Kuinka tärkeää miehille on naisen ulkonäkö?
Kun on kyse on parisuhteen muodostamisesta? Olen ihastunut yhteen mieheen enkä usko, että niin täydellinen mies voisi olla kiinnostunut minunlaisesta harmaavarpusesta. Viihdytään kyllä hyvin yhdessä, mutta se ei kerro juuri mitään. Kannattaako alkaa jotenkin upgreidaamaan omaa ulkomuotoaan?
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tärkeää sinulle on miehen ulkonäkö? Kelpaako ruma mies?
Riippuu siitä kuinka ruma mies on.
Ap
Kuinka ruma itse olet? Saako olla rumempi, kelpaako samantasoinen, pitääkö olla parempi?
En oikein ymmärrä tasoista mitään. Runsas ylipaino on sellainen mitä en kelpuuta. Muuten on tapauskohtaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tärkeää sinulle on miehen ulkonäkö? Kelpaako ruma mies?
Riippuu siitä kuinka ruma mies on.
Ap
Kuinka ruma itse olet? Saako olla rumempi, kelpaako samantasoinen, pitääkö olla parempi?
En ehkä käyttäisi sanaa ruma. Olen vaan sellainen "ei minkään näköinen", haaleat värit, pienet silmät ja mitättömät piirteet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että aika vähän kun parisuhteita ajatellaan. Ulkonäkö merkkaa paljon vähemmän keskimäärin kuin naisille miehen ulkonäkö.
Aina näitä miesten valheita.
Ei se naisen ulkonäkö ole miehelle sen tärkeämpää kuin naiselle miehen ulkonäkö, varakkuus ja pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on riittävä ulkonäkö silloin, kun miehellä makuuhuoneesa seisoo. Jos ei seiso, mies on joko liian kännissä tai nainen ei ole miehen mielestä kiihottava.
Tai sitten miestä jännittää todella paljon koska nainen on niin viehättävä.
Niinkö sinulle kerrottiin?
Ei, satun olemaan mies niin melko epätodennäköinen yhtälö.
Sulla saattaa olla alkava potenssiongelma. Älä syytä siitä naisia.
Ap havittelee itselleenkin täydellistä miestä tietäen omat rajoitteensa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se naisen ulkonäkö ole miehelle sen tärkeämpää kuin naiselle miehen ulkonäkö, varakkuus ja pituus.
Itse en ainakaan piittaa tippaakaan varakkuudesta tai pituudesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pahin turn off miehille on naisen älykkyys. Siihen ei auta edes ulkonäkö.
Tämä on kyllä jumalan tosi. Ulkonäön puolesta kelpaisin monelle, koska aina on iskijää ja jututtajaa pyörinyt ympärillä. Mutta heti, kun he havaitsevat älykkyyteni/kuulevat koulutuksestani niin homma lopahtaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin turn off miehille on naisen älykkyys. Siihen ei auta edes ulkonäkö.
Ei ole.
Älykkäiden naisten kokemukset kertovat muuta.
Vierailija kirjoitti:
Toki miehille merkkaa naisen ulkonäkö. Mutta voit lohduttautua sillä, ettei läheskään yhtä paljon kuin naisille miehen ulkonäkö.
Hevonpaskaa niin sosiaalisesti, evolutiivisesti että biologisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naisella on riittävä ulkonäkö silloin, kun miehellä makuuhuoneesa seisoo. Jos ei seiso, mies on joko liian kännissä tai nainen ei ole miehen mielestä kiihottava.
T: Yrjö 90v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että aika vähän kun parisuhteita ajatellaan. Ulkonäkö merkkaa paljon vähemmän keskimäärin kuin naisille miehen ulkonäkö.
Ei suinkaan, vaan omaan elämään perustuvia havaintoja. Rumat miehet tuttavapiirissä on pääsääntöisesti ikisinkkuja, naisilla on kaikilla ainakin ollut seuruselusuhteita, joka ikisellä. Rumat ja läskit naiset löytää kyllä miehiä. Rumat ja läskit miehet ei saa ketään.
Ja oma seurusteluhistoria menee niin että minulla on ollut vaikka minkä näköistä tyttöystävää, osa ylipainoisia ja noin ylipäätään kaikki "omaa tasoa alempana" (en tykkää puhua tasoista ainakaan ulkonäköön liittyen koska se ei merkkaa mulle niin paljoa, mut ulkopuoliset on sanoneet että jos mun suhteissa on ollut toinen paremman näköinen, se olen ollut minä).
Vierailija kirjoitti:
Sana "ruma" ulkonäköä kuvaaman on huono sana.
Jotkut ei ehkä herätä samaa intoa aluksi kuin jku toinen, mutta jos yhtään katseltte n. 50siä pariskuntia, toisella on ehkä raskausarpia (ei näy ulospäin), toisella alkavaa kaljua jne, silti ei menoa haittaa yhtään, koska ollaan ehditty rakastua persoonaan, ihmiseen ja ollaan opittu niin arvokkaita asioita toisesta, ettei mikään muu voisi niin rakasta olla.
Eli oisiko ihan hyvä oppia ajattelemaan ihmistä, ei "voittopalkintona" vaan kumppanina.
Huumava ensirakkaus kun katoaa jossain määrin ensimmäisien yhteisten vuosien aikana joka tapauksessa. Se ratkaisee suhteen, mitä ulkonäön ja huuman jälkeen jää.
Vaikea päästä tuohon pisteeseen jos ei pääse edes kynnyksen yli esikarsinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan, vaan omaan elämään perustuvia havaintoja. Rumat miehet tuttavapiirissä on pääsääntöisesti ikisinkkuja, naisilla on kaikilla ainakin ollut seuruselusuhteita, joka ikisellä. Rumat ja läskit naiset löytää kyllä miehiä. Rumat ja läskit miehet ei saa ketään.
Ja oma seurusteluhistoria menee niin että minulla on ollut vaikka minkä näköistä tyttöystävää, osa ylipainoisia ja noin ylipäätään kaikki "omaa tasoa alempana" (en tykkää puhua tasoista ainakaan ulkonäköön liittyen koska se ei merkkaa mulle niin paljoa, mut ulkopuoliset on sanoneet että jos mun suhteissa on ollut toinen paremman näköinen, se olen ollut minä).
Kuulostat aivan täysin luonnevikaiselta. Ei ihme, ettet saa parempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten miestä jännittää todella paljon koska nainen on niin viehättävä.
Niinkö sinulle kerrottiin?
Ei, satun olemaan mies niin melko epätodennäköinen yhtälö.
Sulla saattaa olla alkava potenssiongelma. Älä syytä siitä naisia.
Ei ole, on tapahtunut ainoastaan ekoilla seksikerroilla naisen kanssa, ei koskaan muuten. Enkä syytä naisia, sanoin että "miestä jännittää" - miten se on naisen vika?
Pointti oli että tuo on kukkua että jos ei heti ota eteen niin nainen ei ole viehättävä (mulle on nimittäin naiset loukkaantuneet ja jopa suuttuneet tästä).
Vierailija kirjoitti:
Asiasta on tehty tutkimus. Miehille naisen vartalo on tärkeä haettaessa yhden illan seksiseuraa ja vaimoa haettaessa kasvot.
Myös kurvikkaat naiset ovat miesten mieleen, vaikuttavat samoin kuin alkoholi.
Entä kaksoisleuka? Kiinnittääkö mies siihen huomiota jos muuten on söpön näköinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aivan täysin luonnevikaiselta. Ei ihme, ettet saa parempia naisia.
Itse kuulostat vähän, kun et tajunnut edes tuosta kirjoituksesta että omasta mielestäni saan juuri niitä haluamiani naisia? En mene ulkonäkö edellä ja olen ollut täysin tyytyväinen sillä saralla. Naiset voisivat pitää hieman loukkaavana ajatusta, että "en saa parempia".
Hyvällä kropalla voi kompensoida kasvojen kauneuden puutetta. Urheile, urheile.
Sana "ruma" ulkonäköä kuvaaman on huono sana.
Jotkut ei ehkä herätä samaa intoa aluksi kuin jku toinen, mutta jos yhtään katseltte n. 50siä pariskuntia, toisella on ehkä raskausarpia (ei näy ulospäin), toisella alkavaa kaljua jne, silti ei menoa haittaa yhtään, koska ollaan ehditty rakastua persoonaan, ihmiseen ja ollaan opittu niin arvokkaita asioita toisesta, ettei mikään muu voisi niin rakasta olla.
Eli oisiko ihan hyvä oppia ajattelemaan ihmistä, ei "voittopalkintona" vaan kumppanina.
Huumava ensirakkaus kun katoaa jossain määrin ensimmäisien yhteisten vuosien aikana joka tapauksessa. Se ratkaisee suhteen, mitä ulkonäön ja huuman jälkeen jää.