Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.

Vierailija
04.09.2021 |

Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.

Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?

Kommentit (673)

Vierailija
481/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tykkäystä tulisi tinderissa keskiverto artulle, kun laittaisi tekstin että haen vain seksiä :D

Vierailija
482/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhteydessä olisi hyvä ymmärtää mikä olennainen ero on naisen ja

miehen seksitarpeella: nainen kaipaa jotakin (esim. sperman sisältämiä antidepressiivisiä kemikaaleja?), mies haluaa päästä eroon epänormaaleista, 23 kromosomia sisältävistä soluista, jotka naisella poistuvat automaagisesti noin kerran kuussa.

Siis nainen on (paremman analogian puutteessa) kuin..hmm.. mehumaija, mies taas kuin painekattila, jonka varoventtiili on pahimmassa tapauksessa tukkeutunut... ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aseksuaali? 

Vierailija
484/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

talibää kirjoitti:

miehen seksitarpeella: nainen kaipaa jotakin (esim. sperman sisältämiä antidepressiivisiä kemikaaleja?), mies haluaa päästä eroon epänormaaleista, 23 kromosomia sisältävistä soluista, jotka naisella poistuvat automaagisesti noin kerran kuussa.

Siis nainen on (paremman analogian puutteessa) kuin..hmm.. mehumaija, mies taas kuin painekattila, jonka varoventtiili on pahimmassa tapauksessa tukkeutunut... ; )

mitä viddua mä just luin... lol.

Vierailija
485/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP. hyvä että asiat meni näin. Nyt kummankaan ei tarvitse enää tuhlata aikaa toisiinsa.

Kuinka kauan olit itse ajatellut odottaa potentiaalista seksiä? Kuukauden, puoli vuotta, vuoden vai useampia?

Mistä kumpuaa tämä palstalaisten hirveä tarve saada määritettyä etukäteen koko tapailu? Mitä pahaa tapahtuisi jos tutustuisitte toiseen ja etenisitte fiiliksen mukaan?

No niinhän se mies yrittikin, mutta kun toinen on a- tai demiseksuaali, niin ei oikein kohtaa. 

Vierailija
486/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP. hyvä että asiat meni näin. Nyt kummankaan ei tarvitse enää tuhlata aikaa toisiinsa.

Kuinka kauan olit itse ajatellut odottaa potentiaalista seksiä? Kuukauden, puoli vuotta, vuoden vai useampia?

Mistä kumpuaa tämä palstalaisten hirveä tarve saada määritettyä etukäteen koko tapailu? Mitä pahaa tapahtuisi jos tutustuisitte toiseen ja etenisitte fiiliksen mukaan?

No niinhän se mies yrittikin, mutta kun toinen on a- tai demiseksuaali, niin ei oikein kohtaa. 

Viisivuotiaskaan ei enää hauku tuolla tavalla. "Jos et leiki mun säännöillä oot tyhmä!"

Etenkin jos tajuaisit miten naurettavaa on etukäteen vaatia toista tietämään minä aikana tuntee mitäkin. Ilmeisesti jokin tunneköyhyys tämän takana että kaikki pitää ajoittaa etukäteen. Oletko jo päättänyt hääpäivän?

Vierailija
487/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä lohkea, niin muija luiskaan. Joka kerta saanut ja vain pari kertaa kolmansilla treffeillä.

Vierailija
488/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottavuus loppui siihen kohtaan, kun porvoon mies ilmoitti menevänsä vessaan. Mitä iloa joku saa näiden keksimisestä?

Onhan se hilpeää, kun sadat (naiset oletettavasti) yläpeukuttaa näitä satuja, joissa mies on ihan kauhee. Syön hatullisen ihan mitä tahansa, jos tämä tarina on tosi.

Vierailija
489/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa kirjoitti:

Jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä lohkea, niin muija luiskaan. Joka kerta saanut ja vain pari kertaa kolmansilla treffeillä.

Et varmaankaan ole hakemassa parisuhdetta tai rakkautta?

Muuten en ymmärrä noin kylmää suhtautumista.

Eivät naiset ole mitään koneita joiden pitää käynnistyä kolmannella kerralla.

Jokainen nainen on oma persoonansa. Voit hukata helmen noin toimiessasi.

