Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mulla ei oo Villeä vastaan mitään, mutta mielummin katson asukkaiden ilmeen kun Sami marssii takaisin taloon :D
Pidetään Anssi talossa että on jotain katteltavaa.
Ei päästä kitinästä eroon, kokkarit ja koulukiusatut äänestää ihannemiestä.
Vierailija kirjoitti:
Jännittää. Taavia haastatellaan. Menee noin kolme minuuttia, että tulee ensimmäinen sana. Yhtä hitaasti jatketaan ja kun "lause" on lopussa siinä ei ole mitään järkeä eikä sisältöä. :D
:D
Vierailija kirjoitti:
Mummot äänestäneet Taavia
vai nuoret naiset😏😉
Saille ääniä! Ehdottomasti pitää jäädä taloon, koska Jassu ja Taavi vihaa sitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ TAAVI! KIITOS kaikille äänestäneille.
Taavi on kuin nariseva ladonovi. Raskas kuunneltava.
Tulkaa ziigaa mua lintsil
Ihana sama kuka noista kolmesta seuraavaks putoo, mutta en kestä jos Anssi voittaa bbn. 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Taavi 👍kyllä silmä lepää 😊
Joku mummoko siellä kiimassa kun reppana 40v ukko saa paikat märäks?
Anssin mädät hampaat varmaan kiihottavat sinua.
Aleksei Navalnyi päiväkirjahuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo Villeä vastaan mitään, mutta mielummin katson asukkaiden ilmeen kun Sami marssii takaisin taloon :D
Todellakin ääniä nyt Samille
Miksi toi Taavi on noin ilkee Pekalle?
Taavilla on kyllä nenäpäähän sopiva nimi.
Aki on ihanan symppis, toivon hänen voittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Taavi 👍kyllä silmä lepää 😊
Joku mummoko siellä kiimassa kun reppana 40v ukko saa paikat märäks?
Oikein arvasit. Märkänä olen Taavista. Ikä26. ❤️💋❤️💋
Joko Aki tajuu ettei kannata nimetä Taavia. Anssi tajus että Taavi suositumpi kuin hän. Nyt on puntit tasan 2 joukkueessa. Kun Ville lähtee.
Nyt kaikki äänestämään Anssia ja Samia!
Sami haluaa kotiin viettään synttäreitä.
Hyvä, että suosikkini Pekka ei ole nyt äänestyksessä eli ei tarvitse laittaa rahaa Jassua räikeästi suosivalle tuotannolle. Jassu kotiin viikon kuluttua!
Ois paha twisti, jos Sami lähtis. Toki isompi jos Anssi lähtis, mut ei näytä todennäköiseltä. Kaikki asukitkin ajattelee Villen lähtevän. Olis kiva et tulis yllätys.