Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
43641/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suljetun.Katja kirjoitti:

Tekeeköhän katja suiciden ?

Hei kaikki normaalisti nykyisistä asukkaista keskustelua mieluummin seuraavat, ilmoitetaan kaikki sairaat viestit ylläpidolle. Minun pitää lähteä töihin, mutta koetan jatkaa illalla.

Siis tuosta lipusta viestin alaosassa kun painaa. Ei tarvitse välttämättä perustella.

Ehdottomasti samaa mieltä. Tämä suicide-viestin kirjoittaja alkaa olla jo rikoksen rajoilla. Järkyttävä ja sairas ihminen tämän takana. Ihme, et kirosanoja kontrolloidaan ylläpidon toimesta, mutta tällainen viesti pääsee läpi. Herätys!

Vierailija
43642/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, tuo Pekan uusi hiustyyli. Näyttää todella irstaalta ja vanhentaa todella paljon. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan haluaa vapaaehtoisesti tuollaisen.

Pekka on nyt yksyhteen hiustensa kanssa. Jutut ja ilmeensä sopii hyvin hiuksiinsa. Jack Nickholson ja se tohtori joka piti tv lähetyksiä puolikalju.

Jassu on yksyhteen älynsä ja kilojensa kanssa. 👍

Anssi on yksyhteen hampaidensa ja ilkeytensä kanssa.

Yllättävä että on saanut lapsia aikaan, sitä ei uskonut kukaan, koska munat meni ruttuun.

"Huovinen loukkasi itseään nivusista niin pahasti, ettei hänen uskottu saavan koskaan lapsia."

https://www.ksml.fi/teemat/2445566

Lapsukaiset on ilmeisesti hedelmöityshoidoilla saatuja...

Kertoi itse talossakin, et näin on ollut. 21-vuotiaana tuli isäksi hoidoilla.

Minkä mainitsi syyksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43643/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa seuranneet, onko Anssin hampaat mädät vai mällin mustaamat?

Vierailija
43644/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupu-Hupu-Lupu -ketju oli Samirin märkä päiväuni hänen esittelyvideollaan.

Ihan hyvinhän tuo kolmikko on näyttänyt bondaavan... Miksei voisi siis toimia?

43645/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi loppui lyhyeen, eilen vielä jaksoin seurata, tänään ei enää yhtään. Pekan naama ja örinä häiritsee, samoin Noora ja hänen äänensä, Maijussa ei ole mitään kiinnostavaa. Harmi sikäli kun olisi mukava seurata muiden keskustelua ja katsella Samiria ja Taavia. 

Vierailija
43646/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiko Marko Jassulle sätkävehkeet.

Onko taloon tullut joku uusi asukas Marko?

Vierailija
43647/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja sanoi Pekalle monesti, "aina mun suhteissa, kaikki mun edelliset suhteet, näin ja näin on aina mennyt, tuon olen kuullut monelta aikaisemmin." Tuohon ei muuta lisättävää kuin Post It -lappu otsaan: EPÄTOIVOINEN. Älä puhu muista suhteista, se on todella erittäin turn off. Opittu yleensä n. parikymppiseksi mennessä kokemuksen kautta. Sellaiset jorinat on kovin epäkiinnostavia ja lapsellisia.

Tekee siis samat virheet aina uudelleen ja uudelleen eikä suostu oppimaan niistä? Ei hän vaikuttanutkaan järin älykkäältä yksilöltä.

Vierailija
43648/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suljetun.Katja kirjoitti:

Tekeeköhän katja suiciden ?

Hei kaikki normaalisti nykyisistä asukkaista keskustelua mieluummin seuraavat, ilmoitetaan kaikki sairaat viestit ylläpidolle. Minun pitää lähteä töihin, mutta koetan jatkaa illalla.

Siis tuosta lipusta viestin alaosassa kun painaa. Ei tarvitse välttämättä perustella.

Ehdottomasti samaa mieltä. Tämä suicide-viestin kirjoittaja alkaa olla jo rikoksen rajoilla. Järkyttävä ja sairas ihminen tämän takana. Ihme, et kirosanoja kontrolloidaan ylläpidon toimesta, mutta tällainen viesti pääsee läpi. Herätys!

Joo, olen tänään ilmoitellut niin paljon ketjun viestejä asiattomaksi, että mietin jo laittavatko mulle kohta jonkun eston . Ei ole mukavaa lukea ketjua, jossa joka toinen viesti liittyy kilpailijoille itse  tehtyyn  diagnoosin tai ulkonäköön. 

Vierailija
43649/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pimpoa ei nyt oteta tohon tehtävään.

Vierailija
43650/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pimpoa ei nyt oteta tohon tehtävään.

Yritti viimeiseen asti päästä tohon huh. Onneksi noi ei päästänyt sitä!

Vierailija
43651/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jasmiina olisi oikeasti ottanut opikseen ja katuisi ylenpalttista räyhäämistään Samille, se pyytäisi Samilta anteeksi ja myöntäisi olevansa vääräss. Onko tämä neiti tehnyt niin? Eipä ole. Lisäksi tietää, että Sami on suosittu katsojien keskuudessa ja himmailee kiusaamistaan nyt kaikin keinoin sen takia, koska haluaa itse päästä pitkälle. Ja Jasmiinan yksinkertaisiin faneihin näyttää menevän läpi tuo esitys täysin.[/quote]

Tsot tsot, menepä siitä nimittelemään muualle. Kypsään keskusteluun kuuluu jotkut pelisäännöt, vaikka joku sinun inhokkiasi kehuisikin.

Jassu ei minun kyttäämiseni perusteella ole anteeksipyydellyt, mutta myöntänyt muissa keskusteluissa olleensa väärässä. Viikonloppuna puhui miten väärässä oli koko Samin persoonan suhteen, kun poimi vain itseään triggeröiviä kommentteja eikä ymmärtänyt kokonaisuutta. Enemmän siinä on vastuunottamista kuin monella muulla.

Kaikki tuolla tietävät nyt, että Sami on suosittu, mutta harva on suhtautumistaan tähän sen perusteella muuttanut. Mehän emme pääse kenenkään pään sisälle tarkastelemaan miten puhtaita ja hyveellisiä motiivit toiminnan takana ovat. Se riski meidän pitää ottaa kaikissa ihmissuhteissa, että joku voi käyttäytyä minua kohtaan mukavasti, mutta itsekkäistä syistä. Eikö se pääasia Samin hyvinvoinnin kannalta ole se, että kiusaaminen Jassun osalta on loppunut, oli syyt mitkä tahansa? Siksi en tajua tätä menneissä roikkumista ja koston vannomista.

Ps. En toivoisi Jassulle kuitenkaan voittoa, sen verran ikävästi hoiti ekat viikot.

Vierailija
43652/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupu-Hupu-Lupu -ketju oli Samirin märkä päiväuni hänen esittelyvideollaan.

Kun Jassu ei saa miestä, niin sen märkä päiväuni on mäyräkoira bissee.

Vierailija
43653/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi, Pekka, Melody, Ville ja Jasmiina ovat Samille piilokettuillessaan niiiiiiiiin ylimielisiä ja vastenmielisiä itsestään niin hirveän paljon kuvittelevia ja itsensä niin kuolemanvakavasti ottavia tyyppejä, että noiden kanssa mihinkään Leville lähtisi. Menisi turpakäräjiksi alta minuuutin.

Vierailija
43654/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, tuo Pekan uusi hiustyyli. Näyttää todella irstaalta ja vanhentaa todella paljon. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan haluaa vapaaehtoisesti tuollaisen.

Pekka on nyt yksyhteen hiustensa kanssa. Jutut ja ilmeensä sopii hyvin hiuksiinsa. Jack Nickholson ja se tohtori joka piti tv lähetyksiä puolikalju.

Jassu on yksyhteen älynsä ja kilojensa kanssa. 👍

Anssi on yksyhteen hampaidensa ja ilkeytensä kanssa.

Yllättävä että on saanut lapsia aikaan, sitä ei uskonut kukaan, koska munat meni ruttuun.

"Huovinen loukkasi itseään nivusista niin pahasti, ettei hänen uskottu saavan koskaan lapsia."

https://www.ksml.fi/teemat/2445566

Lapsukaiset on ilmeisesti hedelmöityshoidoilla saatuja...

Kertoi itse talossakin, et näin on ollut. 21-vuotiaana tuli isäksi hoidoilla.

Minkä mainitsi syyksi? 

Onnettomuus.

Vierailija
43655/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paha!

Vierailija
43656/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jasmiina olisi oikeasti ottanut opikseen ja katuisi ylenpalttista räyhäämistään Samille, se pyytäisi Samilta anteeksi ja myöntäisi olevansa vääräss. Onko tämä neiti tehnyt niin? Eipä ole. Lisäksi tietää, että Sami on suosittu katsojien keskuudessa ja himmailee kiusaamistaan nyt kaikin keinoin sen takia, koska haluaa itse päästä pitkälle. Ja Jasmiinan yksinkertaisiin faneihin näyttää menevän läpi tuo esitys täysin.

Tsot tsot, menepä siitä nimittelemään muualle. Kypsään keskusteluun kuuluu jotkut pelisäännöt, vaikka joku sinun inhokkiasi kehuisikin.

Jassu ei minun kyttäämiseni perusteella ole anteeksipyydellyt, mutta myöntänyt muissa keskusteluissa olleensa väärässä. Viikonloppuna puhui miten väärässä oli koko Samin persoonan suhteen, kun poimi vain itseään triggeröiviä kommentteja eikä ymmärtänyt kokonaisuutta. Enemmän siinä on vastuunottamista kuin monella muulla.

Kaikki tuolla tietävät nyt, että Sami on suosittu, mutta harva on suhtautumistaan tähän sen perusteella muuttanut. Mehän emme pääse kenenkään pään sisälle tarkastelemaan miten puhtaita ja hyveellisiä motiivit toiminnan takana ovat. Se riski meidän pitää ottaa kaikissa ihmissuhteissa, että joku voi käyttäytyä minua kohtaan mukavasti, mutta itsekkäistä syistä. Eikö se pääasia Samin hyvinvoinnin kannalta ole se, että kiusaaminen Jassun osalta on loppunut, oli syyt mitkä tahansa? Siksi en tajua tätä menneissä roikkumista ja koston vannomista.

Ps. En toivoisi Jassulle kuitenkaan voittoa, sen verran ikävästi hoiti ekat viikot.

Sillä ei ole mitään merkitystä, että Jasmiina on tilittänyt jotain muille. Vain  sillä on merkitystä, ettei Jasmiinalla ole munaa pyytää suoraan Samilta anteeksi, ei pullukan itsetunto taivu siihen. Silloinhan se joutuisi tunnustamaan olleensa väärässä ja ei tuo möykkääjä sellaiseen "alennu". Samanlainen luonteeltaan kuin Melody.

Vierailija
43657/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Lasse ei pidä niitä laseja kun Taavi haukkui ne. Nyt ei näe mitään tehtävässä.

Vierailija
43658/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea väliaika-gallup. Kuka voittaa? Ite lyön vetoa Samin puolesta. Ja huom, kysytään siis kenen luulet voittavan, ei sitä että kenen toivot voittavan.

Vierailija
43659/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Melody myös tarjoilijana siellä On the Rocksissa? Voisi mennä "hankalaksi" asiakkaaksi siellä. Kysyä esimerkiksi onko kokki pessyt kätensä ruokaa käsitellessään vai tuliko suoraan tupakalta.

Ilkeää, mutta kannatetaan 👍

Vierailija
43660/105262 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Melody myös tarjoilijana siellä On the Rocksissa? Voisi mennä "hankalaksi" asiakkaaksi siellä. Kysyä esimerkiksi onko kokki pessyt kätensä ruokaa käsitellessään vai tuliko suoraan tupakalta.

Ei Melody kerkiä tarjoilee kun se maistetelee samalla lusikalla asiakkaitten annnoksia niinkuin suolan ja kerman määrää!

Ketju on lukittu.