Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.
Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.
Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?
Kommentit (673)
Kerrankin alkuperäinen tarina noin päin - niin kuin normaalilla ihmisellä kuuluukin olla! Mua kyrsii, kun joudun kuuntelemaan erään ystävän vikinöitä siitä, miten hänen "poikaystävänsä" olikin sitten kauhea "paskiainen", kun heistä ei tullutkaan kahden viikon seurustelun jälkeen ikipartnereita. Hänellä aina sama kaava, että Tinderistä löytää mussukan, jonka kanssa heti ekoilla tai viimeistään toisilla treffeillä seksiä, ja jos seksi on ollut hyvää, niin siitä lähtee sit kello laskemaan, että seurustellaan. Ja kahden viikon päästä kun käykin ilmi, ettei "poikaystävä" haluakaan tavata ihan joka päivä, tai on muuten vain muutakin tekemistä elämässä kuin tämän ystäväni palvonta, alkaa kauhea itkupotkuilu, miten häntä on vedätetty ja "poikaystävä" ei "enää" rakasta häntä. Hyvä luoja sentään! Tutustukaa nyt helvetissä toiseen ihmiseen paremmin ennen kuin harrastatte seksiä, että oikeasti tiedätte, kenen kanssa sänkyyn menette. Tämä siis siinä tapauksessa, että haluatte pysyvän suhteen. Jos on vain seksiä vailla, niin antaa pelin vinkua vaikka monta kertaa päivässä tuntemattomien kanssa. Totuus on kuitenkin se, että jos ihminen haluaa pitkän parisuhteen, ei seksillä kannata aloittaa - tottakai on poikkeuksia, mutta kyselkääpä kaikki tuttavat ja sukulaiset läpi. 99-psorenttisesti ne, joilla on pitkä parisuhde takana (yli 10 vuotta) ja edelleen ovat yhdessä, ovat aloittaneet seksin vasta myöhemmässä vaiheessa seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa kirjoitti:
Jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä lohkea, niin muija luiskaan. Joka kerta saanut ja vain pari kertaa kolmansilla treffeillä.
Et varmaankaan ole hakemassa parisuhdetta tai rakkautta?
Muuten en ymmärrä noin kylmää suhtautumista.
Eivät naiset ole mitään koneita joiden pitää käynnistyä kolmannella kerralla.
Jokainen nainen on oma persoonansa. Voit hukata helmen noin toimiessasi.
Nainen jolta lohkeaa helposti ei välttämättä ole aina se parempi tai paras vaihtoehto.Eikä tietenkään noin ajatteleva mieskään, itselle, aikuisena naisena, täysin ulkona omista valintakriteereistäni.
En haluaisi miestä joka nai jokaista halukasta naista.
Ilman sen kummempaa tunnetta kuin pakotus pusseissa.Ikuinen neitsyt-fantasiointi kannattaa jättää ihan alkuunsa. Miehet ja naiset harrastavat seksiä täsmälleen yhtä paljon. Lähes kaikilla aikuisilla on taustaa, ja vaikka varsinkin naisia painostetaan vähättelemään seksikumppaniensa määrää, kyllä ihmiset oikeasti tietävät että treffikumppanilla on ehtinyt olla muitakin.
Jos seksi ei viikkojen tuntemisen jälkeen kiinnosta, se johtuu todennäköisesti siitä, että toinen ei yksinkertaisesti kiinnosta seksikumppanina. Se taas voi johtua siitä ettei itse edes pidä seksistä tai sitten kumppani ei kiinnosta. Kummassakaan tapauksessa sellaisen parisuhteen rakentaminen jossa toinen haluaa seksiä ei ole kovin hyvissä kantimissa.
Nyt ei puhuta viikkojen tuntemisesta vaan kolmannesta kerrasta kun tapaavat.
Onko tämäkin niitä sääntöjä että jos ei kolmannella kerralla tee syystä tai toisesta mieli seksiä niin kannattaa jättää koko juttu siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sitä seksiä oli tarkoitus odotella? Miten seksin säästely parantaa tapailemista? Ei mitenkään.
