulkonäkö edellä ja olen ollut täysin tyytyväinen sillä saralla. Naiset voisivat pitää hieman loukkaavana ajatusta, että "en saa parempia".
Jos oikeasti elät jokapäiväistä elämääsi ajatellen, että olet ollut kaikkia kumppaneitasi tasokkaampi ja olisit halutessasi saanut paljon parempiakin, niin olet vähintään narsisti, ehkä jopa sosiopaatti.
Jos. Mutta kun en elä enkä ajattele.
Mutta hiljaa mielessäsi ihan itsellesi tiedät kuitenkin asian olevan niin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet valitsevat ulkonäön perusteella. Mikä tahansa luonnevikainen käy, kunhan on kaunis ja hoikka.
Totta kai. Eihän sitä luonnetta panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin turn off miehille on naisen älykkyys. Siihen ei auta edes ulkonäkö.
Ei ole.
Älykkäiden naisten kokemukset kertovat muuta.
Olette ehkä tavanneet vääriä miehiä. Itse olen ulkoisesti näyttävä ja olen aina viehättänyt miehiä. Kuitenkin he sanovat ihastuvansa erityisesti älyyni. Olen myös koulutettu ja uraorientoitunut, eikä sekään ole ketään karkottanut.
Kuinka paljon vähemmän koulutettujen kanssa olet seurustellut kuin itse olet?
Suurin piirtein yhtä koulutettujen. Mutta kyllä minullekin äly on miehessä olennaisempi asia kuin koulutus.
Niin arvelinkin.
Minun puolestaan on paljon vaikeampi löytää miehiä, joiden koulutustaso vastaisi omaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Olette ehkä tavanneet vääriä miehiä. Itse olen ulkoisesti näyttävä ja olen aina viehättänyt miehiä. Kuitenkin he sanovat ihastuvansa erityisesti älyyni. Olen myös koulutettu ja uraorientoitunut, eikä sekään ole ketään karkottanut.
Suurin piirtein yhtä koulutettujen. Mutta kyllä minullekin äly on miehessä olennaisempi asia kuin koulutus.
Niin arvelinkin.
Minun puolestaan on paljon vaikeampi löytää miehiä, joiden koulutustaso vastaisi omaani.
Onko se sinulle kriteeri? Ilmeisesti sinulla on tohtoritason koulutus? Itselläni vain lisensiaatti. Varmasti tarjontaa on enemmän, vaikka, kuten totesin, äly on tärkeämpi juttu kuin itse koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Joskus seurustelin lähes kaksi vuotta naisen kanssa, joka oli oikeasti hyvin epävarma itsestään. Häntä oli kiusattu vuosikausia peruskoulussa ulkonäkönsä kanssa. Ohimennen saatettiin sanoa vaikka "hyi he*vetti!". Hampaat olivat vinossa ja huonosti hoidetut, naama kaikkein pahin. Mutta kaikki muu oli kunnossa. Hän opiskeli itseään kiinnostavaan ammattiin, oli urheilullinen, alkottomuudesta ja savuttomuudesta iso plussa. Kropassa oli myös arpia erään onnettomuuden jäljiltä, koetin olla katsomatta niitä aina.
Positiivisella puolella hän omisti todella isot tissit ja ****u oli erittäin tiukka ja piti kovaa ääntä sängyssä. Halusi aina, oli oikea ny*fo. Mutta ei sitä naamaa vain voinut enää katsoa, kun olin sentään aiemmin seurustellut hyvännäköistenkin naisten kanssa. Siksi jätin.
Ihmekös, että on itsetunto-ongelmia jos kaltaistesi mulkkujen kanssa joutuu seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että aika vähän kun parisuhteita ajatellaan. Ulkonäkö merkkaa paljon vähemmän keskimäärin kuin naisille miehen ulkonäkö.
Ei suinkaan, vaan omaan elämään perustuvia havaintoja. Rumat miehet tuttavapiirissä on pääsääntöisesti ikisinkkuja, naisilla on kaikilla ainakin ollut seuruselusuhteita, joka ikisellä. Rumat ja läskit naiset löytää kyllä miehiä. Rumat ja läskit miehet ei saa ketään.
Ja oma seurusteluhistoria menee niin että minulla on ollut vaikka minkä näköistä tyttöystävää, osa ylipainoisia ja noin ylipäätään kaikki "omaa tasoa alempana" (en tykkää puhua tasoista ainakaan ulkonäköön liittyen koska se ei merkkaa mulle niin paljoa, mut ulkopuoliset on sanoneet että jos mun suhteissa on ollut toinen paremman näköinen, se olen ollut minä).
Itse kuulostat vähän, kun et tajunnut edes tuosta kirjoituksesta että omasta mielestäni saan juuri niitä haluamiani naisia? En mene ulkonäkö edellä ja olen ollut täysin tyytyväinen sillä saralla. Naiset voisivat pitää hieman loukkaavana ajatusta, että "en saa parempia".
Jos oikeasti elät jokapäiväistä elämääsi ajatellen, että olet ollut kaikkia kumppaneitasi tasokkaampi ja olisit halutessasi saanut paljon parempiakin, niin olet vähintään narsisti, ehkä jopa sosiopaatti.
En. En sanonut niin. En ajattele että olisin ketään kumppania tasokkaampi koska minulle ulkonäkö ei ole erityisen tärkeä. Sikäli kun ihmisiä voi arvottaa eri tasoille niin minusta ulkonäkö ei ole sen kannalta keskeistä. En myöskään sanonut että olen ollut edes paremman näköinen kuin kaikki kumppanit. Enkä missään vaiheessa sanonut että "olisin halutessani saanut parempiakin". Tunget sanoja suuhuni.
Tässä mietittiin miten tärkeää ulkonäkö on miehille ja naisille ja oman kokemuksen perusteella sillä on naisille enemmän merkitystä kuin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Niin arvelinkin.
Onko se sinulle kriteeri? Ilmeisesti sinulla on tohtoritason koulutus? Itselläni vain lisensiaatti. Varmasti tarjontaa on enemmän, vaikka, kuten totesin, äly on tärkeämpi juttu kuin itse koulutus.
Kyllähän tohtoreitakin Suomessa riittää, vaikka suurin osa heistä onkin aviossa. Korkeampi.
Ja ei, miehen älykkyys tai koulutus ei ole itselleni kriteeri. Kyse oli siitä, että koulutukseni karsii minut pois monen miehen valikoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Niin, koska älykkäät naiset vaativat mieheltäkin korkeaa älykkyyttä ja tietenkin pituutta, komeutta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En sanonut niin. En ajattele että olisin ketään kumppania tasokkaampi koska minulle ulkonäkö ei ole erityisen tärkeä. Sikäli kun ihmisiä voi arvottaa eri tasoille niin minusta ulkonäkö ei ole sen kannalta keskeistä. En myöskään sanonut että olen ollut edes paremman näköinen kuin kaikki kumppanit. Enkä missään vaiheessa sanonut että "olisin halutessani saanut parempiakin". Tunget sanoja suuhuni.
Tässä mietittiin miten tärkeää ulkonäkö on miehille ja naisille ja oman kokemuksen perusteella sillä on naisille enemmän merkitystä kuin miehille.
Älä lässytä. Olet selvästi laasaslainen tasoteoriarunkkari. Et sinä ole koskaan edes seurustellut.
Käytännössä kaikki haluavat parhaimman, mihin itsellä rahkeet riittävät. Siihen kaikki perustuu. Muutenhan kaikki löytäisivät saman tien kumppanin ilman mitään vaikeuksia. Sitten useimmat lisäävät vielä vähän ekstraa siihen päälle, eli yrittävät liian hyvää, ja ignooraavat ne joihin olisi rahkeita.
Otan mielummin tavallisen näköisen fiksun, miestään kunnioittavan naisen
kuin ysin tai kympin joka tuo mukanaan kaaosta ja traumoja.
Kauniit naiset eivät ole kehittäneet persoonallisuuttaan, kun hölmläismiehet
antavat kaiken periksi heille. Minuun ei 'ysin tai kympin' halvat temput tehoa.
Tähän ketjuun ei miehenä voi vastata yhtään mitään siten että naiset ei haukkuisi tavalla tai toisella. 🤔
Dracula kirjoitti:
Muita kuitenkin tuijottelet päivät pitkät jotain instaperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun ei miehenä voi vastata yhtään mitään siten että naiset ei haukkuisi tavalla tai toisella. 🤔
Joo, kyllä on miehen elämä hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Muita kuitenkin tuijottelet päivät pitkät jotain instaperseitä.
tai en
Vierailija kirjoitti:
On aihetta tosiaan tutkittu, ja miehille ulkonäkö on hyvin tärkeä. Kannattaa ajatella myös maalaisjärjellä. Maailman rikkaat ja mahtavat pääsevät valitsemaan haluamansa. Vaimot ovat poikkeuksetta nuoria ja kauniita. Usein nämä miehet ovat lisäksi sarja-avioitujia. Kun edellinen kaunis vaimo menettää hehkeyttään, vaihdetaan 20-vuotta nuorempaan samanlaiseen.
Toisaalta jossain tuppukylässä valinnanvaraa ei varmaankaan paljon ole. Saattaahan teillä olla muuta kemia. Anna palaa vaan.
20-vuotta 20-vuotta 20-vuotta HUOH IDARI!!!!
Aika pitkälti hyvännäköiset miehet seurustelevat hyvännäköisten naisten kanssa. Jos jaetaan kaikki naiset ja miehet desiileihin ja annetaan arvosana 1-10 (1=alin ja rumin desiili, 10=ylin ja kaunein desiili) niin yleensä seurustelukumppanit osuvat sinne "oma desiili +/- 1,5" asteikolle.
Eli "8" mies seurustelee 6.5-9.5 tason naisten kanssa.
Kaunis ja haluttava eivät ole yksi yhteen. Tämä on sääntö numero yksi.
Vakavaan suhteeseen haluan ensisijaisesti haluttavan ja luonteeltaan mätsäävän. Kauneus on toissijaista, kunhan ei ole niin ruma ettei edes ilkeä näyttäytyä yhdessä. Kauniit kasvot ovat toki kauniit, mutta kyllä ne on muut asiat jotka haluttavat.
Ulkoisesti haluttavin nainen ei ole mielestäni hoikka, vaan naisessa on hyvä olla jotain mistä ottaa kiinni. Sellainen ihanan pehmoinen ja samalla myös "kiinteä". Normaalipainoinen. Jos luut tuntuu kovin selvästi, ei se viehätä. Myös hoikka nainen, mutta jolla on liian pehmeä pylly/rinnat on vähän yäk. Saa olla siis normaalipainon ylärajoilla. Löllyvä läski ei haluta, vaikka pieni vatsakumpu ei haittaakaan.
Ai sen perusteella, että SINULLA on meikittäkin siedettävät kasvot, upea vartalo ja pitkät ja paksut hiukset? Kiva, että on. Minulla ei ole.
Ap