Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
5921/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetytti Pipan jutut eilen. Narkkari ystäviä, pippaloita kotonaan jossa käyttävät aineita ja paneskelevat vieraat asunnossa. Halu vankilaan tai sairaalaan opettajaksi. Halu olla tekemisissä vaikeuksissa olevien ihmisten kanssa. Haluaa nähdä konkreettisesti kaikkea ikävää.

Tuossa naisessa on niin paljon kaikkea outoa ja kylmää. Silmiin myös pistää se miten ei varmana koskaan edes mieti lapsiaan. En vaan voisi itse olla olematta yhteydessä lapsiini jos lähtisin yhteisöstä pois

Ei ole sanonut että ei ole koskaan yhteydessä lapsiinsa. Kaikille oli mm. naamatusten kertonut taloon menemisestä. Puhui siitäkin että eipä paljoa muuta ehtisi tehdä jos joka päivä soittelisi kaikille lapsilleen että miten on päivä mennyt. Ja todennäköisesti ainakin osalla hänenkin lapsistaan on useampiakin lapsia että tuskinpa niilläkään aikaa on jatkuvasti yhteyttä pitää.

Vierailija
5922/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse on hyvä keskustelija , Rennot kuin myös vakavat aiheet luontuu .

Lasse myötäilee kulloistakin keskustelukumppaniaan. Tuntuu imevän vaikutteita muista kuin sieni. 

Eilen sillä tarinoiden mukaan oli auto kun Taavi siitä kysyi, myöhemmin kertoi että hankkii sen sitten kun tarvitsee. Samoissa keskusteluissa tuli ilmi muitakin ristiriitoja. Jätkä valehtelee ja värittää, siksi se myös unohtaa että mitä sillä on ja mitä ei.

Jep, jos tällä hemmolla EI ole ollut salatehtäviä, vaan hän on ollut 'oma itsensä' (mitä se hänen kohdalla sitten tarkoittaneekin), niin hän on patologinen valehtelija ja mielestäni vielä huono, koska jo nyt puolet asukkaista ei taida uskoa oikein mihinkään Lassen sanomiseen. Mutta ilmeisesti osa katsojia ei tätä vielä ole huomannut? Heille Laura ja Lasse ovat vielä ns. hyviä tyyppejä? Laura voi olla, epäilen tosin, mutta Lasse ei tod. 

Lasse on ällöttävä, mutta bb-asukkaana hänessä on potentiaalia. Tästä voi tulla oikea myötähäpeäautomaatti, kunhan alkaa vielä enemmän tuossa leijailemaan. Kyllä väräjää monet mittarit, radarit ja tutkat tämän kaiffarin kohdalla. Ja yhtäaikaa! Ja Lasse haaveili, että hän on jo sometähti ja netti on täynnä meemejä hänestä. Mitenköhän Lassen naama asettuisi, jos saisi tietää, että juu netti on täynnä meemejä ja läppää - Pekasta ja Akista. Ei Lassesta. Pitää vielä valehdella lisää, massiivisemmin. Kyl se siitä sitten.

Joo, kaksi tyyppiä tuolla on, joista tulee kummalliset fibat - Lasse ja Pippa.

Kun heitä kuuntelee, niin huomaa väkisinkin ajattelevan, että ööö, mitenkä se olikaan se sun edellinen tarina...Lasse on tosiaan melko kehno noissa jutuisssaan, mutta Pippa taas on vakuuttava, mutta joku siinä tökkii ...ehkä se on vain tuo kylmyys hänessä. Että on ihminen jolle tuollaisia pahojakin juttuja on tapahtunut, joista normi-ihminen olisi suruissaan/hädissään/kauhuissaan, mutta Pippa vain selittää niin kuin tv-sarjaa. Joku siinä on joka saa kaikki varoitussignaalit huutamaan.

Hänessä on todella tunnekylmän ihmisen piirteitä. Mun mielestä kammottava jo niiden silmiensä kanssa miten ne menee ilkeän näköiseen viiruun hymyillessä. Ja se, että vaan hylkää lapsensa, mutta ei pidä yhteyttä ja kertoo heistä vaan lakonisesti ilman mitään tunnetta! En vaan itse lasten äitinä  voisi kuvitella tuollaista. Tuntuu ettei hänellä ole mitään tunneyhteyttä lapsiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5923/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetytti Pipan jutut eilen. Narkkari ystäviä, pippaloita kotonaan jossa käyttävät aineita ja paneskelevat vieraat asunnossa. Halu vankilaan tai sairaalaan opettajaksi. Halu olla tekemisissä vaikeuksissa olevien ihmisten kanssa. Haluaa nähdä konkreettisesti kaikkea ikävää.

Tätä itsekin tuli ihmeteltyä. Äidinvaisto ei ilmeisesti ole ollut kovin vahva, kun kokee muiden kuin omien lasten/nuorten  auttamisen tärkeämmäksi. 

En ole lestadiolainen mutta sellainen mielikuva minulle on tullut että niissä ei sellainen ydinperhe ole ehkä ihan samalla tavalla tiivis kuin moni muu perhe. Enkä tarkoita tätä pahalla mutta just se että niitä perheenjäseniä on niin saakelisti että kaikkien kanssa ei vaan ehdi muodostaa mitään maailman mahtavinta sidettä. Ja kaikki lapset auttaa toistensa hoidossa ja kodin hoidossa ja jos jollekin sattuu jotain niin aina löytyy sukulaisia jotka auttaa.

Mielestäni siinä ei ainakaan ole mitään väärää jos Pippa haluaa auttaa heikommassa asemassa olevia. Erikoista että siitäkin sataa pashkaa niskaan.

No ei kai sentään ihan sontaa niskaan satanut. Jos tahtoo maailmaa syleillä ja auttaa kaikkia, avuntarvitsijoitahan riittää mikäs siinä jos se on pyytetöntä.

Vierailija
5924/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallantahtoiset julmat ihmisethän monesti haluaa auttaa heikommassa asemassa olevia.

Vierailija
5925/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Ville ja Aki jutteli niitä näitä tupakan oheen, mm. Villen lehtimyynnistä.

Ville kuitenkin otti puheeksi myös kipeän päätöksen häätöön joutuvista, harmittele ja puhui tunteista jne.

Tuli pieni hetki hiljaista ja Ville kenties odotti Akilta jotain kommenttia asiaan…

Aki: Mitenkä muuten, paljonko sitä Hesaria painetaan?

Aki ei hetkauta häädön uhkat, sun muut turhat jutut. :)

Aki, tuo small talkin mestari! Mutta, just nuo vilpittömät kysymykset jotka hänen mieleensä putkahtavat, saavat aikaan parhaimmat reaktiot vastapuolissa.

Näin siis katsojan näkökulmasta.

Viime yönä, olisiko ollut lähemmäs kello puolta kahta, istuivat kaksin röökipaikalla, Aki ja Pippa.

Pippa, joka myös, Minnan lailla, pitää itseään kovin nuorekkaana ja ajan hermolla olevana, niin sanotusti.

Polttelivat siinä pitkään vaiti, kumpikaan sanonut mitään.

Kunnes Aki: "Mites, onkko montaa vuottaa vielä elääkeikkään?"

Pipan ilme: priceless.

Vierailija
5926/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tänää 53 klo1613miäs oon, kaveri nainen 58v

Vierailija
5927/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan ohella tuo Laura R on kyllä turha asukas. Persoonaton, tavis tyttö, joka on ilmeisesti päättänyt, että hänethän on pakko huomata, ja on sen takia muovannut ulkonäköään niin rajusti. Räväkkä ulkokuori vain kuvastaa hänen persoonansa vähäisyyttä ja värittömyyttä ja tavallisuutta. Laura R tuntuu sellaiselta perheen pikku rinsessalta, jonka tekemisistä ja sanomisista nousee aina ihastus ja haloo, olisi se tekeminen ja sanominen mitä tahansa. Ja näin on syntynyt harhaluulo, että olen aivan ihastuttava persoona. Ja sitten ei ehkä ole tullutkaan ulkomaailmasta niin paljon ihastelua tai huomiota, siihen ulkonäön muokkaus on tuonut uuden aspektin ja seks. vähemmistöjen puolustuspuheet, joissa hän saa tärkeillä 'asiantuntijana'. Talossakin hän on jo armollisesti antanut luvan kutsua tyttöystäväänsä 'partneriksi' tai/ja 'kumppaniksi' - näitä juttuja hän selittää ja jaarittaa pitkäveteisesti saaraaalto-nuotillaan toisaalta ja toisaalta ja pitää varmaan ihan tosissaan itseään älykkäänä ja ajattelevaisena tyyppinä. Tosiasiassa esim. eilisiltaisissa 'neuvotteluissa' Lasse ja toinen Laura vedätti häntä 6-0.

Nämä Laurat ovat jännä kaksikko - kaksi pinnallista, ulkonäköään muovaavaa ja muokkaavaa, mutta ah niin herkkäääääää ja muita niiiiiin ajattelevaa nuorta neitosta - juuuu-u. Toinen näyttäisi tulevan Kallion vihervassarilgbtq-piireistä, toinen w t -fitness ja ö-luokan pintajulkkis-piireistä.

Vierailija
5928/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville kuitenkin otti puheeksi myös kipeän päätöksen häätöön joutuvista, harmittele ja puhui tunteista jne.

Tuli pieni hetki hiljaista ja Ville kenties odotti Akilta jotain kommenttia asiaan…

Aki, tuo small talkin mestari! Mutta, just nuo vilpittömät kysymykset jotka hänen mieleensä putkahtavat, saavat aikaan parhaimmat reaktiot vastapuolissa.

Viime yönä, olisiko ollut lähemmäs kello puolta kahta, istuivat kaksin röökipaikalla, Aki ja Pippa.

Pippa, joka myös, Minnan lailla, pitää itseään kovin nuorekkaana ja ajan hermolla olevana, niin sanotusti.

Pipankin lapset on suurimmaksi osaksi jo aikuisia ja Minnankin nuorin 15. Onko he sitten lapset saaneet 10-vuotaina jos kuvittelevat olevansa kolmekymppisiä?

Vierailija
5929/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurahan on lämminsydäminen & herkkä ihminen.. ulkonäöstä sai hänestä kuvan että olisi sellainen juoruileva läyhääjä "ämmä".tai bimbo. Tykkään kovin. =) Tulee pääsemää pitkälle!

Vierailija
5930/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhanin ääni. Nasaali, naukuva, laahaava.

Vierailija
5931/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki tuossa kun late ottanut päänsä täyteen tatuointeja ja jatkuvasti pipo päässä, onko nukkuessa ja suihkussa?

Vierailija
5932/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa naisessa on niin paljon kaikkea outoa ja kylmää. Silmiin myös pistää se miten ei varmana koskaan edes mieti lapsiaan. En vaan voisi itse olla olematta yhteydessä lapsiini jos lähtisin yhteisöstä pois

Sulla ei ole käsitystäkään mistä sä puhut.

Vierailija
5933/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pippa sanoi?

Vierailija
5934/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki tuossa kun late ottanut päänsä täyteen tatuointeja ja jatkuvasti pipo päässä, onko nukkuessa ja suihkussa?

Miten ne olisi toisiaan poissulkevia? vai mikä pointti tässä on?

Pitäähän ihmiset vaatteitakin, vaikka kroppa olisi tatuoitu. Suihkussa käyvät alasti tietenkin. Nukkumisista en tiedä, osa nukkuu vaatteet päällä osa ei.

Vierailija
5935/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä teidän lemppari on?

Vierailija
5936/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurahan on lämminsydäminen & herkkä ihminen.. ulkonäöstä sai hänestä kuvan että olisi sellainen juoruileva läyhääjä "ämmä".tai bimbo. Tykkään kovin. =) Tulee pääsemää pitkälle!

Ei jaksa kuunnella. Ku mää oon semmonen tiiäkkö niinku tiiäkkö tiiäkkö silleen niinku mää oon silleen että niinku tiiäkkö haluais sanoa yhtään mitään enkä uskalla siis niinku tiiäkkö silleen olla oikeastaan mitään tiiäkkö mieltä mistään!

Vierailija
5937/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pipankin lapset on suurimmaksi osaksi jo aikuisia ja Minnankin nuorin 15. Onko he sitten lapset saaneet 10-vuotaina jos kuvittelevat olevansa kolmekymppisiä?

On hyvin subjektiivinen asia, minkä ikäiseksi kukin itsensä kokee.

Itsekin olen kypsynyt vuosien mittaan paljon, mutta silti musta ei tunnu siltä, että olisin päivääkään yli 25V ja kuitenkin ikä alkaa jo vitosella.

Vierailija
5938/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin subjektiivinen asia, minkä ikäiseksi kukin itsensä kokee.

Itsekin olen kypsynyt vuosien mittaan paljon, mutta silti musta ei tunnu siltä, että olisin päivääkään yli 25V ja kuitenkin ikä alkaa jo vitosella.

No sitten sä olet se yli 50 etkä 25. Vai lukeeko sun syntymätodistuksessa, että olet syntynyt 25 vuotta sitten? Naurettavia nuo "henkinen ikä" höpinät, niillä huijaa vaan itseään.

Vierailija
5939/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen miten Sami itse oli niin ylhäältäpäinkatsova ja epäempaattinen mielipiteissään miten tukia niitä tarvitseville hänen mielestään pitäisi antaa.

Sitten vetäytyi ja alkoi itkeä.

Eikö hän käsittänyt, että jos hän loukkaantui kun hänen mielipidettään ei hyväksytty tai kuultu niin miten eivät hänen mielipiteensä eivät olisi olleet loukkaavia tai epäempaattisia jootain muita kohtaan.

Samia ei saanut loukata, vaikka otti kantaa asiaan josta ei edes tiennyt. Mutta Sami sai kyllä loukata niitä, jotka olivat tässä keskustelussa asianomaisia ja tiesivät asiasta.

Itse Samina olisin sanonut, kun huomasin, että sanomani nosti tunteita, että anteeksi, taidan nyt puhua asiasta josta en itse tiedä mitään.

Moneen kertaanhan kysyttiin, että onko Sami itse ollut kyseisissä tilanteessa.

Samin olisi fiksuna pitänyt osata myös perääntyä kun kerran itse otti alussa kantaa noin vahvasti.

Ei pidä ottaa esiin kipeitä ja vaikeita asioita jos ei kestä mitä siitä seuraa tai saattaa seurata.

Varsinkaan silloin kun ne kipeät asiat eivät koske itseä.

Kuvitellaan jos keskustelun aloitus olisi samansävyisenä koskenut jotain muuta, en sano nyt mitä aihetta.

Ketähän siinä olisi puolusteltu kun keskustelu olisi noussut kovaääniseksi.

Kiitos tästä. Hyvä huomata että täällä on fiksujakin ihmisiä jotka ajattelevat ja ymmärtävät tilanteita. Samin olisi pitänyt perääntyä eikä jäädä inttämään asiasta josta hänellä ei ollut henkilökohtaista kokemusta ja jota hän ei selvästikään ymmärtänyt.

Kiitos sinulle! Tiedän, että saan alapeukkuja, mutta näin minä tilanteen näin.

Esimerkkinä nyt otan, vaikka en haluaisi ja saan varmaan lisää vihaa niskaani: jos minä, umpiheterona, olisin vastaavasti alkanut keskustella kuinka olen ajatellut esimerkiksi "parantaa" tai kuinka pitäisi ajaa oikein sukupuolivähemmistön asiaa, ottanut lisäksi esimerkkinä sellaisen asian omasta työelämästäni joka ei lainkaan ole vastaava asia vähemmistöjen mielestä, he asian kokeneena tietävät paremmin, kuin itse luulen.

Varmaan aika pian, jos olisin vain jatkanut omaa kantaani, olisi volyymit nousseet aika korkeiksi. Monestakin suusta.

"Oletko itse sukupuolivähemmistöä, oletko ollut itse samassa tilanteessa" jne.

Jos oikein oivallan niin minä olisin luikkinut sinne polkemaan kuntopyörää yksikseni. Kukaan ei olisi tullut halailemaan tai pyytelemään anteeksi, olisivat jupisseet vielä pitkään keskenään kuinka mahdoton olin.

Puhumattakaan miten minua olisi tuomittu ymmärtämättömäksi ja epäempaattiseksi ainakin Alman ja illan kommentaattorin taholta.

Miten menisikään empatiat täällä ketjussa.

Ihmisten on kovin vaikea asettua muiden asemaan kun itse eivät siinä ole oleet. Ja luulevat etteivät koskaan siihen joudu.

Varsinkin loukkaa, että maalla ollaan viisaita kun on merellä hätä.

Ei ole todellista enää. Käsittämätöntä.

Eli sinun mielestäsi ihmisillä joilla ei ole asioista omakohtaista kokemusta, eivät saa alkaa miettimään parannusta asiaan? (Tietysti kohde ihmisiä on myös kuunneltava)

Eikö se ole hyvä, jos tykkää pohtia miten muitten tilaa voisi koittaa parantaa?

Kulttuurisetelillä haettiin sitä, että voisi olla jokin systeemi maksaessa, josta myyjä ei tiedä mistä rahat todellisuudessa tulee. Samin mukaan hän ei työssään näe kuka on maksanut k-setelillä. Siis, jos seteleillä maksetaan verkossa.

Rautaisella langalla: Sami ei tarkoittanut, että aletaan tiskillä heilutella lappusia, vaan maksu tapahtuisi jotenkin muuten ilman, että rahojen alkuperä selviää. Eli tuleeko töistä, vai soskusta. Eli vaikka utopisesti pankkikortilla jossa olisi myös sossun siru.

Ideoinnissa on katsos ”ideana” se, että niitä pohditaan eri kanteilta. Joistakin syntyy jotain hyvää, useimmista ei. Ideoita heitellään ilmaan, ilman, että pitäisi niitä heti täysin oikeina ja toimivina.

Sitten kun pöydän toiselle puolelle sattuu ihminen, joka ei ymmärrä tarkoitusperää, eikä myöskään enää kiihkoltaan kykene kuuntelemaan selvitystä asiaan > alkaa tehdä mieli polkemaan kuntopyörää.

Ei tämä ole sen ihmeellisempää.

Minulle tämä vatvominen nyt riittää, kun ei mene perille, niin ei.

Vierailija
5940/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suatana....Aki on POMMI tuolla teeskentelijöiden, esittäjien ja wanna-be-tyyppien joukossa.

Ketju on lukittu.