Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jaccu on niin hyvä, kun kertoi vihaavansa Samin yöhousuja. Omansa on aivan hirveät ja paljon pahemmat.
Juhani on niin hyvä, kun paljussa selitti miten sillon on paljon helpompaa kaikilla kun ei ole naisia mukana.
No itse on tehnyt kaikkien olosta vaikeampaa omalla käytöksellään.
Noora on niin hyvä, kun "semmosta se on". Ja "minä en sitten reagoi noin kun oon häädössä" ja "minä se pysyn positiivisena aina"
Ei mikään ole niin luontaantyöntävää kuin ihminen joka projisoi omat vikansa muihin. Palstalla on kans hyvin paljon tuota ihan samaa projisointia.
Ovatko muut kiinnittäneet huomiota IsoVeljen mielivaltaiseen tapaan laittaa asukkaita häätöön maksimoidakseen rahantulon?
Näin nimeämispisteet jakautuivat sinisen joukkueen kesken:
Taavi: 7
Juhani: 6
Noora: 4
Aki: 1
Ei Akin kuuluisi olla häädössä yhdellä pisteellä, vain noiden kolmen, jotka saivat paljon ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuonne ei tule mitään eläintä. Sehän saa jonkun sydärin tuosta desibelitasosta, jota jo Pekka yksin ylläpitää.
Veikka jotain nukkea, tai robottia.
Eläimen tuonne tuonti olisi jo rääkkäystä.Joskus vuosia sitten bb-talossa oli kanoja. En nyt tiedä olisiko jokin vastaava nyt kovin suurta rääkkäystä, paitsi siirtämisen aiheuttaman stressin osalta.
Itse veikkaan, että taloon tulee pikkuveli tai ehkä Elina, Kim tai Kimmo. Toisaalta, näidenhän pitäisi olla ensin karanteenissa.
kolme alapeukkua siitä, että kerroin, että bb-talossa on joskus ollut kanoja? No, eihän palstalaiset koskaan ole faktoista hirveästi tykänneet..
Ehkä alapeukut tulivat siitä, että kanat todellakin kärsisivät siirtämisestä koituvasta stressistä.
siinä tapauksessa kannattaa hommata lukutaito. Tuossahan nimenomaan kirjoitin itsestäänselvyytenä, että siirtäminen aiheuttaa stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Jasmiina osaa??
Ei oikein tule mitään mieleen.Sehän oli hyvä juontaan niitä "tositeeveitä" ja tykittää päiväkirjahuoneessa lonkalta mielipiteitä tosi hauskasti. Vois olla loistava esim. matkaopas, missä pitää hauskuuttaa ihmisiä vaikka pitkällä bussireissulla ja vähän kanaemostella.
Mä voisin kuunnella ihan oikeasti jotain Jassu pocast Showta jossa kertoo mielipiteitään jostain häntä tuohduttaneesta päivän ajankohtaisesta aiheesta.
Jassulla tulee olemaan ura BB:n jälkeen. Niko Saarisen sanoin "uusi BB-tähti on syttynyt". Jassu on selkeäsanainen, hyvin artikuloiva, suorapuheinen, sopivasti prososoiva ja hassu tyyppi. Sopii viihdemaailmaan, ei hoitotyöhön ainakaan, varmaan siksikin baarihommiin siirrynyt.
Ongelma Jasmiinan viihdeuralla vain on se, että kaikki nauravat Jasmiinan persoonalle ja ulkonäölle, eivät sen jutuille sillä niissä ei ole mitään sisältöä eikä hauskaa.
Taavi suojaan pudotuksesta.
Itsensä häpäisijät N, J ja A kaikki pimeään huoneeseen ja luiskaan.
Taloon vaikka kastemato, torakka ja aivokuollut vihannes tilalle.
Luulen että torakka voittaa koko kauden, ja Melodi häviää tälle finaalissa "täpärästi".
Mä odotan kyllä jo normaaleja nimeämisiä. Nyt on ollut ihan liikaa kikkailua. Haluan oikeasti tietää mihin kohtaan asteikolla asukkaat toisiaan rankkaavat, kuka ärsyttää eniten ja miksi ja haluan kuulla sen.
Alma menee taloon ja joku pudotettu asukas.
Alma pudottaa koirien tekohampaansa yöksi juomalasiin, josta Anssi tai Aki ne omii itselleen.
Aamulla jompi kumpi on uusine hampainensa kuin mitään ei olisi tapahtunut ja joo joo, on mulla ain ollu nää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh Jaccu kuuluu pyjamahousuineen kulman baariin viinan himoaan tyydyttämään.
"Minä olin beebeessä antakaa pojat munaa!"
Noora vois sanoo noin. Tai melkeinhän se eilen jo Taaville ja Lasselle noin sanokin. Käytännössä sama asia kun ois sanonu.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko muut kiinnittäneet huomiota IsoVeljen mielivaltaiseen tapaan laittaa asukkaita häätöön maksimoidakseen rahantulon?
Ei Akin kuuluisi olla häädössä yhdellä pisteellä, vain noiden kolmen, jotka saivat paljon ääniä.
Tämän suhteen BB on kaikkein johdonmukaisin eli häätöön minimimäärä, mikä on nyt ollut pakohuoneen takia 4. Tasapisteissä sitten enemmän muttei vähempää. Aki on siis tietenkin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Taavi suojaan pudotuksesta.
Itsensä häpäisijät N, J ja A kaikki pimeään huoneeseen ja luiskaan.
Taloon vaikka kastemato, torakka ja aivokuollut vihannes tilalle.
Luulen että torakka voittaa koko kauden, ja Melodi häviää tälle finaalissa "täpärästi".
"Melody kirii kovaa taka-ajo asemistaan. Torakka (99%) ja Melody (1%), mitä vaan voi vielä tapahtua, äänestä suosikkiasi, nyt kannattaa iskeä rahasi tähän!!"
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36339 kirjoitti:
Noora 23 vuotta ja noin kakara vielä. Minä olin 22 vuotiaana kahden lapsen äiti, olin ja oli tietysti pakkokin olla aikuinen ja järkevä. Alma sanoi eilen jotenkin ettei asukkaat tänään vähene, jätti jotenkin ilmaan roikkumaan että tarkoittiko että tulee takaisin joku jo häädetyistä, valehäädetäänkö joku tänään, vai tuleeko tänään joku uusi asukas. Se selviää tänään, jos jo häädetty tulee takaisin toivon ettei ainakaan Katja tai Minna palaa. Sanni olisi mieluinen yllätys.
No sinullakin lienee ollut ongelmasi, jos olet noin nuorena hankkiutunut raskaaksi. Ehkäisykö petti?
Elämänkoululaisilla nuorena lasten saanti on ihan tavallista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille tämä ohjelma on valitettavasti vain naisasukkaiden parjaamista. Tämän ketjun 50.000 viestiä vahvistavat sen.
Sinä heikkoälyinen voit lakata jankuttamasta tuota naispaskaasi.
Et tiedä mitä sukupuolta kukakin kirjoittaja tai äänestäjä edustaa.
Olet hokenut tuota sontaa jo ihan liikaa. Milloin palstalaiset ovat kaikki naisia ja vihaavat Nooraa hänen ulkonäkönsä takia. Milloin kaikki äänestäjät jotka äänestivät 6 naista pois talosta, ovat mielestäsi naisia kaikki. Ja milloin mitäkin on naiset naiset naiset tehneet.
Ota pääsi pois reijästäsi!
KETKÄ TALOSSA NIMESI NOORAN!!!???
KETKÄ!
YKSIKÄÄN NAINEN EI NIMENNYT, NE OLIVAT MIEHIÄ!!!!!!
Lopeta paskasi!
Olen eri, mutta sinulla ei ole kaikki kotona. Vain yksi nainen oli ääniä antamassa. Normaaliälyllä varustettu ihminen tajuaa, että kun äänten antajat suurimmaksi osaksi miehiä, silloin äänet tulevat miehiltä. Ja he eivät ketään häädä, katsojat äänestävät.
NO SE YKSI NAINEN EI NIMENNYT VAAN NE OLI MIEHIÄ KETKÄ NIMESI.
LOPETA PASKASI.
Menepä lukemaan vaikka "miesten" ja poikien y%¤%autaa. Siellä on 99% miehiä.
Huomaat kyllä että ei ole NAISTEN syy, jos naisia on äänestetty. Sieltä näät, että syyttelysi kuuluisi kohdistaa miehiin ja poikiin.
Äläkä sinä tule enää MILLOINKAAN määkimään mistään normaaliälystä YHTÄÄN kenellekään, kun olet heikkoa tasoa itse.
Käyttämällä kirosanoja ja isoja kirjaimia osoitat vain oman alhaisen yhteiskunnallisen tasosi. Lisäksi sinussa selkeitä narsistisen persoonallisuushäirön piirteitä. -eri
Eikö sinulle vammaiselle jo kerrottu, että sinun tulee lopettaa paskannuksesi.
Valitettavasti yhteiskunta maksaa sinunkin elämäsi 100-prosenttisesti. Sinusta ei selvästikään koskaan tule mitään.
Yhteiskunnasta me ollaan kaikki riippuvaisia tavalla ja toisella. Sinäkin. Nyt yhteiskunnalla menee huonosti, kun ollaan tuomitsemassa muita esim. turhiksi, eläteiksi jne. vaikkei tiedetä eikä ymmärretä toisten tilanteista mitään. Mun lapsuudessa oltiin vielä sitä mieltä, että yhteiskunta on yhtä vahva, kuin sen heikoin lenkki. Puhallettiin porukassa samaan hiileen. Kohta aletaan varmaan vanhuksia lopettaan ihan turhina, nyt tällaista jo puhellaan tuolla julkisesti.
Mistä sinä tiedät, mitä se toinen ihminen on saanut aikaan ja kuinka tärkeä hän tälle kokonaisuudelle on vaikka vain pelkällä olemisellaan. Ihminen on arvokas sinällään, eikä mikään tuotantoyksikkö.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole väliä onko vai ei. Hän ei putoa nyt mitenkään, kun Juhani ja Noora on tuolla.
Hän ei putoa vaikka kolme tippuis.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi paras, että häätöäänestyksessä olisi aina kaksintaistelu. Nytkin olisi ollut Taavi vs Juhani. Tällöin pystyisi myös antamaan selkeitä miinusääniä inhokilleen , äänestämällä omaa suosikkia. Tuntuu että BB yrittää aina saada mahdollisimman ison sakin äänestykseen.
Rahastus tärkein asia näköjään. Itse en äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Alma menee taloon ja joku pudotettu asukas.
Alma pudottaa koirien tekohampaansa yöksi juomalasiin, josta Anssi tai Aki ne omii itselleen.
Aamulla jompi kumpi on uusine hampainensa kuin mitään ei olisi tapahtunut ja joo joo, on mulla ain ollu nää.
Koska Kimmo Vehviläinen ei eilen ollut studiossa, on menossa taloon tai aikaisemmilta vuosilta tuttu värikäs persoona, toivottavasti useam
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää toi bimbo wannabe räppärigangsta ulos!!!!!!
Ei äänestetä, vaan nyt lähtee vinkuja itkijä älisijä mököttäjä aikuivauva.
Alahan laittaa Juhanipojallesi eväsleipiä ja jotain läskisoosin tapaista pötyä pöytään. Notta siin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooran itsensä takia olisi parempi jos häädettäisiin tänään nolaamasta itseään enempää . Ei oikein sovi tuonne . Sanoo osaavansa kaikki , mutta nähdään että ei hallitse . Seuraavat bileet kun tulee sata varmasti yrittää taas jauhaa riitaa ja ilmapiiri kärsii .
Onko talossa muuten ollut yksiäkään bileitä jossa Noora ei olisi haastanut riitaa? Ekoissa bileissäänkin oli se mikkiepisodi kun Noora uutena vaati kaikkia nousemaan paljusta ja etsimään hänen mikkiään. Päälle ne legendaariset semmosta se on sössötykset
Ei tule sellaista bileiltaa jossa Noora ei oikuttelisi. Noita naishahmoja näkee silloin tällöin. Draamakuningattaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän suhteen BB on kaikkein johdonmukaisin eli häätöön minimimäärä, mikä on nyt ollut pakohuoneen takia 4. Tasapisteissä sitten enemmän muttei vähempää. Aki on siis tietenkin mukana.
Pakohuone nimenomaan lisätty rahantulon maksimoiseksi. Yhdellä pisteellä häätöön joutuminen naurettavaa.
Meluna kertoi että on ravintolapäällikkö aina kun on töissä!
Sitten oli se teatteridraama kun hän itse pukeutui rooliinsa, mutta häntä ei autettu tarpeeksi pukeutumaan. Ja roolivalinnalla vai vuorosanoilla pilkattiin vai miten se meni - en tiedä tajusiko kukaan mikä se kilahduksen syy oli.