Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
huvittais pistää makkaraa alapäähän... ooh, edes takaisin
Melody taisi piilottaa makkaran "sinne".
Jassu on tänään ollut reipas niiden palikoiden hakkaamisessa. Toivottavasti pysyis yllä tuo osallistuminen
Jassulla on vielä mahdollisuus, mun Minna lähti. Lassen ja Jassun sanailu aiemmin oli hauska.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Minna, alkaisin levittää muutaman viikon kuluttua huhua, että olen raskaana ja raskaaksi tulemisen hetki osuu bb-taloviikoille. Sillä lailla pysyisin otsikoissa.
Ei se voi sitä valhetta levittää edes seiskaan ei mene läpi. Kertoi justiinalle, että Lasse käytti kondomia ja kakkosesta ei kai kukaan ole raskaaksi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikasemmin on ollut paljon viihyttävämpiä tehtäviä vai onko nää tyypit vaan niin tylsiä ettei nää tehtävät oikeen lähe.
Voitko mainita muutaman niitä viihdyttävämpiä tehtäviä. Itse en muista kovin monia. Viime vuonna papalima-tehtävä oli minusta hauskaa seurattavaa, samoin kutominen, mutta kyllä monet muut tehtävät olivat silloinkin minusta todella tylsiä.
Vastaan sivusta, että silloin joskus vuosia sitten oli Taivas ja helvetti-tehtävä, joka mielestäni on ollut ehdottomasti parhaita. Mutta nykyään on turha kuvitella sellaista menoa ainakaan Suomen BB:ssä, jossa nykyisin varotaan vimeiseen asti, ettei asukeille vaan tule paha mieli mistään yms. Pelkkää loputtoman tylsää hyysäämistä ja hyssyttelyä ollut sen Janne Virtasen ohjausten aikana eli jo vuosia. Ja bileitäkin todella havoin kai siksi, kun tämän uskis Virtasen mieleen eivät ole. Koskahan sekin ukko vihdoin menee vaihtoon? Miksi joku uskovainen hönö saa terrorisoida jotain tv-sarjaa omien mieltymystensä mukaisiksi, vaikka ne eroavat suuren osan katsojien mieltymyksistä?
Niin on. Jos olisi yhtään Sainion kauden tapaista, niin jodlaajat jo spämmäisivät bb;n instagramin yms täyteen "LOPETTAKAA HETI, TÄSSÄ RIKOTAAN IHMISOIKEUKSIA!!!". Tässä good vibes-aikakaudessa on paljon hyvääkin, mutta hei. viihde viihteenä
Voisitteko te siis mainita niitä sainion kauden upeita viikkotehtäviä, muitakin kuin sen taivaan ja helvetin ja kiron kivikon.
Kakkoskauden etelänmatka, siinäkin tietysti Olli ihan huippu.
Kolmoskaudella oli urheilutehtäviä ja se joku perhejuttu.2006 oli "Stuff My Skoda" jossa Olli sai tehtäväksi sabotoida muitten paikkaamaa skodaa. On yksi hauskimmista viikkotehtävistä mitä on jäänyt mieleen.
Minua kyllä vähän huvittaa nämä vanhojen aikojen hehkutukset. Olen ihan varma, että jos nyt nähtäisiin oikeasti näitä aiempia bb-kausia kokonaisuudessaan, voisi tulla paha pettymys, että tällaistako me ollaan oikeasti katsottu. Se, että katsellaan jotain vanhoja pätkiä youtubesta ei kerro koko kaudesta oikein mitään. Voisin vaikka tuosta skoda-tehtävästäkin lyödä vetoa, että siitä suurin osa on ollut ihan tylsää peruspuurtamista ja hauskinta on ollut salatehtävän paljastuminen ja Ollin päiväkirjahuonehetket. Ja paljon hehkutettu taivas/helvetti-tehtäväkin on ollut pitkälti sitä, että porukka istui nälissään ja likaisina bikineissään siellä huoneessa. Onpa tosiaan ratkiriemukasta..
Juurikin näin. Ja mä esim. olin ja olen tavallaan vieläkin Stuff my Skoda ja Olli-fani. Ja muistan selvästi, että se tehtävä itsessään oli todellisuudessa ihan juuri niin tylsä kuin nämä hyvin suunnitellut ja asukkaiden hermoille käyvät tehtävät ovat. Sen hauskuuden siihen teki Ollin innostuneisuus ja vainoharhaisuus, kun hän kuvasi yöllisiä sabotointejaan ja sitten se lapsenomainen riemu, kun salatehtävä paljastettiin muille asukkaille ja Olli oli kaikkien Suuri Sankari, kun pelasti ruokabudjetin. Lisähauskuutta kauteen tuli siitä, kun kaikki menestys ja suosio kihahti ennätysvauhdissa Ollin hattuun ja hän alkoi leijailemaan oikein urakalla, silti säilyi kohtalaisen siedettävänä tyyppinä.
Mut ei ne tehtävät olleet mitään naurumaratoneja ja silloin oli vielä ne legendaariset keskustelupalstat joihin tuli tuhansia ja tuhansia viestejä yhdessä illassa ja oijoi se pskan määrä, mitä tuotanto sai silloin(kin) niskaansa, se oli kyllä melkoinen. Mutta aina näistä jaksetaan jauhaa. Kyn mitääääään ei täpähdy. (lue: namutädit ja -sedät haluu nzziskelua ja lätinää)
En mä ainakaan halua mitään nzziskelua, vaan jännitteitä ja konflikteja noiden välille
Naiskentely on kyllä out. Jos tarvii siihen hommaan yleisön, voi tehdä sen muualla.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt kyllä kallistunut sille kantille että tykkään jassusta sittenkin. Ensin meinasi mennä hermo mutta onhan se hauska hahmo ja rikkoo jäätä porukassa höpötyksillään. Olis kyllä niin söpöä jos hänestä ja akista tulis jotakin, olen ollut huomaavinani että kyllä aineksia saattaisi olla vaikka kovin erilaisia keskenään ovatkin. Tosin niin kai parhaat parit on. Molemmissa hienot puolensa ja myös ne ei-niin-hienot. Yllättävää että juuri Jassu nousi suosikkilistalleni, ei olis jokin aika sitten uskonut. Hänen one-linerit on kyllä tosi hauskoja, esim kun totesi Laura L eilen että kokoajanko ne stringit on hukassa ja kun Sami komensi Katjaa sulkemaan tulen, Jassu lisäsi "ja haarat". Tilannetajua piisaa
Mä olen tykännyt Jassusta ihan alkupäivistä lähtien (ekan viikon puoliväli). Ei hän mikään täydellinen ihminen ole lähimainkaan, mutta ihan täydellinen BB-asukki. Todella rento, ei toimi pelikirjan mukaan, estoton, hulvattoman hauskoja letkauksia, herkästi nauraa jne. Oikeastaan kuitenkin tosi energinen, vaikka vaikuttaakin välillä laiskalta. On vahvasti elossa koko ajan. Ja lisäksi omaa hyvän itseironian, osaa siis nauraa itselleen ja myöntää omat vajavaisuutensa.
Kukaan ei oo oikeestaan valittanu tänään, paitsi Laura.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Minna, alkaisin levittää muutaman viikon kuluttua huhua, että olen raskaana ja raskaaksi tulemisen hetki osuu bb-taloviikoille. Sillä lailla pysyisin otsikoissa.
Älä hemmetissä anna vinkkiä! Hän on juuri niin hölmö, että voisi sen toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt kyllä kallistunut sille kantille että tykkään jassusta sittenkin. Ensin meinasi mennä hermo mutta onhan se hauska hahmo ja rikkoo jäätä porukassa höpötyksillään. Olis kyllä niin söpöä jos hänestä ja akista tulis jotakin, olen ollut huomaavinani että kyllä aineksia saattaisi olla vaikka kovin erilaisia keskenään ovatkin. Tosin niin kai parhaat parit on. Molemmissa hienot puolensa ja myös ne ei-niin-hienot. Yllättävää että juuri Jassu nousi suosikkilistalleni, ei olis jokin aika sitten uskonut. Hänen one-linerit on kyllä tosi hauskoja, esim kun totesi Laura L eilen että kokoajanko ne stringit on hukassa ja kun Sami komensi Katjaa sulkemaan tulen, Jassu lisäsi "ja haarat". Tilannetajua piisaa
Mä olen tykännyt Jassusta ihan alkupäivistä lähtien (ekan viikon puoliväli). Ei hän mikään täydellinen ihminen ole lähimainkaan, mutta ihan täydellinen BB-asukki. Todella rento, ei toimi pelikirjan mukaan, estoton, hulvattoman hauskoja letkauksia, herkästi nauraa jne. Oikeastaan kuitenkin tosi energinen, vaikka vaikuttaakin välillä laiskalta. On vahvasti elossa koko ajan. Ja lisäksi omaa hyvän itseironian, osaa siis nauraa itselleen ja myöntää omat vajavaisuutensa.
Ja lisään vielä, että Lassen kanssa kun pääsevät vauhtiin jutuissaan, on sitä mahdotonta kuunnella hymyilemättä. Suosikkeina mulla onkin tällä hetkellä Lasse ja Jasmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuosta Laura L:stä tullut Lassen perskärpänen.
Täällä on näköjään koko päivä haukuttu Lauraa, että sokisi sen Jasmiinan veemoisen hyökkäämisen ja läyhäämiseen. Vastaavasti on kehuttu jassua, jopa söpksi.
Mieluummin Jassu kuin Laura L.
Vierailija kirjoitti:
Kohta seiska uutisoi Missen bb vauvasta. Mikäli tuo nainen on vielä lisääntymis kykyinen. Toisekseen huolettaa myös Lassen terveys. Minnan ilmeestä päättelin jaksossa jossa heidän touhuistaan puhuttiin, ei kyllä kortsua ollut.
Mihin siellä olisi kortsua tarvittu kun mitään ei tapahtunutkaan?
Johan se nyt on käynyt selväksi että Minna sepittelee kovasti omiaan. Joko harhaisuuttaan tai tarkoituksella.
Suunnitelmissa oli varmaankin kerätä katsojien kiinnostus noilla sänkypuheillaan, ja kiinnostus Jassun myös, mutta Jassun mielikuvitus ja yli-innokkuus vei tarinan vähän turhan vilkkaasti seuraavalle tasolle (että oikeasti jotakin olisi jo nyt tapahtunut), ja sen jälkeen Minna ei voinut oikein pakittaakaan.
Ajatteli varmaan että onnistuu kyllä vielä vikittelemään Lassen päätyyn asti, että juttu nyt vaan levisi pikkasen 'etuajassa'.
Kun Lasse sitten ei edelleenkään innostunut mihinkään enempään kuin korkeintaan lusikoimaan, alkoi Minna hermostuksissaan vetää sitä "se ignooraa mua päivisin" -juttua.
Nythän Minna ei ole haastatteluissa sanonut edelleenkään muuta kuin että TOIVOO että voisivat Lassen kanssa vielä joskus 'mennä päätyyn asti'.
Eli paljon melua tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aki ja Jassu tosiaan ihastumassa toisiinsa? Nytkin ne seisoo vierekkäin.
Jospa Jassu laskelmoi ketkä antaa häätö pisteitä, niin nyt mielistelee.
Juu eiköhän tuo mahdollisesti, kenties, kaiketikin, hyvin suurehkolla toennäkosyyvellä liene juuri näin. Jassun mielistelykampanja. Jassulle kelpaisi mieheksi Lasse, Lasse ja Lasse, ehkä Taavikin.
Kaikkihan tuolla sitä tekee ja laskelmoi kuka saattas äänestää itseään. Jassulla toki eniten polttaa pyrstön alla, kun osaa kyllä laskea yks yhteen miksi Minna lähti. Ainahan on mahollista nähdä Jassun Redemption-tarinan kaari; kiusaajasta kodin hengettäreksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuosta Laura L:stä tullut Lassen perskärpänen.
Täällä on näköjään koko päivä haukuttu Lauraa, että sokisi sen Jasmiinan veemoisen hyökkäämisen ja läyhäämiseen. Vastaavasti on kehuttu jassua, jopa söpksi.
Pitäiskö näiden olla vastakkaisia tai toisensa poissulkeavia? Enkä saa pitää samalla Jassusta ja kritisoida Lauran käytöstä tältä päivältä? Jassu on petrannut olemistaan ja heittänyt hyvää huumoria tänään, kun taas Laura aloitti heti herättyään kiukkuamisen ja negatiivisuus oikein huokunut tänään hänestä.
Voi hitto tuota möhkistä, kun häntä niin v***ttaa!
Miksi tämä suulas Jasmiina saa näin paljon huutotilaa, en voi katsoa koostetta tämän enempää.
On huomattu, nämä tekevät aina valituksia ja vaativat rahaa ettei muka kohdella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun taloon tulis joku uusi asukas, joku tosi upea pimu, niin sais nähdä, mitä tapahtuu. Mitä tekis Laura L. Jos poikien (Lasse ja Taavi) huomio kiinnityisi tähän. Siinä nähtäs ehkä mikä tää Laura on oikeasti naisiaan.
Tai ok, sitten joku helvetin komea mies, iältään Taavia vähän nuorempi, mutta Lassea vanhempi.
Ja uudet olisivat vielä sinkkuja, niin luultavasti ainakin Lasse innostuisi. Lasse on selvästi kyllä innostunut Laura L:stä (ja Laura Lassesta), mutta Lassea jarruttaa tietysti Lauran mies..
Lasse ei tiedä että Lauralla on mies ulkomaailmassa. Laurakaan ei halua tuoda asiaa esiin siksi että pelkää Lassen karkaavan käsistään, eikä tämä tällöin panisi Lauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun taloon tulis joku uusi asukas, joku tosi upea pimu, niin sais nähdä, mitä tapahtuu. Mitä tekis Laura L. Jos poikien (Lasse ja Taavi) huomio kiinnityisi tähän. Siinä nähtäs ehkä mikä tää Laura on oikeasti naisiaan.
Tai ok, sitten joku helvetin komea mies, iältään Taavia vähän nuorempi, mutta Lassea vanhempi.
Ja uudet olisivat vielä sinkkuja, niin luultavasti ainakin Lasse innostuisi. Lasse on selvästi kyllä innostunut Laura L:stä (ja Laura Lassesta), mutta Lassea jarruttaa tietysti Lauran mies..
Lasse ei tiedä että Lauralla on mies ulkomaailmassa. Laurakaan ei halua tuoda asiaa esiin siksi että pelkää Lassen karkaavan käsistään, eikä tämä tällöin panisi Lauraa.
Halut ne on hiirelläkin.
Jasmiinalla ilmeisesti verensokerit vähän matalalla :D
Vierailija kirjoitti:
Jassulla on vielä mahdollisuus, mun Minna lähti. Lassen ja Jassun sanailu aiemmin oli hauska.
Lassella ja Jassulla hauskimmat jutut, ja vielä ku keskenään pääsevät vauhtiin ni :DDD
Tekeekö tuo laura muuta kuin istuu nuotiolla? Saisi lähteä seuraavana sunnuntaina.