Kertokaa pelottavimpia tilanteita joita teille on sattunnut!
Itselleni ei ole hirveästi mitään tapahtunut, mutta näitä on todella jännää lukea. Kuvailkaa tilannetta niin, kuin Se tapahtuisi juuri. Itse pidän eniten noista mökki kauhukokemuksista ja yksin kotona olosta. Mutta kirjoittakaa tänne mitä vain tilanteita joissa olet pelännyt. Mieluiten sii kuvailkaa tapahtumia.
Kommentit (223)
Amsterdamissa 90- luvun lopulla juhliessa kävi kerran pelottava tapaus. Poltin alkuillasta hiukan turhan tukevat paukut ja näytti siltä, että ilta tyssää jumitukseen. Join sitten pöhnää vähentääkseni viinaa, mutta sitäkin tuli otettua vähän liikaa ja alkoi oikein todenteolla väsyttää. Päätin syödä ecstasin, koska se laittoi aina menojalkani vipattamaan. Pian kuitenkin unohdin ottaneeni tuon esson ja otin vielä kokaiiniakin. Tästä kaikesta syntyi sellainen coctail, että illasta muodostui oikein mukava joskin aika sekava.
Aamuyöstä sitten kaverin luona jatkoilla näin kuinka ihmissusi kävelee yhtäkkiä huoneeseen jossa istuskelimme! Mikään syömistäni myrkyistä ei ollut hallusinaatioita aiheuttavaa joten jouduin aivan hirmuiseen paniikkiin. Ryntäilin ympäri huonetta hirviötä pakoon, kaadellen pöytiä ja tuoleja. Kaverini saivat minut lopulta taklattua ja pitivät minua maassa. Rauhoittuminen oli kyllä hyvin vaikeaa kun susi kierteli huoneen reunoja uhkaavasti irvistellen. Lopulta sammuin ihan vain paniikin aiheuttamaan uupumukseen. Aamulla kaveri kertoi, että vähän sen jälkeen kun olin kiskaissut puolikkaan vodka pullon, olin syönyt myös kunnon satsin psilokki sieniä. En tuota ollut muistanut ollenkaan ja sehän selitti koko ihmissusi episodin ja itseasiassa pari muutakin asiaa illan tapahtumista. Sitten nauratti, mutta öinen pelon määrä oli kyllä jotain aivan hirvittävää.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:55"]Australia. Oltiin autolla liikenteessä kun alkoi kauhea rankkasade ja tie alkoi häviämään edessä. Olin ihan hysteerinen, onneksi mies tajusi kääntyä ja lähteä takaisin ja löydettiin yksi vähän ylempänä oleva suojaisa paikka. Ranger tuli siihen hetken päästä ja pyysi seuraamaan ja onneksi näin, olisi kuulemma muutaman tunnin päästä ollut sekin spotti tulvan vallassa ja ajelehdittu autolla virran vietäväksi. Siitä on jo pari vuotta aikaa mutta muistan sen tunteen vieläkin, kun on ihan varma että uppoaa koko omaisuutensa kanssa. Myös pari todella isoa tappavaa käärmettä sattui matkalle, mutta kyllä ne luonnonvoimat vaan oikeasti on ne mille ei voi yhtään mitään.
[/quote]Jumala puhuttelee meitä luonnonvoimienkin kautta.
Joskus hädin tuskin uimataitoisena lapsena olin uimahallissa telmimässä. Sain idean, että sukellan sellaisen ison uimapatjan alta. Sukellukseni ei kuitenkaan ollut riittävän pitkä, olin yhä uimapatjan alla. Sukelsin uudestaan, mutta patja liikkui jotenkin päälläni lähistöllä olevien ihmisten loiskinnan takia enkä päässyt vieläkään patjan alta pois. Kyllä siinä pienoinen paniikki jo iski, kun jalatkaan eivät oikein ylettäneet pohjaan ja näin ollen oli hankalaa nostaa patjaa pois (ja olin vielä hento tyttö). Lopulta sain sukellettua tarpeeksi pitkästi ja pääsin pois, mutta en tiedä miten olisi käynyt jos olisin hätääntynyt kunnolla.
