Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
57561/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooran räb esitykset oli surkeita. Oli harjoitellut ja jotenkin kehuskeli itteään että nyt hän oma ittesä jne Mutta kesken huuman isoveikka pyysi pk huoneeseen ja kielto tuli. Lasse ainakin yllytti Nooraa roustausräbbiin, hulluksi Taavia sanoi räbissään. Ehkä isoveli tajus laittaa pelin poikki. Mutta Akipa sai jatkaa räb esityksillään.

Sehän improsi lassesta monta lainii. Ei niitä voi harjoitella.   Oot tainnu ilman aivoja katsella ohjelmaa., Tai vaan masentunu kun et itse osaa 

Pointti oli siinä että senkö takia tuli isoveikalta kutsu pk huoneeseen ja kielto.

Vierailija
57562/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ville on kyllä outo. On monta kertaa talossa selittänyt, miten paljon tykkää tapella ja tekisi mieli haastaa riitaa, mutta silti tuolla ei mitään muuta kuin nuolee p*rseitä. Eilen olisi ollut tuhannen taalan paikka lähteä draamailemaan Nooran kanssa, mutta oli tuossa kaikkein sovittelevin koko talossa. 

Miksi se olis Nooran kanssa pitänyt tapella, miksei haasta muita talon pullukoita eli Melodia ja Justiinaa? Miesten kanssa tuskin uskaltaisi ryhtyä haastamaan riitaa kun on tuollainen bottomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57563/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ville on kyllä outo. On monta kertaa talossa selittänyt, miten paljon tykkää tapella ja tekisi mieli haastaa riitaa, mutta silti tuolla ei mitään muuta kuin nuolee p*rseitä. Eilen olisi ollut tuhannen taalan paikka lähteä draamailemaan Nooran kanssa, mutta oli tuossa kaikkein sovittelevin koko talossa. 

Miksi se olis Nooran kanssa pitänyt tapella, miksei haasta muita talon pullukoita eli Melodia ja Justiinaa? Miesten kanssa tuskin uskaltaisi ryhtyä haastamaan riitaa kun on tuollainen bottomi.

No minulle on ihan sama kenen kanssa tappelee. Noora nyt tuli mieleen, kun hän oli eilen hyvin altis riitelyyn. 

Vierailija
57564/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan Jassu tänään ärrä käynnin. Pussi ääriään myöten täyteen.

Vierailija
57565/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on outo olento. Kahdeksas asukas häädetään tänään. Ja kahdeksas nainen. Ei, ei se Juhani  viihdyttävämpi ihminen ole kuin Noora, kaikkea muuta. Hän vain sattuu olemaan mies ja suomalainen nainen ei kestä toista naista.

Ja Pekka on sata kertaa ilkeämpi ja ärsyttävämpi kuin Noora, mutta tuolla se vaan porskuttaa.

Mikä Pekassa on niin ärsyttävää?

Minua hän ei ärsytä tippaakaan. Ei ole kertaakaan ärsyttänyt koko aikana.

Vierailija
57566/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaakun seuraan.  Huolestun siitä , miten idioottia porukkaa  onkaan niin valtavissa määrin[/quote

Jep, ja moni on jo äänioikeutettu. Kyllä kansa tietää:)))

Vierailija
57567/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattosin mielellään, miten Jassu jäis taloon ainoona naisena, miten "Justiina" pärjäis nakkikeitossa. xD

Go Jassu!

Vierailija
57568/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Jasmiina on hokenut viisi kertaa että tää on todella mielenkiintoinen häätö ja näyttää suuntaa. Mutta ei selittänyt sen tarkemmin. Osaako teistä joku kertoa mitä tolla tarkoitti ?

Veikkaisin että kiinnostaa pelastuuko Aki vai Taavi ensimmäisenä turvaan. Ja lähteekö taas nainen. Eipä tuossa muuta niin erikoista ole.

Vierailija
57569/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina ällöttänyt ne ihmiset ketkä puhuvat noisten ihmisten lyttäämisestä tai kehumatta jättämisestä tyyliin, see että et vaan sitten ylypistyisi.

Olen aina halveksinut tuollaista mentaliteettia. Juhani teki tuota Samirille. Se on todella typerää Samirin kohdalla, koska ei ole mitään vaaraa, että hänellä nousisi hattuun, jos ihan miehekkäästi myöntäisi, että kova jätkä on. Juhani ei vaan siihen kykene.

Nyt kuitenkin on tapahtunut ajattelussani muutos. Olen vihdoin ymmärtänyt mistä tuo hirveä "ei saa ylypistyä, niin painetaan alas" kulttuuri on mahdollisesti saanut alkunsa.

Nooran kaltaisista tapauksista.

Noora on täysin kyvytön hahmottamaan ja tajuamaan omia rajoitteitaan. Hän on totaalisen dunning-kruger koko tapaus.

Omasta mielestään hän osaa kaiken paremmin kuin muut. On maailman paras räppääjää, on muita parempi muurahainen, osaa parhaiten ihan mitä vaan. Minä osaan, minä osaan, minä osaan. Paremmin kuin te. Te ette osaa, vaan minä osaan.

Tuollaisten yksilöiden kehittymistä on varmaan yritetty estää, kun on otettu käyttöön "ylypistymisen estäminen".

Ainut vaan, seee että että pohojaaanmaalaiset ovat paskoneet pilalle alunperin hyvän idean, käyttämällä sitä liikaa ja vääriin kohteisiin. Pahaa saivat aikaan, vaikka tarkoitus oli hyvä.

Se ei oikein johda mihinkään hyvään, että lahjakkaita ja kyvykkäitä painetaan alas (vaikka samirin kaltaiset), jotta heikommat ja lahjattomat iq60-70 Noorat tulisivat ylöspäin.

Eikä se johda mihinkään, että iq60 ihmisiä kehutaan ja ylistetään peruusteetta, kyllä sinä olet paras, joo sinä olet hieno ja paras. Ihan olet muita parempi niiih.

Siitä tulee vain tuollaisia Nooria jotka nolaavat itsensä ja pilaavat elämänsä osallistumalla tositeeveeseen, kun luulevat olevansa muita parempia ja osaavansa.

Sitten vastaavasti ne oikeasti lahjakkaat Samirit joita tasapuolisuuden ja "ylypistymisen" nimissä väheksytään ja painetaan alemmas päin, masentuvat pikkuhiljaa, eivätkä jaksa enää antaa itsestään täyttä potentiaalia.

Tämä kirjoitus on yleisellä tasolla. Ja nuo Samir ja Noora olivat esimerkit.

Millähän lailla Samir on lahjakas? Ei ole osoittanut mitään lahjakkuutta. Sen musiikki on kauheaa geneeristä vinkumista ja musiikkivideot amiksen av-kurssilaisten tasoa. Myöskään ei osaa treenata kunnolla vaikka väittää olevansa pikajuoksija, pari kertaa pyörittää käsiään ja tekee yhden venytyksen, vaikea uskoa, että olisi urheilija. Ja eihän se mihinkään kärkeen ole pikamatkoilla yltänytkään, kukaan ei ollut kuullutkaan siitä ennen bb-taloa.

Vierailija
57570/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villehän eilen saunassa usutti Nooraa, että vastaa huomenna talkkarissa kaikkeen pimpelipom. Ja vähän muutakin anarkistista kannusti tekemään talon asukkaiden suuntaan.

Ville on kyllä sellainen hiljainen kyy, joka levittää myrkkyä - ei suoraan puremalla - vaan hiljaa shishisemällä. Hänessä oli eilen kännissä havaittavissa useampaan otteeseen kuitenkin lievää ärtymystä Melodyyn ja Melodyn sanomisiin. 

Vierailija
57571/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on kyllä niin tylsää porukkaa jäljellä, että jos Noora ei olisi talossa, niin ei eilisestä olisi mitään puhuttavaa, tai ehkä vähän Akin myötähäpeää aiheuttavasta esiintymisestä. Samiria en huomannut eilen ollenkaan, muuten kuin yhden kerran näytti avaavan suunsa ja sekin oli Nooran haukkumista.

Vierailija
57572/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kuulla Juhanin ihanaa murretta, leipomista, ruuanlaittoa. Lutunen.

Vierailija
57573/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina ällöttänyt ne ihmiset ketkä puhuvat noisten ihmisten lyttäämisestä tai kehumatta jättämisestä tyyliin, see että et vaan sitten ylypistyisi.

Olen aina halveksinut tuollaista mentaliteettia. Juhani teki tuota Samirille. Se on todella typerää Samirin kohdalla, koska ei ole mitään vaaraa, että hänellä nousisi hattuun, jos ihan miehekkäästi myöntäisi, että kova jätkä on. Juhani ei vaan siihen kykene.

Nyt kuitenkin on tapahtunut ajattelussani muutos. Olen vihdoin ymmärtänyt mistä tuo hirveä "ei saa ylypistyä, niin painetaan alas" kulttuuri on mahdollisesti saanut alkunsa.

Noora on täysin kyvytön hahmottamaan ja tajuamaan omia rajoitteitaan. Hän on totaalisen dunning-kruger koko tapaus.

Omasta mielestään hän osaa kaiken paremmin kuin muut. On maailman paras räppääjää, on muita parempi muurahainen, osaa parhaiten ihan mitä vaan. Minä osaan, minä osaan, minä osaan. Paremmin kuin te. Te ette osaa, vaan minä osaan.

Tuollaisten yksilöiden kehittymistä on varmaan yritetty estää, kun on otettu käyttöön "ylypistymisen estäminen".

Ainut vaan, seee että että pohojaaanmaalaiset ovat paskoneet pilalle alunperin hyvän idean, käyttämällä sitä liikaa ja vääriin kohteisiin. Pahaa saivat aikaan, vaikka tarkoitus oli hyvä.

Se ei oikein johda mihinkään hyvään, että lahjakkaita ja kyvykkäitä painetaan alas (vaikka samirin kaltaiset), jotta heikommat ja lahjattomat iq60-70 Noorat tulisivat ylöspäin.

Eikä se johda mihinkään, että iq60 ihmisiä kehutaan ja ylistetään peruusteetta, kyllä sinä olet paras, joo sinä olet hieno ja paras. Ihan olet muita parempi niiih.

Siitä tulee vain tuollaisia Nooria jotka nolaavat itsensä ja pilaavat elämänsä osallistumalla tositeeveeseen, kun luulevat olevansa muita parempia ja osaavansa.

Sitten vastaavasti ne oikeasti lahjakkaat Samirit joita tasapuolisuuden ja "ylypistymisen" nimissä väheksytään ja painetaan alemmas päin, masentuvat pikkuhiljaa, eivätkä jaksa enää antaa itsestään täyttä potentiaalia.

Millähän lailla Samir on lahjakas? Ei ole osoittanut mitään lahjakkuutta. Sen musiikki on kauheaa geneeristä vinkumista ja musiikkivideot amiksen av-kurssilaisten tasoa. Myöskään ei osaa treenata kunnolla vaikka väittää olevansa pikajuoksija, pari kertaa pyörittää käsiään ja tekee yhden venytyksen, vaikea uskoa, että olisi urheilija. Ja eihän se mihinkään kärkeen ole pikamatkoilla yltänytkään, kukaan ei ollut kuullutkaan siitä ennen bb-taloa.

Sinänsä samaa mieltä, että turha hehkuttaa kovinkaan lahjakkaaksi. Mutta tietenkin bb-tasolle on lahjakkuutta monelle alalle ja Samir vaikuttaa muutenkin hyvältä tyypiltä.

Vierailija
57574/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluimmin ehdottomasti Juhani taloon, kuin Noora. Juhani on reilu työmies, oikeudenmukainen ja osaa sanoa asiat niin kuin ne ovat. 

Noora kotio ei sen asioiden suurentelua viitsi kuunnella.  Turha vedota siihen, että on niin nuori. 

Jokainen tietää, että hyvin monella on samassa iässä jo perhe ja ovat valmistuneet ammattiin. 

Itselläni on ollut  Nooran  iässä jo kolme lasta. 

Voi itku teidän kanssa.

Jotenkin säälin sinua.

Vierailija
57575/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi haluatte Juhanin jäävän, kun hän itsekin haluaa kotiin? Miksi haluatte rääkätä häntä vielä enemmän, kun hän itse viimeksi tunti sitten sanoi toivovansa pääsevänsä illalla pois? 

Vierailija
57576/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooran räb esitykset oli surkeita. Oli harjoitellut ja jotenkin kehuskeli itteään että nyt hän oma ittesä jne Mutta kesken huuman isoveikka pyysi pk huoneeseen ja kielto tuli. Lasse ainakin yllytti Nooraa roustausräbbiin, hulluksi Taavia sanoi räbissään. Ehkä isoveli tajus laittaa pelin poikki. Mutta Akipa sai jatkaa räb esityksillään.

Sehän improsi lassesta monta lainii. Ei niitä voi harjoitella.   Oot tainnu ilman aivoja katsella ohjelmaa., Tai vaan masentunu kun et itse osaa 

Ennen hullu Taavi aiheista lainii esitti räbin jota sanoi harjoitelleensa bigbrother taloa varten. Harmi vain että lainit ja harjoittelut meni hukkaan kun ei jaksaneet kuunnella eikä isoveikkakaan. Eipä nuo Nooran esitykset kummosii oo mitä netistä voi kuunnella.

Vai että oikein räbin.

Vierailija
57577/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä samaa mieltä, että turha hehkuttaa kovinkaan lahjakkaaksi. Mutta tietenkin bb-tasolle on lahjakkuutta monelle alalle ja Samir vaikuttaa muutenkin hyvältä tyypiltä.

Voi kun olisitte ymmärtäneet lukemanne edes alkeellisesti.

Tuossa lopussa muuten oli: "Tämä kirjoitus on yleisellä tasolla. Ja nuo Samir ja Noora olivat esimerkit."

Vierailija
57578/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kutsuiko joku koosteessa Nooraa papukaijaksi, podcastissa käyttivät tätä ainakin. Oli siis hieman hupaisaa, kun eilen illalla Anssi sanoi Nooran olevan papukaija.

Vierailija
57579/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päättänyt, etten äänestä, mutta ehkä Nooraa äänestänkin, jotta Juhani putoaisi.

Vierailija
57580/105262 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody onkin puheittensa mukaan keittiöpäällikkö, eikös se Rocks ole bubi?

Se on myös sanonut, ettei siellä käytännössä ole ketään muuta keittiössä töissä kuin hän. Eli voi ilmeisesti nimetä itsensä ihan millaiseen rooliin tahansa. 

Ketju on lukittu.