Itse olen harrastanut seksiä yleensä jo ensimmäisillä treffeillä (tai siis niiden jälkeen) jos seksiä ylipäänsä on henkilön kanssa tullut. No nykyisen puolison kanssa vasta toisilla.
Saako sinua panna kaikki halukkaat vaikka sinun ei tekisi yhtään mieli?
Hommaa jotain itsekunnioitusta! Saat myös itse nauttia ja valita koska haluat nauttia.
"Itse olen harrastanut seksiä yleensä jo ensimmäisillä treffeillä (tai siis niiden jälkeen) ***jos seksiä ylipäänsä on henkilön kanssa tullut.***"
Pitihän se arvata että huorittelu alkaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä pahaa tuossa runkaamisessa oli? Me ainakin runkataan myös toisen näkösillä eikä siinä ole mitään erityistä.
No siis tämä. Meilläkin on tapana kutsua ihmisiä vierailulle ja mennä runkkamaan. Etenkin jos kutsutaan joitain joita emme ole tavanneet kuin pari kertaa. Jouluisin koko suku runkkaa yhdessä.
Tämä on hyvä tapa. Kuusesta roikkuvista mälleistä tulee aika uniikit joulukoristeet. Kun tulee vieraita kylään siitä saa jutunjuurta.
Vierailija kirjoitti:
Todella junttia mennä vessaan runkulle ja jättää toinen yksin kesken treffien. Olisi nyt edes pyytänyt nöyrästi anteeksi tökeröä tyrkyttämistään ja odottanut siihen asti että lähdet ja runkannut sitten.
Niinpä. Ja jos on ihan pakko käydä runkkaamassa, niin ei sitä ainakaan tarvitse ilmoittaa, mitä sinne vessaan menee tekemään...
Naurettavaa, että nykyään kaksi viikkoa on niin pitkä aika että silloin viimeistään on ihan pakko harrastaa seksiä?
Muuten on aika mennyt hukkaan?
Tuohan on ihan naurettavan lyhyt aika tapailla, saati kutsua seurusteluksi.
Miten tuollaiset itsekkäät hätähousut (juuri niin 😊) kestävät todellista seurustelua, parisuhdetta ja kenties avioliittoa. Eli todellista elämää.
Ne kun kestävät yleensä pitempään kuin kaksi viikkoa.
Jos miehille paras nainen on heti antava ja pantava niin naisille paras mies on se, joka arvostaa naista niin paljon, että jaksaa ja haluaa tutustua häneen. Ilman painostusta.
Mies odottaa ja ymmärtää, että hyvää seksiä on silloin kun molemmat ovat siihen valmiita.
Myös tunnetasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne ovat. Pillu kelpaa, mikään vakava ei kelpaa. En enää "etsi" parisuhdetta. Ollaan yksin. 😁
Noin on parempi, miesten kannalta
Ja minun. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa kirjoitti:
Jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä lohkea, niin muija luiskaan. Joka kerta saanut ja vain pari kertaa kolmansilla treffeillä.
Nainen jolta lohkeaa helposti ei välttämättä ole aina se parempi tai paras vaihtoehto.Eikä tietenkään noin ajatteleva mieskään, itselle, aikuisena naisena, täysin ulkona omista valintakriteereistäni.
Ilman sen kummempaa tunnetta kuin pakotus pusseissa.Ikuinen neitsyt-fantasiointi kannattaa jättää ihan alkuunsa. Miehet ja naiset harrastavat seksiä täsmälleen yhtä paljon. Lähes kaikilla aikuisilla on taustaa, ja vaikka varsinkin naisia painostetaan vähättelemään seksikumppaniensa määrää, kyllä ihmiset oikeasti tietävät että treffikumppanilla on ehtinyt olla muitakin.
Jos seksi ei viikkojen tuntemisen jälkeen kiinnosta, se johtuu todennäköisesti siitä, että toinen ei yksinkertaisesti kiinnosta seksikumppanina. Se taas voi johtua siitä ettei itse edes pidä seksistä tai sitten kumppani ei kiinnosta. Kummassakaan tapauksessa sellaisen parisuhteen rakentaminen jossa toinen haluaa seksiä ei ole kovin hyvissä kantimissa.
Onko tämäkin niitä sääntöjä että jos ei kolmannella kerralla tee syystä tai toisesta mieli seksiä niin kannattaa jättää koko juttu siihen?
Yhteyttä on varmasti pidetty enemmän kuin pelkkien tapaamisten merkeissä, ja kyllä kaksi viikkoa on aika, jonka aikana on aivan tavallista haluta seksiä. Jos ei kahden viikon seurustelun aikana ole edes keskusteltu seksistä, on jotakin vialla.
Aloittaja on todennäköisesti hieman pihalla seksuaalisuutensa kanssa, ja mies taas on turhautunut tämän "probleemin" availemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sitä seksiä oli tarkoitus odotella? Miten seksin säästely parantaa tapailemista? Ei mitenkään.
Itse olen harrastanut seksiä yleensä jo ensimmäisillä treffeillä (tai siis niiden jälkeen) jos seksiä ylipäänsä on henkilön kanssa tullut. No nykyisen puolison kanssa vasta toisilla.
Hommaa jotain itsekunnioitusta! Saat myös itse nauttia ja valita koska haluat nauttia."Itse olen harrastanut seksiä yleensä jo ensimmäisillä treffeillä (tai siis niiden jälkeen) ***jos seksiä ylipäänsä on henkilön kanssa tullut.***"
Kukaan ei ole haukkunut mutta on todella huolestuttavaa että kutsuu (sinä kutsut?) seksin säätelyksi sitä jos toisen ei tee mieli seksiä. Kuulostaa silloin siltä ettei itse kunnioita omia halujaan ja seksuaalisuuttaan koska ei anna itselleen mahdollisuutta ettei jokaista ja joka hetki halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa kirjoitti:
Onko tämäkin niitä sääntöjä että jos ei kolmannella kerralla tee syystä tai toisesta mieli seksiä niin kannattaa jättää koko juttu siihen?Yhteyttä on varmasti pidetty enemmän kuin pelkkien tapaamisten merkeissä, ja kyllä kaksi viikkoa on aika, jonka aikana on aivan tavallista haluta seksiä. Jos ei kahden viikon seurustelun aikana ole edes keskusteltu seksistä, on jotakin vialla.
Aloittaja on todennäköisesti hieman pihalla seksuaalisuutensa kanssa, ja mies taas on turhautunut tämän "probleemin" availemiseen.
Näyttää enemmän että mies on hukassa seksuaalisuutensa kanssa. Ei ymmärrä jos toinen ei halua ja pakko vielä kiukutellen mennä runkkaamaan. Ei kuulosta sellaisen toiminnalta joka on sinut itsensä kanssa.
Se ettei suostu seksiin jota ei halua taas kertoo että kaikki on hyvin sen oman seksuaalisuuden kanssa.
Jos sinulle viestien lähettäminen on sama kuin toisen ihmisen seura niin sitten ymmärrän miksi et ymmärrä eroa siinä onko vain vaihdetta viestäjä vai tutustuttu kasvotusten.
Me nykyisen vaimon kanssa tavattiin 12 vuotta sitten netin treffipalstalla ja nussittiin ekan kerran ensitreffeillä jo 5 minuuttia sen jälkeen kun Ulko-ovi oli perässäni sulkeutunut ja seksikö vain kiinnosti. Nyt meillä on 3 lasta ja naimisissa ollaan oltu 5 vuotta, just rakennettiin talo. Voin vinkiksi monelle naiselle sanoa, että jos olis vaimonikin pihdannut viikkoja niin ihan takuulla mun kiinnostus olisi siirtynyt seuraavaan. Tuskin miestä kiinnostaa mikään teissä jos ette pane.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin alkuperäinen tarina noin päin - niin kuin normaalilla ihmisellä kuuluukin olla! Mua kyrsii, kun joudun kuuntelemaan erään ystävän vikinöitä siitä, miten hänen "poikaystävänsä" olikin sitten kauhea "paskiainen", kun heistä ei tullutkaan kahden viikon seurustelun jälkeen ikipartnereita. Hänellä aina sama kaava, että Tinderistä löytää mussukan, jonka kanssa heti ekoilla tai viimeistään toisilla treffeillä seksiä, ja jos seksi on ollut hyvää, niin siitä lähtee sit kello laskemaan, että seurustellaan. Ja kahden viikon päästä kun käykin ilmi, ettei "poikaystävä" haluakaan tavata ihan joka päivä, tai on muuten vain muutakin tekemistä elämässä kuin tämän ystäväni palvonta, alkaa kauhea itkupotkuilu, miten häntä on vedätetty ja "poikaystävä" ei "enää" rakasta häntä. Hyvä luoja sentään! Tutustukaa nyt helvetissä toiseen ihmiseen paremmin ennen kuin harrastatte seksiä, että oikeasti tiedätte, kenen kanssa sänkyyn menette. Tämä siis siinä tapauksessa, että haluatte pysyvän suhteen. Jos on vain seksiä vailla, niin antaa pelin vinkua vaikka monta kertaa päivässä tuntemattomien kanssa. Totuus on kuitenkin se, että jos ihminen haluaa pitkän parisuhteen, ei seksillä kannata aloittaa - tottakai on poikkeuksia, mutta kyselkääpä kaikki tuttavat ja sukulaiset läpi. 99-psorenttisesti ne, joilla on pitkä parisuhde takana (yli 10 vuotta) ja edelleen ovat yhdessä, ovat aloittaneet seksin vasta myöhemmässä vaiheessa seurustelua.
Omassa ystäväpiirissäni menee about 50-50. Ihan yhtä hyviä suhteita on tullut niillä jotka ovat nopeasti (yhden tai muutamien treffien jälkeen) harrastaneet seksiä kuin niillä jotka ovat odottaneet kauemmin. Nopeammin seksiä ovat yleensä harrastaneet ne joilla muutenkin on korkeampi seksivietti. Esim. itse (takana 11 vuoden parisuhde) harrastin seksiä mieheni kanssa tokilla treffeillä ja edelleenkin seksiä tekisi mieli päivittäin tai vähintäänkin joka toinen.
Ei kaikki nopeasti seksiä harrastavat ole kuin ystäväsi ja kehittele päässään harhaisia kuvitelmia. Monille on ihan ok jos siitä seksikumppanista ei tulekaan mitään ikuista rakkautta vaan suhtautuvat samalla tavalla kuin mihin tahansa tapailusuhteeseen. Jos parin viikon tapailun jälkeen huomaa ettei yhteistä tulevaisuutta ole niin sitten ei ole eikä asiaa harmittele sen enempää oli harrastanut seksiä tai ei.
Miten jos naisella on kuukautiset?
Riittääkö se syyksi kieltäytyä seksistä 1-3 kerran treffeillä?
Vai panetteko vaan, vaikka veri roiskuu, kun kerran niin pitää tehdä tuossa ajassa?
Muutenhan on epänormaalia nykyään tapailla, kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava mies.
Oksettava kommentti oksettavalta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Miten jos naisella on kuukautiset?
Riittääkö se syyksi kieltäytyä seksistä 1-3 kerran treffeillä?
Vai panetteko vaan, vaikka veri roiskuu, kun kerran niin pitää tehdä tuossa ajassa?
Muutenhan on epänormaalia nykyään tapailla, kuulemma.
Kuka täällä on väittänyt että on pakko harrastaa seksiä? Pointtina on tainnut olla se että on ihan yhtä normaalia haluta seksiä jo alkuvaiheessa kuin olla haluamatta. Ap:n treffikumppani toki silti oli täysi törppö eikä itseään pidä pakottaa mihinkään mihin ei ole valmis.
Vierailija kirjoitti:
Me nykyisen vaimon kanssa tavattiin 12 vuotta sitten netin treffipalstalla ja nussittiin ekan kerran ensitreffeillä jo 5 minuuttia sen jälkeen kun Ulko-ovi oli perässäni sulkeutunut ja seksikö vain kiinnosti. Nyt meillä on 3 lasta ja naimisissa ollaan oltu 5 vuotta, just rakennettiin talo. Voin vinkiksi monelle naiselle sanoa, että jos olis vaimonikin pihdannut viikkoja niin ihan takuulla mun kiinnostus olisi siirtynyt seuraavaan. Tuskin miestä kiinnostaa mikään teissä jos ette pane.
Täytyy olla kaksi samanlaista silloin tavannut. En voi muuten käsittää.
En vaan millään kykenis tuohon naisena, enkä tunne yhtään miestä joka tuohon on kanssani ryhtynyt, onneksi. Olis kyllä mennyt maku mieheen täysin. Olisin kyllä ihmeissäni kun olisi k....i kädessä eteisessä seisonut tultuaan ovesta. Ei ooisi ollut fiksu liike.
Ei se seksi nyt ihan pääasia ole elämässä, ei niin kovat himot ole kellään. Että 5 minuutissa alkaa naida tuntemattoman kanssa.
Tai sitten ei arvosta itseään eikä toista kyllä yhtään.
Pääkopassa pitää olla muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Alfa kirjoitti:
Ilman sen kummempaa tunnetta kuin pakotus pusseissa.
En tietenkään nai jokaista mahdollista naista, koska aikamoinen karsinta tulee tehtyä jo pelkästään ennen treffeillelähtöä. Menetkö itse treffeille jokaisen halukkaan kanssa ja sitten alat odottelemaan, jos se kone sattuisi käynnistymään? Eikö olisi järkevämpi mennä sellaisen kanssa, joka saa pannun kuumaksi ja öljyt pihalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kaksi samanlaista silloin tavannut. En voi muuten käsittää.
En vaan millään kykenis tuohon naisena, enkä tunne yhtään miestä joka tuohon on kanssani ryhtynyt, onneksi. Olis kyllä mennyt maku mieheen täysin. Olisin kyllä ihmeissäni kun olisi k....i kädessä eteisessä seisonut tultuaan ovesta. Ei ooisi ollut fiksu liike.Ei se seksi nyt ihan pääasia ole elämässä, ei niin kovat himot ole kellään. Että 5 minuutissa alkaa naida tuntemattoman kanssa.
Tai sitten ei arvosta itseään eikä toista kyllä yhtään.
Pääkopassa pitää olla muutakin.
Ei edes oltu niin samanlaisia, kyllä olin mä joka selkeesti enemmän puhui seksistä, mutta vaimo silloin ymmärsi sen että nyt kannattaa tehdä se liike. Kyllä kun mies saa, niin alkaa kiinnostaa kovasti muukin kuin se paneminen. Jos ei saa ja on jo suhteessa niin eihän siitä toki muuta seuraa kuin paha masennus ja sairaslomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa jotain itsekunnioitusta! Saat myös itse nauttia ja valita koska haluat nauttia."Itse olen harrastanut seksiä yleensä jo ensimmäisillä treffeillä (tai siis niiden jälkeen) ***jos seksiä ylipäänsä on henkilön kanssa tullut.***"
Kukaan ei ole haukkunut mutta on todella huolestuttavaa että kutsuu (sinä kutsut?) seksin säätelyksi sitä jos toisen ei tee mieli seksiä. Kuulostaa silloin siltä ettei itse kunnioita omia halujaan ja seksuaalisuuttaan koska ei anna itselleen mahdollisuutta ettei jokaista ja joka hetki halua.
Jos ei halua treffikumppania, ei varmaan kannata jatkaa seurustelua.
Hommaa jotain itsekunnioitusta! Saat myös itse nauttia ja valita koska haluat nauttia.