Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.
Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.
Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?
Kommentit (673)
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne ovat. Pillu kelpaa, mikään vakava ei kelpaa. En enää "etsi" parisuhdetta. Ollaan yksin. 😁
Noin on parempi, miesten kannalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko rakas, vika ei ole sussa. Et ole likainen tai "paska" ihminen niin kuin itse ilmaisit. Sulla on oikeus tehdä itse päätös, haluatko vai etkö halua. Kukaan ei saa sua painostaa mihinkään sellaiseen, mihin et oo valmis! Halaus 💕
Eikä olisi reilua sanoa heti seurustelun alussa, että " me ei sitten nussita". Se on sitten siinä ja kaikilla on kivempaa.
Ai että ihan mitkä vaan aloitteet pitää hyväksyä? Että jos se mies vaan murahtaa, että housut veks ja sänkyyn niin ap:n velvollisuus on mennä, koska on treffeillä ja yökylässä ja etenemässä kohti seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla nauretaan suomalaisille, varsinkin naisille jotka ovat liian helppoja, tajuatteko että meille suomalaisille nauretaan!!?? Kun naiset täällä Suomessa avaa heti haaransa jokaiselle vastaantulijalle! Ja Miehet paneskelee kaikkea mikä liikkuu!
Kyllä ei Suomessa ole normaali parisuhde kulttuuri,täällä merkitsee liikaa ulkonäöllisesti seikat ja kuinka usein ja kuinka paljon harrastaa seksiä ja missä asennoissa:(
Ei merkitse ihminen mitään,ei haluta tutustua toiseen syvemmin ja viettää aikaa ihan leffa illat, ravintola,kahvila illat tms. Sitten ihmetellään kun moni jää sinkuiksi.
Höpö höpö.
Tunnen kaksi nuorta miestä, jotka muuttivat Kaliforniasta Suomeen vajaan vuoden ajaksi.
Molemmat olivat ihan hyvännäköisiä, mukavia, "easy going" -tyyppisiä, tavanomaisen helposti lähestyttäviä jenkkejä.
Silti kummatkin ihmettelivät suomalaisten naisten ynseyttä ja sitä, miten he kokivat suomalaiset naiset todella vaikeiksi lähestyä. Ei ollut todellakaan helppoa seksiä heille tarjolla, vaikka kummatkin kertoivat avoimesti käyvänsä joka viikonloppu klubeilla ja baareissa, ja olivat muutenkin sosiaalisia. Asuivat Tampereella.
Toivottavasti hyvin harvassa ovat ne, jotka ensin haluavat testata toisen sängyssä ja sitten vasta miettivät, voisiko tuohon ihastua ja viihtyykö tuon kanssa nyt ollenkaan. Minusta tapailun tarkoitus on kokeilla, viihtyykö ihastuksensa kanssa. Jos tunnutaan sopivan hyvin yksiin, aletaan opettelemaan yhteistä seksiä, kun molemmista tuntuu varmalta ja turvalliselta olla toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko rakas, vika ei ole sussa. Et ole likainen tai "paska" ihminen niin kuin itse ilmaisit. Sulla on oikeus tehdä itse päätös, haluatko vai etkö halua. Kukaan ei saa sua painostaa mihinkään sellaiseen, mihin et oo valmis! Halaus 💕
Eikä olisi reilua sanoa heti seurustelun alussa, että " me ei sitten nussita". Se on sitten siinä ja kaikilla on kivempaa.
Olen aina kuvitellut että seurustelusuhde on ihan muuta kuin tyyppi jonka on tavannut pari kertaa. Olen aina liittänyt sanan parisuhteeseen. No aina voi oppia uutta.
Nämä on niitä asioita mitkä kannattaa tuoda esille jo ennen ensimmäistä tapaamista missä vaiheessa alkaa kuvitella että on seurustelu menossa ja mitä se sana itselle tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hyvin harvassa ovat ne, jotka ensin haluavat testata toisen sängyssä ja sitten vasta miettivät, voisiko tuohon ihastua ja viihtyykö tuon kanssa nyt ollenkaan. Minusta tapailun tarkoitus on kokeilla, viihtyykö ihastuksensa kanssa. Jos tunnutaan sopivan hyvin yksiin, aletaan opettelemaan yhteistä seksiä, kun molemmista tuntuu varmalta ja turvalliselta olla toisen kanssa.
No onhan se ikävä tilanne, jos sattuu ihastumaan henkilöön, joka on passiivinen sängyssä. Ei oikein tiedä tai osaa sanoittaa, mistä tykkää, makaa hiljaa paikoillaan, ei pidä suuseksistä ja kuvittelee, että takaapäin halutaan, koska hänen kasvoistaan ei pidetä. Yhtä hirveä on sekin äärilaita, joka vaatii kovakouraisia otteita. En mä ainakaan halua läpsiä toista punaiseksia tai kuristaa ihmistä, josta pidän, mutta yhtä vaikea on ehdottaa suuseksiä semmoiselle, joka ei siitä yhtään tykkää. Siksi on hyvä, että "yhteensopivuus" testataan. Jos yhteinen seksi lähtee vaan liian paljon takamatkalta niin menee motivaatio opetteluun.
"Maailmalla nauretaan suomalaisille, varsinkin naisille jotka ovat liian helppoja, tajuatteko että meille suomalaisille nauretaan!!?? Kun naiset täällä Suomessa avaa heti haaransa jokaiselle vastaantulijalle! Ja Miehet paneskelee kaikkea mikä liikkuu!
Kyllä ei Suomessa ole normaali parisuhde kulttuuri,täällä merkitsee liikaa ulkonäöllisesti seikat ja kuinka usein ja kuinka paljon harrastaa seksiä ja missä asennoissa:(
Ei merkitse ihminen mitään,ei haluta tutustua toiseen syvemmin ja viettää aikaa ihan leffa illat, ravintola,kahvila illat tms. Sitten ihmetellään kun moni jää sinkuiksi."
Ei se mitään- maailmalla nauretaan suomaaisille miehille, jotka nähdään vähän tyhminä ja yksinkertaisina, viinaan menevinä riidanhaastajina. Ihan ansaitusti.
Terveiset täältä Virosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se ikävä tilanne, jos sattuu ihastumaan henkilöön, joka on passiivinen sängyssä. Ei oikein tiedä tai osaa sanoittaa, mistä tykkää, makaa hiljaa paikoillaan, ei pidä suuseksistä ja kuvittelee, että takaapäin halutaan, koska hänen kasvoistaan ei pidetä. Yhtä hirveä on sekin äärilaita, joka vaatii kovakouraisia otteita. En mä ainakaan halua läpsiä toista punaiseksia tai kuristaa ihmistä, josta pidän, mutta yhtä vaikea on ehdottaa suuseksiä semmoiselle, joka ei siitä yhtään tykkää. Siksi on hyvä, että "yhteensopivuus" testataan. Jos yhteinen seksi lähtee vaan liian paljon takamatkalta niin menee motivaatio opetteluun.
Sä taidat olla sitä puolikasta, jolle fyysisyys on suhteen pohja. Itselleni "henkinen yhteys" on tärkeämpää, ja yhteinen seksuaalisuus rakennetaan sitten yhdessä.
Tärkeää tietysti on, että ajoissa käy ilmi, että molemmat edustavat samaa ihmistyyppiä. Olen nuorempana seurustellut monen fyysisyydelle suhteensa rakentavan ihmisen kanssa, ja se oli aivan kamalaa. Varmasti oli tasapuolisesti myös heille.
He eivät halunneet yhdessäoloa ja läheisyyttä, kun minä en halunnut seksiä, ja minä en halunnut seksiä, kun ei ollut sielujen yhteyttä ja läheisyyttä.
Vaikka kuinka olisi himoja, ei toista voi kiristää tai velvoittaa niiden tyydyttäjäksi.
Sinkkuna joutuu aika paljon tyydyttämään omia halujaan omin pikku kätösin, eikä ole asiallista eikä normaalia käytöstä tuolla lailla uhmakkaasti syyllistäen sanoa, että no, menen sitten vessaan tyydyttämään itseni, kun sinä et ala! Lapsellista ja persoonallisuushäiriöistä käytöstä: Hän tulee jatkossakin vaatimaan, että hänen tarpeensa asiassa kuin asiassa menee kaiken edelle ja tulee välittömästi tyydytetyiksi.
Esim. Tämmöisen kanssa jos perheen perustaa, hän tulee kiukuttelemaan kun synnyttäneen terveys ja vauvan tarpeet menevät hänen seksin - ja huomiontarpeen edelle.
Että juokse lujaa niin väistät luodin.
Olen itse nainen ja mulla oli tällainen naisystävä. Hänen piti saada seksiä ja huomiota koko ajan, tai muuten kiukutteli. Se vain paheni suhteen edetessä. Jouduin onnettomuuteen, mutta hän kiukutteli kun ei saanut multa seksiä kun olin toipilaana.
Ei siis liity sukupuoleen tämä ja et ole syyllinen tai likainen vaan tapaamallasi miehellä on vikaa päässä.
Jos hän olisi normaali, hän suhtautuisi kunnioittavasti sun rajoihin, ja tyydyttäisi itsensä vähin äänin sinun poistuttuasi. Et joutuisi vastuutetuksi siitä, että hänen halunsa heräsivät. Ihmisellä halut heräävät yksin ollessakin, ketäköhän silloin syytetään? Aivan!
Hallintayritys tuollainen syyllistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat olla sitä puolikasta, jolle fyysisyys on suhteen pohja. Itselleni "henkinen yhteys" on tärkeämpää, ja yhteinen seksuaalisuus rakennetaan sitten yhdessä.
Tärkeää tietysti on, että ajoissa käy ilmi, että molemmat edustavat samaa ihmistyyppiä. Olen nuorempana seurustellut monen fyysisyydelle suhteensa rakentavan ihmisen kanssa, ja se oli aivan kamalaa. Varmasti oli tasapuolisesti myös heille.
He eivät halunneet yhdessäoloa ja läheisyyttä, kun minä en halunnut seksiä, ja minä en halunnut seksiä, kun ei ollut sielujen yhteyttä ja läheisyyttä.
Kyllä minä haluan suhteelta ihan kaiken. Aivoja ei voi kuitenkaan rakastella. Etkö ymmärtänyt, kun kirjoitin, että ihmisen kanssa, johon on henkinen yhteys, on vaikea lähteä testaamaan asioita sängyssä, jos hän on täysin spektrin eri päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haluan suhteelta ihan kaiken. Aivoja ei voi kuitenkaan rakastella. Etkö ymmärtänyt, kun kirjoitin, että ihmisen kanssa, johon on henkinen yhteys, on vaikea lähteä testaamaan asioita sängyssä, jos hän on täysin spektrin eri päässä?
Huomaathan, etten oikeastaan kyseenalaistanut sanomaasi, vaan pitkälti jopa komppasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla nauretaan suomalaisille, varsinkin naisille jotka ovat liian helppoja, tajuatteko että meille suomalaisille nauretaan!!?? Kun naiset täällä Suomessa avaa heti haaransa jokaiselle vastaantulijalle! Ja Miehet paneskelee kaikkea mikä liikkuu!
Ei merkitse ihminen mitään,ei haluta tutustua toiseen syvemmin ja viettää aikaa ihan leffa illat, ravintola,kahvila illat tms. Sitten ihmetellään kun moni jää sinkuiksi.
Höpö höpö.
Tunnen kaksi nuorta miestä, jotka muuttivat Kaliforniasta Suomeen vajaan vuoden ajaksi.
Molemmat olivat ihan hyvännäköisiä, mukavia, "easy going" -tyyppisiä, tavanomaisen helposti lähestyttäviä jenkkejä.
Silti kummatkin ihmettelivät suomalaisten naisten ynseyttä ja sitä, miten he kokivat suomalaiset naiset todella vaikeiksi lähestyä. Ei ollut todellakaan helppoa seksiä heille tarjolla, vaikka kummatkin kertoivat avoimesti käyvänsä joka viikonloppu klubeilla ja baareissa, ja olivat muutenkin sosiaalisia. Asuivat Tampereella.
Ei mikään höpö höpö. Kyllä pohjoismaat on tunnettuja helposti antavista naisista, eikä sitä Suomen osalta vähennä tällaiset uutiset https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2013012816609511. Eli kyseisestä paikasta saa naista helpoiten koko MAAILMASSA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo pussaillessa ja hyväillessä saa aika hyvin selkoa asioista. Lisäksi on suu, jolla voi puhua asioista. Jos kaikki perustuu pelkkään testaukseen, ei mielestäni päästä yhtä hyvään lopputulokseen kuin puhumalla.
Me emme miehen kanssa menneet sänkyyn kahden viikon kuluessa. Useampi kuukausi tutustuttiin puolin ja toisin.
Nyt 19 vuoden jälkeen seksi on se asia, joka toimii suhteessamme (muut parisuhteet osa-alueet hieman huonommin).
Ei se, että odottaa, tarkoita, etteikö tuntisi vetoa toista kohtaan. Etteikö suhde voisi toimia ja juuri nimenomaan seksin alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka olisi himoja, ei toista voi kiristää tai velvoittaa niiden tyydyttäjäksi.
Sinkkuna joutuu aika paljon tyydyttämään omia halujaan omin pikku kätösin, eikä ole asiallista eikä normaalia käytöstä tuolla lailla uhmakkaasti syyllistäen sanoa, että no, menen sitten vessaan tyydyttämään itseni, kun sinä et ala! Lapsellista ja persoonallisuushäiriöistä käytöstä: Hän tulee jatkossakin vaatimaan, että hänen tarpeensa asiassa kuin asiassa menee kaiken edelle ja tulee välittömästi tyydytetyiksi.
Esim. Tämmöisen kanssa jos perheen perustaa, hän tulee kiukuttelemaan kun synnyttäneen terveys ja vauvan tarpeet menevät hänen seksin - ja huomiontarpeen edelle.
Että juokse lujaa niin väistät luodin.
Olen itse nainen ja mulla oli tällainen naisystävä. Hänen piti saada seksiä ja huomiota koko ajan, tai muuten kiukutteli. Se vain paheni suhteen edetessä. Jouduin onnettomuuteen, mutta hän kiukutteli kun ei saanut multa seksiä kun olin toipilaana.
Ei siis liity sukupuoleen tämä ja et ole syyllinen tai likainen vaan tapaamallasi miehellä on vikaa päässä.
Jos hän olisi normaali, hän suhtautuisi kunnioittavasti sun rajoihin, ja tyydyttäisi itsensä vähin äänin sinun poistuttuasi. Et joutuisi vastuutetuksi siitä, että hänen halunsa heräsivät. Ihmisellä halut heräävät yksin ollessakin, ketäköhän silloin syytetään? Aivan!
Hallintayritys tuollainen syyllistys.
Olin jokin aika sitten treffeillä, missä tilanne lämpeni, mutta en ollut vielä valmis seksiin. Mies oli täysin ok ja kunnioittava. Viivähti vessassa (ilman mitään eri ilmoitusta siitä mitä aikoo siellä tehdä) vähän pidemmän aikaa. En tiedä mitä teki, omat epäilykseni on, mutta meidän ilta jatkui siitä ihan mukavasti ja tapailu vielä tuonkin illan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Miten voi mennä ensin sänkyyn tuntematta yhtään toista ihmisenä?
Naisena ajattelen, että tämä tuntematon mies voi olla ihan miten mulkku, takertuva tai outo, mitä tahansa todellisuudessa.
Muutaman kerran juteltaessa, tai jos on juteltu sen ekan kerran vasta kun on menty heti seksiin saakka ei voi millään tIetää ihmisestä periaatteessa yhtään mitään.
Miten edes uskallatte?
Mies voi olla sellainen joka levittelee panojansa ympäriinsä rehvastelemalla, että siltäkin sain. Pienellä tai hiukan suuremmalla paikkakunnalla ei se ole mutenkään kivaa. Kaikki eivät asu Helsingissä tms.
Mies voi olla jotenkin outo luonteeltaan, haluaa erikoista seksiä tai innostuu niin, että takertuu tai alkaa seurailemaan jos ei itse halua jatkaa suhdetta.
Ei väkivalta tai pakottaminenkaan ole poissuljettua. Kun jo kerran annoit niin mikset anna lisää.
Ihmiset ovat todella outoja ja epävakaita nykyään. 332
Miten voitte olla niin luottavaisia, että joka mies jonka kanssa menette heti seksiin on päästään terve, jää siihen hetiseksin jälkeen " alastomana lähekkäin ja sitten aletaan tutustumaan toisiimme ja sillä tiellä olemme edelleen".
Ihmettelen miten paljon on niitä jotka ovat löytäneet kumppanin ekasta laakista. Ovatko olleet sitten niin haku päällä tai seksi harvinaista kauraa.
Tai onko joillain vain niin hyvä tuuri, että heti sen elämänsä ensimmäisen hetiseksin jälkeen ovatkin tajunneet olevansa elämänsä rakkaudet?
Missä täällä ovat ne muut kymmenet, ehkä sadat hetiseksikokemukset, joista onkin jäänyt paha mieli tai huonot kokemukset?
Koska takuuvarmasti niitäkin on paljon.
Miksi pitää ylistää ja hehkuttaa, että se hetiseksi on hienoa ja vain se. Julistaa varmoina, että vain estoiset ja seksikielteiset ihmiset haluavat tutustua ensin, ainakin jonkin aikaa.
Moni on rikkonut itsensä tai saanut huonoja kokemuksia menemällä seksiin liian pian, se on vain totuus.
Ainakin tunteelliset ja syvällisemmät ihmiset.
Täytyy olla todella kovapintainen tai tunteeton ihminen joka pystyy tuntemattoman kanssa seksiin monia, yksittäisiä kertoja.
Tapailuvaiheessa jopa useiden eri ihmisten kanssa viikoittain.
AP. hyvä että asiat meni näin. Nyt kummankaan ei tarvitse enää tuhlata aikaa toisiinsa.
Kuinka kauan olit itse ajatellut odottaa potentiaalista seksiä? Kuukauden, puoli vuotta, vuoden vai useampia?
Vierailija kirjoitti:
AP. hyvä että asiat meni näin. Nyt kummankaan ei tarvitse enää tuhlata aikaa toisiinsa.
Kuinka kauan olit itse ajatellut odottaa potentiaalista seksiä? Kuukauden, puoli vuotta, vuoden vai useampia?
Mistä kumpuaa tämä palstalaisten hirveä tarve saada määritettyä etukäteen koko tapailu? Mitä pahaa tapahtuisi jos tutustuisitte toiseen ja etenisitte fiiliksen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tosiaan tätä tajua, että jos nainen suostuu seksiin, vaikka ei itse halua, niin montaa naista alkaa sitten ensin inhottaa se kyseinen mies, ja toiseksi alkaa jollain epämääräisellä tavalla inhottaa oma itse ja oma keho, koska vastentahtoinen seksi on usein epämiellyttävää ja vieraannuttaa omasta kehosta ja omasta nautinnosta.
Voila, olemme luoneet tyypillisen "naista ei kiinnosta seksi" ongelman.
jep. Minäkin suostuin ekan poikaystävän (tai no poika ja poika, oltiin 21v ja 23v) kanssa seksiin koska hän painosti. Sanoin, että en halua harrastaa seksiä jos ei olla suhteessa ja sitten sovittiin, että seurustellaan. Sitten alkoi se jatkuva painostus ja vonkaaminen "sä lupasit". Joka lopulta meni siihen, että hän antoi päivämäärän johon mennessä seksiä olisi täytynyt olla tai hän jättäisi minut.
Mulla oli tosi huono itsetunto ja aattelin, että tää on nyt varmaan ainoo mies kuka mua koskaan tule rakastamaan (tai "rakastamaan") ja suostuin sitten sopimaan jonkun päivän. Sinä päivänä yritin vielä kieltäytyä ja sitten hän käytännöllisesti katsoen pakotti mut seksiin.
Joo, en puolustautunut mitenkään ja jälkeenpäin oli lähinnä semmonen olo, että no jaa tulipa sekin koettua. Terapeuttini sitten myöhemmin huomautti, että yhden ei:n pitäisi riittää ja tuo oli r a i s k a u s.
Tunteet kyllä laimeni tuosta ekasta kerrasta ja sen jälkeen harrastin seksiä täysin innottomasti ja vain sen takia, että muuten jäisin yksin.
Luojan kiitos lopulta sain riuhtaistua itseni irti ja nykyään mulla on about miljardi kertaa parempi mies <3