Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sanot miehellesi seksin aikana että sinuun

Vierailija
10.10.2014 |

sattuu, niin mitä hän tekee/sanoo?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastaa tai lopettaa. Ellei sitten kyseessä ole tilanne jossa kuuluukin sattu ja kitinä kuuluu rooliini. SIlloin vain innostuu ja käskee olemaan nätisti! Mmmm.

Alkoipa tehdä mieli. Ei kai se auta kun kaulapantaa kaulaan vaan!

Vierailija
2/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastaa, suutelee ja kuiskuttelee hellästi. Ottaa lujemmin kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa vähäksi aikaa

Vierailija
4/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa asentoa, hidastaa, sanoo hädissään anteeksi, kysyy sattuuko nyt, silittelee poskea ja sanoo että mun pitää aina kertoa jos sattuu.

Vierailija
5/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa ja kysyy minne ja mistä kipu voi johtua. Siirtyy viereen silittelemään ja pussailemaan.

Vierailija
6/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten sen sanon. Joko kysyy että pitääkö lopettaa tai sitten lopettaa välittömästi.

Eri asia jos se kipu on toivottua, mutta sitä tässä ei varmaan kysytty..

Vierailija
7/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa vähäksi aikaa ja vaihtaa asentoa. Joskus on laittanut liukkaria.

Vierailija
8/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää anteeksi ja jatkaa varovaisemmin ja hellemmin.

Vierailija
9/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi synnytyksen repeämistä jotenkin kauhean kipuherkät arvet. Sattuu aina aluksi. Mies on yeensä alussa varovainen mutta joskus sanoo vain että kohta helpottaa.

Vierailija
10/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:39"]

Mulla jäi synnytyksen repeämistä jotenkin kauhean kipuherkät arvet. Sattuu aina aluksi. Mies on yeensä alussa varovainen mutta joskus sanoo vain että kohta helpottaa.

[/quote]

Oikeasti, eikä sano?! Herrajumala!!

Vierailija
11/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihania miehiä, paitsi tuo sika joka sanoo vaa et kohta helpottaa :DDD

Vierailija
12/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:39"]

[/quote]

[/quote]

Sanoo... On kai kyllästynyt siihen ettei se parane. Jäi kai jotkut hermot pintaan kun kolmannen asteen repeämiä kursittiin. Luulin että se menee ohi. Liukuvoiteen kanssa on helpompaa, ja sitten se tosiaan helpottaa hetken päästä. Mutta jokainen kerta on kuin eka :(

Vierailija
13/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muuta mies voisi sanoa ja tehdä kuin lopettaa ja helpottaa kipua? Kuka haluaa rakastella naista jota sattuu? Mitä hittoa nyt taas?

Vierailija
14/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä itse siirryn toiseen asentoon jos sattuu. Välillä vaan sanon että voisi vähän hellemmin jatkaa.. :) 

Vierailija
15/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:39"]

[/quote]

[/quote]

Sanoo... On kai kyllästynyt siihen ettei se parane. Jäi kai jotkut hermot pintaan kun kolmannen asteen repeämiä kursittiin. Luulin että se menee ohi. Liukuvoiteen kanssa on helpompaa, ja sitten se tosiaan helpottaa hetken päästä. Mutta jokainen kerta on kuin eka :(
[/quote]

Jssap

Vierailija
16/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisi, kysyisi hädissään että tekikö jotain väärin, mihin sattuu, lopetetaanko. Todennäköisesti siltä menisi panikoidessaan ja mun hyvinvointia ajatellessaan fiilis ohi, joten tilanne menisi jokatapauksessa varmastikin halailuksi, ainakin siihen asti kunnes minä sanoisin, että eiköhän jatketa. 

Onneksi ei ole koskaan sattunut pahasti, kerran mies vahingossa raapaisi suuseksin aikana, kun oli jonkun kynnen leikannut huonosti tms.

Vierailija
17/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:42"]Teillä on ihania miehiä, paitsi tuo sika joka sanoo vaa et kohta helpottaa :DDD
[/quote] Mitä sikaa siinä on? Miksi pitäisi lopettaa aina naisen käskystä? Kyllähän naisetkin vain ajavat omaa etuaan ja jos nainen on päällä ja mies sanoo että lopeta, ei nainen lopeta vaan jatkaa omaan orgasmiinsa asti.

Vierailija
18/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:37"]

Pyytää anteeksi ja jatkaa varovaisemmin ja hellemmin.

[/quote]

meillä sama :) näin useimmiten. joskus vaihtaa myös asentoa. kerran tosin kiihdytti vain tahtia ja laukesi. pyysi sitä kovasti anteeksi eikä ole toistunut.

Vierailija
19/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:42"]Teillä on ihania miehiä, paitsi tuo sika joka sanoo vaa et kohta helpottaa :DDD
[/quote] Mitä sikaa siinä on? Miksi pitäisi lopettaa aina naisen käskystä? Kyllähän naisetkin vain ajavat omaa etuaan ja jos nainen on päällä ja mies sanoo että lopeta, ei nainen lopeta vaan jatkaa omaan orgasmiinsa asti.
[/quote]

Höpönlöpön. Raiskaus on ok?

Vierailija
20/37 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, ellei satu todella paljon (liian nopeasti anaaliin tms.). Pidän kivusta kohtuullisina annoksina. En halunnut synnytyksessäkään mitään kipulääkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä