Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
15821/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisi Ainostaan Sannin naisystäväsi. Eipä muuta.

Vierailija
15822/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jassu kertonut miesmieltymyksistään? Tai minkänäköisiä (varattuja😉) miehiä on tapaillut?

Mä en oo mitään tarkempaa kuullu, vaan taitaa olla ns. kaikkiruokainen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15823/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Aki ja Jassu tosiaan ihastumassa toisiinsa? Nytkin ne seisoo vierekkäin.

Jospa Jassu laskelmoi ketkä antaa häätö pisteitä, niin nyt mielistelee.

Vierailija
15824/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään romanssien kannattaja, mutta oikeesti tuntui jo joku aika sitten, että Aki ja Jasmiina olis hyvä pari. Aki tarvittis tollasen tomeran eukon kuin Jassu. Ja Jassu tollasen rauhallisen ja ehkä rehdin miehen kuin Aki.

No muuten ehkä, mutta pelkäänpä, että Jassu jyräisi Aki-paran täysin. Sekä fyysisesti, että etenkin henkisesti.

Vierailija
15825/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikasemmin on ollut paljon viihyttävämpiä tehtäviä vai onko nää tyypit vaan niin tylsiä ettei nää tehtävät oikeen lähe.

Voitko mainita muutaman niitä viihdyttävämpiä tehtäviä. Itse en muista kovin monia. Viime vuonna papalima-tehtävä oli minusta hauskaa seurattavaa, samoin kutominen, mutta kyllä monet muut tehtävät olivat silloinkin minusta todella tylsiä. 

Vastaan sivusta, että silloin joskus vuosia sitten oli Taivas ja helvetti-tehtävä, joka mielestäni on ollut ehdottomasti parhaita. Mutta nykyään on turha kuvitella sellaista menoa ainakaan Suomen BB:ssä, jossa nykyisin varotaan vimeiseen asti, ettei asukeille vaan tule paha mieli mistään yms. Pelkkää loputtoman tylsää hyysäämistä ja hyssyttelyä ollut sen Janne Virtasen ohjausten aikana eli jo vuosia. Ja bileitäkin todella havoin kai siksi, kun tämän uskis Virtasen mieleen eivät ole. Koskahan sekin ukko vihdoin menee vaihtoon? Miksi joku uskovainen hönö saa terrorisoida jotain tv-sarjaa omien mieltymystensä mukaisiksi, vaikka ne eroavat suuren osan katsojien mieltymyksistä?

Niin on. Jos olisi yhtään Sainion kauden tapaista, niin jodlaajat jo spämmäisivät bb;n instagramin yms täyteen "LOPETTAKAA HETI, TÄSSÄ RIKOTAAN IHMISOIKEUKSIA!!!". Tässä good vibes-aikakaudessa on paljon hyvääkin, mutta hei. viihde viihteenä

Voisitteko te siis mainita niitä sainion kauden upeita viikkotehtäviä, muitakin kuin sen taivaan ja helvetin ja kiron kivikon. 

Kakkoskauden etelänmatka, siinäkin tietysti Olli ihan huippu.

Kolmoskaudella oli urheilutehtäviä ja se joku perhejuttu.

2006 oli "Stuff My Skoda" jossa Olli sai tehtäväksi sabotoida muitten paikkaamaa skodaa. On yksi hauskimmista viikkotehtävistä mitä on jäänyt mieleen.

Minua kyllä vähän huvittaa nämä vanhojen aikojen hehkutukset. Olen ihan varma, että jos nyt nähtäisiin oikeasti näitä aiempia bb-kausia kokonaisuudessaan, voisi tulla paha pettymys, että tällaistako me ollaan oikeasti katsottu. Se, että katsellaan jotain vanhoja pätkiä youtubesta ei kerro koko kaudesta oikein mitään. Voisin vaikka tuosta skoda-tehtävästäkin lyödä vetoa, että siitä suurin osa on ollut ihan tylsää peruspuurtamista ja hauskinta on ollut salatehtävän paljastuminen ja Ollin päiväkirjahuonehetket. Ja paljon hehkutettu taivas/helvetti-tehtäväkin on ollut pitkälti sitä, että porukka istui nälissään ja likaisina bikineissään siellä huoneessa. Onpa tosiaan ratkiriemukasta.. 

Sehän se pointti tässä onkin että BB eli tilanteissa mukana ennen ja kun tyli tylsiä hetkiä niin tehtäviin laitettiin twistejä mm. salatehtäviä ja muuta hauskaa. Olihan mukana myös yksitoikkoisempia tehtäviäkin välillä mutta suurin osa oli viihdyttäviä.

Nykyään suurin osa on puuduttavaa katsottavaa, jotain rakennustehtäviä tai kammen veivaamista. Lisäksi tällä kaudella ovat kilpailijatkin niin tylsiä ettei sekään pelasta tilannetta.

No nuo lisätwistit ja salatehtävät olivatkin hauskoja, mutta itse tehtävät eivät kyllä olleet juurikaan tämän kummempia eikä niistä nyt mitään mekkalaa syntyisi. Tuota taivas/helvetti-tehtävää on jostain syystä jääty jankuttamaan ja sitä jaksan ihmetellä.

Itse olen siis sitä mieltä, että bb:llä olisi käytössä paljon tällaisia lisäjuttuja ja käänteitä, joilla ohjelmaa saisi mielenkiintoisemmaksi, mutta en minä viikkotehtäviä tai mielensäpahoittamiskulttuuria syytä vaan ihan vain tuotannon yksioikoisuutta. Ja ennen oli hieman helpompaa järjestää twistejä, joita ei oltu ennen nähty. Nyt ei ole enää mikään yllätys, että taloon tulee kesken kauden uusia ihmisiä tai että tulee joku esiintyjä tai että joku poistuu johonkin salahuoneeseen tai sviittiin. Bb-vaihtokin nähtiin useampaan otteeseen. Mutta nykyään näiden twistit ovat niin ennalta-arvattavia ja huonosti suunniteltuja, että mielenkiinto menee siinä. Esimerkiksi tuo kauppasysteemi on todella sekava, kun ei tiedetä edes miten usein siellä kaupassa käydään ja millä logiikalla sitä kauppa-aikaa kerääntyy. ja tämäkin Samin ja Sannin ulkona yöpyminen oli täysin turha. Samoin tuo häätöhuone.

Eli tuotanto voisi keskittyä enemmän siihen toteutuspuoleen sen sijaan, että keksitään tällaisia mukahauskoja viikko/päivätehtäviä, joissa ei sitten lopulta ole oikein mitään punaista lankaa. Työllisyysviikkokin oli todella sekava, kun siihen sotkettiin roolileikkejä, mutta myös joukkuekilpailu ja vähän leipomista ja kylppärin rakentamista. Noistakin olisi saatu itsessään kunnolla toteutettuna todella hyviä viikkotehtäviä, jos olisi vain maltettu keskittyä yhteen ideaan kerrallaan. 

Huhhuh, tulipas vuodatettua.. :D 

Lisäksi Subin kausilla 24/7 katsojia suorastaan kehoitettiin katsomaan liveä tiettyinä aikoina. Nykyään koosteessa Vehviläinen sanoo, että kannattaa seurata 24/7 heti aamusta ja todellisuudessa vasta neljän aikaan iltapäivästä tapahtui jotain. Subin kausilla kaikista huoneista oli yleiskamera ja kaksi ohjattua striimiä. Asukkaiden mikkejä pystyi myös hiljentämään.

Vierailija
15826/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä lihavat ihmiset kertovat et he syövät paljon vihanneksia?

Kyllä me pillikatkin voidaan syödä vihanneksia.

Minä oon lihonu pizzalla, suklaalla ja alkoholilla. En ole syöppö, syön aivan normaalin lautasmallin mukaan kun syön lämmintä ruokaa. Se mikä on lihottanut on se muu herkkujen puputus ja lipitys.

Vierailija
15827/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua tällä palstalla ärsyttää, kun ei kerrota mitä tapahtuu vaan kommentoidaan, että miten tuo nyt tuolleen tai sanoipa aika tyhmästi. Sitten ei oikein älyä, mistä on kyse, jos ei kyylää 24/7 koko päivää.

Täällä ei ole juurikaan oltu kiinnostuneita jos kirjoittelee kovin ajallisesti tarkkaa tai pitkää rapsaa. Katson itse aina bbPlazan liveraportoinnin, josta selviää nopeasti päivän tapahtumat.

BB-plazahan on vain varjo entisestään, rapsat ovat ihan liian puutteellisia, että niistä saisi mitään kuvaa päivän tapahtumista. Y'lautakin toimii parempana raportoinnin lähteenä, jos vain jaksaa penskojen räpätyksiä siellä välissä.

Just siksi en sitä jaksa. Plaza päivittyy tosi hitaasti, joten toimii mulla 24/7 ohessa hyvin niin ei tartte yöllä vilkuilla.. Täällä olis kiva jos olis enemmän aikaleimattuja tapahtumakuvauksia, vois sitten itekin innostua laittamaan.

Siis Vauvapalsta paras alusta, kun emme puhu Sanna Marinista ja muutamasta muusta kielletystä aiheesta. BB-sakkia saa mielinmäärin solvata.

Vierailija
15828/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut minnan seksitarinat ja paneminen tv:ssä auttaa bb:ssä pysymiseen. Oksettava nainen.

Vierailija
15829/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jassu kertonut miesmieltymyksistään? Tai minkänäköisiä (varattuja😉) miehiä on tapaillut?

Ikäistään vanhemman näköiselläkö pubiruusulla hyvät miesmarkkinat. Tuskin, korkeintaan lasin kilistäjiä, jotka näkevät hänet vain huurulasien läpi.

Vierailija
15830/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Aki on jo useamman päivän ajatellut, että Jassustapa tulisi mainio emäntä taloon. Tämä ajatus tuottaa mulle suurta hupia.

Vierailija
15831/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen Vehviläinen kysyi Minnalta oletko ollut yhteydessä, puhunut puhelimessa siskonsa kanssa johon vastasi ei ole kerennyt vielä. Silti juorusi siskonsa yksityisasioita tv lähetykksessä miten siskon adoptioon annetti Anton poika löysi hänet?Ovat kuulema etsineet häntä.

Sehän kertoo vaan siitä kuinka läheiset ihmissuhteet tällä Minnalla on, kun vajaan viikon BB talossa olon aikana sukulaispoika on häntä hakenut ja löysi tätinsä. Tätikin siitä onnessaan suorassa lähetyksessä hehkutti. Minkähän ikäinen tämä poika on.

Vierailija
15832/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottiko Melody ylimääräisen makkaran "sinne"?

Vierailija
15833/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä lihavat ihmiset kertovat et he syövät paljon vihanneksia?

Kyllä me pillikatkin voidaan syödä vihanneksia.

Minä oon lihonu pizzalla, suklaalla ja alkoholilla. En ole syöppö, syön aivan normaalin lautasmallin mukaan kun syön lämmintä ruokaa. Se mikä on lihottanut on se muu herkkujen puputus ja lipitys.

siis pullukatkin. piti sanomani. :D

Vierailija
15834/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vähän on tylsää nyt kyllä, jotain kunnon tehtäviä asukeille. Pääsevät liian helpolla. Jotain mikä aiheuttas vähän erimielisyyttä.

Vierailija
15835/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun taloon tulis joku uusi asukas, joku tosi upea pimu, niin sais nähdä, mitä tapahtuu. Mitä tekis Laura L. Jos poikien (Lasse ja Taavi) huomio kiinnityisi tähän. Siinä nähtäs ehkä mikä tää Laura on oikeasti naisiaan.

Tai ok, sitten joku helvetin komea mies, iältään Taavia vähän nuorempi, mutta Lassea vanhempi.

Ja uudet olisivat vielä sinkkuja, niin luultavasti ainakin Lasse innostuisi. Lasse on selvästi kyllä innostunut Laura L:stä (ja Laura Lassesta), mutta Lassea jarruttaa tietysti Lauran mies..

Vierailija
15836/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on kaikkiruokainen,  Jassu syö jääkaapin sisällön ja jääkaapin.

Vierailija
15837/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden 2011 BB:n viikkotehtävät olivat mainioita. Muutama täällä jo mainittukin. Lisäksi Karavaanarit (mm. Sebastian Tynkkynen paskoi housuunsa), kukkia ja mehiläisiä, avaruustehtävä ym.

Vuonna 2007 oli hauskoja viikkotehtäviä heikoilla hangilla, lastenviikko ja diktatuuri.

Tuolla Teijan kaudella oli aika paljon hyvin viikkotehtäviä. Mieleen on jäänyt ainakin se kun toiset oli koiria ja toiset koiran omistajia, jööteri Markus taisi olla Teijan koira Teija pesi sitä ja se oli munasilleen suihkussa.

Tea laitettiin Tomin koiraksi vaikka ne ihmiset eivät tulleet keskenään toimeen. Paljon hyvää tilannehuumoria sai tuostakin tehtävästä. 

Vierailija
15838/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nyt laura makkaran perään kun pitäisi olla hakkaamassa.

Vierailija
15839/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta seiska uutisoi Missen bb vauvasta. Mikäli tuo nainen on vielä lisääntymis kykyinen. Toisekseen huolettaa myös Lassen terveys. Minnan ilmeestä päättelin jaksossa jossa heidän touhuistaan puhuttiin, ei kyllä kortsua ollut.

Vierailija
15840/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun taloon tulis joku uusi asukas, joku tosi upea pimu, niin sais nähdä, mitä tapahtuu. Mitä tekis Laura L. Jos poikien (Lasse ja Taavi) huomio kiinnityisi tähän. Siinä nähtäs ehkä mikä tää Laura on oikeasti naisiaan.

Tai ok, sitten joku helvetin komea mies, iältään Taavia vähän nuorempi, mutta Lassea vanhempi.

Ja uudet olisivat vielä sinkkuja, niin luultavasti ainakin Lasse innostuisi. Lasse on selvästi kyllä innostunut Laura L:stä (ja Laura Lassesta), mutta Lassea jarruttaa tietysti Lauran mies..

Ihan turhaa, luultavasti samaa laatua samanlaisia tyrkkyjä.

Ketju on lukittu.