Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aki ja Jassu tosiaan ihastumassa toisiinsa? Nytkin ne seisoo vierekkäin.
Jospa Jassu laskelmoi ketkä antaa häätö pisteitä, niin nyt mielistelee.
Juu eiköhän tuo mahdollisesti, kenties, kaiketikin, hyvin suurehkolla toennäkosyyvellä liene juuri näin. Jassun mielistelykampanja. Jassulle kelpaisi mieheksi Lasse, Lasse ja Lasse, ehkä Taavikin.
Vierailija kirjoitti:
Kohta seiska uutisoi Missen bb vauvasta. Mikäli tuo nainen on vielä lisääntymis kykyinen. Toisekseen huolettaa myös Lassen terveys. Minnan ilmeestä päättelin jaksossa jossa heidän touhuistaan puhuttiin, ei kyllä kortsua ollut.
ei ne panneet, minna kopeloi ja lypsi lassea. ei siitä voi raskautua.
Voin kuvitella sieluni silmin jassun raivoamaan grillijonoon klo 5.00 aamulla majoneesit suupielistä valuen. Mikäköhän hänen suosikki hampurilainen mahtaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Kohta seiska uutisoi Missen bb vauvasta. Mikäli tuo nainen on vielä lisääntymis kykyinen. Toisekseen huolettaa myös Lassen terveys. Minnan ilmeestä päättelin jaksossa jossa heidän touhuistaan puhuttiin, ei kyllä kortsua ollut.
En usko että edes 7-päivää iskee kyntensä näin isoon sontaan. Seiska on parantanut juoksuaan, toki sillä on kestopyllyladyt, joilla rahaa tulee. Seiskalla on vielä parantamisen varaa.
Mä tykkään Anssista, sanokaa mitä sanotte, parjatkaa rauhassa vaan.
Ai että tuo Laura l alkaa ärsyttää. Suuttui vissiin Laura r:lle ja jassulle kun eivät hoksanneet katsoa paljonko polkivat lisää mittariin vaikka neiti ei ollu edes pyytänyt tarkistamaan sitä lopuksi. Ihme pissaliisa
Jasmiinan ja Akin vauvasta tulis söpö.
-Pidä vuorokausi taukoa bb:stä.
-avaa 24/7
-jengi kilkuttaa jotain möykkyjä
-laura kehuu 13km pyörämatkallaan
-jasmiina syö
-anssivittuvittusitävittutätävittu
-sulje 24/7
-jatka taukoa bb:stä
Vierailija kirjoitti:
Onko tuosta Laura L:stä tullut Lassen perskärpänen.
On tullut. Seuraa kuin " hai laivaa" sitä. Ja hakee huomiota myös Taavilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aki ja Jassu tosiaan ihastumassa toisiinsa? Nytkin ne seisoo vierekkäin.
Jospa Jassu laskelmoi ketkä antaa häätö pisteitä, niin nyt mielistelee.
Eipä ihmekään kun kysttäessä Akilta, että kenet luulet joutuvan äänestykseen, niin sanoi kaikkien kuullen että Minna. Jasmiina pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja mustasukkasena kyttää vieressä jos Lasse vitsailee Jassun kans.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun taloon tulis joku uusi asukas, joku tosi upea pimu, niin sais nähdä, mitä tapahtuu. Mitä tekis Laura L. Jos poikien (Lasse ja Taavi) huomio kiinnityisi tähän. Siinä nähtäs ehkä mikä tää Laura on oikeasti naisiaan.
Tai ok, sitten joku helvetin komea mies, iältään Taavia vähän nuorempi, mutta Lassea vanhempi.
Mieluiten, joku tosi upea tyttö/ nainen, joka veisi Lassen ja Taavin huomion.
Jos olisin Minna, alkaisin levittää muutaman viikon kuluttua huhua, että olen raskaana ja raskaaksi tulemisen hetki osuu bb-taloviikoille. Sillä lailla pysyisin otsikoissa.
Onko bimboLaura vapautettu tuosta louhimisesta kokonaan ulkonäön perusteella? Lohkeeko kynnet polosella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja mustasukkasena kyttää vieressä jos Lasse vitsailee Jassun kans.
Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään koko päivä haukuttu Lauraa, että sokisi sen Jasmiinan veemoisen hyökkäämisen ja läyhäämiseen. Vastaavasti on kehuttu jassua, jopa söpksi.
Oon nyt kyllä kallistunut sille kantille että tykkään jassusta sittenkin. Ensin meinasi mennä hermo mutta onhan se hauska hahmo ja rikkoo jäätä porukassa höpötyksillään. Olis kyllä niin söpöä jos hänestä ja akista tulis jotakin, olen ollut huomaavinani että kyllä aineksia saattaisi olla vaikka kovin erilaisia keskenään ovatkin. Tosin niin kai parhaat parit on. Molemmissa hienot puolensa ja myös ne ei-niin-hienot. Yllättävää että juuri Jassu nousi suosikkilistalleni, ei olis jokin aika sitten uskonut. Hänen one-linerit on kyllä tosi hauskoja, esim kun totesi Laura L eilen että kokoajanko ne stringit on hukassa ja kun Sami komensi Katjaa sulkemaan tulen, Jassu lisäsi "ja haarat". Tilannetajua piisaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikasemmin on ollut paljon viihyttävämpiä tehtäviä vai onko nää tyypit vaan niin tylsiä ettei nää tehtävät oikeen lähe.
Voitko mainita muutaman niitä viihdyttävämpiä tehtäviä. Itse en muista kovin monia. Viime vuonna papalima-tehtävä oli minusta hauskaa seurattavaa, samoin kutominen, mutta kyllä monet muut tehtävät olivat silloinkin minusta todella tylsiä.
Vastaan sivusta, että silloin joskus vuosia sitten oli Taivas ja helvetti-tehtävä, joka mielestäni on ollut ehdottomasti parhaita. Mutta nykyään on turha kuvitella sellaista menoa ainakaan Suomen BB:ssä, jossa nykyisin varotaan vimeiseen asti, ettei asukeille vaan tule paha mieli mistään yms. Pelkkää loputtoman tylsää hyysäämistä ja hyssyttelyä ollut sen Janne Virtasen ohjausten aikana eli jo vuosia. Ja bileitäkin todella havoin kai siksi, kun tämän uskis Virtasen mieleen eivät ole. Koskahan sekin ukko vihdoin menee vaihtoon? Miksi joku uskovainen hönö saa terrorisoida jotain tv-sarjaa omien mieltymystensä mukaisiksi, vaikka ne eroavat suuren osan katsojien mieltymyksistä?
Niin on. Jos olisi yhtään Sainion kauden tapaista, niin jodlaajat jo spämmäisivät bb;n instagramin yms täyteen "LOPETTAKAA HETI, TÄSSÄ RIKOTAAN IHMISOIKEUKSIA!!!". Tässä good vibes-aikakaudessa on paljon hyvääkin, mutta hei. viihde viihteenä
Voisitteko te siis mainita niitä sainion kauden upeita viikkotehtäviä, muitakin kuin sen taivaan ja helvetin ja kiron kivikon.
Kakkoskauden etelänmatka, siinäkin tietysti Olli ihan huippu.
Kolmoskaudella oli urheilutehtäviä ja se joku perhejuttu.2006 oli "Stuff My Skoda" jossa Olli sai tehtäväksi sabotoida muitten paikkaamaa skodaa. On yksi hauskimmista viikkotehtävistä mitä on jäänyt mieleen.
Minua kyllä vähän huvittaa nämä vanhojen aikojen hehkutukset. Olen ihan varma, että jos nyt nähtäisiin oikeasti näitä aiempia bb-kausia kokonaisuudessaan, voisi tulla paha pettymys, että tällaistako me ollaan oikeasti katsottu. Se, että katsellaan jotain vanhoja pätkiä youtubesta ei kerro koko kaudesta oikein mitään. Voisin vaikka tuosta skoda-tehtävästäkin lyödä vetoa, että siitä suurin osa on ollut ihan tylsää peruspuurtamista ja hauskinta on ollut salatehtävän paljastuminen ja Ollin päiväkirjahuonehetket. Ja paljon hehkutettu taivas/helvetti-tehtäväkin on ollut pitkälti sitä, että porukka istui nälissään ja likaisina bikineissään siellä huoneessa. Onpa tosiaan ratkiriemukasta..
Juurikin näin. Ja mä esim. olin ja olen tavallaan vieläkin Stuff my Skoda ja Olli-fani. Ja muistan selvästi, että se tehtävä itsessään oli todellisuudessa ihan juuri niin tylsä kuin nämä hyvin suunnitellut ja asukkaiden hermoille käyvät tehtävät ovat. Sen hauskuuden siihen teki Ollin innostuneisuus ja vainoharhaisuus, kun hän kuvasi yöllisiä sabotointejaan ja sitten se lapsenomainen riemu, kun salatehtävä paljastettiin muille asukkaille ja Olli oli kaikkien Suuri Sankari, kun pelasti ruokabudjetin. Lisähauskuutta kauteen tuli siitä, kun kaikki menestys ja suosio kihahti ennätysvauhdissa Ollin hattuun ja hän alkoi leijailemaan oikein urakalla, silti säilyi kohtalaisen siedettävänä tyyppinä.
Mut ei ne tehtävät olleet mitään naurumaratoneja ja silloin oli vielä ne legendaariset keskustelupalstat joihin tuli tuhansia ja tuhansia viestejä yhdessä illassa ja oijoi se pskan määrä, mitä tuotanto sai silloin(kin) niskaansa, se oli kyllä melkoinen. Mutta aina näistä jaksetaan jauhaa. Kyn mitääääään ei täpähdy. (lue: namutädit ja -sedät haluu nzziskelua ja lätinää)
En mä ainakaan halua mitään nzziskelua, vaan jännitteitä ja konflikteja noiden välille
huvittais pistää makkaraa alapäähän... ooh, edes takaisin
anssille kuuluisi samin ääni. olisi tuolla pullistelulla edes viihdearvoa, ja sopisi paremmin anssin henkiseen tasoon.