Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten tyhmyys: lounasbuffetin suosituin ruoka uunimakkara

Vierailija
15.09.2026 |

Perunamuusilla. Näistä 15€, kiitos. Tämä siis ABC:llä.

Miten tyhmä pitää olla että maksaa jostain 0,5€ hintaisesta x-tra "makkarasta" ja kumimuusista noin paljon?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: erittäin tyhmä, laiska ja saamaton.

Vierailija
2/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta minunkin työporukan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut päähäsi että lounasbuffan suosituin ruoka olisi uunimakkara?

Itse söin eilen nepalilaista voikanaa duunikaverien kanssa. Joskus myös sen uunimakkaran.

M52

Vierailija
4/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina ihmettelen näissä että mikä järki mennä syömään eineksiä ravintolahinnalla. Ihan saman lopputuloksen, ellei paremman, saa kun laittaa vaikka siellä työpaikalla uunilenkin ja kotoa otetun muusin mikroon. Hintaa n. 1/10.

Vierailija
5/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse söin eilen nepalilaista voikanaa duunikaverien kanssa. Joskus myös sen uunimakkaran.

M52

Juuri pari päivää sitten oli uutisissa jonkun ABC:n pomon haastattelussa missä mainitsi tuon.

Vierailija
6/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatuisa lihamakkara on silloin tällöin ok.    muusi voihin tehtynä laatupotuista toimii monenkin kanssa.. ABC:lla  on seisomapöytä-  valikoimaa piisaa jos nyt jonain pv on tuolin vaihtoehto. 

Vierailija
7/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52

Siitä että uunimakkara ON suosituin ruoka. Se että kerran syö nepalilaista (suomalaista) voikanaa ei droppaa uunimakkaran ylivoimaisuutta.

Vierailija
8/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina ihmettelen näissä että mikä järki mennä syömään eineksiä ravintolahinnalla. Ihan saman lopputuloksen, ellei paremman, saa kun laittaa vaikka siellä työpaikalla uunilenkin ja kotoa otetun muusin mikroon. Hintaa n. 1/10.

Ainakin niissä buffetpaikossa, joissa käyn, ruoka valmistetaan paikalla

Vierailija
9/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunimakkara ja muusi on hyvää ja täyttävää, pitää vatsan täynnä kotiinpääsyyn saakka. 1-2 kertaa viikossa syön. 

Vierailija
10/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko edes aloitusta? Siinä puhutaan ABCsta ja siellä ruoka valmistetaan pakasteista.

Vierailija
11/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ravintolasyömisessä maksaa muukin kuin se itse ruoka-aines, saatanan pösilöt.

Vierailija
12/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uunimakkara ja muusi on hyvää ja täyttävää, pitää vatsan täynnä kotiinpääsyyn saakka. 1-2 kertaa viikossa syön. 

Verisuonet ja sydän huutavat hoosiannaa. 2 tyypin diabetes ja sepelvaltimotauti tekeytymässä.

Vierailija
13/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten, ap, makutottumukset ovat merkki tyhmyydestä? Eihän sekään ole tyhmyyttä, ettei osaa käyttää välimerkkejä. Vaan kirjoitustaidottomuutta. 

Vierailija
14/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni menee ABC:lle syömään, jos on vaikkapa matkalla johonkin. 

En omista asuntoautoa tai asuntovaunua, jossa keittiö kulkee mukana. Jos ajan omalla autolla johonkin kauemmas, on pakko poiketa syömään. Yleensä nimenomaan ABC:t ovat lähellä valtateitä; minulla ei ole yleensä aikaa lähteä keskustoihin etsiskelemään ruuhkaista lounasravintolaa, vaikka sellaisesta saisikin vähän paremman ruoan.

Vierailija
15/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin syödessäni hyvää uunimakkaraa.

Vierailija
16/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Itse en tiennyt että lounasravintoloilla on itse tehtyä makkaraa.

Vierailija
17/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunipaikka maksaa lounaan, syön mitä huvittaa, tänään itseasiassa juu uunimakkaraa.

En ala laskeskelemaan että mikä niistä olis kallein.

Vierailija
18/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ravintolasyömisessä maksaa muukin kuin se itse ruoka-aines, saatanan pösilöt.

No mikä siinä tukun halvimmassa jauholenkissä sitten niin maksaa?

Vierailija
19/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös roskaruokaa eli ranskiksia, kanan siipiä, makkaraa eli kaikista halvinta mättöä saa buffasta hintaa 12,90 eur. Kun itse heittää ranskikset ja makkaran palat airfryeriin, hinta on euron luokkaa.

Vierailija
20/38 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä tukun halvimmassa jauholenkissä sitten niin maksaa?

Siinä ravintolasyömisessä maksaa muukin kuin se itse ruoka-aines, saatanan pösilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi