Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sanot miehellesi seksin aikana että sinuun

Vierailija
10.10.2014 |

sattuu, niin mitä hän tekee/sanoo?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:52"]En sano, ellei satu todella paljon (liian nopeasti anaaliin tms.). Pidän kivusta kohtuullisina annoksina. En halunnut synnytyksessäkään mitään kipulääkitystä.
[/quote] muistaakseni vain kerran olen sattumisesta sanonut (tappia laittoi) niin mies sanoi vain että laitetaan se silti! En kyllä edes tarkoittanut, että pitäisi jättää laittamatta, vaan että voisko laittaa hitaammin!

Vierailija
22/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:42"]Teillä on ihania miehiä, paitsi tuo sika joka sanoo vaa et kohta helpottaa :DDD [/quote] Mitä sikaa siinä on? Miksi pitäisi lopettaa aina naisen käskystä? Kyllähän naisetkin vain ajavat omaa etuaan ja jos nainen on päällä ja mies sanoo että lopeta, ei nainen lopeta vaan jatkaa omaan orgasmiinsa asti.

[/quote]

Harva mies sanoo naiselle tuossa tilanteessa, että lopeta. Toisinpäin sanojia kyllä riittää. Mikä mies se sellainen on, joka ei kuuntele naisensa tuntemuksia, vaan itsekkäästi vaan jyystää,,vaikka toiseen sattuisi? Järkyttävä itsekeskeinen lassukka! Onneksi mula ei ole tuollaista miestä, jolle "naisen käsky lopettaa", jos sattuu, ei aiheuta mitään reaktioita, enties vaan lisää satuttamista! Järkyttävää, että joku mies voikin ajatella noin, että naiseen saa sattua, hän ei lopeta naisen käskystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää kulta, kohta tämä on ohi.

Vierailija
24/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastaa ja vaihtaa tyyliä... Kysyy onko nyt parempi

Vierailija
25/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidä ny pääs kiinni" on tähän mennessä pahin, mitä olen kuullut (veti perseeseen, vaikka olin sanonut, että se sattuu AINA, ihan sama, miten sen tekee).

Vierailija
26/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää anteeksi ja sanoo hellästi, ettei halua satuttaa ja jatkaa hommaa toisesta kulmasta.

Vierailija
27/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:23"]

Vaihtaa asentoa, hidastaa, sanoo hädissään anteeksi, kysyy sattuuko nyt, silittelee poskea ja sanoo että mun pitää aina kertoa jos sattuu.

[/quote]

Sattuuko sua useinkin kovasti seksin aikana? Mulle tuo posken silittely olisi ihan kauhea turn-off. Mutta mä en ole kokenutkaan kovin pahaa kipua seksin aikana. Tuttua on sellainen lievä kuivuuden, huonon asennon tai synnytyksen jälkeinen kipu. Synnytyksen jälkeen kipua oli jonkin aikaa, mutta jälkitarkastuksen jälkeen alkoi olla jo siedettävää ja pikkuhiljaa normaalia seksiä. 

Vierailija
28/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:49"]

"Pidä ny pääs kiinni" on tähän mennessä pahin, mitä olen kuullut (veti perseeseen, vaikka olin sanonut, että se sattuu AINA, ihan sama, miten sen tekee).

[/quote]

Minun kanssani ei oikeasti satu.

t. Rape

Vierailija
29/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähtyy ja jää suutelemaan joka paikkaa ja pitää hyvänä :)

Vierailija
30/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä lörpähtää heti jos äännähdänkin siihen suuntaan että muhun saattaisi sattua. Jatketaan sitten hetken päästä siitä mihin jäätiin. :)

Vierailija
31/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastaa, tulee rakastavasti lähelle ja kysyy että sattuuko vielä :)

Vierailija
32/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nää muutama vaan jotain huonoja vitsejä? Eihän kukaan ole yhdessä sellaisen miehen (tai naisen), joka jatkaa seksiä siitä huolimatta, että toiseen sattuu (ei-toivotusti), eihän? Se EI ole normaalia, eikä sitä kuulu sietää.

Vierailija
33/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:10"]Mun miehellä lörpähtää heti jos äännähdänkin siihen suuntaan että muhun saattaisi sattua. Jatketaan sitten hetken päästä siitä mihin jäätiin. :)
[/quote]
Miksi alapeukku? Mun mielestä aika terveen miehen merkki että säikähtää jos naista sattuu ja siitä syystä lörpähtää. Mut ei kai sitten...

Vierailija
34/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
35/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:18"]sattuu, niin mitä hän tekee/sanoo?
[/quote]
Lopettaa ja kysyy että miten sattuu ja että jatketaanko jotenkin vai lopetaanko.

Vierailija
36/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa ja kysyy, että mikä sattuu, ja mihin

Vierailija
37/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lällyä meininkiä monella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi