Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.

Vierailija
04.09.2021 |

Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.

Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?

Kommentit (673)

Vierailija
281/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, kun se reikä varmaan hirveästi kuluu käytössä. Kotona sitten kullin puutteen kiimoissa sinne kuitenkin survotaan jotain jellyjortikkaa.

Vierailija
282/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi oksennus nousi suuhun. Jätä tuollainen mies, ansaitset sellaisen, joka arvostaa sua muutenkin kuin seksiobjektina. Narsistinen paska tuo mies, jos oli siinäkin vaiheessa muka niin v*t*n kiihottunut kun toinen on jo monta kertaa sanonut että ei halua, että oli pakko mennä tyydyttämään itseään. Normaalilla miehellä olisi kalu pehmennyt.

Niinhän te myös väitätte ettei mies voi haluta seksiä vauva-aikana koska nainen ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä minäkin jo kahden viikon kiinteän tapailun jälkeen haluaisin seksiä.

Vai niin. Kaikki muut eivät halua eikä sillä kiireisemmällä osapuolella ole oikeutta painostaa.

Vierailija
284/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on erilaiset seksuaaliset tarpeet. Aiotko vielä tavata miestä?

Siinä ettei halua hypätä sänkyyn yhtä nopeasti kuin joku toinen, ei ole välttämättä kysymys siitä että olisi yhtään vähemmän seksuaalinen tai ettei fyysisesti haluaisi. Sitä ei välttämättä kokemuksen perusteella pidä hyvänä ajatuksena tai ei koe vielä tarvittavaa luottamusta ja henkistä yhteyttä.

Vierailija
285/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyisin ihan normaalia mennä miehen luo yöksi ja olettaa ettei mies odota seksiä?

Mitä ihmettä siellä miehen luona muuten yötä viettää?

Kyllä se ainakin ennen on ollut signaali seksiin, jos "tullaan kylään yöksi", kun ollaan jo viritelty aiemmmin jotain ja treffailtu.

Poikkeuksena ehkä jotkut uskovaisten tai aseksuaalien suhteet.

Minun mielestä ap:lta on puuttunut tilannetajua tuossa. Mies on luultavasti ollut melko varma, että ap odottaa aloitetta. En kyllä silti väitä, etteikö miehenkin käytös ollut vähän tökeröä.

Kutsuja luetteli ihan muita aktiviteetteja. Olisiko jollain joku suomi-mies-suomi sanakirja kun ne ei näköjään osaa sanoa mitä tarkoittavat vaan naisten pitää keksiä oletuksia ja piilomerkityksiä.

"Vähän tökeröä" on siis kutsua joku kylään ja poistua itse tekemään ihan muuta. Selvä.

Vierailija
286/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaahan tuossa tilanteessa on se, ettei ymmärrä lopettaa, kun toinen sanoo ettei halua.

Tuo on seksuaalista ahdistelua, eikä todellakaan kerro miehestä mitään hyvää. Ei tule kunnioittamaan rajojasi.

Ethän tapaa enää miestä, ap.

Vierailija
287/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyisin ihan normaalia mennä miehen luo yöksi ja olettaa ettei mies odota seksiä?

Mitä ihmettä siellä miehen luona muuten yötä viettää?

Kyllä se ainakin ennen on ollut signaali seksiin, jos "tullaan kylään yöksi", kun ollaan jo viritelty aiemmmin jotain ja treffailtu.

Poikkeuksena ehkä jotkut uskovaisten tai aseksuaalien suhteet.

Minun mielestä ap:lta on puuttunut tilannetajua tuossa. Mies on luultavasti ollut melko varma, että ap odottaa aloitetta. En kyllä silti väitä, etteikö miehenkin käytös ollut vähän tökeröä.

Ap:llä on oikeus viheltää peli poikki oli signaaleja tai ei.

Vierailija
288/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin moni nainen harrastaa huomaamattaan(?) naisvihaa. Se että sinä voit tehdä jotain ei tarkoita että kaikkien pitäisi.

Jos sinä haluat pian seksiä, ei ole väärin olla haluamatta. Ei ole väärin haluta, se on myös aivan Ok. Saa olla erimieltä, kunhan tekee kuten itselle on paras.

Saa pitää omista rajoistaan kiinni, se on hyvä asia että osaa niin tehdä. Painostaminen on aina väärin ja aina saa sanoa ei. Kutsu kylään ei tarkoita automaattisesti seksiä.

Minkäs aloittaja sille mahtaa että on niin seksikäs miehen mielestä. Se on silti sen miehen tehtävä pysyä housuissaan jos nainen ei halua.

Tällaisella painostavalla keskustelulla luodaan tähänkin asiaan joku typerä normi mitä kaikki ei pysty eikä halua noudattaa. Sanoisitteko kaverille tai tyttärelle että kyllä se on nyt suostuttava seksiin kun aikaa mennyt jo kaksi viikkoa? Miksi miehen halut menee tässäkin asiassa naisen halujen edelle?

Jos suostuu johonkin liian aikaisin vaikka ei halua, sillä voi olla kauas kantoiset huonot seuraukset. Yleensä henkisesti.

Vierailija
289/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lopahtaisi into jo kortsupaketin puheenottamisesta.

Vierailija
290/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluisin vain kunnon seksiä silloin kun minä haluan enkä parisuhdevetkutuksia nyt. Niihin en jaksa. Eikä vanhasta parisuhteesta ja sen erosta ole toivottu.

Kaikki hotit tapaukset joiden kanssa sitten ehdottanut panotreffejä (kun näin ollut puhe) niin menny pupu pöksyyn. Vissiin hyvännäköinen ja innokas nainen on miesten mielestä turnoff. Pitäisi vissiin olla ap:n kaltainen hidastelija ja leikkiä vaikeasti tavoitetaltavaa niin saisi munaa heti kun on kerran luvattu. S*atana.

Että kyllä ne miehet osaa tämmösiäkin olla. No runkataan sitten.

t. nainen

Vierailija
291/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti tuli myös mieleeni. Miten te nopeaa seksiä puolustavat ihmiset " kyllä nyt parin viikin jälkeen pitää, jos menee miehen luo niin kyllä silloin pitää" sanotte lapsellenne tau lapsenlapsellenne joka kysyy neuvoa teiltä.

Jos hän kertoo, että on tapaillut muutaman viikon, mutta iste ei ole vielä valmis srksiin, mutta toinen painostaa ja ehdottelee aloittajan miehen tai jonku täällä olevan naisen tavalla.

Käymällä kiinni kuin sika limppuun tai hinkkaamalla tms.

Sanotteko, että kyllä sun sitten varmaan täytyy suostua kun se toinen kerta niin kovin haluaa. Ettei vaan luule sua estyneeksi. Ei sen niin väliä vaikka sua ei huvittais.

Ettei toiselle tule paha mieli tai munat sinisty.

Ei ole mikään hyvä alku suhteelle jos painostaa toista seksiin ja toinen suostuu vaikka ei vielä halua.

Tulee todella mieleen, että toinen haluaakin vain seksiä.

Aloittaja, et tehnyt mitään väärin, mies oli joko yli-innokas tai ei vain välittänyt miltä sinusta tuntui.

Tilannetaju puuttui tai sitä ei koskaan hänellä ole ollutkaan.

Vierailija
292/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n ikä?

Vierailija
293/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä minäkin jo kahden viikon kiinteän tapailun jälkeen haluaisin seksiä.

Vai niin. Kaikki muut eivät halua eikä sillä kiireisemmällä osapuolella ole oikeutta painostaa.

Totta kai on oikeus painostaa mutta ei painostukseen pidä suostua. Ei vonkaaminen kiellettyä ole.

Vierailija
294/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee seksistä jotain ihmeellistä ja suurta tunnetason draamaa. Eikö tuota voi harrastaa ilman sen suurempia tunteita ihan vaan sillä, että nyt haluan krpää. Jos käy loppujaan sitten niin, ettei se tyyppi juuri sytytä, niin ei sen kanssa tarvitse isommassa kuvassa millekään alkaa.

Yksinkertainen asia tehdään vaikeaksi. Jos syö jotain uutta ruokaa ja ei tykkää siitä, niin ei sitäkään tarvitse velvollisuudentunnosta toiste syödä. Kokeilu ei kuitenkaan ole huono asia.

Juuri näin, turha seksistä on tehdä jotain "elämää suurempaa". 

Minulle se on jotain "elämää suurempaa" ja toivon, että se on sitä miehellekin. Siksi en harrastakaan seksiä kiireellä jokaisen ihastuksen kanssa.

Vierailija
295/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluisin vain kunnon seksiä silloin kun minä haluan enkä parisuhdevetkutuksia nyt. Niihin en jaksa. Eikä vanhasta parisuhteesta ja sen erosta ole toivottu.

Kaikki hotit tapaukset joiden kanssa sitten ehdottanut panotreffejä (kun näin ollut puhe) niin menny pupu pöksyyn. Vissiin hyvännäköinen ja innokas nainen on miesten mielestä turnoff. Pitäisi vissiin olla ap:n kaltainen hidastelija ja leikkiä vaikeasti tavoitetaltavaa niin saisi munaa heti kun on kerran luvattu. S*atana.

t. nainen

Olet kyllä ihanantuntuinen nainen ja todella hienotunteinen. Niin ajatuksistasi kuin puheestasikin päätelle, todellä lämmin ihminen.

Mutta sellasta se meillä nopeilla naisilla on, hotit miehet eivät vaan ymmärrä hottien ja kuumien naisten päälle.

Ei vaan, miehenä kiittäisin onneani kun onnistuin välttämään nämä panotreffit.

Ihan oikeesti, onko tää aika nyt tätä.

Vierailija
296/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi, kun se reikä varmaan hirveästi kuluu käytössä. Kotona sitten kullin puutteen kiimoissa sinne kuitenkin survotaan jotain jellyjortikkaa.

Kamalaa tekstiä!

Vierailija
297/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee seksistä jotain ihmeellistä ja suurta tunnetason draamaa. Eikö tuota voi harrastaa ilman sen suurempia tunteita ihan vaan sillä, että nyt haluan krpää. Jos käy loppujaan sitten niin, ettei se tyyppi juuri sytytä, niin ei sen kanssa tarvitse isommassa kuvassa millekään alkaa.

Yksinkertainen asia tehdään vaikeaksi. Jos syö jotain uutta ruokaa ja ei tykkää siitä, niin ei sitäkään tarvitse velvollisuudentunnosta toiste syödä. Kokeilu ei kuitenkaan ole huono asia.

Minulle se on jotain "elämää suurempaa" ja toivon, että se on sitä miehellekin. Siksi en harrastakaan seksiä kiireellä jokaisen ihastuksen kanssa.

Harva mies alkaa odottamaan. Ja jos odottaakin niin et kai luule että hän on ilman seksiä, todennäköisesti on sivussa toinen nainen patjana.

Vierailija
298/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle seksi ei ole mitään elämää suurempaa. Mutta en todellakaan siihen alas jos ei itse tee mieli. Enkä jäisi roikkumaan kämpille jos toinen menee mielummin runkkaamaan kuin on seurassani, mikään ei selvemmin sano ettei sitä toista kiinnostunut kuin itsensä tyydyttäminen.

Seksiksi en laske sitä että runkkaa itsensä toiseen joten en väittäisi että apn ex-tapailua kiinnosti seksi.

Vierailija
299/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies alkaa odottamaan. Ja jos odottaakin niin et kai luule että hän on ilman seksiä, todennäköisesti on sivussa toinen nainen patjana.

Mistä sinä tiedät miten useimmat miehet menettelevät? Oletko itse mies jolle nainen = patja ja kuvittelet että tuo on jotenkin yleisempikin ajattelutapa?

Vierailija
300/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. nainen

Etsit väärästä paikasta. Varmasti jos etsit paikasta, joka on tarkoitettu nimenomaan vain panojuttuja varten, niin tuskin kukaan mies kieltäytyy.

Jos taas annat perusdeitille ymmärtää, että haluat heti seksiä, niin reaktio voi olla paljon empivämpi. Mies voisi olla valmis seksiin periaatteessa vaikka ensitapaamisella, mutta jos olet heti hyökkäävä, niin miehen itseluottamus voi karista. Hän ajattelee helposti, että olet käynyt läpi lukuisat jättimunat ja sinä olet kiimainen, mutta myös erittäin korkean vaatimustason omaava nainen. Petyt miehen 13-senttiseen, kun olet haaveillut, että tälläkin on 20-senttinen paksu krpä, kuten oli edelliselläkin.

Siksi liian suorasukainen käyttäytyminen saattaa aiheuttaa miehessä vetäytymisen. Mies voisi ruveta panopuuhiin vaikka ensimmäisellä kerralla, kunhan se tapahtuu siten, ettei nainen ole sitä ennakkoon liian ponnekkaasti ilmi tuonut. Sen pitää antaa tapahtua tietyllä tapaa spontaanisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi