Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Älä Alma oleta ja dramatisoi asioita. Olet todella ärsyttävä ja ammattitaidoton.
Eikä kiinnosta otteet somesta. Jokainen voi ne itse lukea. Mä haluaisin katsoa koostetta.
Vierailija kirjoitti:
Alma länkytät jonninjoutavia. Ei Taavia ois linnuksi koska yöllä linkuttais kipeäklä jalalla. Pohjanoteeraus Almalla. Eikö muuta aihetta ole kuin yrittää leimata Taavia kiukuttelevaksi.
Mitä se eilinen purkaus sitten oli jos ei kiukuttelua?
Pitääkö ihmisiä aina parittaaa? Hohhhoijaa.
Pulli hymyili Almalle, onkohan niillä suhde???!???
Älyltään yhtä matalia nuo Salatut elämät -Pulli ja Hätönen. Ihme lässyttäjiä.
Markku Pullin ääni ei tunnu enää ollenkaan narisevalta jotenkin. 😃
mistä toi anssin laulu kuulu kaamera 2 kun anssi on itse tupakalla
Miksi nyt väkisin naitetaan Minnaa ja Lassea. Kuollu juttu. Ihan väkisin vääntämistä taas Almalta koosteessa, että näillä olis jotain.
Kimmo vois juontaa enempi tätä bb:tä. Se antaa puheenvuoron vieraallekin.
Alma,Siis lopettakaa se romanssin jauhanta.. kannattaa ens kaudelle ottaa 20-30 v sinkkuja,jos on pakko nähdä ns.romanssi joidenkin välillä..
Minkä ihmeen takia nyt väkisin yritetään liittää kaks ihmistä yhteen ”viinan” avulla jos juttu on jo ohi eikä kumpaakaan kiinnosta enää. Ihme jauhamista, eikö mitään uutta keksitä?
Joo. Lasse varmaan stalkkais jotain Minnaa somessa. :D Haloo Hätönen. Lassella kyllä riittää kaikin puolin parempaa naisseuraa yllin kyllin.
Miksi Almalla on aina joku pakkomielle bb-romansseihin? Minusta ne on formaatin tylsintä antia. Viime syksynäkin Alma yritti väkisin vääntää Sasan ja Joelin välille jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa.
Olisi Jassu valinnut Minnan pahanilmanlintu-parikseen.
Minnan vois poistaa jo talosta, hällä negatiivinen vaikutus Jassuun. Aloin jo tykätä Jassusta, mut ärsyttää nuo molemmat.
Taavi ja Juhani oikeudenmukaisia, kaikki ei sitä vain ymmärrä (=Alma)
Vierailija kirjoitti:
Jassu on liikaa Minnan kanssa. Minnalla on tosi huono vaikutus varsinkin Jassuun.
Kavereita keskenään, joten täysin ymmärrettävää.
Hihihii Alma.. ihme tekonauru jatkuvasti. Ässä suhisee noilla koirien tekareilla.
Ville on kyllä yliarvioinut oman musikaalisuutensa. Ei opi sanoja. Ei pysy rytmissä mukana ja sitten tiuskii kun muut eivät älyä hidastaa hänen tehtyä virheitä.
Aluksi ajattelin, että Taavi taas ylianalysoi, mutta itse asiassa puhui ihan järkeä, kun Lassen kanssa ulkona jutteli. Ei ollu perusteetonta sijaissuuttumista.
Alma länkytät jonninjoutavia. Ei Taavia ois linnuksi koska yöllä linkuttais kipeäklä jalalla. Pohjanoteeraus Almalla. Eikö muuta aihetta ole kuin yrittää leimata Taavia kiukuttelevaksi.