Kertokaa pelottavimpia tilanteita joita teille on sattunnut!
Itselleni ei ole hirveästi mitään tapahtunut, mutta näitä on todella jännää lukea. Kuvailkaa tilannetta niin, kuin Se tapahtuisi juuri. Itse pidän eniten noista mökki kauhukokemuksista ja yksin kotona olosta. Mutta kirjoittakaa tänne mitä vain tilanteita joissa olet pelännyt. Mieluiten sii kuvailkaa tapahtumia.
Kommentit (223)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:32"]Olin 11-12-vuotias ja tulossa kotiin nuorisotalon kokkikerhosta, kun tuntematon mies alkoi seurata minua. Oli syksyinen, jo pimenevä ilta ja kävelin koko matkan Helsingin Itä-Pasilasta Länsi-Pasilaan, jossa asuimme. Pelkäsin, kun huomasin miehen kulkevan perässäni koko matkan. Jossain vaiheessa kotini lähellä alkoi puhua, kysyi tietä jonnekkin. Onneksi olimme ko kotitaloni edessä ja avasin rapun oven. Juuri ennen kuin sain oven vedettyä kiinni, mies puristi minua takapuolesta. Näin myöhemmin ajatellen siinä olisi voinut käydä vaikka kuinka huonosti.
Kaikista eniten pelkäsin pari vuotta sitten junassa laoseni kanssa, kun samassa vaunussa ollut poika porukka alkoi agressiiviseksi. Huutelivat todella törkeitä juttuja lähellä olleelle nuorelle tytölle, mm. Kuvailivat miten raiskaisivat hänet. Jossain vaiheessa yksi porukasta alkoi ääneen fantasioida 3-vuotiaan tyttäreni raiskaamisesta. Kädet täristen lähetin miehelleni viestin ja kerroin tilanteesta. Ytitin saada vilkkaan ja puheliaan tyttäreni pysymään mahdollisimman huomaamattomana ja olin kiitollinen siitä, että porukka ei ollut huomannut minua, sillä istuin selkä menosuuntaan tyttöäni vastapäätä, eli olin näkösuojassa penkkien takana. Pelkäsin heidän huomaavan että olen huivia käyttävä musliminainen, sillä olin varma että siitähän se riemu vasta olisikin revennyt... porukka siirtyi suunnittelemaan kauempana vaunussa seisovan tummaihoisen miehen hakkaamista ja pelkäsin todella heidän puheitaan. Juna lähestyi meidän asemaamme ja minun oli noustava. He huomasivat minut ja kuten olin arvellutkin, alkoi kamala huuto pommeista ja muusta. Taakseni katsomatta kävelin tyttäreni kanssa sen afrikkalaisen miehen luo, ja sanoin hänelle tuon porukan suunnitelmasta hakata hänet ja neuvoin olemaan varovainen. Jäin lapseni kanssa pois ja poika porukka jatkoi junassa matkaansa. Tärisin vielä pari tuntia tämän jälkeen.
[/quote]
Olit 11-12 vuotias ja sinulla oli 3 vuotias tytär? Nyt valoja päälle! Paska provo. Uskoisin jos tekijänä olisi ollut mamupojat. Sori vaan
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:32"]Olin 11-12-vuotias ja tulossa kotiin nuorisotalon kokkikerhosta, kun tuntematon mies alkoi seurata minua. Oli syksyinen, jo pimenevä ilta ja kävelin koko matkan Helsingin Itä-Pasilasta Länsi-Pasilaan, jossa asuimme. Pelkäsin, kun huomasin miehen kulkevan perässäni koko matkan. Jossain vaiheessa kotini lähellä alkoi puhua, kysyi tietä jonnekkin. Onneksi olimme ko kotitaloni edessä ja avasin rapun oven. Juuri ennen kuin sain oven vedettyä kiinni, mies puristi minua takapuolesta. Näin myöhemmin ajatellen siinä olisi voinut käydä vaikka kuinka huonosti.
Kaikista eniten pelkäsin pari vuotta sitten junassa laoseni kanssa, kun samassa vaunussa ollut poika porukka alkoi agressiiviseksi. Huutelivat todella törkeitä juttuja lähellä olleelle nuorelle tytölle, mm. Kuvailivat miten raiskaisivat hänet. Jossain vaiheessa yksi porukasta alkoi ääneen fantasioida 3-vuotiaan tyttäreni raiskaamisesta. Kädet täristen lähetin miehelleni viestin ja kerroin tilanteesta. Ytitin saada vilkkaan ja puheliaan tyttäreni pysymään mahdollisimman huomaamattomana ja olin kiitollinen siitä, että porukka ei ollut huomannut minua, sillä istuin selkä menosuuntaan tyttöäni vastapäätä, eli olin näkösuojassa penkkien takana. Pelkäsin heidän huomaavan että olen huivia käyttävä musliminainen, sillä olin varma että siitähän se riemu vasta olisikin revennyt... porukka siirtyi suunnittelemaan kauempana vaunussa seisovan tummaihoisen miehen hakkaamista ja pelkäsin todella heidän puheitaan. Juna lähestyi meidän asemaamme ja minun oli noustava. He huomasivat minut ja kuten olin arvellutkin, alkoi kamala huuto pommeista ja muusta. Taakseni katsomatta kävelin tyttäreni kanssa sen afrikkalaisen miehen luo, ja sanoin hänelle tuon porukan suunnitelmasta hakata hänet ja neuvoin olemaan varovainen. Jäin lapseni kanssa pois ja poika porukka jatkoi junassa matkaansa. Tärisin vielä pari tuntia tämän jälkeen.
[/quote]
Olit 11-12 vuotias ja sinulla oli 3 vuotias tytär? Nyt valoja päälle! Paska provo. Uskoisin jos tekijänä olisi ollut mamupojat. Sori vaan
[/quote] Et näköjään osaa lukea?
Löytyykö yhtään naista jota yksikään pedofiili ei olis yrittänyt tai muuten joku ahdistellut seksuaalisesti? Yläpeukuta jos sua on ahdisteltu tai alapeukuta jos ei.
elämääni mahtuu monia pelottavia tilanteita, esim. yksi kidnappaus, asuntooni tunkeutunut tuntematon mies, ja psykopaatti-isän riehunnat.
Kerron kun isäni yritti murhata minut. Olin isäni asunnolla, hän oli humalassa, ja kuunteli televisiota täysillä. oli myöhäinen ilta, Tv.stä tuli joku tärkeä asiaohjelma, ja hän alkoi huutaa että minun pitää tulla katsomaan sitä. Tiesin että parasta tehdä juuri niin kuin psykopaatti sanoo, ja menin katsomaan tv:tä. Se oli niin kovalla äänellä, että kirjaimellisesti korviin koski, yritin huutaa että ääni hiljemmalle, ei suostunut, tukin korvia käsilläni, ja sitten sain jonkun raivokohtauksen, koska tajusin että saan pian tästä kuulovaurion. Raivokohtauksessani kaadoin olohuoneen pöydän lappeelleen maahan, sen päällä oli pino lehtiä, ja se kaatui osin isäni jalan päälle. Tajusin että kohta alkaa riehunta. Pakenin pois olohuoneesta , menin toiseen huoneeseen ja yritin "lukita" oven erään esineen avulla, niin ettei hän saisi sitä auki, koska ovessa ei ollut lukkoa.
