Kuinka tärkeää miehille on naisen ulkonäkö?
Kun on kyse on parisuhteen muodostamisesta? Olen ihastunut yhteen mieheen enkä usko, että niin täydellinen mies voisi olla kiinnostunut minunlaisesta harmaavarpusesta. Viihdytään kyllä hyvin yhdessä, mutta se ei kerro juuri mitään. Kannattaako alkaa jotenkin upgreidaamaan omaa ulkomuotoaan?
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on riittävä ulkonäkö silloin, kun miehellä makuuhuoneesa seisoo. Jos ei seiso, mies on joko liian kännissä tai nainen ei ole miehen mielestä kiihottava.
Tai sitten miestä jännittää todella paljon koska nainen on niin viehättävä.
Niinkö sinulle kerrottiin?
Ei, satun olemaan mies niin melko epätodennäköinen yhtälö.
Sulla saattaa olla alkava potenssiongelma. Älä syytä siitä naisia.
Ei ole, on tapahtunut ainoastaan ekoilla seksikerroilla naisen kanssa, ei koskaan muuten. Enkä syytä naisia, sanoin että "miestä jännittää" - miten se on naisen vika?
Pointti oli että tuo on kukkua että jos ei heti ota eteen niin nainen ei ole viehättävä (mulle on nimittäin naiset loukkaantuneet ja jopa suuttuneet tästä).
Niin, kuulostaa siltä, että sinulle on verenkiertohäiriö eikä verenpaineen noustessa sitä riitä elimeen asti. Käy lääkärillä, hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin turn off miehille on naisen älykkyys. Siihen ei auta edes ulkonäkö.
Tämä on kyllä jumalan tosi. Ulkonäön puolesta kelpaisin monelle, koska aina on iskijää ja jututtajaa pyörinyt ympärillä. Mutta heti, kun he havaitsevat älykkyyteni/kuulevat koulutuksestani niin homma lopahtaaa.
Enpä usko. Älykkyys on useimpien mielestä todella viehättävää. Luultavasti tuot koulutustasi ja väitettyä älykkyyttäsi todella koppavasti ja ylimielisesti esille. Ei kukaan halua leuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Älykkäiden naisten kokemukset kertovat muuta.
Olette ehkä tavanneet vääriä miehiä. Itse olen ulkoisesti näyttävä ja olen aina viehättänyt miehiä. Kuitenkin he sanovat ihastuvansa erityisesti älyyni. Olen myös koulutettu ja uraorientoitunut, eikä sekään ole ketään karkottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä jumalan tosi. Ulkonäön puolesta kelpaisin monelle, koska aina on iskijää ja jututtajaa pyörinyt ympärillä. Mutta heti, kun he havaitsevat älykkyyteni/kuulevat koulutuksestani niin homma lopahtaaa.
Näin väittävät vain koulutuksellaan leuhkivat, toisia väheksyvät, v..umaiset, ilkeät ja nalkuttavat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ap havittelee itselleenkin täydellistä miestä tietäen omat rajoitteensa.
Mun silmissä on täydellinen. Tuskin kaikkien maailman naisten mielestä. Tai mistä mä tiedän..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että aika vähän kun parisuhteita ajatellaan. Ulkonäkö merkkaa paljon vähemmän keskimäärin kuin naisille miehen ulkonäkö.
Aina näitä miesten valheita.
Ei suinkaan, vaan omaan elämään perustuvia havaintoja. Rumat miehet tuttavapiirissä on pääsääntöisesti ikisinkkuja, naisilla on kaikilla ainakin ollut seuruselusuhteita, joka ikisellä. Rumat ja läskit naiset löytää kyllä miehiä. Rumat ja läskit miehet ei saa ketään.
Ja oma seurusteluhistoria menee niin että minulla on ollut vaikka minkä näköistä tyttöystävää, osa ylipainoisia ja noin ylipäätään kaikki "omaa tasoa alempana" (en tykkää puhua tasoista ainakaan ulkonäköön liittyen koska se ei merkkaa mulle niin paljoa, mut ulkopuoliset on sanoneet että jos mun suhteissa on ollut toinen paremman näköinen, se olen ollut minä).
Kuulostat aivan täysin luonnevikaiselta. Ei ihme, ettet saa parempia naisia.
Itse kuulostat vähän, kun et tajunnut edes tuosta kirjoituksesta että omasta mielestäni saan juuri niitä haluamiani naisia? En mene ulkonäkö edellä ja olen ollut täysin tyytyväinen sillä saralla. Naiset voisivat pitää hieman loukkaavana ajatusta, että "en saa parempia".
Jos oikeasti elät jokapäiväistä elämääsi ajatellen, että olet ollut kaikkia kumppaneitasi tasokkaampi ja olisit halutessasi saanut paljon parempiakin, niin olet vähintään narsisti, ehkä jopa sosiopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on riittävä ulkonäkö silloin, kun miehellä makuuhuoneesa seisoo. Jos ei seiso, mies on joko liian kännissä tai nainen ei ole miehen mielestä kiihottava.
Tai sitten miestä jännittää todella paljon koska nainen on niin viehättävä.
Niinkö sinulle kerrottiin?
Ei, satun olemaan mies niin melko epätodennäköinen yhtälö.
Sulla saattaa olla alkava potenssiongelma. Älä syytä siitä naisia.
Ei ole, on tapahtunut ainoastaan ekoilla seksikerroilla naisen kanssa, ei koskaan muuten. Enkä syytä naisia, sanoin että "miestä jännittää" - miten se on naisen vika?
Pointti oli että tuo on kukkua että jos ei heti ota eteen niin nainen ei ole viehättävä (mulle on nimittäin naiset loukkaantuneet ja jopa suuttuneet tästä).
Niin, kuulostaa siltä, että sinulle on verenkiertohäiriö eikä verenpaineen noustessa sitä riitä elimeen asti. Käy lääkärillä, hyvä mies.
Eikä kuulosta. Ei tarvitse, kiitos vaan.
Ei kaikki kuitenkaan samantyyppisestä tykkää. Harva ihminen on jumalattoman kaunis, suurin osa on taviskivannäköisiä.
Olen myös itse hyvin luonnollinen. En meikkaa, pukeudun tavallisesti, edellinen mies jumaloi vartaloani ja pitkiä & paksuja hiuksiani. Minua lähestytään. Lapset, naiset ja miehet. Omaan tosi terveet elämäntavat ja olen hyvin itsenäinen. Kaveriksi tuppaa usein miehet jäämään. Seksisuhteita en harrasta. Jos tämä mies on vapaa, niin voi olla hyvin kiinnostunut sinusta 🙂.
Miehet valitsee aina sen naisen jolla on hyväkuntoinen tukka, olen huomannut. Ne valitsee vaimoksi sen ok kivannäköisen herttaisen hyvätukkaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että aika vähän kun parisuhteita ajatellaan. Ulkonäkö merkkaa paljon vähemmän keskimäärin kuin naisille miehen ulkonäkö.
Aina näitä miesten valheita.
Ei suinkaan, vaan omaan elämään perustuvia havaintoja. Rumat miehet tuttavapiirissä on pääsääntöisesti ikisinkkuja, naisilla on kaikilla ainakin ollut seuruselusuhteita, joka ikisellä. Rumat ja läskit naiset löytää kyllä miehiä. Rumat ja läskit miehet ei saa ketään.
Ja oma seurusteluhistoria menee niin että minulla on ollut vaikka minkä näköistä tyttöystävää, osa ylipainoisia ja noin ylipäätään kaikki "omaa tasoa alempana" (en tykkää puhua tasoista ainakaan ulkonäköön liittyen koska se ei merkkaa mulle niin paljoa, mut ulkopuoliset on sanoneet että jos mun suhteissa on ollut toinen paremman näköinen, se olen ollut minä).
Kuulostat aivan täysin luonnevikaiselta. Ei ihme, ettet saa parempia naisia.
Itse kuulostat vähän, kun et tajunnut edes tuosta kirjoituksesta että omasta mielestäni saan juuri niitä haluamiani naisia? En mene ulkonäkö edellä ja olen ollut täysin tyytyväinen sillä saralla. Naiset voisivat pitää hieman loukkaavana ajatusta, että "en saa parempia".
Jos oikeasti elät jokapäiväistä elämääsi ajatellen, että olet ollut kaikkia kumppaneitasi tasokkaampi ja olisit halutessasi saanut paljon parempiakin, niin olet vähintään narsisti, ehkä jopa sosiopaatti.
Jos. Mutta kun en elä enkä ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Älykkyys on useimpien mielestä todella viehättävää. Luultavasti tuot koulutustasi ja väitettyä älykkyyttäsi todella koppavasti ja ylimielisesti esille. Ei kukaan halua leuhkaa.
Kiitos luonneanalyysistä. Tutkimukset kuitenkin ovat kanssasi eri mieltä. Älykkyydestä on ylipäänsä ihmiselle hyötyä vain tiettyyn pisteeseen saakka, jonka jälkeen se alkaa haittata jokapäiväistä elämää.
Ulkonäkö on tärkeä molemmille sukupuolille, siksi näyttävät hakeutuvat toistensa seuraan, tavikset tavisten ja rumat rumien. Joskus lieskat sitten lyö rajojenkin yli, mutta jos mies on erityisen komea, niin kyllä sille on jono naisia odottamassa tilaisuuttaan, eikä joku rujo maalaisemäntä ole ihan kärjessä vaikka tosi mukava olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Olette ehkä tavanneet vääriä miehiä. Itse olen ulkoisesti näyttävä ja olen aina viehättänyt miehiä. Kuitenkin he sanovat ihastuvansa erityisesti älyyni. Olen myös koulutettu ja uraorientoitunut, eikä sekään ole ketään karkottanut.
Kuinka paljon vähemmän koulutettujen kanssa olet seurustellut kuin itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin väittävät vain koulutuksellaan leuhkivat, toisia väheksyvät, v..umaiset, ilkeät ja nalkuttavat naiset.
Sovitaan niin, Sirpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tärkeää sinulle on miehen ulkonäkö? Kelpaako ruma mies?
Riippuu siitä kuinka ruma mies on.
Ap
Kuinka ruma itse olet? Saako olla rumempi, kelpaako samantasoinen, pitääkö olla parempi?
En ehkä käyttäisi sanaa ruma. Olen vaan sellainen "ei minkään näköinen", haaleat värit, pienet silmät ja mitättömät piirteet.
Ap
Erilaisuus kiehtoo. Erotut hyvin naisista, joilla on esim. tummaksi värjätty hiukset ja paljon meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se naisen ulkonäkö ole miehelle sen tärkeämpää kuin naiselle miehen ulkonäkö, varakkuus ja pituus.
Itse en ainakaan piittaa tippaakaan varakkuudesta tai pituudesta.
Ap
Mutta ulkonäkö....
Sillä on jonkun verran merkitystä. Luonteella ja käytöksellä kaikkein eniten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet valitsee aina sen naisen jolla on hyväkuntoinen tukka, olen huomannut. Ne valitsee vaimoksi sen ok kivannäköisen herttaisen hyvätukkaisen.
Ei pidä paikkaansa. Minulla on pitkät, hyvinhoidetut hiukset ja mies valitsi sijastani rasvalettisen purkkiblondin, jonka hiukset näyttävät likaisilta vastapestyinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kuinka paljon vähemmän koulutettujen kanssa olet seurustellut kuin itse olet?
Suurin piirtein yhtä koulutettujen. Mutta kyllä minullekin äly on miehessä olennaisempi asia kuin koulutus.
Mutta ulkonäkö....