Kuinka tärkeää miehille on naisen ulkonäkö?
Kun on kyse on parisuhteen muodostamisesta? Olen ihastunut yhteen mieheen enkä usko, että niin täydellinen mies voisi olla kiinnostunut minunlaisesta harmaavarpusesta. Viihdytään kyllä hyvin yhdessä, mutta se ei kerro juuri mitään. Kannattaako alkaa jotenkin upgreidaamaan omaa ulkomuotoaan?
Kommentit (226)
Kyllä sitä Tinderissä ensin katsoo, onko toinen kivannäköinen. Eli herääkö esim ajatus halusta seksiin.
Jos ulkonäkö on kiva, niin sitten aletaan katsoon muita juttuja. Eli onko eläintarhaa, liikaa lapsia edellisistä suhteista, ääriajattelua yms. Jos ei, niin sitten kiinnostus voi herätä.
Se on kaikkein tärkeintä. Kaikki muu tulee sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä Tinderissä ensin katsoo, onko toinen kivannäköinen. Eli herääkö esim ajatus halusta seksiin.
Jos ulkonäkö on kiva, niin sitten aletaan katsoon muita juttuja. Eli onko eläintarhaa, liikaa lapsia edellisistä suhteista, ääriajattelua yms. Jos ei, niin sitten kiinnostus voi herätä.
Tinder on asia erikseen, siellä mennäänkin ulkonäkö edellä. Tämä tapaus on ihan arkielämästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän esim. liikunta pahaa tee. Saat kaupanpäällisinä lisää energiaa arkielämääsi ja voit paremmin. Myös itsetuntosi kohenee sen myötä, ja uskallat pyytää häntä treffeille myöhemmin. Tunnetteko jollain tasolla? Jos ette vielä, niin tutustu häneen kaverina. Itse päätät, milloin kerrot olevasi kiinnostunut.
Ollaan satunnaisesti tekemisissä töiden kautta, mutta ei varsinaisesti työkavereita.
Ap
Ulkonäöllä on vain vähän merkitystä. Runsas ylipaino on se jota hieman vierastetaan mutta tällaisille löytyy omat fanittajansa.
PK-seudulla ja isoissa kaupungeissa nainen joutuu ehkä jonkin verran meittimään ulkonäköään, pienemmillä paikkakunnilla kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Ja tässäpä syy sille, miksi kaikilla ylityrkyillä daisaribimboilla on mies. 🙄
Vierailija kirjoitti:
PK-seudulla ja isoissa kaupungeissa nainen joutuu ehkä jonkin verran meittimään ulkonäköään, pienemmillä paikkakunnilla kaikki käy.
Eipä taida mennä ihan noin.. oon ollu kohta 4 vuotta sinkkuna. Kyseessä pikkukaupunki.
Ap
Asiasta on tehty tutkimus. Miehille naisen vartalo on tärkeä haettaessa yhden illan seksiseuraa ja vaimoa haettaessa kasvot.
Myös kurvikkaat naiset ovat miesten mieleen, vaikuttavat samoin kuin alkoholi.
Rumana naisena sanoisin että ulkonäkö on ainoa asia millä on väliä.
Miehet valitsevat ulkonäön perusteella. Mikä tahansa luonnevikainen käy, kunhan on kaunis ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en olisi halunnut kuulla :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässäpä syy sille, miksi kaikilla ylityrkyillä daisaribimboilla on mies. 🙄
Se, että ulkonäkö on miehelle se tärkein kriteeri ei tarkoita, että kaikilla olisi sama maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totuus tekee kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida mennä ihan noin.. oon ollu kohta 4 vuotta sinkkuna. Kyseessä pikkukaupunki.
Ap
Oletko käynyt siellä tuppukyläsi tanssiravintolassa tai baarissa? Oliko asiakkaat suunnilleen miehiä 9kpl vs. naisia 1kpl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totuus tekee kipeää.
Joo. Täytyy lopettaa turhat haaveilut ja hankkia vaikka kissoja.
Ap
Useammassa parisuhteessa olleena voin sanoa, että sitä ei ole peitelty, että ulkonäkö on tärkein. Luonteella ei ole väliä kunhan tajuat olla aina hiljaa ja näyttää hyvältä. Minulla ei ole ulkonäköä enkä ole hiljaa joten olen ollut sellainen tyytymiskohde sillä aikaa kun on etsitty jotain mikä olisi mykkä ja nätti, sekä antaisi pankkitilinsä käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko käynyt siellä tuppukyläsi tanssiravintolassa tai baarissa? Oliko asiakkaat suunnilleen miehiä 9kpl vs. naisia 1kpl?
En halua mitään räkäläjuoppoa, kun en itse juo ollenkaan. (Enkä käy baarissa)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pahoittelen, mutta näin se vain on.
Eihän esim. liikunta pahaa tee. Saat kaupanpäällisinä lisää energiaa arkielämääsi ja voit paremmin. Myös itsetuntosi kohenee sen myötä, ja uskallat pyytää häntä treffeille myöhemmin. Tunnetteko jollain tasolla? Jos ette vielä, niin tutustu häneen kaverina. Itse päätät, milloin kerrot olevasi kiinnostunut.