Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.

Vierailija
04.09.2021 |

Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.

Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?

Kommentit (673)

Vierailija
1/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööh . menikö oikeasti runkkaamaan vessaan..?

Vierailija
2/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistäkö löysit panomiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kyllä minäkin jo kahden viikon kiinteän tapailun jälkeen haluaisin seksiä.

Vierailija
4/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin tässä vaiheessa poistunut.

Vierailija
5/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko rakas, vika ei ole sussa. Et ole likainen tai "paska" ihminen niin kuin itse ilmaisit. Sulla on oikeus tehdä itse päätös, haluatko vai etkö halua. Kukaan ei saa sua painostaa mihinkään sellaiseen, mihin et oo valmis! Halaus 💕

Vierailija
6/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan normaalia haluta seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika pidellä kädestä. Olen nainen. 

Vierailija
7/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava mies.

Vierailija
8/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo ole kohteliasta runkata vessassa eikä siinä toisen edessä? 

Vierailija
9/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko treffif porvoosaa?

Vierailija
10/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vessaan runkkaamaan HAHAHAHHAHAHA HUUTONAURUT 😆😆😆

Vierailija
11/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksu mies, kun olitte jo tavanneet pari kertaa. Tosin olisi voinut uskoa heti, ettet halua. Kuule, mistä luulet muunlaisen löytävän, kun nykyään melkein aina eka tapaaminen johtaa seksiin?

Vierailija
12/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselle seksi merkitsee yhtään enempää kuin muu jumppa merkitsisi niin sitä ei kannata kiirehtiä harrastamaan randomien seurustelijoiden kanssa. Milloin ihmiset oppii tämän?

Vierailija
14/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei haluaisi seksiä kahden viikon tapailun jälkeen, niin ei kyllä suhde jatkuisi. Kuka tuollaisia tv-iltoja jaksaa loputtomiin. 

Vierailija
15/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on erilaiset seksuaaliset tarpeet. Aiotko vielä tavata miestä?

Vierailija
16/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taka-ajatukset? Kun on jo tavattu ja pussailtu?

Vierailija
17/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöö toi ”menen sitten vessaan runkkaamaan” Mies menetti kyllä viimeisetkin uskottavuutensa siinä.

Olisin lähtenyt minäkin ja lakannut vastaamasta miehen viesteihin.

Vierailija
18/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan normaalia haluta seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika pidellä kädestä. Olen nainen. 

Hanki dildo. Pystyt pitelemään kädestä vaikka vuoden .

Vierailija
19/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei haluaisi seksiä kahden viikon tapailun jälkeen, niin ei kyllä suhde jatkuisi. Kuka tuollaisia tv-iltoja jaksaa loputtomiin. 

Sama 🥶 olen niin seksuaalinen, että en pystyisi hillitsemään itseäni ja vaan istuskella viikkotolkulla miehen kanssa.

N27

Vierailija
20/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot voittaja kun selvisi jo tuossa vaiheessa millainen äijä on. Vessaan kädelle... Kunnon narsistinen ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi