Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Pudottaisin asukkaat seuraavassa järjestyksessä:
1. Minna - ikävä ja tylsä ihminen.
2. Taavi - mukava, mutta auttamattoman väritön tyyppi. Kaverina varmaan tykkäisin hänestä.
3. Pippa - lesta-tausta ihan mielenkiintoinen, mutta se on nyt kuultu. Ei kauhean kiva tai viihdyttävä tyyppi.
4. Juhani - toisaalta leppoisa isäntämies, mutta välillä aikamoinen jyrä.
5. Laura L. - osoittautunut aika herttaiseksi ihmiseksi, muttei ole kiinnostava.
7. Sanni - ihan ok, melko väritön.
7. Katja - fiksu tyyppi ja hyvä keskustelija, muttei kovin kiinnostava hänkään.
8. Aki - ihana ja epätyypillinen Bb-asukas, mutta ainakin toistaiseksi ollut liian hiljaa.
9. Lasse - mukava, aktiivinen ja symppis seuramies, mutta nyt on silti hänen vuoronsa.
10. Jasmiina - äärimmäisen ärsyttävä ja raivostuttava, mutta toisaalta myös viihdyttävä.
11. Melody - hauska ja räväkkä tyyppi, mutta päällepäsmärin vikaa.
12. Anssi - moni tuntuu häntä dissaavan, mutta minun mielestäni on ollut hauska ja värikäs persoona.
13. Pekka - aivan vastustamaton koheltaja.
14. Laura R. - ihana ja sydämellinen ihminen.
15. Sami - fiksu, hyvä keskustelija, hauska, sympaattinen.
16. Ville - kuten Sami, mutta valikoitui nyt nipinnapin omaksi voittajasuosikikseni.
Vierailija kirjoitti:
Mikä noita BB:n kuulutuksiakin vaivaa tällä kaudella, kun niitä ei edes kuulu kunnolla. Monesti kuulutukset tulevat kuin maan alta tai kuin toisesta huoneesta. Asukkaatkin monesti puhuvat kuulutusten päälle ihan kuin eivät itsekään kuulisi niitä.
Isoveljellä on pottu suussa, hyvä ruoka parempi mieli
Ahkeran puurtamisen jälkeen Minna on tupakkansa ansainnut!
Vierailija kirjoitti:
86 prosenttia katsojista naisia; Pippa varma putoaja tänään. Laitoin ison vedonkin. Ottakaa screenshot.
Minä ainakin naisena äänestäisin Pippaa jäämään taloon. Aki voisi häipyä kotiin, kun häntä tuskin huomaa tuolla muutenkaan.
En vain äänestä ollenkaan koska en halua maksaa Neloselle Euroakaan enenpää kun jo maksan Ruutu plussasta. BB sivujakaan ei päivitetä kunnolla ja koko homma tuntuu rahastukselta nykyään. Pitäköön tunkkinsa koko Nelonen.
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti sairaat palstaihmiset näemmä valinneet Minnan kohteekseen tällä kaudella.
Kas kun ei tullut kateellisuuskorttia :D yleensähän jos jostakin et tykkää ja sen sanot heitetään kateellisuuskortti. Olen varmaan myös kateellinen porkkanoille ja kiusaan porkkanoita koska en pidä niistä ?
Vierailija kirjoitti:
Pudottaisin asukkaat seuraavassa järjestyksessä:
1. Minna - ikävä ja tylsä ihminen.
2. Taavi - mukava, mutta auttamattoman väritön tyyppi. Kaverina varmaan tykkäisin hänestä.
3. Pippa - lesta-tausta ihan mielenkiintoinen, mutta se on nyt kuultu. Ei kauhean kiva tai viihdyttävä tyyppi.
4. Juhani - toisaalta leppoisa isäntämies, mutta välillä aikamoinen jyrä.
5. Laura L. - osoittautunut aika herttaiseksi ihmiseksi, muttei ole kiinnostava.
7. Sanni - ihan ok, melko väritön.
7. Katja - fiksu tyyppi ja hyvä keskustelija, muttei kovin kiinnostava hänkään.
8. Aki - ihana ja epätyypillinen Bb-asukas, mutta ainakin toistaiseksi ollut liian hiljaa.
9. Lasse - mukava, aktiivinen ja symppis seuramies, mutta nyt on silti hänen vuoronsa.
10. Jasmiina - äärimmäisen ärsyttävä ja raivostuttava, mutta toisaalta myös viihdyttävä.
11. Melody - hauska ja räväkkä tyyppi, mutta päällepäsmärin vikaa.
12. Anssi - moni tuntuu häntä dissaavan, mutta minun mielestäni on ollut hauska ja värikäs persoona.
13. Pekka - aivan vastustamaton koheltaja.
14. Laura R. - ihana ja sydämellinen ihminen.
15. Sami - fiksu, hyvä keskustelija, hauska, sympaattinen.
16. Ville - kuten Sami, mutta valikoitui nyt nipinnapin omaksi voittajasuosikikseni.
Samaa mieltä muuten, paitsi en pidä Akia ihanana, hän on minusta huomaamaton ja tylsä. Myöskään Samia en pidä sympaattisena enkä hauskana.
BIG BROTHER. VAIHDA PATTERIT MIKROFONIISI!
Peilikaappien ovet on ainakin puhtaat, kolmesti putsattu.
Jotkut asukkaat vaan ärsyttää enempi kuin toiset. Sen mukaanhan asukkaat valittukin ja kerätään puhääniä.
Minnan eksä saanut potkut Hesestä kun oli sanonut lihavalle asiakkaalle jotain. Tuli mieleen, että miten nuori se eksä on ollut kun Hesessä on lähinnä alle parikymppisiä toissä XD
Ei noita räväkämpiä ja esillä olevimpia kannata pois äänestää. Sehän vaan tylsyttää ohjelmaa. Antakaa kaikkien ärsyttävimpien tyyppien marinoitua kunnolla muutaman viikon niin show paranee :)
Vierailija kirjoitti:
Jospa pääohjaaja yllättäs ja järjestäs näille bibikset illaksi👍
Illalla sauna päälle ja pari mietoa juomaa/ asukas. Kannattaa pysyä ruudun äärellä.
T. Janne
Minnahan on ihan mukava. Pippa varmasti tippuu. Olisihan sitä vielä katsellut. Anssin minä laittaisin noista kotiinsa. Mutta en minä äänestä ketään. Joskus alkuvuosina äänestin, silloin oli alkuaikoina parempi porukka muutamilla ekakerroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on hyvä keskustelija , Rennot kuin myös vakavat aiheet luontuu .
Lasse myötäilee kulloistakin keskustelukumppaniaan. Tuntuu imevän vaikutteita muista kuin sieni.
Eilen sillä tarinoiden mukaan oli auto kun Taavi siitä kysyi, myöhemmin kertoi että hankkii sen sitten kun tarvitsee. Samoissa keskusteluissa tuli ilmi muitakin ristiriitoja. Jätkä valehtelee ja värittää, siksi se myös unohtaa että mitä sillä on ja mitä ei.
Jep, jos tällä hemmolla EI ole ollut salatehtäviä, vaan hän on ollut 'oma itsensä' (mitä se hänen kohdalla sitten tarkoittaneekin), niin hän on patologinen valehtelija ja mielestäni vielä huono, koska jo nyt puolet asukkaista ei taida uskoa oikein mihinkään Lassen sanomiseen. Mutta ilmeisesti osa katsojia ei tätä vielä ole huomannut? Heille Laura ja Lasse ovat vielä ns. hyviä tyyppejä? Laura voi olla, epäilen tosin, mutta Lasse ei tod.
Lasse on ällöttävä, mutta bb-asukkaana hänessä on potentiaalia. Tästä voi tulla oikea myötähäpeäautomaatti, kunhan alkaa vielä enemmän tuossa leijailemaan. Kyllä väräjää monet mittarit, radarit ja tutkat tämän kaiffarin kohdalla. Ja yhtäaikaa! Ja Lasse haaveili, että hän on jo sometähti ja netti on täynnä meemejä hänestä. Mitenköhän Lassen naama asettuisi, jos saisi tietää, että juu netti on täynnä meemejä ja läppää - Pekasta ja Akista. Ei Lassesta. Pitää vielä valehdella lisää, massiivisemmin. Kyl se siitä sitten.
Voisko Jasmiinalle tulla puhekielto siihen asti, että tippuu. Hän ei aina kenenkään sanoa asiaansa loppuun, rasittavaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen miten Sami itse oli niin ylhäältäpäinkatsova ja epäempaattinen mielipiteissään miten tukia niitä tarvitseville hänen mielestään pitäisi antaa.
Sitten vetäytyi ja alkoi itkeä.
Eikö hän käsittänyt, että jos hän loukkaantui kun hänen mielipidettään ei hyväksytty tai kuultu niin miten eivät hänen mielipiteensä eivät olisi olleet loukkaavia tai epäempaattisia jootain muita kohtaan.
Samia ei saanut loukata, vaikka otti kantaa asiaan josta ei edes tiennyt. Mutta Sami sai kyllä loukata niitä, jotka olivat tässä keskustelussa asianomaisia ja tiesivät asiasta.
Itse Samina olisin sanonut, kun huomasin, että sanomani nosti tunteita, että anteeksi, taidan nyt puhua asiasta josta en itse tiedä mitään.
Moneen kertaanhan kysyttiin, että onko Sami itse ollut kyseisissä tilanteessa.
Samin olisi fiksuna pitänyt osata myös perääntyä kun kerran itse otti alussa kantaa noin vahvasti.Ei pidä ottaa esiin kipeitä ja vaikeita asioita jos ei kestä mitä siitä seuraa tai saattaa seurata.
Varsinkaan silloin kun ne kipeät asiat eivät koske itseä.Kuvitellaan jos keskustelun aloitus olisi samansävyisenä koskenut jotain muuta, en sano nyt mitä aihetta.
Ketähän siinä olisi puolusteltu kun keskustelu olisi noussut kovaääniseksi.Kiitos tästä. Hyvä huomata että täällä on fiksujakin ihmisiä jotka ajattelevat ja ymmärtävät tilanteita. Samin olisi pitänyt perääntyä eikä jäädä inttämään asiasta josta hänellä ei ollut henkilökohtaista kokemusta ja jota hän ei selvästikään ymmärtänyt.
Kiitos sinulle! Tiedän, että saan alapeukkuja, mutta näin minä tilanteen näin.
Esimerkkinä nyt otan, vaikka en haluaisi ja saan varmaan lisää vihaa niskaani: jos minä, umpiheterona, olisin vastaavasti alkanut keskustella kuinka olen ajatellut esimerkiksi "parantaa" tai kuinka pitäisi ajaa oikein sukupuolivähemmistön asiaa, ottanut lisäksi esimerkkinä sellaisen asian omasta työelämästäni joka ei lainkaan ole vastaava asia vähemmistöjen mielestä, he asian kokeneena tietävät paremmin, kuin itse luulen.
Varmaan aika pian, jos olisin vain jatkanut omaa kantaani, olisi volyymit nousseet aika korkeiksi. Monestakin suusta.
"Oletko itse sukupuolivähemmistöä, oletko ollut itse samassa tilanteessa" jne.
Jos oikein oivallan niin minä olisin luikkinut sinne polkemaan kuntopyörää yksikseni. Kukaan ei olisi tullut halailemaan tai pyytelemään anteeksi, olisivat jupisseet vielä pitkään keskenään kuinka mahdoton olin.
Puhumattakaan miten minua olisi tuomittu ymmärtämättömäksi ja epäempaattiseksi ainakin Alman ja illan kommentaattorin taholta.
Miten menisikään empatiat täällä ketjussa.
Ihmisten on kovin vaikea asettua muiden asemaan kun itse eivät siinä ole oleet. Ja luulevat etteivät koskaan siihen joudu.
Varsinkin loukkaa, että maalla ollaan viisaita kun on merellä hätä.
Vierailija kirjoitti:
Minnan eksä saanut potkut Hesestä kun oli sanonut lihavalle asiakkaalle jotain. Tuli mieleen, että miten nuori se eksä on ollut kun Hesessä on lähinnä alle parikymppisiä toissä XD
Yleensä ikänumerolla ei ole väliä, jos molemmat ihmiset ovat suhteessa täysiä pentuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
86 prosenttia katsojista naisia; Pippa varma putoaja tänään. Laitoin ison vedonkin. Ottakaa screenshot.
Minä ainakin naisena äänestäisin Pippaa jäämään taloon. Aki voisi häipyä kotiin, kun häntä tuskin huomaa tuolla muutenkaan.
En vain äänestä ollenkaan koska en halua maksaa Neloselle Euroakaan enenpää kun jo maksan Ruutu plussasta. BB sivujakaan ei päivitetä kunnolla ja koko homma tuntuu rahastukselta nykyään. Pitäköön tunkkinsa koko Nelonen.
Pitäisi seurata instaa, snäppiä ja mitälie someja.
Miksei tulevia tapahtumia voi kertoa heidän omilla nettisivuilla. Tämä tuotanto on aivan surkea.
Ryhmäjako on purettu. Eli ensi viikolla on ilmeisesti luvassa vanhat tutut nimeämiset. Voi, voi, Lasse. Häätö kutsuu. Kaikki keltaiset varmasti tietävät, että hän puhui muut vihreät äänestämään keltaisia. Jos kolme jäänyttä keltaista kaikki antaisivat hänelle kaksi pistettä, varmasti päätyisi häätöön.
Henkisesti sairaat palstaihmiset näemmä valinneet Minnan kohteekseen tällä kaudella.