Menisitkö töihin 7.43e/h palkalla? Sellaiseen työkkäri yrittää nyt pakottaa.
EI todellakaan ole ihmisarvoista työtä tai palkkaa minun mielestäni.
Kommentit (148)
Menisin jos työtä voi tehdä iltaisin koulupäivän jälkeen.
Varmaan menisin ja hakisin samalla paikkoihin jonne haluan. Edesauttaa työllistymistä selvästi että on jo hakiessa jossakin töissä.
No eihän tosta juuri mitään saa kuussa, mutta on kai se nyt enemmän kuin työttömyystuki?
Riippuu työstä. Kyllä tuo palkka muutaman kuukauden menee. Mutta työnkuva on siinä tärkein.
Menisin. Ei anna luonne periksi elää muiden kustannuksella.
Miksi ap teet aina samoja virheitä trollauksissasi? Eikö ole oppimiskykyä? Sinulle 7,43 euron tuntipalkkakin on liikaa.
Tuohan on luksuspalkka. Normaali työttömien töiden palkka on 9 euroa päivässä.
Joo, tietysti työkkäri yrittää sua pakottaa johonkin. Ihan varmasti. On käynyt jo hakuprosessinkin läpi sun puolesta, että hilaat vaan ahteris paikalle, niin valmista on. Samaan aikaan Kela on päättänyt, missä asut.
Mene keksimään parempi sepustus. Sinun ihmisarvos ei ketään kiinnosta, kun et edes tiedä, mitä se sana tarkoittaa.
Menisin ennemmin kuin täyttäisin hakemuksia ja lähettelisin tiliotteita kelaan.
En mene alle 20 euron tuntipalkalla mihinkään. Sen tienaa Bitcoinilla helposti tekemättä mitään.
Niin että mielummin makaa ja kitisee rahattomuutta? Niin kauan kun on vara jäädä makaamaan, ei tartte yhtään märistä kun ei oo rahaa ja kela sitä ja tätä. Ja kyllä, olen ollut työtön itsekin eikä mikään vaihtoehto ollut maata ja valittaa. Odottaa että kaikki maksetaan nokan eteen.
Jos ei tarvitse mitään tehdä. Viihtyä koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap teet aina samoja virheitä trollauksissasi? Eikö ole oppimiskykyä? Sinulle 7,43 euron tuntipalkkakin on liikaa.
Mikä trolli? Ihan faktaa koko aloitus
Ap
Mä teen töitä 7,57 e tuntipalkalla.
No millaisella työllä sinun ihmisarvoasi nyt rikotaan?
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Mikä työ ja missä?
Mattopesulassa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on luksuspalkka. Normaali työttömien töiden palkka on 9 euroa päivässä.
se vain tulee parin tonnin tukien päälle
Menisin jos en muualta rahaa saisi.