Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Pystyyn nostettu porsas😂
Niin porsaalla ei ole kaulaa, körmyselkä, laahaava liikkuminen,. Sika syö kuin sika,ja sitä mukaa pulskistuu.......... Hmmm.. semmosta se on sian elämä... Nöf, Nöf, Nöf friiii..
Miksi samir kiekuu? Ymmärrän että käki kukkuu.
Anssi on kyllä ilkeä ihminen. Selkeästi nautti, kun toiset joutuu vaihtamaan kieltä biisissä. Toisaalta Anssi miellyttää ihmisiä.
Tulee mieleen yksi persoonallisuushäiriö, jota esiintyy keskimääräistä enemmän hänen taustan omaavilla ihmisillä.
Jassuhan kiekui jo tuon kello kahdentoista kukun 10 minuuttia sitten. Miksi hän nyt joutui taas tekemään niin?
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti valvooko joku yön 24/7 äärellä kyttäämässä kukkuuko Jasmiina tasatunnein? Olen sanaton.
Ööh? Koskaan kuullut erilaisesta unirytmistä? En kai mä ny 24/7 yöksi herranjumala sammuta jos kuitenkin oon hereillä. Ite en varsinaisesti koskaan siinä koneen vierellä kyttää mut äänet on päällä. Enkä usko olevani ainoa.
No...kielen vaihto tuskin mikään ongelma jos omaa asennetta.Tuskin mitään valitusta syntyy ainakaan kaikkien taholta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Glam rockin sanat meni uusix? Lyriikat pitää olla suomeksi sanoi BB.
BB olis tuon voinut sanoa jo eilen.
Valmiit anglosaksiset lyriikat pitäisi nyt kääntää ikäänkuin google translatella aivan suoraan suomeksi. Eli lopputulemana mahdollisimman tönkköä suomea ja vääriä/kummallisia sanoja joukossa. Kelpais. :D
Mölydy sais lisää tyyliä soitantaan paukuttelemalla rumpuja vispilällä ja kapustalla.
Vierailija kirjoitti:
Jassuhan kiekui jo tuon kello kahdentoista kukun 10 minuuttia sitten. Miksi hän nyt joutui taas tekemään niin?
Ok liittyy siihen kun ei kukkunut yöllä, unohtakaa mun kysymys 😃
T: Sama
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kello on rikki ja soi miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin, minä en käsitä, miten ihminen muuttuu, kun ottaa kulauksen kaljaa. Ku*taan sänkyyn, huudetaan toiselle päin naamaa "olet daiju". Hampaat jätetään hoitamatta. Jätetään perhe ja tuupataan jotain sutturaa paljaalla salaa. Niinku mikä homman nimi. Ei tajuu.
Anssin sänkyynkuseminen oli selkeesti unissakävelijän teko. Eksäni kusi kävellessään unissaan veljensä sänkyyn, onneksi jalkopäähän, oli tosissaan luullut olevansa vessassa. On myös näitä komeroonkusijoita jne.
Mistä tiedät, että nää Anssin itsensä kertomat sekoilut ovat hänen perheellisenä aikanaan tekemiä? Itse ainakin kertoilen sieltä täältä elämäni varrelta muistoja sekaisin. Yksi mielenterveysongelmainen alkoikin siitä huutamaan, kun oltiin enemmän juteltu baarilla, että "sulla niitä eksmiehiä riittää", aivan kuin aina kun olen kertonut jutun jostain eksmieheni kanssa sattuneesta jutusta, se olisi eri mies.
Kai Anssikin voi muistella jänniä poikamiesaikojaan, vaikka olisikin jo vakiintunut.
Jotenkin hyllyttävääkin tämä miten aikuiset naiset haluaa löytää katujätkästä sen hyvän puolen. Redditissä kerrotaan että Anssi oli suhteessa silloin kun nuo sekoilut tapahtuivat.
Vierailija kirjoitti:
Sai rankkua koska nuqqui yöllä kukkumisten ohi. Joutuu toistaiseksi kukkumaan 10 minuutin välein (10 kukkuuta) ja normi tasatunnit lisäksi.
Mitä tuo sami aina kyylää kun muut tekee ruokaa tai jotain tehtävää niin se tunkee naamansa väliin? Ihme tyyppi?
Minkäköhän takia täältä poistuu osa viesteistä, vaikkeivät ole mitenkään herjaavia? Itseasiassa päinvastoin.
Miks se äsken kävi kukkumassa kun ei ole tasatunti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti valvooko joku yön 24/7 äärellä kyttäämässä kukkuuko Jasmiina tasatunnein? Olen sanaton.
Ööh? Koskaan kuullut erilaisesta unirytmistä? En kai mä ny 24/7 yöksi herranjumala sammuta jos kuitenkin oon hereillä. Ite en varsinaisesti koskaan siinä koneen vierellä kyttää mut äänet on päällä. Enkä usko olevani ainoa.
Tai sitten aamulla kahtoo yön tapahtumat. Ite aamupalaa syödessä kelasin tasatunnit läpi ja katoin kukkuko Jassu.
Jaksaako nousta pystyyn kukkumaan vai pitääkö nostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai rankkua koska nuqqui yöllä kukkumisten ohi. Joutuu toistaiseksi kukkumaan 10 minuutin välein (10 kukkuuta) ja normi tasatunnit lisäksi.
Aaa, että. Tästä olen vahingoniloinen. Kirkuu, kiekuu, kiekuu.. Omana itsenä. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Olisiko joku voinut heti kertoa noille asukkaille, että biisit pitää tehdä suomen kielellä? Ohjeistukset ovat olleet niin sekavia koko kauden.
Suomenkielellä laulut on oltava. Itse en osaa kuin suomee ja savvoo. Jos on englannin kielellä, en ymmärrä sanoista sanaakaan.
Soppakauhahan on keitellessä käynyt aika taajaan kokin suussa (mitä useampi streptokokki, sitä sakeampi soppa). Joten jos yhtään samaa tahtia (= kuormasta syöminen) haluaisi pitää myös levytysstudiossa niin puolet rummutuksen äänistä pitäisi syntyä rumpupalikoiden iskeytyessä rumpukalvon sijasta rumpalin omaan hammaskalustoon.