Nainen jolta lohkeaa helposti ei välttämättä ole aina se parempi tai paras vaihtoehto.

Eikä tietenkään noin ajatteleva mieskään, itselle, aikuisena naisena, täysin ulkona omista valintakriteereistäni.

En haluaisi miestä joka nai jokaista halukasta naista.

Ilman sen kummempaa tunnetta kuin pakotus pusseissa.

Vierailija
490/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran tapaamani mies joka sanoo menevänsä runkkaamaan vessaan on niin yök. Saa ihan rauhassa runkata nahat käsistään, olisin jo ulkona ovesta alta sekunnin.

Vierailija
491/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella junttia mennä vessaan runkulle ja jättää toinen yksin kesken treffien. Olisi nyt edes pyytänyt nöyrästi anteeksi tökeröä tyrkyttämistään ja odottanut siihen asti että lähdet ja runkannut sitten.

Vierailija
492/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

talibää kirjoitti:

Et ole vielä sitä Nobelia käynyt pokkaamassa?

Vierailija
493/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisivuotiaskaan ei enää hauku tuolla tavalla. "Jos et leiki mun säännöillä oot tyhmä!"

Etenkin jos tajuaisit miten naurettavaa on etukäteen vaatia toista tietämään minä aikana tuntee mitäkin. Ilmeisesti jokin tunneköyhyys tämän takana että kaikki pitää ajoittaa etukäteen. Oletko jo päättänyt hääpäivän?

Ai sun mielestä siis esim. demiseksuaali on haukkumasana? Kylläpäs olet tietämätön ja suvaitsematon. Muutenkaan ei tuossa viestissäsi ole päätä eikä häntää. 

Vierailija
494/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aseksuaali? 

Ei liity mitenkään seksuaaliseen suuntautumiseen jos haluaa rauhassa tutustua toiseen ensin eikä mene sänkyyn ihan kenen tahansa kanssa.

Vierailija
495/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis KAKSI viikkoa olette jo tapailleet ja sitten, kun mies alkaa ehdottelemaan, hän on vain hukkaviivasi perässä ollut sovinistisika?

Ihmeen pitkään mies on jaksanut olla ruinaamatta, tai tekemättä elettäkään seksin suuntaan.

Mitä oikein kuvittelit?

Tän on pakko olla trolli.

Kukaan tervejärkinen aikuinen naisihminen ei käyttäydy noin. Ei ainakaan minun kanssa ole käyttäytynyt yksikään noin lapsellisesti/ koppavasti.

Vierailija
496/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hyvin harvassa ovat ne, jotka ensin haluavat testata toisen sängyssä ja sitten vasta miettivät, voisiko tuohon ihastua ja viihtyykö tuon kanssa nyt ollenkaan. Minusta tapailun tarkoitus on kokeilla, viihtyykö ihastuksensa kanssa. Jos tunnutaan sopivan hyvin yksiin, aletaan opettelemaan yhteistä seksiä, kun molemmista tuntuu varmalta ja turvalliselta olla toisen kanssa.

No onhan se ikävä tilanne, jos sattuu ihastumaan henkilöön, joka on passiivinen sängyssä. Ei oikein tiedä tai osaa sanoittaa, mistä tykkää, makaa hiljaa paikoillaan, ei pidä suuseksistä ja kuvittelee, että takaapäin halutaan, koska hänen kasvoistaan ei pidetä. Yhtä hirveä on sekin äärilaita, joka vaatii kovakouraisia otteita. En mä ainakaan halua läpsiä toista punaiseksia tai kuristaa ihmistä, josta pidän, mutta yhtä vaikea on ehdottaa suuseksiä semmoiselle, joka ei siitä yhtään tykkää. Siksi on hyvä, että "yhteensopivuus" testataan. Jos yhteinen seksi lähtee vaan liian paljon takamatkalta niin menee motivaatio opetteluun.

Jos vaatii ehdottomasti seksiä ekoilla tai viimeistään kolmansilla treffeillä on uuden ihmissuhteen motivaatio hukassa jo ihan muutenkin.

Jos ei tuon enempää löydy aikaa, kärsivällisyyttä, halua tai tarvetta tutustua toiseen ihmiseen ei kannata puhua omasta "motivaatiosta" mitään.

Se on silloin tasan nolla.

Vierailija
497/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sitä seksiä oli tarkoitus odotella? Miten seksin säästely parantaa tapailemista? Ei mitenkään.

Itse olen harrastanut seksiä yleensä jo ensimmäisillä treffeillä (tai siis niiden jälkeen) jos seksiä ylipäänsä on henkilön kanssa tullut. No nykyisen puolison kanssa vasta toisilla.

Vierailija
498/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aseksuaali? 

Ei liity mitenkään seksuaaliseen suuntautumiseen jos haluaa rauhassa tutustua toiseen ensin eikä mene sänkyyn ihan kenen tahansa kanssa.

Sitä sanotaan demiseksuaalisuudeksi:

"Demiseksuaalisuus on seksuallinen suuntautuminen, jossa seksuaalinen kiinnostus edellyttää kokonaisvaltaista tunnetasoa toista ihmistä kohtaan. Demiseksuaalisuus on yksi seksuaalivähemmistöistä ja osa aseksuaalisuuden spektriä.

Demiseksuaali ei tunne seksuaalista halua ihmisiä kohtaan ilman osapuolten välistä vahvaa henkistä yhteyttä ja luottamusta. Tälläinen henkinen yhteys voi olla minkälainen tahansa ystävyydestä rakkauteen. Demiseksuaalisuus ei ole riippuvainen sukupuolesta."

Vierailija
499/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis KAKSI viikkoa olette jo tapailleet ja sitten, kun mies alkaa ehdottelemaan, hän on vain hukkaviivasi perässä ollut sovinistisika?

Ihmeen pitkään mies on jaksanut olla ruinaamatta, tai tekemättä elettäkään seksin suuntaan.

Mitä oikein kuvittelit?

Tän on pakko olla trolli.

Kukaan tervejärkinen aikuinen naisihminen ei käyttäydy noin. Ei ainakaan minun kanssa ole käyttäytynyt yksikään noin lapsellisesti/ koppavasti.

No ei tuolla järjen terveyden kanssa liene mitään tekemistä. Tämä tapaus ei vaan taida olla kovin kiinnostunut seksistä, mahdollisesti kenenkään kanssa. Tai sitten on hyvin, hyvin kokematon ja kopioinut parisuhdeneuvonsa 1800-luvun romanttisesta kirjallisuudesta.

Miehen kyllä luulisi tästä saavan hyvin osviittaa mahdollisen tulevan parisuhteen seksin määrästä, eli sitä on todennäköisesti kerran kuussa pimeässä peiton alla, isänmaata ajatellen.

Vierailija
500/673 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa kirjoitti:

Et varmaankaan ole hakemassa parisuhdetta tai rakkautta?

Muuten en ymmärrä noin kylmää suhtautumista.

Eivät naiset ole mitään koneita joiden pitää käynnistyä kolmannella kerralla.

Jokainen nainen on oma persoonansa. Voit hukata helmen noin toimiessasi.

Nainen jolta lohkeaa helposti ei välttämättä ole aina se parempi tai paras vaihtoehto.

Eikä tietenkään noin ajatteleva mieskään, itselle, aikuisena naisena, täysin ulkona omista valintakriteereistäni.

En haluaisi miestä joka nai jokaista halukasta naista.

Ilman sen kummempaa tunnetta kuin pakotus pusseissa.

Ikuinen neitsyt-fantasiointi kannattaa jättää ihan alkuunsa. Miehet ja naiset harrastavat seksiä täsmälleen yhtä paljon. Lähes kaikilla aikuisilla on taustaa, ja vaikka varsinkin naisia painostetaan vähättelemään seksikumppaniensa määrää, kyllä ihmiset oikeasti tietävät että treffikumppanilla on ehtinyt olla muitakin.

Jos seksi ei viikkojen tuntemisen jälkeen kiinnosta, se johtuu todennäköisesti siitä, että toinen ei yksinkertaisesti kiinnosta seksikumppanina. Se taas voi johtua siitä ettei itse edes pidä seksistä tai sitten kumppani ei kiinnosta. Kummassakaan tapauksessa sellaisen parisuhteen rakentaminen jossa toinen haluaa seksiä ei ole kovin hyvissä kantimissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän