Kertokaa pelottavimpia tilanteita joita teille on sattunnut!
Itselleni ei ole hirveästi mitään tapahtunut, mutta näitä on todella jännää lukea. Kuvailkaa tilannetta niin, kuin Se tapahtuisi juuri. Itse pidän eniten noista mökki kauhukokemuksista ja yksin kotona olosta. Mutta kirjoittakaa tänne mitä vain tilanteita joissa olet pelännyt. Mieluiten sii kuvailkaa tapahtumia.
Kommentit (223)
Mulle on sattunut jo muutama oikeasti pelottava ja uhkaava tilanne, vaikka olenkin juuri ja juuri täysi-ikäinen. Vuosi sitten olin kavereiden kanssa leikkipuistossa syömässä eväitä sellasessa pöydässä joka on siellä ihan siihen tarkoitukseen. Yhtäkkiä naapurissa olevasta vanhasta talosta tuli joku pelottava mies kävelykepin kanssa, joka rupes huutamaan meille kaikkea: "vitun idiootit painukaa vittuun, tapan teijät jos vielä kerran nään teijät täällä" jne ja se tukki tien silleen että ei ensin päästy pois siitä tilanteesta, oltiin ihan paniikissa ja se äijä iski yhtäkkiä mun kaveria sillä kepillä niskaan (se oli siis sellanen jossa oli piikki siinä kepin pohjassa). Sit siivottiin se pöytä nopeesti ja lähettiin vaan juoksee ja päästiin onneks pakoon.
Toinen tilanne sattui pari kuukautta sitten kun olin kävelemässä yöllä poikaystävältä kotiin. Joku mies yritti kadulla pummia multa tupakkaa ja kaljaa eikä uskonu että mulla ei oo, ja se yritti houkutella mua sen asuntoon ja kun en menny niin se seuras mua kotiin asti.
Kolmas tilanne tapahtu eilen ja tää on kyllä kaikista pahin. En oo koskaan aiemmin nähny mun poikaystävän isää mutta menin eilen käymään siellä eli se oli siis eka kerta kun näin sen. Tiesin että se on rappioalkoholisti jne. Ensin meni ihan kivasti vaikka se olikin ihan kaatokännissä. No yhtäkkiä se avas pöytälaatikon ja otti sieltä haulikon ja rupes ammuskelee enkä oikeen vieläkään ees usko että se tapahtu oikeesti, musta tuntuu että se oli vaan unta koska eihän tollasta voi tapahtua ainakaan mulle... Mun poikaystävä ei oikeen tehny mitään mutta selitin jotaki että joo nyt pitää lähteä ja lähdin ihan täysiä pois. En ees enää tiiä että voinko jatkaa suhdetta koska vaikka toi nyt ei ollukkaan mun poikaystävän syytä, niin oli toi silti aivan saatanan hirvee tilanne enkä ikinä enää haluis sekaantua tollasiin ihmisiin. En uskaltanu soittaa poliiseja koska mun poikaystävä ois varmasti suuttunu kauheesti jne, kuulostaa tosi tyhmältä mutta yritän vaan unohtaa ton välikohtauksen ja välttelen ihan viimeseen asti sitä paikkaa ja sen isää. Jos jotain voisin tehdä toisin niin oisin vaan jättäny menemättä sinne :(
Entisessä Saigonissa kävin baarissa muutamalla oluella. Oli alku ilta ja baati oli täysin tyhjä. Kolmen oluen jälkeen kaksi kaapin kokoista bodaria toi laskun joka oli yli 300 dollaria. En ikinä pidä suuria summia mukana ja siitä hyvästä sain murtuneen kylkiluun. Bodarit vaativat että käyn ajokortillani nostamassa rahaa, he siis käänsivät tavarani. Sain selvitettyä ettei kortilla voisi nostaa rahaa, eihän siinä edes ole magneettijuovaa. Sain hätävalheella sovittua että kaverini lähettää huomenna rahaa ja tulevat aamulla kanssani pankkiin. Rauhattoman hotelli yön jälkeen otin jalat alle aamulla ja palkkasin motoristi oppaan viemään maaseudulle. Kerroin tarinan oppaalle, joka kävi ostamassa kiskalta lehden ja näytti kuvaa siitä. Perhana sama baari, poliisit olivat yöllä ratsanneet paikan ja pidättäneet omistajan sekä työntekijät jotka kuuluivat vietnamin mafiaan. Onneksi selvisin vain kylki kipeänä.