Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa, jotka jättävät luonnollisen d-vitamiinin pois

Vierailija
15.06.2025 |

On ymmärrettävää, että auringonvalo valmistaa kolesterolista d-vitamiinia. Tämän vaikutuksen hyödyntämättä jättäminen on tosi junttia

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#savolaiset

Vierailija
2/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se luonnollinen D-vitamiini jätetään pois? Sanotaan auringolle, että älä vaan tule?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkohullu vauhdissa.

Vierailija
4/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeus on kaunista.  Vain rahvas ruskettuu

Vierailija
5/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpeus on kaunista. Vain rahvas ruskettuu.

Vierailija
6/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla nelikymppisenä ryppynaama niin mikäs siinä, katse kohti aurinkoa ja toinen silmä kiinni

Vierailija
7/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä koskaan donitseja pois.

Vierailija
8/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultavasti vaikea viettää kesää ilman ettei altistuisi 20 min päivässä auringolle. Se riittää d-vitamiinin saamiseksi kesällä, talvella joutuu ottamaan purkista, jos ei syö kalaa tai mitään d-vitaminoitua tuotetta.

Vierailija
9/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpäs kärvennyt kuin grillimakkara

Vierailija
10/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelkkä auringon valo ei vaan Suomessa aina riitä. Itsellä oli D-vitamiinit 39 eli alle ohjearvojen (50) vaikka ulkoilen ja söin D3-vitamiinia (20ug) loka-maaliskuun. Nyt olen syönyt 50ug ja arvo oli 99. Lääkärin suosituksesta syön nyt myös  ympäri vuoden.

Vierailija
11/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pelkkä auringon valo ei vaan Suomessa aina riitä. Itsellä oli D-vitamiinit 39 eli alle ohjearvojen (50) vaikka ulkoilen ja söin D3-vitamiinia (20ug) loka-maaliskuun. Nyt olen syönyt 50ug ja arvo oli 99. Lääkärin suosituksesta syön nyt myös  ympäri vuoden.

Millainen ruokavalio sulla oli? Mullakin oli d-vitamiiniarvo 20 ja piti syödä purkista, mutta en ole tarkistanut onko arvo palautunut. Olen ruvennut syömään enemmän tuotteita, joissa on d-vitamiinia. 

Vierailija
12/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Minä taas en halua kumppanikseni ihmistä, joka ei tajua suojautua ihosyövältä. En kaipaa paisuhdetta, jossa saa juosta toisen kanssa ihosyöpähoidoissa ja katsoa sitä leikeltyä ja arpista ja ennenaikaisesti vanhentunutta ihoa,joka on hankittu vian turhamaisuuden nimissä. 

Vierailija
13/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Minä taas en halua kumppanikseni ihmistä, joka ei tajua suojautua ihosyövältä. En kaipaa paisuhdetta, jossa saa juosta toisen kanssa ihosyöpähoidoissa ja katsoa sitä leikeltyä ja arpista ja ennenaikaisesti vanhentunutta ihoa,joka on hankittu vian turhamaisuuden nimissä. 

Kauneus trendit tuppaavat vain olemaan jollain tavalla terveydelle haitallisia. Ennenvanhaan ne olivat suorastaan myrkyllisiä, mutta ei se auringonpolttama ihokaan ole kovin terveellistä 

Vierailija
14/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvalosta voi nauttia hyvinvoinnin nimissä, ei tarvi turhamaisuutta siihen

Vierailija
15/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ruokavalio sulla oli? Mullakin oli d-vitamiiniarvo 20 ja piti syödä purkista, mutta en ole tarkistanut onko arvo palautunut. Olen ruvennut syömään enemmän tuotteita, joissa on d-vitamiinia. 

Syön paljon kanaa ja vihanneksia. Lihan käyttöä olen vähentänyt. Jugurtista ja margariinistä tulee myös D-vitamiinia. Kalaa harvemmin, kananmiunia jonkin verran.

Vierailija
16/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoisena päivänä pysyn mielelläni enimmäkseen sisällä, koska tulee auringonvalosta herkästi migreeni. Eri

Vierailija
17/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoisena päivänä pysyn mielelläni enimmäkseen sisällä, koska tulee auringonvalosta herkästi migreeni. Eri

Woooi woooi

Vierailija
18/18 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön paljon kanaa ja vihanneksia. Lihan käyttöä olen vähentänyt. Jugurtista ja margariinistä tulee myös D-vitamiinia. Kalaa harvemmin, kananmiunia jonkin verran.

Kiitos vastauksesta. Tuliko sulle selväksi miksi d-vitamiinit olivat alhaalla, kun kuitenkin saat sitä ravinnosta. Itsellä sama, niin mietin miksi ne olivat alhaalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän