Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ihanaa, että Noora tippui! On niin paljon mukavampi katsoa, kun kiukkupussi ei ole paikalla.
Glam rockin sanat meni uusix? Lyriikat pitää olla suomeksi sanoi BB.
Vierailija kirjoitti:
Taavi on taas heikoin lenkki tässäkin tehtävässä. Alkaa varmaan kohta ottaa sen asenteen, että en mä ala, kun te vaaditte, että mun pitää soittaa sillä tavoin, kun te haluatte. Miten taas onkin samassa tiimissä angstikerho Mellu, Taavi ja Juhani.
Jos ei oo musikaalinen, niin sitten ei oo. en minäkään osaa piirtää. Onhan tuota ihan hauskaa seurata, tuo rumpali ois voinut pysyä siellä soppakauhaa heiluttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin, minä en käsitä, miten ihminen muuttuu, kun ottaa kulauksen kaljaa. Ku*taan sänkyyn, huudetaan toiselle päin naamaa "olet daiju". Hampaat jätetään hoitamatta. Jätetään perhe ja tuupataan jotain sutturaa paljaalla salaa. Niinku mikä homman nimi. Ei tajuu.
Anssin sänkyynkuseminen oli selkeesti unissakävelijän teko. Eksäni kusi kävellessään unissaan veljensä sänkyyn, onneksi jalkopäähän, oli tosissaan luullut olevansa vessassa. On myös näitä komeroonkusijoita jne.
Mistä tiedät, että nää Anssin itsensä kertomat sekoilut ovat hänen perheellisenä aikanaan tekemiä? Itse ainakin kertoilen sieltä täältä elämäni varrelta muistoja sekaisin. Yksi mielenterveysongelmainen alkoikin siitä huutamaan, kun oltiin enemmän juteltu baarilla, että "sulla niitä eksmiehiä riittää", aivan kuin aina kun olen kertonut jutun jostain eksmieheni kanssa sattuneesta jutusta, se olisi eri mies.
Kai Anssikin voi muistella jänniä poikamiesaikojaan, vaikka olisikin jo vakiintunut.
Kännisekoiluja
Mitä kukaan näkee tossa ylisyötetyssä huutajassa? Ei jaksa suorittaa edes käki tehtävää kunnolla. Luottotiedot mennyt eikä päässä ole kunnon tietoa mistään. Läyhää jatkuvasti jotain ihan outoa päiväkirjahuoneessa ja röökipaikalla.
Karmeat yöhousut jalassa ja vyö lihavan vatsan päällä.
Vaatteet jättää siihen mihin riisuu ja vaikka lattialle. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Noora tippui! On niin paljon mukavampi katsoa, kun kiukkupussi ei ole paikalla.
Mitä katsomista tuossa on? Noora hyvännäköinen ja tuo twistiä.
Ironista on, että musaviikolla Noora on poissa ja Jassu, joka Nooralle oli ongelma räppää talossa koko viikon. Sellaista se on!
Ihanaa ett Noora tippui ja Juhani saa olla Halloweenin talossa. Jospa Jassu-käki kukkuisi seisten!
Anssi tyytyväisenä hymyilee ku samirin bändin tehtävä vaikeutuu🙄
Noni samirin joukkueen (:D) biisi pakko tehdä suomeksi. Samirkin sano, että täällä ei saa tehdä liian hyvää biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukaan näkee tossa ylisyötetyssä huutajassa? Ei jaksa suorittaa edes käki tehtävää kunnolla. Luottotiedot mennyt eikä päässä ole kunnon tietoa mistään. Läyhää jatkuvasti jotain ihan outoa päiväkirjahuoneessa ja röökipaikalla.
Karmeat yöhousut jalassa ja vyö lihavan vatsan päällä.
Vaatteet jättää siihen mihin riisuu ja vaikka lattialle. Yök!
Ettäs kehtaat! Jassu on yhtä arvokas ihminen kuin yliopiston professori. Ihmisarvoa ei mitata koulutuksella tai luottotiedoilla! Kaikki on samanarvoisia ja kuolevaisia. Se mitä kunkin sisällä on merkitsee.
Olis toki voinu sanoa jo heti ensimmäisessä tehtävänannossa 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsomista tuossa on? Noora hyvännäköinen ja tuo twistiä.
Tilalle tuli.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin, minä en käsitä, miten ihminen muuttuu, kun ottaa kulauksen kaljaa. Ku*taan sänkyyn, huudetaan toiselle päin naamaa "olet daiju". Hampaat jätetään hoitamatta. Jätetään perhe ja tuupataan jotain sutturaa paljaalla salaa. Niinku mikä homman nimi. Ei tajuu.
Anssin sänkyynkuseminen oli selkeesti unissakävelijän teko. Eksäni kusi kävellessään unissaan veljensä sänkyyn, onneksi jalkopäähän, oli tosissaan luullut olevansa vessassa. On myös näitä komeroonkusijoita jne.
Mistä tiedät, että nää Anssin itsensä kertomat sekoilut ovat hänen perheellisenä aikanaan tekemiä? Itse ainakin kertoilen sieltä täältä elämäni varrelta muistoja sekaisin. Yksi mielenterveysongelmainen alkoikin siitä huutamaan, kun oltiin enemmän juteltu baarilla, että "sulla niitä eksmiehiä riittää", aivan kuin aina kun olen kertonut jutun jostain eksmieheni kanssa sattuneesta jutusta, se olisi eri mies.
Kai Anssikin voi muistella jänniä poikamiesaikojaan, vaikka olisikin jo vakiintunut.
Kännisekoiluja
Anssin, Melodyn, Minnan ja Jassun perusolemus on ilkeämilisyys / kiusaamismenttaliteetti! Muilla on neutraali perusolemus.
Voi, kun saisi nähdä tulevaisuuden. Jassu sanoi kostavansa Nooralle ja uskon, että ”paskapommin” tulo on edessä.
Sanonpa ekan kehuni Minnasta. Hänellä on ihan nätti lauluääni ja hyvä sävelkorva
Olisiko joku voinut heti kertoa noille asukkaille, että biisit pitää tehdä suomen kielellä? Ohjeistukset ovat olleet niin sekavia koko kauden.
Vierailija kirjoitti:
BB olis tuon voinut sanoa jo eilen.
Ei millään muulla ole lopultakaan mitään merkitystä, kunhan Anssi vie koko potin.