Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Miten se ville kävelee tuolla tavalla, ei nosta jalkoja, heilauttaa sivulta ja kävelee kuin korkkareilla?
Toivon, että Juhani lähtee tänään. Noora tuo sisältöä ohjelmaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora oli ainoa joka pyysi käytöstään anteeksi ja vain sitä että kertoi ääneen kokevansa ulkopuolisuuden tunnetta!! Mihin hän siis syyllistyi? Jassu ja Mellu olivat kumpikin ikäänkun kaiken yläpuolella, hämmästelivät ja syyttivät Nooraa itseään jälleen kerran. Ville ei sanonut mitään. Harmittaa Nooran puolesta.
Pisteet Nooralle anteeksipyynnöstä ja sitä tosiaan ei ole muualta kuulunut, mutta oikeasti "Anteeksi jos..." ei ole vilpitön anteeksipyyntö.
"Anteeksi jos" - anteeksipyynnöllä vähätellään toisen kohdistunutta loukkaavaa asiaa eikä nähdä asiaa tai itseään varsinaisena pahanmielen aiheuttajana.
"Anteeksi jos olen loukannut jotain" ja näin on kätevästi syypääksi keikautettu loukkaantuja itse.
"Anteeksi jos olen loukannut jotain, mutta olen tällainen suorapuheinen henkilö ja haluan aina..." ja näin on kätevästi syypääksi keikautettu loukkaantuja itse sekä myös kehaistu omia erinomaisia hyveitä.
Jasmiinahan ei ole kertaakaan pyytänyt anteeksi Samin kiusaamista. Jasmiina pitää Samia alempanaan, jonka jopa yöhousuja saa arvostella.
Jassu nyt on sen verran sokea, että ei varmaan edes tajua asiaa. Tai ehkä tajuaakin? Riippuu siitä tajuaako ajatella, että nytkin hiihtää itse yökkäreissä.
Vierailija kirjoitti:
Useamman päivän olen jäljessä sekä ruudussa että tässä ketjussa, kenet siis haluaisitte tippuvan? Itse haluaisin Nooran, mutta koska ehkä saisi nyt lähteä jo mies, niin Taavi voisi lähteä.
Kun katsot vähän eteenpäin, niin olet Juhanin häätämisen kannalla, ja koet ällistyksen hetkiä, miten epätodellisen lapsellinen voi aikuinen mies olla.
Vierailija kirjoitti:
Se BB-Leijona voisi tulla taloon asukkaaksi. Ja häntä ei saisi huomata. BB-Leijona tekisi kaikkea erikoista ja asukkaiden pitäisi pokkana olla kuin mitään outoa ei olisi tai tapahtuisi.
Kylläpä olis hauskaa. Oletko viisivuotias?
Mua vieläkin naurattaa Melodyn heitto bonerista Lasselle, kun Noora lähti kuin ammuttuna Lassen sylistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ville kävelee tuolla tavalla, ei nosta jalkoja, heilauttaa sivulta ja kävelee kuin korkkareilla?
Haha minä kävelin lapsena noin kun oli känsiä/syyliä jalkapohjissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinun mielestäsi kävellään korkkareilla nostamatta jalkoja :D
Vierailija kirjoitti:
Onko Lasse tai Taavi jutelleet tänään Nooran kanssa tänään ollenkaan? He on tulleet tähän asti parhaiten juttuun Nooran kanssa vai joko hekin hyljeksii?
Ainakin naljailivat aamulla syitä, miksi Noora halusi nukkua heidän molempien kanssa lusikassa
Ällöttävää, kun Jassu syö suu auki. Ja hänhän syö paljon ja usein.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu että Jassu mustis kun Noora bonjaa Lassea. Yöllä Noora istahti Lassen polvelle terassilla olipa Mellulla ja Jassulla siinä ihmettelemistä. Kukas heitä jaksaisikaan polvella pitää.
Mun mielestä tuo tapaus oli muutenkin jotenkin outo sen puoleen, että ainakaan minä en nähnyt tuossa polvelle istumisessa mitään seksuaalista toimintaa, eikä Noora yrittänyt yhtään mitään, vaan kökötti siinä, ajatteli kai, että tässä on ainakin yksi ihminen jonka seurassa voi olla ja joka on ystävällinen hänelle ja minusta Lassen reaktio oli siihen typerä kun alkoi pyörittelemään silmiään ja irvailemaan siitä Jassulle ja Mellulle. Jos kuka tahansa muu olisi siihen polvelle istunut, niin Lasse olisi ottanut sen varmaan huumorilla. Kyllähän humalapäissään on ennenkin ihmisillä ollut tuota toisten kainaloon menemistä ja lääppimistä, Latekin oli Anssin ja Pekan kainalossa vuorotellen ja jopa pussaili niitä, mutta kukaan ei pyöritellyt silmiään. Ei Noora niin tyhmä ole ettei huomaa tuota silmien pyörittelyä ja vähättelyä, mikä häneen kohdistuu ja uskon että se oli lopulta syy tuohon kilahteluun eilen. Olihan se häneltä todella huonoa käytöstä ja en sitä puolustele, mutta kyllä muillakin on peiliin katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Useamman päivän olen jäljessä sekä ruudussa että tässä ketjussa, kenet siis haluaisitte tippuvan? Itse haluaisin Nooran, mutta koska ehkä saisi nyt lähteä jo mies, niin Taavi voisi lähteä.
Ei Taavia ja Lassea saa vielä erottaa. Onhan siellä Juhani the Mököttäjä, jos miestä haluaa äänestää.
Pikku pissis pois, ei tää ole teinien BB.
Neidillä vielä lapsuusangstit päällä.
Itkee kun ei tajua, itkee kun häviää ja kun isot aikuiset ei ymmärrä. Hokee kun eivät tajun, kuinka hän ei ole päässyt näyttämään parhainpaansa.
Eli mitä? just noita edellisiä juttuja. nyyh täällä kun ei mene hänen mukaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää, kun Jassu syö suu auki. Ja hänhän syö paljon ja usein.
vaihda kameraa, tai laita kiinni jos ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina ällöttänyt ne ihmiset ketkä puhuvat noisten ihmisten lyttäämisestä tai kehumatta jättämisestä tyyliin, see että et vaan sitten ylypistyisi.
Olen aina halveksinut tuollaista mentaliteettia. Juhani teki tuota Samirille. Se on todella typerää Samirin kohdalla, koska ei ole mitään vaaraa, että hänellä nousisi hattuun, jos ihan miehekkäästi myöntäisi, että kova jätkä on. Juhani ei vaan siihen kykene.
Nyt kuitenkin on tapahtunut ajattelussani muutos. Olen vihdoin ymmärtänyt mistä tuo hirveä "ei saa ylypistyä, niin painetaan alas" kulttuuri on mahdollisesti saanut alkunsa.
Nooran kaltaisista tapauksista.
Noora on täysin kyvytön hahmottamaan ja tajuamaan omia rajoitteitaan. Hän on totaalisen dunning-kruger koko tapaus.
Omasta mielestään hän osaa kaiken paremmin kuin muut. On maailman paras räppääjää, on muita parempi muurahainen, osaa parhaiten ihan mitä vaan. Minä osaan, minä osaan, minä osaan. Paremmin kuin te. Te ette osaa, vaan minä osaan.
Tuollaisten yksilöiden kehittymistä on varmaan yritetty estää, kun on otettu käyttöön "ylypistymisen estäminen".
Ainut vaan, seee että että pohojaaanmaalaiset ovat paskoneet pilalle alunperin hyvän idean, käyttämällä sitä liikaa ja vääriin kohteisiin. Pahaa saivat aikaan, vaikka tarkoitus oli hyvä.
Se ei oikein johda mihinkään hyvään, että lahjakkaita ja kyvykkäitä painetaan alas (vaikka samirin kaltaiset), jotta heikommat ja lahjattomat iq60-70 Noorat tulisivat ylöspäin.
Eikä se johda mihinkään, että iq60 ihmisiä kehutaan ja ylistetään peruusteetta, kyllä sinä olet paras, joo sinä olet hieno ja paras. Ihan olet muita parempi niiih.
Hyvä
Siitä tulee vain tuollaisia Nooria jotka nolaavat itsensä ja pilaavat elämänsä osallistumalla tositeeveeseen, kun luulevat olevansa muita parempia ja osaavansa.Sitten vastaavasti ne oikeasti lahjakkaat Samirit joita tasapuolisuuden ja "ylypistymisen" nimissä väheksytään ja painetaan alemmas päin, masentuvat pikkuhiljaa, eivätkä jaksa enää antaa itsestään täyttä potentiaalia.
Tämä kirjoitus on yleisellä tasolla. Ja nuo Samir ja Noora olivat esimerkit.
Millähän lailla Samir on lahjakas? Ei ole osoittanut mitään lahjakkuutta. Sen musiikki on kauheaa geneeristä vinkumista ja musiikkivideot amiksen av-kurssilaisten tasoa. Myöskään ei osaa treenata kunnolla vaikka väittää olevansa pikajuoksija, pari kertaa pyörittää käsiään ja tekee yhden venytyksen, vaikea uskoa, että olisi urheilija. Ja eihän se mihinkään kärkeen ole pikamatkoilla yltänytkään, kukaan ei ollut kuullutkaan siitä ennen bb-taloa.
Hyvässä kunnossa., verrattuna 2 naiseen.
??
Öö…. Talossa on monikin hyvässä kunnossa verrattuna muutamaan huonokuntoisimpaan… kuten esim. Villeen.
samir ja melody ei pelaa, pelkäävätkö että häviävät? Menee glamour?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle palstalle pitäisi olla joku ikäraja. Selvästi jotkut 11-vuotiaat kirjoittelee ja joutuvat sitten lukemaan jopa tappouhkauksia tositeevee-esiintyjälle ja alkavat ehkä pitämään tuollaista normaalina reaktiona.
Niin eilen oli se joku hullu kun kirjoitti: Jos Pekka olisi minun poikani, niin %¤## sen.
Ei tarvitse olla kummoinen meedio, kun voi jo arvata, että Juhanin äititätivaimohullufanaatikkofanihan se oli.
Ikävä kyllä ei taida olla 11-vuotias, vaan aikuinen (vanhahko) kääpä.
Siis ihan tosissaanko väität, että Juhanin sukulainen on laittanut Pekalle palstalla tappouhkauksen? Toivottavasti sinut haastetaan oikeuteen kunnianloukkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora oli ainoa joka pyysi käytöstään anteeksi ja vain sitä että kertoi ääneen kokevansa ulkopuolisuuden tunnetta!! Mihin hän siis syyllistyi? Jassu ja Mellu olivat kumpikin ikäänkun kaiken yläpuolella, hämmästelivät ja syyttivät Nooraa itseään jälleen kerran. Ville ei sanonut mitään. Harmittaa Nooran puolesta.
Pisteet Nooralle anteeksipyynnöstä ja sitä tosiaan ei ole muualta kuulunut, mutta oikeasti "Anteeksi jos..." ei ole vilpitön anteeksipyyntö.
"Anteeksi jos" - anteeksipyynnöllä vähätellään toisen kohdistunutta loukkaavaa asiaa eikä nähdä asiaa tai itseään varsinaisena pahanmielen aiheuttajana.
"Anteeksi jos olen loukannut jotain" ja näin on kätevästi syypääksi keikautettu loukkaantuja itse.
"Anteeksi jos olen loukannut jotain, mutta olen tällainen suorapuheinen henkilö ja haluan aina..." ja näin on kätevästi syypääksi keikautettu loukkaantuja itse sekä myös kehaistu omia erinomaisia hyveitä.
Jasmiinahan ei ole kertaakaan pyytänyt anteeksi Samin kiusaamista. Jasmiina pitää Samia alempanaan, jonka jopa yöhousuja saa arvostella.
Se pistää ihmisen pöyristymään kun toisen yöhousuja kehdataan arvostella.
Kaiken muun minä hyväksyn ja ymmärrän, mutta tuollaista ei vaan mennä sanomaan kenestäkään, että toisen yöhousut on muka hirveät.
Se jotenkin osuu ihmisen herkimpään kohtaan niin julmasti.
Kiehun vihasta kun ajattelenkin Jassun käytöstä, kun haukkui SAMIN yöhousuja. SIIS SAMIN!
Jos olisi haukkunut vaikka edes Mellun, niin sen voisi antaa anteeksi ja sille jopa nauraakin.
Tai jos vaikka Juhani olisi leppoisalla murteellaan lohkaissut, että Samin yöhousut ne ne ne, niin sitä vaan että, ne on ihan hirviät ja mää vihaan niitä housuja.
Se olisi ollut komeaa, reilua, rehtiä, suoraselkäistä, kontenttia, hauskaa, upeaa, mahtavaa, ahkeraa, miehekästä, seksikästä, lupsakkaa, suloista, hienon kuuloista, ihanaa, parhautta ja sitä oltaisiin vielä 2080 vuonna Pohojanmaalla luukutettu traktorin stereoista, kun olisi ajeltu ympyrää kylällä, Juhanin liputuspäivän kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa minun sanoneen, pelien voittajat ovat uusia joukkueiden johtajia ja ensi viikolla on taas joukkueet.
olis hyvä
Liian vaikea peli. Oisivat pelanneet bingoo