Kohta ohjelma loppuikin, ja isäni tuli karjumaan oven taakse, ja raivostuen siitä ettei saanutkaan ovea auki. Alkoi silmitön kiroilu "Perrrrkkeellleee!" huusi varmaan 1000 kertaa, "ovi auki"!! halusi varmaan että menisin korjaamaan lehdet lattialta. En uskaltanut. Soitin 112, ja pyysin lähettämään poliisit. Valitettavasti poliisi oli toisessa lähipitäjässä toisella tehtävällä, joten eivät päässeet. Tämä oli elämäni kamalin tapaus. Olin melko varma että kuolen tai ainakin jotain hirveää tapahtuu, koska isäni oli väkivaltainen, ja humalassa 100 kertaa häijympi ja riehuessaan hänelle aina tuli "hullun voimat". Puhuin hätäkeskuspäivystäjän kanssa koko ajan ja pyytämällä pyysin että "eikö ne jo tule" koko ajan, ainakin 20 minuuttia. Isäni sai raotettua ovea hieman auki, ja siitä änkesi kätensä, ja yritti tarttua minuun, yritin itse koko ajan työntää ovea kiinni ettei hän saisi sitä auki. Tilanne oli kuin "Hohto"-elokuvasta. Isäni haki sitten jonkun ison puukalikan, jolla yritti vängetä ovea rakosesta auki. Sydämmeni hakkasi aivan mielettömiä kierroksia, varmaan taisin saada sydänkohtauksen. Jossain vaiheessa tässä kohtaa poliisit tuli viimein. Isäni rauhoittui, ja poliisi vei hänet kuitenkin putkaan. Läksin pois asunnolta taksilla. Luulen että sain sydänvian tästä kokemuksesta.
Nuorena minulle on sattunut ja tapahtunut paljon asioita. Kerran olin poikaystävälläni selvinpäin, muut oli juonut. Siellä oli yksi vanhempi mies, jota en tuntenut. Hetken päästä mies halusi kaataa kaikille paukut ja ajattelin että voin sen yhden juoda. En juonut lasia edes tyhjäksi, mutta menin aivan tokkuraan enkä pystynyt liikkumaan. Minut kannettiin naureskellen toiseen huoneeseen lepäämään ja jätettiin sinne. Hetken päästä tuo vanhempi mies tuli yksin huoneeseen ja alkoi lähennellä. En pystynyt liikkumaan saati puhumaan. Jostain sain kuitenkin hieman voimia ja huusin vaimeasti poikaystäväni nimeä ja hän onneksi kuuli sen ja heitti miehen pihalle. Olin varma että se mies raiskaa minut siinä, muiden ollessa toisessa huoneessa. Mitä lie tyrmäystippoja olin saanut! Toinen tapaus oli sellainen että kaverini oli tutustunut pariin mieheen ja pyysi minua heidän hotellihuoneeseen. Otin yhden kaverin vielä mukaani sinne. No see miehiin tutustunut kaveri häipyi ja minä jäin toisen kaverin kanssa sinne. Miesten käytös muuttui aika pian vihamieliseksi ja hetken päästä ne alkoi miettimään paljonko raiskauksesta saa tuomiota. Tässä vaiheessa otettiin jalat alle ja onneksi päästiin pois! Nykyään en puhu vieraille, en lähde kenenkään mukaan, enkä juo lainkaan alkoholia!
On minuakin miehet ahdistelleet 12-vuotiaasta lähtien mutta jaanpa ufo-jutut.
Mökillä näin elokuun pimeässä illassa vastarannalla puiden yläpuolella valopallon, joka liikkui erisuuntiin. Pelotti niin että en uskaltanut jäädä katselemaan sitä vaan telkeydyin sisälle.
Toinen juttu oli se kun yöllä heräsin painajaiseen, se liittyi ufoihin. Muistin unesta avaruusmaiseman, planeettoja joiden sivuille oli asettunut ohuen kartion muotoisia ufoja. Ne pysyivät paikallaan väreillen ja tavallaan sykkien. Seuraavana päivänä googletin erästä ruokaan liittyvää juttua ja ja joku linkki johti humanoideista kertovaan sivustolle. Luin tekstiä hieman ja sitten huomastin tekstin taustakuvan: juuri samanlainen avaruusmaisema, planeettoja ja samanmallisia ufoja samanlaisissa asennoissa. Olin aika häkeltynyt.
"Voi kuule haista jo paska! "elämässä jokainen vastaa itsestään" ei liity tähän millään lailla, miten kuvittelet että esim. pieni lapsi pystyy puolustautumaan aikuista pedofiilia vastaan, niin ei mitenkään. Edelleen narsku kuvittele nämä kaikki tapahtumat omalle kohdallesi mitä tekisit jos olisit vaikka nuori 15v neitsyt-tyttö matkalla kotiisi harrastuksista iltabussilla ja viereesi istuu pervo mamu (tai vanhempi suomalainen mies) ja alkaa yhtäkkiä kopeloida sinua, tyrkyttää rahaa ja yrittää tunkeutua kotiisi! niin ettet yhtään tiedä mitä on tapahtumassa. Niin että olisko ihan rentoa ja kivaa meininkiä "
Mikä ihmeen pilluvahti minä olen? Jokainen tietää ketkä näitä lähestymisiä yleisimmin tekee ja silti äänestätte monikulttuuri ihanuuden puolesta. Toki lapselle se on ikävää kun ei pysty edes äänestää vastaan, mutta lapsen vanhempia voi kyllä syyllistää, jos joku mamu tekee näitä tekoja. Teidän pitää puolustaa omaa lastanne - ei minun.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:44"]
olin noin 19-vuotias & poistuin kaverin kanssa baarista, kun viereen kurvasi auto josta nimeäni huudeltiin. se oli eräs tuttu tyttö poikaystävänsä kanssa, lupasivat heittää kotiin. no kyydissä sitten selvisi että kuski oli kännissä ja autokin varastettu !! minä olin kaikista selvin & ainoa joka pelkäsi.. kuski käyttäytyi agressiivisesti & höpisi jonnekin Helsinkiin ajamisesta (olimme ihan toisella puolella suomea). huusin että päästä pois & lopulta iski jarrut pohjaan liikennevaloissa äristen että " mee vittuun siitä". juu, kiitos mielelläni poistun kyydistä. auto lähti tuhatta & sataa liikkeelle, minä olin sydän syrjälläni ystävieni puolesta.
onneksi olivat kaikki päässeet ehjinä kotiin!
[/quote]
Kai heti autosta ulos päästyäsi soitit poliisille humalaisesta kuskista ja varastetusta autosta?
Olin täyttämässä tai täyttänyt juuri 11v kun siskoni oli saanut vaavin. Oli yötä siskollani. Siskoni mies oli ihan pestis. Yhtenä iltana tämä mies halusi mun viereen nukkumaan sohvalle. Isompia ajatuksia herättämättä päätin että tämä käy. Yöllä heräsin siihen kun tämä mies hiplasi kädellään mun pimppiä ja imeskeli sormiaan... jouduin ihan paniikkiin ja tää toisteli mun nimeä "anna, anna, anna" esitin nukkuvani. Mietin miten pääsen tästä tilanteesta pois kun olin paniikista jäykkänä. No esitin että tipuin tästä ahtaalta sohvalta ja sanoin siskolle etttä tulen hänen viereensä nukkumaan. Kas kummaa kun tämä hänen mieskään ei enää viihtynyt sohvalla. Siskoni ei vieläkään tiedä tästä mitään. Ja tämä mies kuollut. Toinen oli kanssa siskooni liittyen ja hänen väkivaltaiseen mieheensä (eri mies). Heräsin keskellä yötä siihen että mies hakkaa siskoani. Käskee keittämään kahvia, mutta siskoni ei pelosta kykene tähän vaan laittaa joka kerta vedet vain valumaan. Tämä saa miehen entistä vihaisemmaksi. Siskoni tuli viereeni itkemään mutta tämä mies veti hänet hiuksista pois. Olin tällöin joki teini. Pelosta jäykkänä silloinkin. Olisihan noita.... sitten olin menossa äitilleni kerran. Alakerran ovesta tuli samalla pari humalaista miestä. Mietin jo mielessäni "en mene samaan hissiin noiden kanssa, mielummin kävelen". Kävelin niiden ohi rappusille ja he hihittivät siinä ja sanoivat "päivää", tunsin katseet pepussani. Juoksin raput 6 kerrokseen mutta 5 kerrokses sattuivat tulemaan samaan aikaan hissistä kun minä saavuin siihen. Jäin hieman portaikkoon eikä ne kännipäissään nähneet mua. Huh!
Luin näitä eilen illalla ja se oli virhe. Yöllä sitten ei uni tullut ja pälyilin että näkyykö ikkunan takana joku, tai kuuluiko yläkerrasta askelia :$
Olin 9v kun menin yksin uimahalliin (asuimme lähellä uimahallia) ja talutin pyörääni koska ketjut olivat menneet rikki. Olin normaalisti jalkakäytävällä kunnes viereeni tuli vanha mersu jossa oli 4 vanhaa miestä sisällä ja yksi heistä vilkutti minulle. Yksi heistä huusi,pienelle viattomalle lapselle "pillua tänne!!!" Ja nauroi räkästä naurua. Onneksi ajoivat pois,mutta pelästyin todella paljon. Uimahallissa sanoin myyjälle,joka oli lempeä täti että mitä tapahtui. Myyjä soitti vanhemmilleni (katsoi puhelimestani äidin numeron) ja kertoi mitä oli tapahtunut. Äitini sanoi että olen heti paikalla siellä ja älkää päästäkö lastani silmistänne. Itkin kamalasti kun äiti tuli hakemaan minua,pyörän isä haki seuraavana päivänä.
Olin ystäväni kanssa juhlimassa vähän pienemmässä kaupungissa ollesaamme 19-vuotiaita. Saimme kyydin ystäväni kotiin yöllä noin neljän aikaan, isoon taloon keskelle ei-mitään (asui vielä vanhempiensa luona). Ystäväni vanhemmat nukkuivat yläkerrassa, me isoikkunaisessa keittiössä tekemässä "iltapalaa". Sitten ovelle koputettiin, pelästyimme kamalasti ja soitimme yläkertaan ystäväni isälle joka lähti tarkastamaan pihaa.
Karmivinta oli, että terassilla koputtamassa ollut kuka lie on nähnyt meidät varsin hyvin, olimme keittiössä kuin valaistussa akvaariossa. Kyllä säikäytti.
Niin ja toinen, ei sattunut minulle mutta ystävälleni. Palasi baari-illan jälkeen taksilla kotiin, taksi jätti n. 10 metrin päähän kerrostalon ulko-ovesta. Ystäväni sitten käveli viimeiset metrit ovelle, avasi oven avaimillaan ja lähti kävelemään kohti hissiä. Ei kauas ehtinyt kun ulko-ovella alkoi joku rynkyttää. Kääntyi katsomaan ja joku hyvin sekavan oloinen mies puukko kädessään hakkasi ovea. Soitti sitten poliisit paikalle ja on siitä lähtien pyytänyt taksia/kyytiä odottamaan, että pääsee kerrostaloon sisälle saakka.
Oma nuori meinasi kuolla alkoholimyrkytykseen. Nuoren kaveri sitten kuoli aineisiin. Meillä kummitteli muutaman viikon sen jälkeen. Ovi oli kiinni vaikka se oli auki jätetty jotta kotieläin pääsee kulkemaan huoneesta toiseen. Ja huoneessa jossa kotoa pois muuttanut nuori asui oli valot vaikka kukaan ei siellä ollut käynyt. Luulin muistin pätkivän mutta siitä ei ollut kyse niin monta kertaa asiat tapahtuivat.
Up