Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Eka häätö, kun itselleni on herttaisen yhdentekevää kuka tippuu. Ei harmita kenenkään putoaminen, tai vaikka lähtisivät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Jasmiina on hokenut viisi kertaa että tää on todella mielenkiintoinen häätö ja näyttää suuntaa. Mutta ei selittänyt sen tarkemmin. Osaako teistä joku kertoa mitä tolla tarkoitti ?
Veikkaisin että kiinnostaa pelastuuko Aki vai Taavi ensimmäisenä turvaan. Ja lähteekö taas nainen. Eipä tuossa muuta niin erikoista ole.
Nyt on kyllä Noora ja Juhani -fanit aktivoituneet, joten putoamisvaarassa voi hyvinkin olla Taavi tai Aki... tai ei ehkä Aki kuitenkaan...🤔
Vierailija kirjoitti:
Olin päättänyt, etten äänestä, mutta ehkä Nooraa äänestänkin, jotta Juhani putoaisi.
Se on ihan järkeen käypää.
Peli alkaa, milloin Noora suuttuu, milloin N.oora vastaa ja sanoo että tiesi mutta sanoi väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitakaa hampaita aamuin illoin ja säänöllinen tarkistus, hammaslankaa päivittäin, xylitol purkkaa tai juustoa, lopettaa happohyökkäyksen. Onneksi meillä on toimiva kunnallinen hammashuolto.
Hampaat on sielun peili. Anssilla on rumat hampaat.
Onko rasvat sielunpeili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais aamulla ainakin Jassulta pyytää anteeksi ja tupakkapaikalla Mellulta.
Onko tästä mitään muuta tietoa kuin "taisi pyytää". Ainakaan ennen Mellua ei pyytänyt Jassulta anteeksi. Mellu kertoi Jassulle, että Noora oli pyytänyt anteeksi ja Jassu sanoi, että sietää pyytääkin. eli tästä päättelin, että ei ole ainakaan Jassulta pyytänyt. Mutta kai täällä porukka laskee nyt anteeksipyynnöksi nyt sen, että söpötti Lasselle suihkussa jotain "ai jaa, en mä oo kyllä tarkoittanut".
Miksi kiusatun pitäisi pyytää kiusaajiltaan anteeksi? Tämä palsta kyllä jaksaa aina yllättää alhaisuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora oli ainoa joka pyysi käytöstään anteeksi ja vain sitä että kertoi ääneen kokevansa ulkopuolisuuden tunnetta!! Mihin hän siis syyllistyi? Jassu ja Mellu olivat kumpikin ikäänkun kaiken yläpuolella, hämmästelivät ja syyttivät Nooraa itseään jälleen kerran. Ville ei sanonut mitään. Harmittaa Nooran puolesta.
Pisteet Nooralle anteeksipyynnöstä ja sitä tosiaan ei ole muualta kuulunut, mutta oikeasti "Anteeksi jos..." ei ole vilpitön anteeksipyyntö.
"Anteeksi jos" - anteeksipyynnöllä vähätellään toisen kohdistunutta loukkaavaa asiaa eikä nähdä asiaa tai itseään varsinaisena pahanmielen aiheuttajana.
"Anteeksi jos olen loukannut jotain" ja näin on kätevästi syypääksi keikautettu loukkaantuja itse.
"Anteeksi jos olen loukannut jotain, mutta olen tällainen suorapuheinen henkilö ja haluan aina..." ja näin on kätevästi syypääksi keikautettu loukkaantuja itse sekä myös kehaistu omia erinomaisia hyveitä.
Jasmiinahan ei ole kertaakaan pyytänyt anteeksi Samin kiusaamista. Jasmiina pitää Samia alempanaan, jonka jopa yöhousuja saa arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais aamulla ainakin Jassulta pyytää anteeksi ja tupakkapaikalla Mellulta.
Onko tästä mitään muuta tietoa kuin "taisi pyytää". Ainakaan ennen Mellua ei pyytänyt Jassulta anteeksi. Mellu kertoi Jassulle, että Noora oli pyytänyt anteeksi ja Jassu sanoi, että sietää pyytääkin. eli tästä päättelin, että ei ole ainakaan Jassulta pyytänyt. Mutta kai täällä porukka laskee nyt anteeksipyynnöksi nyt sen, että söpötti Lasselle suihkussa jotain "ai jaa, en mä oo kyllä tarkoittanut".
Miksi kiusatun pitäisi pyytää kiusaajiltaan anteeksi? Tämä palsta kyllä jaksaa aina yllättää alhaisuudellaan.
Millä tavalla esimerkiksi Juhani, Sami ja Taavi ovat mielestäsi kiusanneet Nooraa? Näille kaikille eilen suuttui tyhjästä ja Taaville huusi aika kovaan ääneen.
Sanokaa minun sanoneen, pelien voittajat ovat uusia joukkueiden johtajia ja ensi viikolla on taas joukkueet.
Useamman päivän olen jäljessä sekä ruudussa että tässä ketjussa, kenet siis haluaisitte tippuvan? Itse haluaisin Nooran, mutta koska ehkä saisi nyt lähteä jo mies, niin Taavi voisi lähteä.
Miksi kukaan ei spekuloi, mitä tarkoittaa tuo, että tänään häädön jälkeenkin on 12 asukasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melody ei tiedä, että kananmuna on rikottava ensin lasiin ja sitten vasta pannulle.
En minäkään tiennyt. Miksi noin pitää?
Jos yksikin muna on mätä niin se selviää liian myöhään. Menee muut alla olevat ainesosat haaskioon. Mätämuna myös todella haisee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei spekuloi, mitä tarkoittaa tuo, että tänään häädön jälkeenkin on 12 asukasta?
Onhan tästä puhuttu jo
Vierailija kirjoitti:
Aamusta täällä oli arvelua, että saavat jonkun eläimen hoidettavaksi. Alman kommentti oli kuulema ollut sen suuntainen ettei kyse olisi ihmisestä ?
Valehäätö ei voi olla, koska katsojaäänestys on menossa.
Palaako Katja tänään julkisuuteen?
Sille joka kysyi miten Sami on kiusannut Nooraa. Samihan just avasi ne Nooran maailman hienoimmat kengännauhojen solmut
Vierailija kirjoitti:
Mieluimmin ehdottomasti Juhani taloon, kuin Noora. Juhani on reilu työmies, oikeudenmukainen ja osaa sanoa asiat niin kuin ne ovat.
Noora kotio ei sen asioiden suurentelua viitsi kuunnella. Turha vedota siihen, että on niin nuori.
Jokainen tietää, että hyvin monella on samassa iässä jo perhe ja ovat valmistuneet ammattiin.
Itselläni on ollut Nooran iässä jo kolme lasta.
Nooralla on ammatti ja hän on yrittäjä.
Sinun suurin saavutus näköjään on aikaisin raskautuminen.
Ei kannata sillä noin älyttömän paljon pullistella ja nostattaa itseään lapsettomien yläpuolelle. Se ei vaadi MITÄÄN älyä levittää jalkansa.
Noora on sanonut ettei halua lapsia, ainakaan vielä. Ja minusta se on oikein fiksusti ajateltu.
Jos tuolla talossa kellään noista naisista olisi lapsia, niin sinä olisit 100% varmasti moralisoimassa, miten naisimmeinen julkeaa olla poissa lastensa tyköä, että sietäisi hävetä moinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina ällöttänyt ne ihmiset ketkä puhuvat noisten ihmisten lyttäämisestä tai kehumatta jättämisestä tyyliin, see että et vaan sitten ylypistyisi.
Olen aina halveksinut tuollaista mentaliteettia. Juhani teki tuota Samirille. Se on todella typerää Samirin kohdalla, koska ei ole mitään vaaraa, että hänellä nousisi hattuun, jos ihan miehekkäästi myöntäisi, että kova jätkä on. Juhani ei vaan siihen kykene.
Nyt kuitenkin on tapahtunut ajattelussani muutos. Olen vihdoin ymmärtänyt mistä tuo hirveä "ei saa ylypistyä, niin painetaan alas" kulttuuri on mahdollisesti saanut alkunsa.
Nooran kaltaisista tapauksista.
Noora on täysin kyvytön hahmottamaan ja tajuamaan omia rajoitteitaan. Hän on totaalisen dunning-kruger koko tapaus.
Omasta mielestään hän osaa kaiken paremmin kuin muut. On maailman paras räppääjää, on muita parempi muurahainen, osaa parhaiten ihan mitä vaan. Minä osaan, minä osaan, minä osaan. Paremmin kuin te. Te ette osaa, vaan minä osaan.
Tuollaisten yksilöiden kehittymistä on varmaan yritetty estää, kun on otettu käyttöön "ylypistymisen estäminen".
Ainut vaan, seee että että pohojaaanmaalaiset ovat paskoneet pilalle alunperin hyvän idean, käyttämällä sitä liikaa ja vääriin kohteisiin. Pahaa saivat aikaan, vaikka tarkoitus oli hyvä.
Se ei oikein johda mihinkään hyvään, että lahjakkaita ja kyvykkäitä painetaan alas (vaikka samirin kaltaiset), jotta heikommat ja lahjattomat iq60-70 Noorat tulisivat ylöspäin.
Eikä se johda mihinkään, että iq60 ihmisiä kehutaan ja ylistetään peruusteetta, kyllä sinä olet paras, joo sinä olet hieno ja paras. Ihan olet muita parempi niiih.
Hyvä
Siitä tulee vain tuollaisia Nooria jotka nolaavat itsensä ja pilaavat elämänsä osallistumalla tositeeveeseen, kun luulevat olevansa muita parempia ja osaavansa.Sitten vastaavasti ne oikeasti lahjakkaat Samirit joita tasapuolisuuden ja "ylypistymisen" nimissä väheksytään ja painetaan alemmas päin, masentuvat pikkuhiljaa, eivätkä jaksa enää antaa itsestään täyttä potentiaalia.
Tämä kirjoitus on yleisellä tasolla. Ja nuo Samir ja Noora olivat esimerkit.
Millähän lailla Samir on lahjakas? Ei ole osoittanut mitään lahjakkuutta. Sen musiikki on kauheaa geneeristä vinkumista ja musiikkivideot amiksen av-kurssilaisten tasoa. Myöskään ei osaa treenata kunnolla vaikka väittää olevansa pikajuoksija, pari kertaa pyörittää käsiään ja tekee yhden venytyksen, vaikea uskoa, että olisi urheilija. Ja eihän se mihinkään kärkeen ole pikamatkoilla yltänytkään, kukaan ei ollut kuullutkaan siitä ennen bb-taloa.
Hyvässä kunnossa., verrattuna 2 naiseen.
Onko Lasse tai Taavi jutelleet tänään Nooran kanssa tänään ollenkaan? He on tulleet tähän asti parhaiten juttuun Nooran kanssa vai joko hekin hyljeksii?
Jotain samaa inhottavaa kieroa hänessä on kuin Owwi-Pekassa viime kaudella.