Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen nainen viehättää sinua bi tai lesbo?

Vierailija
10.10.2014 |

Niin siis otsikossahan se kysymys tuli :)

Monia miehiä vaikuttaa kiihottavan suuresti kumitissiset, ripsen- ja hiuspidennykset ottaneet naiset.
Mites on sitten naisten laita, millainen nainen on viehättävä/kiihottava?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne on tärkein, mutta jos vain ulkonäöstä puhutaan niin tumma- tai punatukkaiset, hoikat-normaalivartaloiset (tähän kuuluu ns keijukaismaisista kurvikkaisiin), naiselliset kasvonpiirteet. Ei "muovinen, maalattu, pumpattu", ei myöskään liian treenattu.

Tykkään pitkälti samoista piirteistä miehissäkin.

-Bi

Vierailija
42/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika pitkä nainen, joten itseäni pidemmät kiinnostavat. Jostain syystä silti seurustellut lyhyempien kanssa.

Perus tavikset, kauniit naiset eivät iske. Toki heitä katselee, nainenhan on kaunis kaikissa muodoissaan ja muodokkuudessaan, mutta lihaksikkaat tai vastavuoroisesti hieman pulleat kiinnostavat. Kasvoissa tai olemuksessa täytyy olla jotain mielenkiintoista, massasta eroavaa. 

Poikamaiset tytöt eivät iske, naisellinen nainen laitettuna olisi unelma, mutta heitä tuntuu löytyvän aika harvakseltaan. En toki tarkoita, että kaikki olisivat, mutta moni lesbo on ulkonäöltäänkin poikamainen ja minä etsin naisessa juuri naista pehmeine piirteineen.

Keskustelutaitoinen, kiltti, empaattinen, romanttinen ja huumorintajuinen taitavat olla tärkeimmät luonteessa. Kunhan nyt ei mikään drama queen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy kaikki, kunhan kustessa liehuttaa sateenkaarilippua!

Vierailija
44/45 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän jännä, kun mulla on kaks tyyliä jotka vetoaa. Eli tämä toinen on naisellinen nainen, vaaleat pitkät hiukset ja sellainen normipainoinen tai pyöreyttä ja muotoja saa löytyä. Sitten ihan toinen ääripää on maskuliininen, eli ihan lyhyet hiukset ja poikamainen.

Vierailija
45/45 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjan naisten jalkapallojoukkue 🤷

Syyllisyys vaivaa, koska voisin olla isältäni kaikkien äiti/teiniäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän