Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Punaiset varmaan valittaa tästä hurjasta voittajien päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Oi kun Jassu on nättinä. Jassu on kyllä mielestäni laihtunut, vaikka mulle se on yksi ja sama.
Llaudan pojat oli tässä joku päivä laskeneet, että Jassun vatsamakkarakerroksista olisi yksi hävinnyt. Olisiko niin, että Jassu tosiaan on ainoana noista hieman laihtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi kun Jassu on nättinä. Jassu on kyllä mielestäni laihtunut, vaikka mulle se on yksi ja sama.
Llaudan pojat oli tässä joku päivä laskeneet, että Jassun vatsamakkarakerroksista olisi yksi hävinnyt. Olisiko niin, että Jassu tosiaan on ainoana noista hieman laihtunut?
Voi ei, kamalaa 😆 Mulle Jassu kelpaa voittajaksi tai kakkoseksi vaikka kuinka monella makkaralla. Mutta kiva silti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kontenttia! Aki ja Juhani puhuu traktoreista.
Mä tykkään kuunnella asiakeskusteluja. Olen myös ihan mielenkiinnosta lukenut traktorilehtiä ja hotrodien kromaamisesta ja junista ja raviurheilusta ja jopa meikkaamisesta, vaikka en ymmärrä niistä mitään silleen. Kiva kuunnellakin välillä asiaa, eikä ainaista höpönlöpöä ja "viihdettä".
Vierailija kirjoitti:
Punaiset varmaan valittaa tästä hurjasta voittajien päivästä.
Miksi valitsisivat? Punaiset olleet juuri se joukkue, joka on koko ajan ollut paremmalla fiiliksellä eikä valittanut katkerana koko aikaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kontenttia! Aki ja Juhani puhuu traktoreista.
Minusta oli mukava kuunnella juttuja sitten puhuivat niistä autoista, että puskaradio soi, jos kylille tulee vähän parempikin auto tyyliin Ferrari ja Lamborghini. Jotain yhteisiä tuttujakin heillä on.
Melody taas koko ajan äänessä. Vie kyllä kaiken tilan, huoh. Olisi muuten hyvä, kun vähän hillitsisi itseänsä ja antaisi myös muille tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan ja Anssin panosta ei voi mun mielestä liikaa korostaa. On ne vaan tehnyt lähtemättömän vaikutuksen ihan jokaiseen. Erityisesti Anssi on tosi miellyttävä ja mukava kaveri.
Oliko tuo vitsi, 2 vastenmielisintä ihmistä ikinä.
Monilla on aivan vääränlainen kuva Anssista. Hän on välittävä, luotettava, kuunteleva, innostava
ja empaattinen kaveri. Huipputyyppi.
Leuhka jätkä.
Sivistymätön öykkäri, joka ei osaa kiroilematta puhua kokonaisia lauseita.
Käyttäytyy nätisti kaikkien kanssa
Nyt on Noora ihan hukassa, kun ei ole Lassea missään.
Minna tulee takaisin taloon...
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Voi kun Lasse ottaisi vähän hajurakoa, mutta taitaa olla turha toivo. Ei ole sydäntä hylätä kurjia ja yksinäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi on kuvottava tyyppi. Tuotanto voisi vähän paremmin selvittää asukkaiden taustoja. Ei tuollaisia Ansseja pitäisi ottaa asukkaiksi ja ihailla tuollaista ganstaelämää. Anssin tapauksessa ilmeisesti osa tempauksista on ollut ihan julkista ja helposti saatavilla olevaa tietoa.
Ainakin Seiska tai joku muu lehti voisi tuoda ne pettämiset ja kondomitempaukset julki, ettei sitä nyt vaan vahingossa äänestettäisi voittoon.
Niin ja ne suomi ensin tempaukset.
Sami jo alkoi lukea ohjekirjaa , taisi kiinnostua .
Akikin vaipunut synkkyyteen. Eniten tuo ottaa päähän Juhania ja Taavia. Eikö ne ymmärrä että tuo on BB talo. Noora olisi halunnut mässyä ärrältä, itketti vähän.
Vierailija kirjoitti:
Akikin vaipunut synkkyyteen. Eniten tuo ottaa päähän Juhania ja Taavia. Eikö ne ymmärrä että tuo on BB talo. Noora olisi halunnut mässyä ärrältä, itketti vähän.
häviäminen siis . Hyvin tullut esiin se kolikon toinenkin puoli.
Lasse ja Melody oli tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Sami jo alkoi lukea ohjekirjaa , taisi kiinnostua .
Sami ja ideologia....
Vierailija kirjoitti:
Lapsi, jota pitää hyysätä.
Ja siihen lisäksi rehentelevä äänensävy.