Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Hahaa, teinä en dissaisi Jassun tietokilpailuosaamista, kun itse ette tiedä, mitä eroa on Kreikalla, Turkilla ja Marokolla.
pe taas häätöön, ilmeisesti huomenna ja to kilpaillaan, kivaa. Hyvä kattaus saatu tänä vuonna asukkaita kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Taavi ulos. Virolainen yrmynaama. Senkö haluatte voittavan kisan?
Taavi voi hyvinkin voittaa.
Ainakin tällä hetkellä johtaa äänestyksessä.
Makkarikeskustelussa tiivistetysti "läyhäykset" klo 17.43 eteenpäin
Itse en näe siinä muuta kuin keskustelua, joka voidaan soittaa muille vapaasti milloin vaan
Eli pääpiirteet, jotkut kohdat jopa sanatarkasti, nauttikaa:
Jassu: lähtöön on nyt iso riski
Lasse: kova nelikko
Taavi: viime viikonloppunakin oli nelikko. Sika ahistavaa
Jassu: päivä kerrallaan
Jassu: tää äänestys on testi
Lasse: kaikki ansaitsis jäädä
Jassu: mut se on katsojien mielest, veikkaan et ei
Pallokisakeskustelua, miten palloja viskottiin, Anssi yritti potkia Lasselta palloja näkymättömiin, Lasse sai heti silti kaks kirjainta.
Totesivat että löyty paljon samoja, oota, Lasse heitti palloja äijän (Taavin) eteen.
Jassu: Taavil ois ollu mahollisuus jos Pekka ei ois antanu niit palloja Akille.
Taavi: Aki on vaihtanu vahvasti leiriä
Jassu: mul ei oo leiriä
Lasse: sunnuntai muutti sen kaiken
Miettivät juonittelunauhan sanamuotoja.
Jassu: toivon ett tän voittas vaan semmonen joka ei oo kolme kuukautta rottaillu ja miettiny joka sanaa ja tekoo. Mul ei oo muuten mitää välii.
Taavi: harmi ett täältä on lähtenyt enemmän niitö aitoja ihmisiä pois liian aikaisin, sellasia, jotka on kunnioittanu muita ja toiminu reilusti muita kohtaan
Jasmiina: ois kiva ett tän voittas sellane joka ei oo miettiny jokaista sanaa ja liikettä etukäteen,
tekeekö juttuja sen takii ett se näyttää paremmalta
Taavi: sen olis pitäny olla alust lähtien sellanen eikä alkaa muuttaa persoonaa
Jasmiina: niitä ihmisiä jäänyt jotka pitävät itseään parempina kuin muut
Jos teet taktiikat, tee ne ekalla viikolla älä viikolla 6 tai 7
Oman ens viikon paikan satavarmana pitäminen, se on....
Lasse: mä voin lähtee täältä vaik huomenna, mä en oo varma mistään
Taavi: hyvin hoidettu Lasse tänään (kisa)
Lasse: huomasin et äijä oli tyytyväinen
Jassu: Aki stressas.
Ryhmittymäl aika tärkee saada kaiuttimist kuulunu toteutukseen.
Lasse: meitsi on luottanu omas elämäs karmaan
Jassu: siihen meidän kans (häätöön) ois haluttu sinä tai Samir, Pekka tuli
Lasse: tääl on tullu nyt kuppikunnat
Jassu: jos mä lähen niin kattokaa ett meette loppuun asti. Jos tulee kisoja jos tulee mitä vaan
Taavi: Jassu, sama juttu...
Lasse:...jos me lähetään
Jassu: ei Lasse ny ainakaan lähe (ei häädössä)
Taavi: pidät meiä ja kaikkien naisten puolta
Jassu: kyllä
Lasse: näytät
Taavi: usko itsees
Lasse: lähe silleen et oot päässy viikolle 11, tulee kisa mikä vaa, sul o mahol...
Jassu: ei tääl välttis mitää kisoi tuu
Mut jos kysyttäs noitte mielipidettä ni sielt pitäs saada mut ja Taavi helv..täst porukast.
Se kaiutin homma, siitä voi laskee yks yhteen.
Taavi hymyilee
Taavi: Pekkahan on ilmottanu sen mulle jo viikolla 2 aika avoimesti
Jassu: Minkä?
Taavi: no tän äskeisen
Jassu: niin joo joo
Taavi: mutt siit mä arvostan Pekkaa ett hän on ollu niinku tosi avoin sen asian suhteen. Sano suoraan ja se ei oo niinku ja se ei oo pitäny sitä omana tietonaan vaan sanonu rehellisesti
Ett pisteet kyl Pekalle. Se osaa olla rehellinen kyllä.
(Eli tästä voi kaikki ymmärtää paljon paremmin, miksi Taavin "foliohattujuttuja" on. Pekka on ilmoittanut jo toisella viikolla Taaville, että hänellä on liitto jolla mennään pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole mitään väärää jos kilpailee noissa tosissaan eikä mitään väärää voittaa. Loppujen lopuksi kaikilla on ollut mahdollisuus tuolla voittaa, osa vaan ei ole edes jaksanut yrittää. Toki tuuriakin on ollut mutta kyllä noissa pitkälti on ratkaisut into kisata ja yritys.
Anssi on myös pelastanut Villen häädöstä koska halusi kokeilla puoli välissä kuinka hänen käy äänestyksessä ja kuten omin sanoin jos porukka haluaa hänet äänestää pois niin ei ole turhaa talossa.
Antoi sviittiyön Pekalle ja samille, vaikka olisi voinut mennä sinne itsekin. On ihan Ok myös pitää palkinnot itsellään. Minusta tasapainoinen kilpailija, ei ota kaikkea niin kamalan vakavasti, ei juurikaan foliohattuile tai halua kenellekään pahaa talossa. Ymmärtää myös omia heikkouksiaan ja haluaisi kehittää itseään parempaan. On myös puhunut kilpakumppaneistaan kauniisti ja sanonut ihmettelevänsä että on päässyt näin pitkälle kun talossa on niin paljon mahtavia tyyppejä. Kehunut taavia kuinka se on oikeasti tosi hieno ihminen, tsempannut ja luonut rohkeutta ja itsetuntoa Aki , toppuutellut vähän pekkaa kun huomannut että sen tempaukset menee vähän liian pitkälle jne.
Toivon että pääsee finaaliin vaikka sitä ei voittaisikaan.
Anssi ei ole pelastanut ketään häädöltä, vaan pelaa (tietysti?) itseään finaaliin.
Anssi ei antanut sviittiyötä hyväntahtoisuuttaan. Anssi kertoi tuohtuneena, erittäin suorasanaisesti, kuinka hän ainakin ottaa kaikki pikapalkinnot itselleen mitä vaan on mahdollista saada ennemmin, kuin kaikille enemmän jotain. Kuten siis ne kaupan henkilökohtaiset sauna- ja juomakorit.
Jo Anssin käytös niistä puhuessa kertoo sen, että Anssi olisi ottanut sviitin itselleen jos olisi kokenut sen hyväksi peliliikkeeksi, mutta todennäköisesti hän pelkäsi sen liikkeen vaikutuksia ja antoi sen huonona vaihtoehtona toisten harmiksi.Anssi luultavasti siis tajusi, ettei ole asukkaiden seurassa jos menee sviittiin ja jää siis paitsi jostain! Hän tajusi, ettei näe mitä muut tekee sen ajan, eikä pysty vaikuttamaan muihin sinä aikana eikä ole paikalla estämässä sitä, että joku puhuisi hänestä ikävään sävyyn tai naureskelisi hänelle hänen ollessaan sviitissä.
Joten hän päätti antaa sviitin muille!
Kaikki tämä on nähty.
Harmi jos sua harmittaa. On siellä houkutuskorissa käyny muutkin. Miksi ei ottaisi kun hoitaa yhden kierroksen 3 sekunnissa kun muilla siihen menee 10 sekuntia?
Ja kyllä Ville olisi mennyt häätöön jos Anssi sinne itseään olisi vaihtanut. Todennäköisesti Ville olisi sillä kertaa myös tippunut.
Meinaatko että Lasse ja Taavi ja jassu ja kumppanit eivät tuolla pelaa ja vaikkapa valikoi sanojaan?
Kellään toisella ei olisi tuolla ollut ensinnäkään pokkaa laittaa itseään häätöön pelastuksen sijaan.
Eikös Taavi laittanut Katjan häätöäänestykseen ja otti itsensä pois.
Tilanne täysin eri. Taavi ansaitsi koskemattomuuden 11 tunnin tanssilla. Meinaatko että Anssikin olisi silloin pokalla laittanut itsensä äänestykseen 11 tunnin tanssin jälkeen ja pelastanut jonkun muun? Ei todellakaan. Tuo häätöäänestys oli ihan eri missä Anssi lähti "testamaaan suosiotaan". Edelleenkin siinä oli häädössä myös reilun viikon talossa hengaillut Maiju, jonka kaikki tiesivät varmaksi kotiinlähtijäksi. Ei se Anssi hölmö ole. Sen kohdalle vaan yllättäen taas sattui tämmönen säkä, että äänestyksessä ei ollut pelkkiä vahvoja nimiä.
Taavin oli pakko vaihtaa joku pois.
Ei se tiennyt, että joutuu tekemään sellaisen päätöksen jos tanssii kauimmin.
Anssi tosiaan ei varmasti olisi ketään muuta ottanut pois jos olisi riski pudota, ei tekisi samaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaan bb tuotantoa, kun ne eivät löydä ohjelmaan yhtään tavallisia, sosiaalisia, mukavia ja hauskoja naisia, jotka eivät ole narsistisia valittajia, hermoheikkoja tai henkisesti epävakaita. Johtunee kai siitä, ettei castingin puolella taida olla heteromiehiä. Nuo pirulaiset kykenisivät varmaan löytämään kaikkien hakijoiden joukosta naisia, jotka olisivat riittävän rentoja ja huumorintajuisia, etteivät heti joutuisi häätöön.
Siis tuonne hakeminenhan on sama ku työpaikkahakemus, tottakai annat itsestäsi paremman kuvan että sinut valitaan, ja sitten kun valitaan ja pääset sisään ja sopparit tehty nii eikai se bossi voi heti heittää sua pihalle. Ja ootko ite koko ajan samanlainen? Ja koita sitä olla vielä suljetussa tilassa missä et pääse pakoon toisia,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikantuliainen pois talosta, ei kiinnosta sen touhut yhtään.
Turkin tuliainen pois talosta sinne mistä tulikin.
Älä yritä, vitsi meni jo pieleen.
Korjaantuuko jos sanon että muslimi
Ei korjaannu. Nolasit jo itsesi, mutta kaiva toki vielä syvemmälle. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi jassu puhuu pk huoneessa ihan eri äänen sävyllä kuin muiden kuullen?
Show päällä, tietää että siellä voi esittää vapaasti ja kerjätä äänestäjiltä tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu ei ole ansainnut jatkopaikkaa. Ei anna sisältöä formaattiin.
Se, että BB suosii Jassua, antaa signaalin, että negativuus ja toisten ihmisten arvostelu on vain hassua. Ohjaaja ja käsikirjoitus vaihtoon. Painukoot nuo tekopyhät, pahansuovat ihmiset takaisin teattereihin parempiensa käsketyttämiksi ja kaikki Crystal Snowt kasvamaan aikuisiksi.
Taas on mietitty tarkkaan paljonko Jassua voidaan nostaa esiin ilman että voidaan aukottomasti syyttää suosinnasta. Esim. Pekasta ei ollut pätkääkään, vaikka on 2 päivää lukenut saunassa Shakespearea viikkotehtävää varten. Itse asiassa harjoitellut enemmän kuin kukaan muu, Samir pääsee lähelle. Lisäksi laittoi ruokaa koko porukalle. Milloin Jassu on tehnyt? En ole erikoisesti Pekka-fani, harmittaa vain kun tuotannon puolesta tehdään Jassusta voittajaa. Toivottavasti nyt äänestäjät ajattelee omilla aivoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Valtee tota Anssia kehuu!!! Aivan järkyttävä, ylimielinen tyyppi, kuka muu tahansa voittoon paitsi Anssi
Hyvä, että Anssiakin joku kehuu. On ollutkin pelkkää haukkumista lähetyksissä-
Anssissa ei ole mitään kehumisen aihetta. Vai oikein kasvutarina 🤣🤣🤣🤣🤣
Maailman epärehellisin jätkä. En luottaisi tuollaiseen missään tilanteessa.On tää kasvutarina jääny multakin kokonaan huomaamatta, vaikka olen katsonut joka päivä
En oo minäkään huomannu. Mulle ekana ruokaa, mulle eniten ärrä kassiin tuotteita, mulle eniten suklaalevyjä yhteisistä karkeista, mulle Taavinkin hakemat pullat, mulle finaali paikka, mulle kalja vaikka Taavi pyysi itselleen, mulle mulle minä minä ensin ja eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole mitään väärää jos kilpailee noissa tosissaan eikä mitään väärää voittaa. Loppujen lopuksi kaikilla on ollut mahdollisuus tuolla voittaa, osa vaan ei ole edes jaksanut yrittää. Toki tuuriakin on ollut mutta kyllä noissa pitkälti on ratkaisut into kisata ja yritys.
Anssi on myös pelastanut Villen häädöstä koska halusi kokeilla puoli välissä kuinka hänen käy äänestyksessä ja kuten omin sanoin jos porukka haluaa hänet äänestää pois niin ei ole turhaa talossa.
Antoi sviittiyön Pekalle ja samille, vaikka olisi voinut mennä sinne itsekin. On ihan Ok myös pitää palkinnot itsellään. Minusta tasapainoinen kilpailija, ei ota kaikkea niin kamalan vakavasti, ei juurikaan foliohattuile tai halua kenellekään pahaa talossa. Ymmärtää myös omia heikkouksiaan ja haluaisi kehittää itseään parempaan. On myös puhunut kilpakumppaneistaan kauniisti ja sanonut ihmettelevänsä että on päässyt näin pitkälle kun talossa on niin paljon mahtavia tyyppejä. Kehunut taavia kuinka se on oikeasti tosi hieno ihminen, tsempannut ja luonut rohkeutta ja itsetuntoa Aki , toppuutellut vähän pekkaa kun huomannut että sen tempaukset menee vähän liian pitkälle jne.
Toivon että pääsee finaaliin vaikka sitä ei voittaisikaan.
Anssi ei ole pelastanut ketään häädöltä, vaan pelaa (tietysti?) itseään finaaliin.
Anssi ei antanut sviittiyötä hyväntahtoisuuttaan. Anssi kertoi tuohtuneena, erittäin suorasanaisesti, kuinka hän ainakin ottaa kaikki pikapalkinnot itselleen mitä vaan on mahdollista saada ennemmin, kuin kaikille enemmän jotain. Kuten siis ne kaupan henkilökohtaiset sauna- ja juomakorit.
Jo Anssin käytös niistä puhuessa kertoo sen, että Anssi olisi ottanut sviitin itselleen jos olisi kokenut sen hyväksi peliliikkeeksi, mutta todennäköisesti hän pelkäsi sen liikkeen vaikutuksia ja antoi sen huonona vaihtoehtona toisten harmiksi.Anssi luultavasti siis tajusi, ettei ole asukkaiden seurassa jos menee sviittiin ja jää siis paitsi jostain! Hän tajusi, ettei näe mitä muut tekee sen ajan, eikä pysty vaikuttamaan muihin sinä aikana eikä ole paikalla estämässä sitä, että joku puhuisi hänestä ikävään sävyyn tai naureskelisi hänelle hänen ollessaan sviitissä.
Joten hän päätti antaa sviitin muille!
Kaikki tämä on nähty.
Harmi jos sua harmittaa. On siellä houkutuskorissa käyny muutkin. Miksi ei ottaisi kun hoitaa yhden kierroksen 3 sekunnissa kun muilla siihen menee 10 sekuntia?
Ja kyllä Ville olisi mennyt häätöön jos Anssi sinne itseään olisi vaihtanut. Todennäköisesti Ville olisi sillä kertaa myös tippunut.
Meinaatko että Lasse ja Taavi ja jassu ja kumppanit eivät tuolla pelaa ja vaikkapa valikoi sanojaan?
Kellään toisella ei olisi tuolla ollut ensinnäkään pokkaa laittaa itseään häätöön pelastuksen sijaan.
Eikös Taavi laittanut Katjan häätöäänestykseen ja otti itsensä pois.
Tilanne täysin eri. Taavi ansaitsi koskemattomuuden 11 tunnin tanssilla. Meinaatko että Anssikin olisi silloin pokalla laittanut itsensä äänestykseen 11 tunnin tanssin jälkeen ja pelastanut jonkun muun? Ei todellakaan. Tuo häätöäänestys oli ihan eri missä Anssi lähti "testamaaan suosiotaan". Edelleenkin siinä oli häädössä myös reilun viikon talossa hengaillut Maiju, jonka kaikki tiesivät varmaksi kotiinlähtijäksi. Ei se Anssi hölmö ole. Sen kohdalle vaan yllättäen taas sattui tämmönen säkä, että äänestyksessä ei ollut pelkkiä vahvoja nimiä.
Taavin oli pakko vaihtaa joku pois.
Ei se tiennyt, että joutuu tekemään sellaisen päätöksen jos tanssii kauimmin.Anssi tosiaan ei varmasti olisi ketään muuta ottanut pois jos olisi riski pudota, ei tekisi samaa enää.
Anssi pelastanut Pekan ja Villen häädöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä??? Luontainen karisma Jassulla??? Vehviläinen, nyt siivoa suusi.
Paina sormi siihen kohtaan missä siinä on karisma.
Sinne minne ei aurinko paista. 🙈
Ei oo katjaa näkyny toisten bb tippujien joukossa, polttiko kaikki sillat takaansa tippumisensa jälkeen kun ei mennyt niinkuin suunnitteli, eli saada lasse rakastumaan itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkki
Jassu voi mennä sinne valittamaan ja läyhäämään. Hyvä kun ei tarvis koskaan nähdä missään sitä.
Tiedätkö, että asiaan on paljon helpompikin ratkaisu, joka on sinun ulottuvillasi tälläkin hetkellä?
Taavissa ja Anssissa samaa itsekkyys ja ylimielisyys. Pitävät itseään parempana kuin muut. Siksi he eivät ole koskaan mahtuneet samaan "tiimiin", eivätkä oikein ole tulleet toimeen keskenään. Ei mahdu kahta kukkoa tunkiolle.
Eroa se, että Taavi on tosikko, loukkaantuu herkästi ja sitten alkaa muiden syyttely, kun hän on itse aina oikeassa joka asiassa. Anssi ei loukkaannu, koska ei juurikaan kuuntele muita, eikä välitä muiden mielipiteistä. Porskuttaa vaan eteenpäin kuin päätön kana kohti seuraavaa haastetta.
Narsismia havaittavissa molemmissa mikä ei hyvä asia.
Pekka meni valkoiseksi XDDDD
ei lillukan varsia kun Anssi pelastanut 2 häädöltä ja antanut kahdelle sviitin. Hienoa. Itse en tekisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo katjaa näkyny toisten bb tippujien joukossa, polttiko kaikki sillat takaansa tippumisensa jälkeen kun ei mennyt niinkuin suunnitteli, eli saada lasse rakastumaan itseensä.
Hei, nyt korkki kiinni, kun menee Minnat ja Pekat nyt ihan sekaisin.
Tällä kaudella ei oo läyhäystä nähtykään.
Osa täällä ei oo tainnu katsoa Subin kausia ollenkaan, silloin oli hieman hardcorempi meininki...
Mieluummin Pekkaa kuin Taavin imelää sokerinaamaa, hyi.