Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä ihmeen KENNOLLA se Lumikki makas lasiarkussa? Oliko tarkoitus olla KEDOLLA? Mut Anssi puhu joka kerto kennosta... Varmaan sit tekstissäkin luki niin, mut miksei kukaan tajunnut huomauttaa tosta. :D
Anssin itsensä kirjoittamassa käsiksessä oli paljon muutakin outoa. Oli kuulemma vaikea lukea kun oli paljon kirjoitusvirheitä ja rivit meni sikin sokin. Teki vanhalla perinteisellä koneella, jota ei osannur sujuvasti käyttää.
se vissiin osaa kymmensormijärjestelmän, ainakin näytti siltä, mutta vanhoissa kirjoituskoneissa kirjaimet ovat eripaikoissa, joten varmaan paljon lyöntivirheitä ja korjauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä jos Aki alkaa pitää yhtään puhetta. Luulee olevansa niin hauska.
Kuinka kehtaat. Akin puhe on hauskaa kuunnella. Harvoin kuulee puhuttavan murteella.
Minä ainakin nautin kuunnella Akin puhetta.
Todellakin kehtaan. Ihan on perus urpo tää Aki. Puheet yhtä hauskoja kuin tää jonkun hullun palstamamman jo klassikoksi jytyyttämä kauppareissu.
katopa kauppareissu Aki ja Sami, se on täyttä komediaa alusta loppuun. eikä pojat näytelleet.
Juhanikin kova puhumaan selän takana. Harvapa tuolla tietty ei. Mutta kiinnitin vaan nyt ekan kerran huomiota; yleensä vaihdan kameraa Juhanin ollessa äänessä, mutta nyt Melupäivien jälkeen parempi vaihtoehto kuin itse Justiina.
Ahaa,
Juhani ei juo alkoo talossa, koska alkais vaan panettaa vit*sti.. 😏
Cam2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä ihmeen KENNOLLA se Lumikki makas lasiarkussa? Oliko tarkoitus olla KEDOLLA? Mut Anssi puhu joka kerto kennosta... Varmaan sit tekstissäkin luki niin, mut miksei kukaan tajunnut huomauttaa tosta. :D
Anssin itsensä kirjoittamassa käsiksessä oli paljon muutakin outoa. Oli kuulemma vaikea lukea kun oli paljon kirjoitusvirheitä ja rivit meni sikin sokin. Teki vanhalla perinteisellä koneella, jota ei osannur sujuvasti käyttää.
se vissiin osaa kymmensormijärjestelmän, ainakin näytti siltä, mutta vanhoissa kirjoituskoneissa kirjaimet ovat eripaikoissa, joten varmaan paljon lyöntivirheitä ja korjauksia.
Vanhoissa kirjoituskoneissa näppäimet ovat myös raskaampia painaa ja siinä mielessä kymmensormijärjestelmä toimii eri tavalla. Itsekään en osaisi tuollaisella vanhanmallisella kirjoittaa vaikka kymmensormijärjestelmä on päivittäinen työvälineeni.
Olihan siellä tekstissä jotain muitakin hieman kömpelöitä kohtia, joissa ajatus tuntui välillä katkeavan. Vanhoissa kirjoituskoneissa kun ei ole myöskään korjausnäppäintä, joten vääriä sanoja saattoi olla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mellu Taavi Ville Noora Minna asuu lähekkäin.
...ja minä asun niide lähellä. Mutta en äänestä niistä yhtäkään, vaikka hillun sateenkaari- ja vihervassar (mitä helkattia se sitten lieneekään)porukoissa. Minä kannatan Mystistä Mehtäkonneenkulettajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä jos Aki alkaa pitää yhtään puhetta. Luulee olevansa niin hauska.
Kuinka kehtaat. Akin puhe on hauskaa kuunnella. Harvoin kuulee puhuttavan murteella.
Minä ainakin nautin kuunnella Akin puhetta.
Todellakin kehtaan. Ihan on perus urpo tää Aki. Puheet yhtä hauskoja kuin tää jonkun hullun palstamamman jo klassikoksi jytyyttämä kauppareissu.
Epäilen sitä kauppareissun huumorista spämmääjää kyllä mieheksi.
Mieheksi, jolla jää sama levy päälle pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku tarkkakorvaisempi kuin minä, eli missä tilanteessa Melody oli kieltäytynyt tilaajan (BB) toiveesta vaihtaa Lumikki Prinsessa Ruususeen? Naureskeli tätä muille, että toive tuli, mutta hän sen hylkäsi ja perusteli miksi.
kuvitelkaa Mellu ja Jasse Lumikkina tai prinsessa ruususena, toistasataa kiloa elämäniloa
Olisi ollut naurua ilman näyttelemistä..... Voi taivas.... anteeksi... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Juhani on aika kypsä siihen, miten hänen alkoholijuomansa otetaan suoraan jaettavaksi. Tekisi kuulemma mieli kaataa oma annoksensa lavuaariin. Alkaa kuulemma ymmärtää Samia entistä enemmän. Samoin Sami.
Hirvee show, kun Pekka piilottaa yhden villikalapurkin reppuunsa, mut kun Mellu piilottaa yhteisiä maitoja omiin jemmoihinsa, kukaan ei hiisku sanaakaan..?
🐟 vs. 🥛
🤔
Bibiksissä Noora tulee hakeutumaan Taavin seuraan 😊
Juhani puhuu taas niin asiaa !!
Epäreilua, ettei Sami saattaa ottaa edes yhtä maitolasia teehensä, kun tietyt tyypit on päättäny maidon kuuluvan vain kahviin.
Ville, Sanni, Juhani ja Aki puhuu ulkona nyt Samin epäreilusta kohtelusta.
Cam2
Ulkona puhuvat siitä, miten paljon Sami on joutunut joustamaan. Aki, Juhani, Sanni ja Ville, vaikka noista jälkimmäinen etenkin on ollut etulinjassa Samia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa kirjoituskoneissa näppäimet ovat myös raskaampia painaa ja siinä mielessä kymmensormijärjestelmä toimii eri tavalla. Itsekään en osaisi tuollaisella vanhanmallisella kirjoittaa vaikka kymmensormijärjestelmä on päivittäinen työvälineeni.
Olihan siellä tekstissä jotain muitakin hieman kömpelöitä kohtia, joissa ajatus tuntui välillä katkeavan. Vanhoissa kirjoituskoneissa kun ei ole myöskään korjausnäppäintä, joten vääriä sanoja saattoi olla mukana.
Nykyään 10-sormijärjestelmä opitaan alakoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee show, kun Pekka piilottaa yhden villikalapurkin reppuunsa, mut kun Mellu piilottaa yhteisiä maitoja omiin jemmoihinsa, kukaan ei hiisku sanaakaan..?
🐟 vs. 🥛🤔
Pekka jemmasi tasan omaan käyttöön. Melody käsittääkseni ei aikonut kaikkea kuitenkaan itse juoda. Ja toiseksi, onko se piilottaminen jotenkin paljastunut? Tämä on minulta mennyt ohitse.
Vierailija kirjoitti:
🐟 vs. 🥛🤔
Melody tekee sen yhteiseksi hyväksi. Jos olisi jättänyt jääkaappiin niin kahden tunnin kuluttua ei olisi yhtään jäljellä.
Sanni sanoo toivoneensa, että ohjaajat olisivat ottaneet heille kuuluvan roolin. Että kyllä Melodylle sataa pisteitä, vaikka tämä olisi kuinka ollut BB:n käskyttämä.
Vierailija kirjoitti:
Se, mitä tässä kaudessa oon jäänyt kaipaamaan, on hyvät ja syvälliset keskustelut. En muista, onko moisia ollut lainkaan? Keskustelut on olleet pitkälti vääntämistä ja provosoimista, vaikka aiheet olisikin sellaisia, joista saisi huomattavasti paljon enemmänkin irti. Tämä kausi on pitkälti läyhäämistä ja valta-asetelmia. Onneksi kiroilun määrä on sentään vähentynyt.
Kahdella edelliskaudella keskustelut oli todella hyviä! Uskonnosta, mielenterveydestä, politiikasta jne. Paljon erilaisia ja toisiaan kunnioittavia näkökulmia ilman provosoimisia (vaikka toki Krisun ja Tarinan näkökulmat kovasti törmäilikin, mutta sekin oli todella mielenkiintoista). Tällä kaudella kuitenkin jokaisen oma näkemys on tärkein ja ilmapiiri kiristyy samantien, jos lähdetään pohtimaan syvempiä teemoja. Aiheet jää lopulta hyvin pinnallisiksi. Toivottavasti seuraavalla kaudella kaikki ei olisi tällaisia pikkupomoja.
Tätä kautta aloitin vasta tänään enemmän seuraamaan. Mutta viime kausi...siitä ei jäänyt mieleen muuta kuin makkarissa makaavat tyypit, bibisten kinuaminen, naiss huudot ja överioksentelukännit. Kyllä oli tylsä kausi, tylsä porukka ja tylsät tehtävät.
Tämän kauden talon sisustus pesee mennen tullen edelliset pienet kopit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään 10-sormijärjestelmä opitaan alakoulussa.
Niin? Minä en ole ollut enää pitkään aikaan alakoulussa. Ja vaikka se opittaisiin milloin, tietokoneella kymmensormijärjestelmän käyttö on ihan eri asia kuin vanhanmallisella koneella kirjoittaminen.
Niin, tällä hetkellä. Minä olen koko ajan puhunut keskustelusta, joka tapahtui ennen tehtävän loppumista. Mutta kun näköjään et pysty kertomaan siltä ajalta yhtäkään kiinnostavaa tapahtumaa, josta haluaisit keskustella, niin ehkä sinun ei myöskään tarvitsisi ihmetellä, miksi Melodyn tekemisistä keskusteltiin eikä mistään muusta. Minä ainakin pariinkin kertaan tuolla sanoin, että sen kun alatte keskustelemaan jostain muusta, jos sellaista ilmenee, mutta jostain syystä et näin tehnyt. Syytön minä siihen olen.