Olin bussilla matkalla koulusta kotiin ja bussin jarrut olivat jäässä eli eivät toimineet kunnolla. Tultiin risteykseen ja kuski yritti pumpata jarruja ja samalla näin rekan tulevan lujaa vauhtia kohti. Bussi pysähtyi lopulta ja rekka meni vajaan metrin päästä bussin keulasta ohi. Sen muutaman sekunnin ajan kun kuski yritti pysäyttää bussia ajattelin kuolevani ja mietin jo mihin kohtaan bussia rekka törmää. Koko tämän ajan bussissa oli hiiren hiljaista ja tilanteen selvittyä helpotuksen pystyi aistimaan.
Lueskelin näitä juttuja läpi ja silmään pisti nuo useat mamujen ahdistelut Minkä helvetin takia äänestätte puolueita, jotka vain antavat tämän jatkua. Eihän täällä voi kohta kukaan elää, jos tästä vielä mamutetaan lisää.
Tässä pari, kaikkia en kerro. Ollessani ala-asteella täysin vieras vanha parrakas mies alkoi huutamaan helvettiä ja kaikkia kirosanoja aivan koulun edessä. Sitten mies kaivoi taskustaan jotain ja minä ymmärsin ettei kannattanut odottaa vaan juoksin niin kovaa kun pystyin metsäpolkua koulusta pois, suunnittelin myös että soittaisin talojen ovikelloa jos mies olisi lähtenyt perään. Siinä tilanteessa en todellakaan pelännyt mennä kertomaan asiasta lähiseudun asukkaille, jos olisi ollut pakko. Kerran rikollistaustainen siskoni palkkasi ulkomailla vieraan miehen ilmeisesti myrkyttämään minut koska kuvitteli sillä tavoin saavuttavansa jotain ja hän oli kateellinen minulle, on vieläkin. Mies ensin jutteli ja sen jälkeen yritti tarjota jotain pillereitä Jenkkipurkkapussista vaikka sellaisia ei siinä etelän maassa edes myyty. En ollut tyhmä enkä ottanut pillereitä purkkapussista! ilmeisesti tarkoituksena oli joko tappaminen tai ainakin nukutuspillerit ja raiskaus. Olinhan tuolloin hyvin nuori ja neitsyt, tällä tavoin minulle olisi haluttu tehdä etten olisi saanut elää normaalia nuoruutta! Tapauksen jälkeen siskoni jutteli samaiselle miehelle ainakin tunnin ajan ulkona vaikka ei muka "tuntenut koko miestä". Tämän jälkeen siskoni sai vielä raivokohtauksen minulle muka täysin eri asiasta ja on tännekin vauvapalstalle kirjoittanut että olin kuulemma "ärsyttävää matkaseuraa" ja sehän hänen mielestään oikeuttaa tekemään näin, ei. Omituista "sattumaa" josta myös poliisi on nykyään tietoinen, kaikki kerrottu.
En ole varma onko tämä sattumaa vai liittyykö edelliseen tapaukseen, kerran ollessani ostoskeskuksessa alle kaksikymppisenä tummaihoinen vanhempi mies lähestyi minua ja luulin että hän aikoo kysyä minulta jotain reittiohjetta bussiin tai muuta sellaista niin pysähdyin kuuntelemaan. Mies ei kysynytkään mitään sellaista vaan alkoi suoraan ehdottelemaan minulle ja minä en suostunut. Sitten mies tarrasi käteeni kiinni ja kaivoi lompakostaan kaksikymmentäeuroa jota hän yritti tarjota minulle seksiä vastaan. Puhuin miehelle sekä englantia että suomea asian olisi pitänyt mennä perille, mutta mies ei suostunut uskomaan kieltäytymistä, hän repi kädestä eikä kukaan ollut lähistöllä näkemässä. Tuntui että silloista nuoruuden viattomuutta ja nuoruuteni heikkoutta yritettiin käyttää hyväksi. Yhtäkkiä miehen puhelin soi ja silloin miehen huomio herpaantui, miehen vaimo soitti hänelle. Siinä tilanteessa lipesin paikalta ja tämän jälkeen olen muistanut aina kuinka iljettäviä tuollaiset miehet ovat jotka etsivät lapsia ja teini-ikäisiä seksiin!! he ovat todella sairasta sakkia ja itsekkäitä.
Tämä on inhottava mutta valaiseva ketju naisten elämästä. Järkyttävää.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:14"]
[/quote]
Osittain itseaiheutettua.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:14"]
[/quote]
Osittain itseaiheutettua.
[/quote]
Joku rikollinen tuli tänne kommentoimaan, olisihan se pitänyt arvata. Mieti näitä tilanteita omalle kohdallesi, jos mitenkään sellaiseen kykenet? vai oletko itse pyskopaatti jolla ei ole tunteita eikä pysty eläytymään mihinkään? miltä sinusta olisi tuntunut esimerkiksi ollessasi 5v että joku pervo pedofiili-äijä olisi tullut sinua repimään ja tuijottamaan niin olisitko ollut onnessasi vaan vaiko itkenyt ja muistanut aina kamalan tapauksen. Niin että tuollaisella jolle ei ole itselle sattunut yhtään mitää on hyvä tulla tähän nauramaan muiden kokemuksille ja pilkkaamaan muita kun on itse juuri kuvatunkaltainen pervo tai muuten vain päästänsä vajaa ihminen joka ei kykene tuntemaan mitään, iljettävää! mutta elämä opettaa.
Elämässä jokainen vastaa itsestään. Jos itse mamuttaa ja valittaa sitten miten kävi, niin minä en ainakaan kanna huolta kenenkään perseestä.
Muutama vuosi sitten olin kauniina kesäpäivänä lenkillä, ei meikkiä ja päällä kulahtaneet löysät polvipituiset shirtsit ja vanha t-paita, jos se nyt on jonkun mielestä oleellista. Odottaessani hissiä siihen kerrostalon aulaan tuli ulkomaalaistaustainen vanhempi mies (jo vähän harmaantunut). Tuli samaan hissiin kanssani ja saman tien ovien sulkeuduttua kävi päälle, työnsi mut nurkkaan, alkoi työntää käsiään paitani alle ja housuihini. Onneksi hissi ei ollutkaan ehtinyt lähteä liikkeelle, vaan ovet avautuivat ja mies säikähti ja päästi hetkeksi irti kun katsoi onko aulassa kenties porukkaa. Sitten kääntyi ympäri ja alkoi tulla taas päälle, mutta nyt olin paremmin valmiustautunut ja aloin huutaa ja kirota täysillä ja yritin lyödä miestä kun tuli lähemmäs. Lähti sitten juoksemaan karkuun ja minä hissillä äkkiä kymmenenteen kerrokseen ja suoraa juoksua omaan kotiin ja ovi ja turvaketju kiinni. Pelotti pitkän aikaa sen jälkeen liikkua yksin yhtään missään, tämä kun siis tapahtui tyyliin tavallisena tiistaina klo 17.
Sitten se kerta kun teiniaikainen poikaystäväni kävi päälle. Yleensä en hänen raivoamiselleen jaksanut korvaani lotkauttaa, vaikka olikin pahansisuinen ja joskus heitteli tavaroita. Olin jo aikaa sitten todennut ettei kyseinen vieraissa ramppaava möhömahainen tyhmä ja epähygieeninen juntti ole elämäni mies ja odottelin opiskelija-asuntosäätiöltä tietoa uudesta kämpästä. Ehti kerran käydä tosissaan kimppuun, kuristi, kaatoi maahan ja alkoi potkia kylkiin ja mahaan, silloin vain makasin kippurassa ja yritin suojata päätä ja vatsaa ja ajattelin vaan paniikissa että mitä jos se ei lopeta ennen kuin osuu kunnolla. No, lopetti sitten, kyllästyi kai, ja meni nukkumaan. Minä lukittauduin äkkiä kylppäriin ja vedin siellä ulkovaatteet päälle ja painelin ulos vähän matkan päähän talvisena myöhäisiltana ja soitin poliisit paikalle.
Olin mökillä kaverin kanssa kun olimme 10-vuotiaita. Toki hänen vanhempansakin olivat matkassa. Halusimme kokeilla telttailua, joten pystytimme teltan pihalle ja kömmimme sisään makuupusseinemme. Yöllä teltta alkoi täyttyä kaiken maailman ötököistä ja oli vähän vilukin, mukavuudenhaluisuus alkoi selkeästi tehdä voittoa.
Mutta kun olimme suunnitelleet telttailua ja ulkona yöpymistä niin pitkään, niin eihän sitä voinut siihen jättää... Vedimme telttakankaan pressuksi auton päälle ja menimme sinne löhöilemään. Lukittiin ovet, juteltiin ja hihiteltiin radion yöohjelmalle.
Sitten pressu rapisi ja pian kuului, kun joku renkutti ovenkahvaa. Säikähdin vähän, mutta sitten tajusin, että olisi varmaan pitänyt kysyä lupa ennen autoon hyppäämistä. Olin varma, että kaverin iskä oli tullut ihmettelemään, ja aloin kurotella auton etuosaan avatakseni lukituksen napista. Mutta sitten joku riuhtaisi pressun ylös kurkatakseen sisään, ja se joku oli ihan tuntematon mies. Musta pipo ja sotkuinen parta, ei todellakaan meidän tuttuja. Hän alkoi välittömästi koputtamaan/hakkaamaan ikkunaa raivokkaasti.
Pelästyin niin helvetisti, että horjahdin ja painoin vahingossa sitä lukitusnappia. Painoin sen äkkiä pohjaan uudestaan, mutta ovi oli jo käynyt ja mies oli tunkemassa takapenkille puuskuttaen. Kaveri avasi oman puolensa oven ja juoksi ulos kiljuen. Minua mies veti lantiosta takaisin takapenkille. Kiemurtelin ja potkin pari kaameaa hetkeä ennen kuin pääsin irti ja kompuroin miehen ohi ulos.
Kaveri oli jo hakkaamassa mökin ovea. Onneksi vanhemmat olivat vielä hereillä. Ovi avattiin, kun olin puolivälissä matkaa, ja juoksin sisälle paniikissa. Kaveri kertoi, että partaveikko oli paennut kiireellä viereiseen metsään.
Vanhemmat lähtivät ulos tarkastelemaan autoa ja metsää, joskin turhaan, ja toivat telttakamat perässään takaisin. Tuon jälkeen nukuttiin aina sisällä ja kaikki ovet pidettiin lukossa mökilläkin.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 02:46"]
Olin mökillä kaverin kanssa kun olimme 10-vuotiaita. Toki hänen vanhempansakin olivat matkassa. Halusimme kokeilla telttailua, joten pystytimme teltan pihalle ja kömmimme sisään makuupusseinemme. Yöllä teltta alkoi täyttyä kaiken maailman ötököistä ja oli vähän vilukin, mukavuudenhaluisuus alkoi selkeästi tehdä voittoa.
Mutta kun olimme suunnitelleet telttailua ja ulkona yöpymistä niin pitkään, niin eihän sitä voinut siihen jättää... Vedimme telttakankaan pressuksi auton päälle ja menimme sinne löhöilemään. Lukittiin ovet, juteltiin ja hihiteltiin radion yöohjelmalle.
Sitten pressu rapisi ja pian kuului, kun joku renkutti ovenkahvaa. Säikähdin vähän, mutta sitten tajusin, että olisi varmaan pitänyt kysyä lupa ennen autoon hyppäämistä. Olin varma, että kaverin iskä oli tullut ihmettelemään, ja aloin kurotella auton etuosaan avatakseni lukituksen napista. Mutta sitten joku riuhtaisi pressun ylös kurkatakseen sisään, ja se joku oli ihan tuntematon mies. Musta pipo ja sotkuinen parta, ei todellakaan meidän tuttuja. Hän alkoi välittömästi koputtamaan/hakkaamaan ikkunaa raivokkaasti.
Pelästyin niin helvetisti, että horjahdin ja painoin vahingossa sitä lukitusnappia. Painoin sen äkkiä pohjaan uudestaan, mutta ovi oli jo käynyt ja mies oli tunkemassa takapenkille puuskuttaen. Kaveri avasi oman puolensa oven ja juoksi ulos kiljuen. Minua mies veti lantiosta takaisin takapenkille. Kiemurtelin ja potkin pari kaameaa hetkeä ennen kuin pääsin irti ja kompuroin miehen ohi ulos.
Kaveri oli jo hakkaamassa mökin ovea. Onneksi vanhemmat olivat vielä hereillä. Ovi avattiin, kun olin puolivälissä matkaa, ja juoksin sisälle paniikissa. Kaveri kertoi, että partaveikko oli paennut kiireellä viereiseen metsään.
Vanhemmat lähtivät ulos tarkastelemaan autoa ja metsää, joskin turhaan, ja toivat telttakamat perässään takaisin. Tuon jälkeen nukuttiin aina sisällä ja kaikki ovet pidettiin lukossa mökilläkin.
[/quote]
HYI HELVETTI! Oikeasti luin tätä sydän kurkussa ja kauhuissani :D Selvisikö koskaan mikä se mies oli? Jututettiinko mökkinaapureita tms?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 02:11"]
Elämässä jokainen vastaa itsestään. Jos itse mamuttaa ja valittaa sitten miten kävi, niin minä en ainakaan kanna huolta kenenkään perseestä.
[/quote]
Voi kuule haista jo paska! "elämässä jokainen vastaa itsestään" ei liity tähän millään lailla, miten kuvittelet että esim. pieni lapsi pystyy puolustautumaan aikuista pedofiilia vastaan, niin ei mitenkään. Edelleen narsku kuvittele nämä kaikki tapahtumat omalle kohdallesi mitä tekisit jos olisit vaikka nuori 15v neitsyt-tyttö matkalla kotiisi harrastuksista iltabussilla ja viereesi istuu pervo mamu (tai vanhempi suomalainen mies) ja alkaa yhtäkkiä kopeloida sinua, tyrkyttää rahaa ja yrittää tunkeutua kotiisi! niin ettet yhtään tiedä mitä on tapahtumassa. Niin että olisko ihan rentoa ja kivaa meininkiä ja sinussa itsessäsi vain ja ainoastaan vikaa ja jokainen vastaa itsestään vai? Ei se kuule ihan noinkaan mene, mitä jos edes yrittäisit ajatella miltä muista tuntuu ennen kuin tulet kommentoimaan tänne tyhmyyksiä ja törkeyksiäsi. Juu on päivän selvää ettet sinä selvästikään piittaa muista kanssaeläjistä, mutta pidä silloin turpasi kii kun et kumminkaan osaa mitään järkevää sanoa, vai onko se niin vaikeaa, no yritä edes oppia et kuulosta kovinkaan fiksulta kun täällä vähättelet ja mitätöit toisten kokemuksia! olet itse narsisti jolle ei ole koskaan sattunut mitään pahaa ja siksi et osaa ymmärtää muiden ihmisten kokemuksia, olet elänyt liian helppoa ja makeaa elämää ja sen kyllä kuulee.
Mies ei päästänyt mua pois autosta. Typeryyttäni menin teininä vieraan miehen (ikää noin 35-40) kyytiin, kun piti päästä kotiin ja lupasi heittää. Juu, typeryyttä, mutta 17v. ja 2-promillea ei ole hyvä yhdistelmä harkintakyvyn kannalta. Päästyämme perille mies piti väkisin kiinni. Tuijotti samalla hullunkiilto silmissä. Olin varma, että raiskaa ja tappaa minut siihen. Sain puhuttua itseni ulos, joten ei sitten ollut kuitenkaan ihan paatunut psyko. Niiden kanssahan puhe ei enää auta. Jotenkin pysyin humalasta ja kauhusta huolimatta rauhallisena ja selitin vanhempien odottavan jne. Vaikka siis tietysti haluaisin olla hänen kanssaan, mutta kun äiti tuolla valvoo. Lopulta mies kysyi, olisiko mahdollisuus paremmalla ajalla. Vastasin, että tottakai ja sovin treffit seuraavalle päivälle. Arvatkaas meninkö???
Poikaystäväni kämpällä juotiin + pari sen kaveria. Tajusin et mies on ottanut ehkä jtn muutakin kun vain alkoholia kun alkoi viiltelemään itseään. Minä kauhusta kamkeana huusin ja pyysin lopettamaan..hän ei lopettanut juoksin parvekkeelle. Hetken kuluttua mies tuli parvekkeelle pyytämään anteeksi. Siirryttyämme olohuoneeseen mies tulee syliini istumaan veitsi kädessä.. rehellisesti ajattelin nyt se tappaa mut.. en voi kuvailla sitä pelon tunnetta. Kunnes hän alkoi viiltää taas itseänsä ..jotenkin nappasin veitsen pois ja sanoin että jos viiltää vielä itseänsä minäkin viillän. Tämän sanoin vain siksi että lopettaisi..sen jälkerm mies tuli pois sylistäni ja meni keittiöön juomaan. Olin täysin shokissa.. myöhemmin paljastui miehestä todella pelottavia asioita käytti huumeita, lääkkeitä oli istunut linnassa ym. Kiitän Jumalaa varjeluksesta!