Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen nainen viehättää sinua bi tai lesbo?

Vierailija
10.10.2014 |

Niin siis otsikossahan se kysymys tuli :)

Monia miehiä vaikuttaa kiihottavan suuresti kumitissiset, ripsen- ja hiuspidennykset ottaneet naiset.
Mites on sitten naisten laita, millainen nainen on viehättävä/kiihottava?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisuus on tärkeintä. Jos on nätti hymy ja kauniit silmät ei muulla ole paljon väliä. Ja pehmeä ääni.

Vierailija
22/45 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni vanhemmista, älykkäistä naisista. Pirjo Heikkilä ja Anni Sinnemäki esimerkiksi.

Tosin nuoret vilkkusilmäiset kettutytötkin vetoaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten androgyynisistä naisista (ja miehissäkin se on hyvä ominaisuus). Sisältö on kuitenkin tärkein. Hyvä huumorintaju, puheliaisuus, syvällisyys ja hyvänlaatuinen sekopäisyys viehättää.

Vierailija
24/45 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

49v poikamies bi nainen laiha rinnaton pienipyllyine kiinnostaisi löytää Oulu alueelta

Vierailija
25/45 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sellaisista vähän synkistä ja kyynisistä naisista. Jos mielikuvittelen ihannettani niin voisi olla jotain seuraavaa. Kropaltaan laiha ja jotenkin "kulmikas". Mustat tai hyvin tummat hiukset mutta hyvin kalpea iho. Kasvonpiirteissä jotain kesytöntä ja villiä. Matala puheääni ja nauru. Sellainen asenne että haistakaa paska koko yhteiskunta, minä menen ja teen mitä minä haluan ja kuljen omia teitäni. 

t. nelikymppinen bi-nainen

Vierailija
26/45 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku onhan mulla; Paula Vesala.

9

Vierailija
27/45 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätyn hoikista, ehkä hieman poikamaisen vartalon omaavista naisista. Sellaisista leikkisistä, usein lyhythiuksisista, fiksuista naisista. Urheilullisuus, vahvat mielipiteet, sähäkkyys. Luonnetta pitää olla.

Vierailija
28/45 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu niin paljon naisesta, oon ollut ihan lääpälläni yli 100kg naiseen koska oli niin kauniit kasvot ja niin ihana luonne, sitten taas pää kääntyy myös kuvailemiesi "muovisten" naisten perään (:

Vierailija
29/45 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistys tuo et miehet pitää tekoripsi kumitissi sutturoista! Mä pidän maalaisnaisesta mekossa laitumella. Semmosesta aidosta! Ja perää saa olla! Ihmisenä pitää olla aito ja luotettava! Elämänarvot kohdallaan. Eli pitää ymmärtää, että elämässä täytyy tehdä töitä selvitäkseen, aina ei voi olla Thaimaassa (toivottavasti ei koskaan) ja onnellisen elämän salaisuus piilee siinä, että on onnellinen arjen asioista. Siitä että saa nukkua toisen vieressä, saa joskus laittaa takkaan tulen, saa haravoida tms.

Vastaajana alle 30v mies.

Vierailija
30/45 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamaiset, yleensä vielä blondit. Isot silmät. Urheilullinen ja pienet rinnat. Ehdottamasti lyhyet hiukset, en edes kiinnitä huomiota pitkätukkaisiin isotissisiin;)

Vierailija
31/45 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täältä tulevaisuudesta! Olen monia samaa saihetta käsitteleviä palstoja lukiessani törmännyt siihen, että monilla on paljon vaatimuksia sen suhteen millainen unelmien kumppanin täytyy olla. Pitää olla esim.naisellinen, akateemisesti koulutettu, kurvikas, tyylikkäästi pukeutunut, tosi timmissä kunnossa, mieluiten pitkä, hyvin sosiaalinen jne. Entä sitten, jos sattuukin rakastumaan sellaiseen, joka onkin ihan päinvastainen, niin mitäs sitten? Se kyllä on tiedossa että heteronaisilla-ja miehillä on monilla ja varsinkin nuorilla aika paljon vaatikuksia kumppanien suhteen, mutta se joskus yllättää miten paljon niitä on myös, ainakin keskustelupalstojen perusteella myös lesbo-ja binaisilla. Itse olen pienikokoinen ja tyttömäisen siro, tällä hetkellä on lyhyet hiukset, vihreät silmät(vähän kissamaiset), pienet rinnat, sirot kasvonpiirteet, melko korkeat poskipäät. Muutenkaan en mene monenkaan kuvailuihin/vaatimuksiin. Kyllä tietysti tärkeää on se, että toinen viehättää toista myös seksuaalisesti(minä viehätyn eniten poikamaisista/vähän androgyyneitä naisista, mutta kyllä olen huomannut että myös naisellisemmatkin tapaukset saavat pääni kääntymään), mutta tärkeintä kaikessa on kuitenikin se, että haluaa olla toisen kanssa ja rakastaa toista huolimatta siitä vaikka asuisitte puun alla tai pienessä vajassa ja onko hän nyt oikea monta ällää kirjoittanut jenniferlopez, joka on opiskellut lääkäriksi tai väitellyt tohtoriksi ja joka vapaa-ajallaan tähtää maratonille tai harrastaa triatlohinia tai fitnessiä(mitään näistä toki väheksymättä).Tärkeintä minulle on myös se, että nainen jonka kanssa olisin olisi lämminsydäminen ja rakastava, avarasti ajatteleva/avarakatseinen(ei syrji toisia sen perusteella mitä he edustaa eikä vihaa miehiä vaan sen takia että he on miehiä) ja jonka kanssa voisi tehdä yhdessä asioita ja jutella monista eri asioista.

Vierailija
32/45 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset naiset! Ei meikkiä, hiusten laittoa/värjäilyä, eikä kehonkarvojen ajelua/trimmailua. Ei myöskään kynsilakkoja, tekokynsiä, korkokenkiä yms. turhamaista. Kropalta sellaiset normaalit, liikunnalliset naiset. Voi olla vähän muskeleitakin. Ei väliä lantion koolla, eikä tisseillä, kunhan ei oo mitkään "himo hinkit". Korkeintaan varmaan pieni C-kuppi. Tykkään itsenäisistä, pärjäävistä ja vahvoista patriarkaatista vapautuneista naisista. Naiset, jotka ovat sitä mitä ovat, eivätkä kysele muilta miten heidän pitäisi olla - sellasista sytyn! Lisäksi pehmeät arvot, syvällisyys, sivistyneistyneisyys, omilla aivoilla ajattelu, pohtivuus ja luovuus plussaa! Ja suht terveer elämäntavat.

Vierailija
33/45 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ja persoona. Samat viehättävät myös miehissä.

Vierailija
34/45 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi, miehen kanssa naimisissa eli en etsi naisseuraa. Eniten minulla on menneisyydessä ollut sutinaa tummien, lyhyttukkaisten, sopivan naisellisten ja pehmeiden naisten kanssa ( ei siis pulleiden eikä laihojen vaan siltä välilta). Meikkiä saa olla ja naisellisia juttuja, mutta tekokynnet ja tekoripset yms. ei oo niin mun mieleen. Tatuoinnit ja hieman vaihtoehtoinen tyyli viehättää, eli ei mikään korkkari-jakkupukulinja...vaikka kyllä kaikenlaiset naiset on kauniita. Siisti, raikas ja puhdas ulkoasu sekä mukava ja ystävällinen käytös, sellainen sisältä säteilevä lämpö on ehdoton juttu. Tissien koolla ei mitään väliä, kunhan eivät ole koomisen isot silikonit. Nuorempana viehätti tosi paljon klassiset black metal-kaunottaret, enää ei niinkään.

Oikeastaan on ollut vain sattumaa, minkä näköisten naisten kanssa on tiet kohdanneet.

Jos julkkiksia pitäis mainita niin Salkkareiden Monica on kuuma(Oi kyllä), samoin Ruby Rose, Jenni Vartiainen jne. Suicide Girls(mallisivusto)-tyyppiset naiset vetoaa tyylillisesti.

Turn off on liian kovan ja liian muokatun näköiset naiset. Bitch-asenne on pahin no no...

Vierailija
35/45 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollenkaan kokemusta naisten kanssa olosta mutta epäilen olevani bi. Oma naisihanne on Orange is The new Blackin Poussey! Eli vähän ns. poikamainen, huumorintajuinen mutta kuitenkin myös herkkä ja romanttinen. Tunnen oikeassa elämässä erään tälläisen naisen, hän on hyvä ystäväni, ja olen aivan ihastunut salaa :D

Vierailija
36/45 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys, humaanius & lempeä sarkasmi. Ja jokin näistä (ei kellään ole kaikkea):

- poikamainen olemus yhdistettynä pyöreisiin rintoihin ja muhkeaan peppuun

- käheä ääni

- lyhyet tummat hiukset

- vahvat käsivarret

- pituus yli 172 cm (eli selvästi minua pidempi)

- itsevarmuus yhdistyneenä hellyyteen

- tempoltaan nopea ihminen

- vähän tuhma

Perus-heteron näköiset ei sytytä, vaikea olisi esim. mennä sänkyyn tms. Barbimaisuus on aivan no-no.

Vierailija
37/45 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/45 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen söpö ja kiltti. Fiksu, omat mielipiteet omaava ja lukee uutiset useammin kuin kerran vuodessa. Ei niin "kärkäs" kuin minä. :)

Ulkonäöllisesti yleensä kiinnostuksen kohteena on ollut vaaleahiuksinen (pitkät hiukset), ei paljon meikkiä, keskipituinen. Ihan tavallinen naapurintyttö. Ei mikään rakennekynsityyppi.

Vierailija
39/45 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset, hoikka, hyvä ryhti, korkeat poskipäät, luonnolliset vahvat kulmat, kauniit huulet. Tyylikkäitä tatuointeja ja pukeutumistyyli vähän erikoisempi, esim.vintage mutta ei niitä 70-luvun retrokuoseja ja värejä. Ei huomionkipeä eikä koko ajan äänessä, mielummin vähän salaperäinen, jostain syystä mua viehättää aina semmoiset vähän rivistä poikkeavat yksinäiset sudet. Keskustelutaitoinen, älykäs,  suhtautuu intohimoisesti johonkin, oli se sitten työ tai harrastus. Pehmeä ja matalahko ääni. Hyvä itsetunto. Hyvät käytöstavat, ei tarvetta haukkua tai nimitellä muita. Tuollaisia naisia minä Instassa seuraan, ainakin tuon näköisiä, luonteestahan en tiedä kun en tunne.Nämä aikalailla samat pätee ihannemieheenkin.

Vierailija
40/45 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat, tyttömäiset/naiselliset, söpöt naiset. Mieluiten pienempi kuin minä. Myös rock/goottihenkiset naiset ja persoonalliset kolahtaa muhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi