Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
En usko että eläintä taloon tulee (eläinnsuojelulliset seikat!). Vaikea sanoa mikä.tämä.käänne nyt on. Laura R saattaisi koska ei äänestetty pois maksetuilla äänillä. Anssi kyllä ilostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiallista kommenttia ei hyväksytä?
Apinannaamasuojaus estää sen. Sinä et läpäise sitä.
Laita teippi webkameran luukun eteen. Se voi joskus toimia.
Niinkö 🙈
Joo! Juuri noin!
mikä widun naisviha täällä on??? En halua Nooraa ulos vaan jonkun noista pojista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lähetetään kotiin ja taloon tuodaan 12 kultakalaa.
Tämä olis todellinen twisti! Ja kissa olis niinku isoveli ja napsis sieltä yhden kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
pecca näyttää ddraq queenilt
Tästä genrestä sai jo tarpeekseen viime kauden Eetusta.
Vaavi tai Juhani ulos tänään.
Juhani jakaa sukkansakin Lasselle jos jää taloon jos lähtee Lasse saa sukkapaketin. Juhani jää taloon♥️
Akissa ei oo mitään nähtävää, on nähty hiljainen Aki ja känniääliö-Aki. Toisaalta ihmettelen et mies voi muka seota niin paljon parista kaljasta. Se eilinen naurettava pelleily taas jota itse päivitteli miten tulikin munattua. Voi luoja, mut ehkä vetoaa samanlaisiin junttikatsojiin sitten, kun on aina ekana turvassakin.
Aki ulos.
Noora on rasittava eikä pärjää kilpailuissa = turha talossa.
Nooran tukka on kyllä järkyttävän ruma. Ei uskoisi parturi-kampaajaksi. Suutarin lapsella ei todellakaan ole kenkiä.
Eilen lähetyksen lopussa todettiin ketkä tai kuka häädetään. Voidaanko häätää kaksi? Talossa olevien lukumääräksi tulee 12. Tuleeko uusia asukkaita?
Kun olette niin kovia veikkaamaan, niin lototkaa välillä, koska se on yksi hailee meille kaikille missä järjestyksessä talo tyhjenee. 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Juhani vois lähtee kotiinsa kiukuttelemaan. Aikuinen mies kiukuttelee kuin lapsi.
Eipä kiukutele!
Eipähän ole kiukutellu Junani!
Sinä tyhmä! Ihan tyhmä olet sinä, sanon minä!
Epäreilua tuolla tavalla valhehdella! Eipä oo kiukutellu!
Tyhmä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Nuo pekan muka hienot tempaukset on niin vanhoja juttuja. Tukka, karvahattu, turkki, meikki, sian korvat, huuto jne. Ei noilla voittoon.
Matkii Krisua, mutta silti ei auta.
LET'S GET READY TO RUMBLE! 🥁
Varmaan lähtee useampi. Noora ja Taavi. Aki jää joka tapauksessa.
Mun lähtöjärjestystoive tänään:
Eniten toivon, että Aki lähtee. Minulle neutraali asukas, ei anna mitään. En osaa sanoa miksi hän on niin suosittu. Koska on maalainen ja puhuu murretta?
Seuraavaksi Juhani, koska onhan hän ollut aika sohvamuumio tuolla. Potentiaalia olis ja iso mies voisi iskänä ärähdellä tuolla hölmöyksille, mutta aika lammas on Pekan ja Anssin edessä.
Noora. En minäkään häntä omaan kaveripiiriini haluaisi, mutta onpahan tänäänkin koko päivä puhuttu Noorasta, Noorasta ja Noorasta. Jos hänen taloonsa tuoma asia on ärsytys niin olkoon sitten niin. Moni muu ei tuo tuonne mitään.
Taavi, mieslapsemme. Hänen kiukutteluaan on niin suloista katsella.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti kuka kattelee mielummin jotain Akia talossa ennemmin ku Taavia? Kamoon nyt äänestetään Taavi turvaan ekana, eikä Lieksan ääliötä.
Häätöhuoneessa tapahtuu tänään ennennäkemätöntä BB ig:n mukaan. Elikkä kuka tulee sieltä pelastuneen mukana??
Minä juu kattelen mieluummin Akia kuin Taavi ääliötä joten Taavi ulos.
Jasmiina ja Melody finaaliin. tänään joku Pojista ulos.